Оқу бағдармасына сәйкес оқу
мақсаты
|
1.1.2.1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс
сөздердің мағынасын түсіну.
1.1.5.1. Қимыл-қозғалыс, сұрақ қою, қысқа жауап
арқылы тыңдаған/көрген мәтінді түсінгенін
білдіру.
1.2.3.1 Сұхбаттасының не
туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі
тәсілдермен жауап беру.
1.3.4.1. Мұғалімнің көмегімен
мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар
қою.
1.5.1.5. Мұғалім
көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап
құрастыру.
|
Сабақтың ортасы
Бұл
не?
Мынау піл ме?
Мынау не?
Сен
аулада не істейсің?
|
(МК,
Ұ) Бұл сабақта оқушылар 4-бөлім
бойынша өткен тақырыптарды қайталайды, еске түсіреді. Мұнда өткен
тақырыптармен байланысты 8 сюжет берілген. Оқушылар мұғалімнің
көмегімен әр сюжет бойынша жұмыс жасайды. Ең алдымен оқушылар әр
сюжетте берілген диалогтің толық нұсқасын тыңдайды, әр сюжет
бойынша хормен, жеке-жеке қайталайды. Содан кейін берілген суреттер
бойынша диалогті толықтырып айтады.
(МК,Ұ) Мұғалім оқушыларға оқулықтағы
тапсырмада берілген сұрақтар бойынша сұрақ қояды, оқушылар оған өз
қалауы бойынша жауап бере алады.
Мысалы: Мынау не?
Мынау піл ме?
Аулада не бар?
Сен не істейсің? Сен не
саласың?
(Ж) Сонан соң оқушылар берілген
сұрақтар бойынша жұппен жұмыс істейді. Олар сұрақтарға өз қалауы
бойынша жауап бере алады.
(МК,Ұ) Бұл
сабақта оқушылар аңдар, үй
жануарларын, айналадағы атауларын, сандарды
қайталайды.
Осы
бөлімнің соңында оқушылардың:
-
аңдарды атай алу;
-
үй
жануарларын атай алу;
-
Бұл
не? сұрағына жауап бере алады;
-
Мынау піл ме? сұрағына жауап
бере алады;
-
1-20 сандарын, үйренген түстерін атай
алу;
-
Аулада не бар екенін айта алу.
(МК,Ұ) Дәптердегі тапсырмаларды
орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында алған білімдерін
бекіте түседі.
|
Оқулық
Аудиодиск:
4.6.1.
4.6.2.
4.6.3.
4.6.4.
№1
жұмыс дәптері
Карточкалар
Аңдар, үй жануарлары,
айналадығы заттар, сандардың суреттері
А 4
форматындағы қағаз, қарындаш
|
Сабақтың соңы
|
(Қ) Сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылармен кері байланыс орнату. Оқушылар сабақта нені
білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны, не
қиындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре
алады.
|
|
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз
бе?
2.
Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді
болды?
|
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
|
Қорытынды
бағалау: Ең жақсы өткен екі нәрсе
не?
1:
_________________________________________________________________________________________
2:
_________________________________________________________________________________________
Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар
еді?
1:
_________________________________________________________________________________________
2:__________________________________________________________________________________________
|