Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы







    Педагогтің аты-жөні

    Түркістан облысы, Отырар ауданы

    «С. Әлиев атындағы шағын жинақты жалпы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

    Бастауыш сынып мұғалімі: Досмайыл Замира Иманқұлқызы Picture 1

    Күні: 17.02.23жыл


    Сынып: 4

    Қатысушылар саны:16

    Қатыспағандар саны:-

    Сабақтың тақырыбы

    Бөлшектерді қосу және азайту

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.1.2.1 бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қосу және азайтуды бөлімді сол қалпында қалдырып, сәйкес алымдарды қосу және азайту деп түсіну

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    бөлімдері бірдей бөлшектермен қосу және азайту амалдарын орындау жөнінде мағлұмат алады.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    бөлімдері бірдей жай бөлшектермен қосу және азайту амалдарын орындай алады.

    Кейбір оқушылар:

    бөлшектермен қосу және азайту амалдарын орындауға қатысты өздері мысал келтіре алады

    Бағалау критерийі

    бөлімдері бірдей жай бөлшектермен қосу және азайту амалдарын орындау жөнінде мағлұмат алады.

    бөлімдері бірдей жай бөлшектермен қосу және азайту амалдарын орындай алады.

    бөлшектермен қосу және азайту амалдарын орындауға қатысты өздері мысал келтіре алады

    Ресурсар

    Интерактивті тақта, үлестірмелер, imektep, twig-bilim.kz

    Сабақтың барысы.


    Сабақтың кезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Қызығушылы

    ғын ояту

    5 мин

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан

    Математикаға орын берсең басыңнан

    Барлық ғылым саған үйір болады

    Досың солар табылатын қасыңнан

    Топқа бөлу (суреттер арқылы бөлінеді)

    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

    «Допты қағып ал» әдісі. Өтілген тақырыпқа байланысты сұрақтар беріледі.

    1. Бөлшектің бөлімі және алымы дегеніміз не?

    2. Бөлшек сызығы дегеніміз?

    3. Бөлімі бірдей екі бөлшекті қалай салыстырамыз?

    4. Алымы бірдей екі бөлшекті қалай салыстырамыз?

    5. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай қосамыз?

    6. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай азайтамыз?

    7. Екі ай 1 жылдың ..........үлесін құрайды

    8. 10 жыл 1 ғаырдың .......... үлесі

    9. 1/5 үлесі 8 болатын сан ...................

    10. 63 санының 1/9 үлесі ..........................

    11. 1/3 үлесі 6 болатын сан ..........

    12. 34 санының ½ бөлігі қандай сан?

    13. 24 санының ширегі

    14. 500грамм 1 кгның ................ үлесі





    Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайту тақырыбындағы бейнежазбаны да көрейік.

    Оқушылармен бірлесе отырып, сабақтың мақсаты анықталады.

    Бүгінгі сабағымыз «Бөлшектерді қосу және азайту»

    Бейнеролик көрсету /https://imektep.kz/kz/sanin-ulesin-tabu/

    Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.










    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.








    Бейнероликтен бөлшектерді қосу және азайту туралы түсініктеме алады















    ҚБ: Басбармақ

    арқылы бір-бірін бағалау.

    Психологиялық ахуал.















    Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырма

    лары.













    /https://imektep.kz/kz/sanin-ulesin-tabu/

    Мағынаны тану

    5 мин





















    7 мин















    3 мин











    2 мин








    8 мин























    5 мин





    Оқулықпен жұмыс. ЭКСПО – 2017 бейнежазба көрсету

    /https://www.youtube.com/watch?v=PA9z9-XWYTk/

    1-тапсырма. Есепте. (Тақтамен жұмыс)

    Әр топтан бір оқушы бір амалдан тақтаға орындайды.

    1-Нұр-Сұлтанға саяхат Қазақстанда ЭКСПО-2017-де көрсетілген, табиғи ресурстарды сақтауға бағытталған инновациялық технологияларды енгізу басталады. Амалдардың орындалу ретін анықтап, өрнектің мәнін тауып, қанша «жасыл» (130) зерттеме енгізілгенін біледі.

    1. 9980+676 = 10659 2. 10659 +5996 = 16652

    3. 16652 / 2 = 8326 4. 8326 – 8196 = 130

    Дескриптор: Амалдардың орындалу ретін түсінеді

    Амалдарды орындап, мәнін табады

    №2 Суретке қара және есептерді шығар /жұппен жұмыс/

    Шарты: Парақты 12 бөлікке бөліп, түске дейін, түстен кейін отырғызылған көшеттерді екі түспен бояп, есеп шығарту.

