|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлық
оқушылар: берілген мәтінді оқи алады,
дұрыс,бұрыс стратегиясын қолдана
алады
Көпшілік
оқушылар: мәтіндердің мазмұнын
түсінеді
Кейбір
оқушылар: мәтіннің мазмұнын түсініп,
өз ойларын айта алады
|
|
2 мин
3 мин
|
Оқушыларды «Шаттық шеңберіне»
шақырып, бір-біріне жақсы тілектер
айтады
Оқушыларды өздеріне ұнайтын
хоби істерінің атауларымен топқа бөлемін. Конвертте жасырылған
хобби атауларын өз таңдаулары арқылы алып, әр топқа барып
отырады.
1 топ «Кітап оқығанды
ұнататындар»
2 топ «Спортпен айналысқанды
ұнататындар»
3 топ «Би мен ән айтуы
ұнататындар»
|
Шаттық
шеңбері
Топқа
бөлу
Үлестірмелі
қағаздар
|
|
Сабақтың
ортасы
3мин
7
мин
18
мин
|
«ББҮ» кестесімен жұмыс.
Оқушыларға «ББҮ кестесін» таратып
беремін
Білемін
|
Білгім
келеді
|
Үйрендім
|
|
|
|
Бірінші,екінші
графаны топпен ақылдасып
толтырады
Тыңдалым
дағдысы
1‑тапсырма. «Менің бос уақытым» мәтінін
аудиожазбадан тыңдау арқылы мәтін мазмұнын
түсіну.
2‑тапсырма. Тыңдаған мәтіннен есімізде
қалған тірек сөздерді жазу және топ ішінде мәтін мазмұнын
талқылау.
Уақыт, би, хобби,
спорт т.б. сөздерді
пайдалану
3‑тапсырма. Интерактивті тақтадан хобби
түрлеріне байланысты суреттер көрсету, осы суреттер бойынша постер
жасау, постерді қорғайды.
Мысалы: Би мен ән айтуды
ұнататындар, футбол, воскетбол, тенис, күрес, хоккей , кітап
оқығанды ұнататындар
т.б.
Сергіту
сәті: дене жаттығуларын жасау,
музыка көмегімен
|
«ББҮ» кестесімен
жұмыс
Тыңдалым
«Қарым‑қатынас
аймағы» әдісі
Постер
қорғау
Интерактивті
тақтадан хобби түрлері
суреттері
Музыка
МРТ3
|
|
Рефлексия
3
мин
Бағалау
3
мин
|
«ББҮ» кестесімен
жұмыс
Білемін
|
Білгім
келеді
|
Үйрендім
|
|
|
Үшінші графаны
толтыру
|
Өзін‑өзі
бағалау парағы
Аты‑жөні
|
Мәтінді
тыңдау
1
балл
|
Тірек сөздерді жазу (4-5
сөз)
5
балл
|
Постерге
қатысу
1
балл
|
Венн
диограммасы
3
балл
|
балл
|
Лена
|
|
|
|
|
|
Таня
|
|
|
|
|
|
Вова
|
|
|
|
|
|
Алма
|
|
|
|
|
|
-
9-10 балл «Өте
жақсы»
-
7-8 балл
«Жақсы»
-
5-6«Орташа»
Оқушыларды жақсы
сөздермен ынталандыру мадақтау. «Өте жақсы!
Тамаша!»
|
«ББҮ» кестесімен
жұмыс
Өзін‑өзі бағалау
парағы
|