Материалдар / Ашық сабақ Бүгін күн қандай?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Бүгін күн қандай?

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ мемлекеттік тілде оқымайтын мектептегі қазақ тілі мен әдебиеті сабағы Тақырыбы: Бүгін күн қандай? 1 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2021
3426
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


ІV. Бізді қоршаған әлем

6-сабақ

Тақырыбы:

Мектебі:

Күні, айы:

Мұғалімнің аты-жөні:

1-сынып

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдармасына сәйкес оқу мақсаты

1.1.2.1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну.

1.1.5.1. Қимыл-қозғалыс, сұрақ қою, қысқа жауап арқылы тыңдаған/көрген мәтінді түсінгенін білдіру.

1.2.3.1 Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру.

1.3.4.1. Мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар қою.

1.5.1.5. Мұғалім көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

4-бөлімде өткен тақырыптарды қандай деңгейде меңгергендерін көрсете алады. Мұғалімнің сұрақтарына жауап бере алады, басқа оқушыларға сұрақ қоя алады.

Оқушылардың басым бөлігі:

4-бөлімде өткен тақырыптар бойынша өзара тілдесе алады. Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс сақтап қолдана алады.

Кейбір оқушылар: 4-бөлімде өткен материалдарды өмірлік жағдаяттарда еркін қолдана алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы

(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығы. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.


Сабақтың ортасы

Бұл не?

Мынау піл ме?

Мынау не?


Сен аулада не істейсің?


(МК, Ұ) Бұл сабақта оқушылар 4-бөлім бойынша өткен тақырыптарды қайталайды, еске түсіреді. Мұнда өткен тақырыптармен байланысты 8 сюжет берілген. Оқушылар мұғалімнің көмегімен әр сюжет бойынша жұмыс жасайды. Ең алдымен оқушылар әр сюжетте берілген диалогтің толық нұсқасын тыңдайды, әр сюжет бойынша хормен, жеке-жеке қайталайды. Содан кейін берілген суреттер бойынша диалогті толықтырып айтады.

(МК,Ұ) Мұғалім оқушыларға оқулықтағы тапсырмада берілген сұрақтар бойынша сұрақ қояды, оқушылар оған өз қалауы бойынша жауап бере алады.

Мысалы: Мынау не?

Мынау піл ме?

Аулада не бар?

Сен не істейсің? Сен не саласың?

(Ж) Сонан соң оқушылар берілген сұрақтар бойынша жұппен жұмыс істейді. Олар сұрақтарға өз қалауы бойынша жауап бере алады.

(МК,Ұ) Бұл сабақта оқушылар аңдар, үй жануарларын, айналадағы атауларын, сандарды қайталайды.

Осы бөлімнің соңында оқушылардың:

  • аңдарды атай алу;

  • үй жануарларын атай алу;

  • Бұл не? сұрағына жауап бере алады;

  • Мынау піл ме? сұрағына жауап бере алады;

  • 1-20 сандарын, үйренген түстерін атай алу;

  • Аулада не бар екенін айта алу.

(МК,Ұ) Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында алған білімдерін бекіте түседі.


Оқулық


Аудиодиск:

4.6.1.

4.6.2.

4.6.3.

4.6.4.


1 жұмыс дәптері


Карточкалар

Аңдар, үй жануарлары, айналадығы заттар, сандардың суреттері



А 4 форматындағы қағаз, қарындаш


Сабақтың соңы

(Қ) Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылармен кері байланыс орнату. Оқушылар сабақта нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады.

Қосымша ақпарат

Қорытындылау

1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2. Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?


____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

Қорытынды бағалау: Ең жақсы өткен екі нәрсе не?

1: _________________________________________________________________________________________

2: _________________________________________________________________________________________

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1: _________________________________________________________________________________________

2:__________________________________________________________________________________________




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!