    а) Жер телімі теңдей 12 бөлікке бөлінген. Түске дейін жер телімінің 4/12 бөлігіне, түстен кейін тағы 5/12 бөлігіне көшет отырғызылды. Жер телімінің барлығы қанша бөлігіне көшет отырғызылды?

    а) 4/12 + 5/12 = 9/12 Жауабы:

    ә) Жер телімі теңдей 12 бөлікке бөлінген. Оның 9/12 бөлігіне көшет отырғызылған. 4/12 бөлігіне түске дейін, қалғанына түстен кейін көшет отырғызылды. Түстен кейін қандай бөлігіне көшет отырғызылды?

    Есепті шығару үшін бөлімдері бірдей жай бөлшектерді азайту қажет.

    9/12 – 4/12 = 5/9

    Жауабы: Түстен кейін 5/9 бөлігіне көшет отырғызылды

    ҚБ: Басбармақ арқылы бір-бірін бағалау

    Дескриптор:

    бөлімдері бірдей жай бөлшектермен қосу және азайту амалдарын орындай алады.

    . Есепті шығару үшін бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қосады;

    «Кім жылдам» ойыны. /жеке жұмыс/

    №3

    Дескрипторы:

    • Бөлімдері бірдей бөлшектермен қосу амалын орындайды;

    • Бөлімдері бірдей бөлшектермен азайту амалын орындайды;

    ҚБ. Өзін-өзі бағалайды.

    Сергіту сәті: Музыка әуенімен нейрожаттығу жасау

    Шығармашылық тапсырма /топпен жұмыс/

    1-топ:

    2-топ:

    3-топ:

    Екі жұмысшы апта сайын бірдей жалақы ала отырып,189000тг ақша тапты. Біріншісі 3апта, екіншісі 6 апта жұмыс істеді. Әр жұмысшы қанша теңге жалақы тапты?

    ҚБ: Басбармақ арқылы бір-бірін бағалау


    Дескриптор:

    Бөлшекке берілген мәтін есептерді шығара алады.

    Топта бірлесе отырып, тапсырма орындайды

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Досмайыл Замира Иманқұлқызы
    01 Қазан 2023
    468
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Бөлшектерді қосу және азайту

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Бөлшектерді қосу және азайту

    Материал туралы қысқаша түсінік
    бөлімдері бірдей жай бөлшектермен қосу және азайту амалдарын орындау жөнінде мағлұмат алады. бөлімдері бірдей жай бөлшектермен қосу және азайту амалдарын орындай алады. бөлшектермен қосу және азайту амалдарын орындауға қатысты өздері мысал келтіреді
    Материалдың қысқаша нұсқасы







    Педагогтің аты-жөні

    Түркістан облысы, Отырар ауданы

    «С. Әлиев атындағы шағын жинақты жалпы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

    Бастауыш сынып мұғалімі: Досмайыл Замира Иманқұлқызы Picture 1

    Күні: 17.02.23жыл


    Сынып: 4

    Қатысушылар саны:16

    Қатыспағандар саны:-

    Сабақтың тақырыбы

    Бөлшектерді қосу және азайту

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.1.2.1 бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қосу және азайтуды бөлімді сол қалпында қалдырып, сәйкес алымдарды қосу және азайту деп түсіну

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    бөлімдері бірдей бөлшектермен қосу және азайту амалдарын орындау жөнінде мағлұмат алады.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    бөлімдері бірдей жай бөлшектермен қосу және азайту амалдарын орындай алады.

    Кейбір оқушылар:

    бөлшектермен қосу және азайту амалдарын орындауға қатысты өздері мысал келтіре алады

    Бағалау критерийі

    бөлімдері бірдей жай бөлшектермен қосу және азайту амалдарын орындау жөнінде мағлұмат алады.

    бөлімдері бірдей жай бөлшектермен қосу және азайту амалдарын орындай алады.

    бөлшектермен қосу және азайту амалдарын орындауға қатысты өздері мысал келтіре алады

    Ресурсар

    Интерактивті тақта, үлестірмелер, imektep, twig-bilim.kz

    Сабақтың барысы.


    Сабақтың кезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Қызығушылы

    ғын ояту

    5 мин

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан

    Математикаға орын берсең басыңнан

    Барлық ғылым саған үйір болады

    Досың солар табылатын қасыңнан

    Топқа бөлу (суреттер арқылы бөлінеді)

    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

    «Допты қағып ал» әдісі. Өтілген тақырыпқа байланысты сұрақтар беріледі.

    1. Бөлшектің бөлімі және алымы дегеніміз не?

    2. Бөлшек сызығы дегеніміз?

    3. Бөлімі бірдей екі бөлшекті қалай салыстырамыз?

