Сабақ
кезеңі/
Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Басы
2 мин.
|
Сәлемдесу.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
|
Ерте тұрып, күнде
мен
Тереземді
ашамын.
«Сәлем!» деймін күнге
мен,
Шаттық әнге
басамын.
Айналама
қарасам,
Ғажаптар
қаншама,
Сан жетпейді
санасам,
«Сәлем!» деймін күнге
мен.
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Сары,
қызыл,
жасыл, житондар
|
Ортасы
7 мин.
|
Күннің жадын
жазу
Көркем
жазу
Оқушылар оқулықтағы
негізгі тақырыппен танысады.
Бөлшектерді қосу және
азайту
Білу
Бөлімі бірдей бөлшектерді қосуды және азайтуды
орындайсың.
|
|
Дескриптор: Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен
танысты.
ҚБ: Бағдаршам көздері
арқылы бір-бірін бағалау.
|
Алдыңғы білімді еске
түсіру
тапсырмалары
|
5 мин.
|
Теңдеулерді шеш
|
х + 7/50
= 30/50
х
= 30/50 – 7/
50
х
= 23/50
23/50 +
7/50 = 3/50 + 27/
50
30/50
= 30/50
|
Дескриптор:
оқулықта берілген
тапсырмаларды өз бетінше
орындайды.
ҚБ: Отшашу арқылы
бір-бірін бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
5
мин
|
Есепті шығар.
|
|
Дескриптор:
Есепті қатесіз
шығарады.
ҚБ: Бағдаршам көздері
арқылы бір-бірін бағалау.
|
ДК
экраны
4-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері
|
4мин
|
Есепті
шығар.
Есептің алдымен шартын жазып аламыз. Одан кейін шешуі мен
жауабын жазамыз.
|
Арман ақшасын санап:
«Егер менің ақшама ол ақшаның жартысын және 20 теңге қосса, менде
110 теңге болады», – деп пайымдады. Арманның қанша ақшасы
болған?
|
Дескриптор:
оқулықта берілген
тапсырмаларды өз бетінше
орындайды.
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
ДК
экраны
4-сынып
оқулығы.
Жұмыс дәптерлері
|
Сергіту
сәті
2мин
|
|
|
|
https://youtu.be/Sb6f2p0kqdk
|
3мин
|
Тапсырманы орында.
|
V
такси – 90
км/сағ
V
автобус – 2
есе кем
S – 540
км
t
-?
Шешуі: 90 :
2 = 45
км/сағ
90 + 45
= 135
км/сағ
540 : 135
= 4
сағ
Жауабы: 4 сағаттан
кейін
|
Дескриптор:
Есептеуді дұрыс орындай
алады.
ҚБ: Бағдаршам көздері
арқылы бір-бірін бағалау.
|
ДК
экраны
4-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері
|
4мин
|
Зерттеу жұмысын
жүргіз.
Зерттеу жұмысын жүргізіп,
әрқайсысының жасын табады.
|
Әр бәліш теңдей екіге бөлінді, содан кейін әрбір жартысы
тағы теңдей екіге бөлінді. Барлық бәлішті 1 тілімнен салу үшін 24
ыдыс қажет болды. Неше бәліш
болған?
|
Дескриптор: зерттеу жұмысын жүргізеді, жауабын
табады.
ҚБ: Смайликтер арқылы
бір-бірін бағалау.
|
ДК
экраны
4-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері
|
Соңы
2
мин.
|
Үй
тапсырмасы:
|
|
|
4-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері
|
Кері
байланыс
2
мин
|
|
|
«Алма
ағашы» әдісі
|
|