Сабақ
тың басы
5 минут
Өткенді
пысықтау
5 минут
Сабақ
тың
ортасы
20 минут
Сергіту сәті
2 минут
Сабақты
қорыту
8минут
Кері байланыс
5 минут
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру

Өткен сабақты
қайталау
Жеке жұмыс. «Тәж» әдісі.
Сұрақ - жауап
-Етістік деген
не?
- Бауыржан Момышұлы деген
кім?
- Етістік қандай сұрақтарға жауап
береді?
-Дара етістік деген
не?
-Күрделі етістік деген
не?
- Негізгі етістік деген
не?
- Туынды етістік деген
не?
Құндылық мақсаты:Мемлекеттік тілді
білу
Жаңа сабақ. “Таза тақта”
әдісі
“Болымды және болымсыз
етістік”

28 - жаттығу. Жазылым.
ФС.
Жұптық жұмыс.“Киндер”
ойыны
Жаз – жазба
Жүз – жүзбе
Күл - күлме
Бар - барма
Төк – төкпе
Тақ –тақпа
Екі бағандағы етістіктерді салыстыру.
Қосымшалы етістіктерге назар аударып, ол сөздердің беретін
мағынасын анықтау, айырмашылығын
түсіндіру.
29 - жаттығу. Жеке жұмыс.
Жазылым. “Ақсүйек” әдісі
Мақалдың мағынасын
түсіндір.
Қарамен жазылған етістіктерді салыстырып,
олардың мағынасында қандай өзгешілік бар екенін
айт.
Атаңның баласы
болма,
Адамның баласы
бол.
30-жаттығу. Жазылым. Топтық
жұмыс.
«Бір бауырсақ, бір сөйлем»
әдісі.
Тыйым сөздердің қатесін түзеп, көшіріп
жаз.
Босағада тұрма. Көк
шөпті жұлма. Малды теппе. Ақты
төкпе.
Шығармашылық үзіліс. Топтық
жұмыс

ҚЖ: Топтық
жұмыс

Үй тапсырмасы
31-жаттығу.
Ребусты шеш. (Ребустағы үшінші суреттің –
парта екендігі ескертіледі). Ребустың шешуіндегі «баспа» сөзінің
мағынасы ашылады. Ол сөздің болымсыз етістік болу, болмауы
сұралады. Оқушылар өз ойын мысалдар келтіре отырып
дәлелдейді.
Бағалау.

Кері байланыс

|
Өлең жолдарын хормен
оқиды
Өткенді
пысықтайды
Атақты тұлғаларға қатысы бар мәтінді
табады
Тапсырманы
орындайды
Жұптық жұмыс
жасайды
Жеке жұмыс
жасайды
Мақалды
жазады
Тыйым сөздерді жазады. Тыйым сөздердің
мағынасын түсіндіреді
Топтық жұмыс
Кестемен жұмыс
жасайды
Топтық жұмыс
Сәйкестендіреді
Үй тапсыримасын
алады
Кері байланыс
жасайды
|
ҚБ: “Киіз үй”
әдісі

Дескриптор:
- сұрақтарға жауап береді
(1б)
- өткен тақырыпты қайталайды
(1б)

Дескриптор:
- атақты тұлғаларға қатысы бар мәтінді
табады(1б)

Тамаша
жұмыс!
Дескриптор:
- сөздердегі өзгешілікті анықтайды
(1б)
- қосымшалы етістіктерді жазады
(1б)
- тиісті тыныс белгілерін қояды
(1б)

Дескриптор:
- мақалды жазады
(1б)
- мағынасын түсіндіреді
(1б)
- етістіктерді салыстырып, өзгешілігін айтады
(1б)

Дескриптор:
- өнер адамының қандай болатыны туралы
нұсқаулық жазады (1б)

Жарайсыңдар!
Тамаша жұмыс
орындадыңдар!
«Кілемше»
әдісі
|
Суреттер
Оқулық
Ереже жазылған
плакат
Оқулық
Жұмыс дәптері
Суреттер
Оқулық
Кері байланыс
тақтасы
|