    4. Алымы бірдей екі бөлшекті қалай салыстырамыз?

    5. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай қосамыз?

    6. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай азайтамыз?

    7. Екі ай 1 жылдың ..........үлесін құрайды

    8. 10 жыл 1 ғаырдың .......... үлесі

    9. 1/5 үлесі 8 болатын сан ...................

    10. 63 санының 1/9 үлесі ..........................

    11. 1/3 үлесі 6 болатын сан ..........

    12. 34 санының ½ бөлігі қандай сан?

    13. 24 санының ширегі

    14. 500грамм 1 кгның ................ үлесі





    Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайту тақырыбындағы бейнежазбаны да көрейік.

    Оқушылармен бірлесе отырып, сабақтың мақсаты анықталады.

    Бүгінгі сабағымыз «Бөлшектерді қосу және азайту»

    Бейнеролик көрсету /https://imektep.kz/kz/sanin-ulesin-tabu/

    Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.










    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.








    Бейнероликтен бөлшектерді қосу және азайту туралы түсініктеме алады















    ҚБ: Басбармақ

    арқылы бір-бірін бағалау.

    Психологиялық ахуал.















    Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырма

    лары.













    /https://imektep.kz/kz/sanin-ulesin-tabu/

    Мағынаны тану

    5 мин





















    7 мин















    3 мин











    2 мин








    8 мин























    5 мин





    Оқулықпен жұмыс. ЭКСПО – 2017 бейнежазба көрсету

    /https://www.youtube.com/watch?v=PA9z9-XWYTk/

    1-тапсырма. Есепте. (Тақтамен жұмыс)

    Әр топтан бір оқушы бір амалдан тақтаға орындайды.

    1-Нұр-Сұлтанға саяхат Қазақстанда ЭКСПО-2017-де көрсетілген, табиғи ресурстарды сақтауға бағытталған инновациялық технологияларды енгізу басталады. Амалдардың орындалу ретін анықтап, өрнектің мәнін тауып, қанша «жасыл» (130) зерттеме енгізілгенін біледі.

    1. 9980+676 = 10659 2. 10659 +5996 = 16652

    3. 16652 / 2 = 8326 4. 8326 – 8196 = 130

    Дескриптор: Амалдардың орындалу ретін түсінеді

    Амалдарды орындап, мәнін табады

    №2 Суретке қара және есептерді шығар /жұппен жұмыс/

    Шарты: Парақты 12 бөлікке бөліп, түске дейін, түстен кейін отырғызылған көшеттерді екі түспен бояп, есеп шығарту.

    а) Жер телімі теңдей 12 бөлікке бөлінген. Түске дейін жер телімінің 4/12 бөлігіне, түстен кейін тағы 5/12 бөлігіне көшет отырғызылды. Жер телімінің барлығы қанша бөлігіне көшет отырғызылды?

    а) 4/12 + 5/12 = 9/12 Жауабы:

    ә) Жер телімі теңдей 12 бөлікке бөлінген. Оның 9/12 бөлігіне көшет отырғызылған. 4/12 бөлігіне түске дейін, қалғанына түстен кейін көшет отырғызылды. Түстен кейін қандай бөлігіне көшет отырғызылды?

    Есепті шығару үшін бөлімдері бірдей жай бөлшектерді азайту қажет.

    9/12 – 4/12 = 5/9

    Жауабы: Түстен кейін 5/9 бөлігіне көшет отырғызылды

    ҚБ: Басбармақ арқылы бір-бірін бағалау

    Дескриптор:

    бөлімдері бірдей жай бөлшектермен қосу және азайту амалдарын орындай алады.

    . Есепті шығару үшін бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қосады;

    «Кім жылдам» ойыны. /жеке жұмыс/

    №3

    Дескрипторы:

    • Бөлімдері бірдей бөлшектермен қосу амалын орындайды;

    • Бөлімдері бірдей бөлшектермен азайту амалын орындайды;

    ҚБ. Өзін-өзі бағалайды.

    Сергіту сәті: Музыка әуенімен нейрожаттығу жасау

    Шығармашылық тапсырма /топпен жұмыс/

    1-топ:

    2-топ:

    3-топ:

    Екі жұмысшы апта сайын бірдей жалақы ала отырып,189000тг ақша тапты. Біріншісі 3апта, екіншісі 6 апта жұмыс істеді. Әр жұмысшы қанша теңге жалақы тапты?

    ҚБ: Басбармақ арқылы бір-бірін бағалау


    Дескриптор:

    Бөлшекке берілген мәтін есептерді шығара алады.

    Топта бірлесе отырып, тапсырма орындайды

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 4 сынып
    01.10.2023
    468
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Досмайыл Замира Иманқұлқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации