|
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: 1-Бөлім. Сәндік қолданбалы өнері |
Мектеп: Астана қаласы әкімдігі №60 мектеп-лицей ШЖҚ МКК
|
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Койшыбаева.Б.М
|
||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны : |
|||||
|
Сабақ тақырыбы |
Бұйымдарды әшекейлеу.(қазақтың ұлттық бас киімдері.) |
||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.2.3.3 Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану 8.2.6.1 Техника қауіпсіздігін қадағалап, материалдар мен құралдарды қолдану 8.3.2.1 пәндік терминологияны қолдана отырып,өзінің және өзгелердің жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талдау мен бағалау жүргізу үшін критерийлерді қолдану |
||||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
||||||
|
Сабақ барысы: |
|||||||
|
Сабақ кезеңі |
Педагог іс-әрекет |
Оқушы әрекеті |
бағалау |
Ресурсы |
|||
|
Сабақ басы |
Сәлемдесу.Түгендеу.Психологиялық ахуал орнату. Түрлі түсті ою-өрнектер үлестіру арқылы топқа бөлу. (Қызыл,жасыл,сары,көк) Сұрақ-жауап кезеңі Қазақ халқының қандай ұлттық киімдерін білесіздер.? Кластер жасау -Дұрыс балалар ұлттық киімдердің бірі-саукеле және тақия. Бүгін міне, осы қазақ ұлттық бас киімдерін безендіріп, әшекейлейміз.Сабақтың тақырыбы; «Бұйымдарды әшекейлеу» - Суреттерде бұйымды сәндеудің (әрлеу) қандай түрлері көрсетілген (4 слайд). Слайд Бұйымды сәндеу (әрлеу) түрлері:
Ылғалды-жылумен өңдеу – бұйымға белгілі бір пішін және эстетикалық түр беру үшін орындалады. ЫЖӨ үтікпен немесе арнайы үтіктеу тақталарында преспен орындалады |
Оқушылар:Сабақтың мақсатымен және бағалау критерийлерімен танысады.Сабақтың мақсатын талдайды
Сұрақтарға жауап беру арқылы, сабақтың тақырыбын анықтайды (Көйлек,камзол,шапан,тон,тымақ, бөрік, саукеле, тақия...)
Танысады, тыңдайды. Суреттер таратып, анықтама беру. Үй тапсырмасы Қазақ халқының мәдениетінде бас киім көріктілік пен сәндікті, баршылықты білдіретін қасиетті киім саналған. Саукеле –бас киімдердің ішіндегі ең әшкейліде күрделісі.Сәукелені ұзатылған қыздар мен сол қызға еріп жүрген , сыңсу айтатын қыздар киген.Төбесі үшкірленіп,биік етіліп тігілетін ол асыл тастармен, моншақтармен ,алқалармен,алтын жіптермен безендірілген. Камшат бөрік –қыздардың құндыз,кәмшат терісімен жиектелген бас киімі. Тақия-барқыттан немесе қамқадан тігілген жаздық жеңіл бас киім.Жоғарғы жағына үкі тағылып, күміс және алтын кестелермен, тастармен әшекейленген. Кимешек-қазақ әйелднрінің бас киімі.Төбеден иықты қоса белге дейін түгел жауып тұратын, тұтастығымен ерекшеленетін бас киім. |
Өзін-өзі бағалау |
Презентация |
|||
|
Сабақтың ортасы |
Тапсырма. Жеке тәжірбиелік жұмыс. Бүгін біз сіздермен қорытынды кезеңі –тақияны түрлі тастарменбезендіремі. Алдарыңызда өздерің тіккен тақияларды түрлі бағытта безендірімез. Қол тігістерін қолданамыз. 1 . кезең. Бұйымды сәндеуге арналған эскиз жасау. 2. кезең. Бұйым жасауға қажетті материалдар, құралдар, жасау техникасын таңдау. 3. кезең. Қолмен әртүрлі әрлеу тігістерін жүргізе отырып, бұйымды өңдеу және сәндеу жұмыстарын орындау. |
Өз жұмыстарыңыз тақия алып, моншақтармен безендіреді.Әртүрлі орнаменттер жасауға болады.,басқа түсті фетрлармен немесе моншақпен безендіруге болады. Оқушылар бұйымның қандай техникада орындалғанын, жасап шығару үшін қандай материалдар қолданғанын талдау арқылы түсіндіреді. Өзінің және сыныптастарының жұмыстарында пайдаланылған әдіс-тәсілдер, идеяларға пікір жаза алады. |
Критерийлер арқылы бағалау |
http://udivitelno.com/creation/item/110-vojlochnye_igrushki_tatjany_barakovoj
|
|||
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар сабақ соңында рефлексия жүргізеді: «Қоржын» - сіз жұмысының қорытындысына қанағаттанасыз ба? - болашақта немен жұмыс жасау қажет? Оқушылар рефлексия бойынша сұрақтарға жауап береді. |
Жұмысты толықтай аяқтау |
Өзара бағалау |
стикер |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. "Бұйымдарды әшекейлеу" 8 сынып
Ашық сабақ. "Бұйымдарды әшекейлеу" 8 сынып
|
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: 1-Бөлім. Сәндік қолданбалы өнері |
Мектеп: Астана қаласы әкімдігі №60 мектеп-лицей ШЖҚ МКК
|
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Койшыбаева.Б.М
|
||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны : |
|||||
|
Сабақ тақырыбы |
Бұйымдарды әшекейлеу.(қазақтың ұлттық бас киімдері.) |
||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.2.3.3 Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану 8.2.6.1 Техника қауіпсіздігін қадағалап, материалдар мен құралдарды қолдану 8.3.2.1 пәндік терминологияны қолдана отырып,өзінің және өзгелердің жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талдау мен бағалау жүргізу үшін критерийлерді қолдану |
||||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
||||||
|
Сабақ барысы: |
|||||||
|
Сабақ кезеңі |
Педагог іс-әрекет |
Оқушы әрекеті |
бағалау |
Ресурсы |
|||
|
Сабақ басы |
Сәлемдесу.Түгендеу.Психологиялық ахуал орнату. Түрлі түсті ою-өрнектер үлестіру арқылы топқа бөлу. (Қызыл,жасыл,сары,көк) Сұрақ-жауап кезеңі Қазақ халқының қандай ұлттық киімдерін білесіздер.? Кластер жасау -Дұрыс балалар ұлттық киімдердің бірі-саукеле және тақия. Бүгін міне, осы қазақ ұлттық бас киімдерін безендіріп, әшекейлейміз.Сабақтың тақырыбы; «Бұйымдарды әшекейлеу» - Суреттерде бұйымды сәндеудің (әрлеу) қандай түрлері көрсетілген (4 слайд). Слайд Бұйымды сәндеу (әрлеу) түрлері:
Ылғалды-жылумен өңдеу – бұйымға белгілі бір пішін және эстетикалық түр беру үшін орындалады. ЫЖӨ үтікпен немесе арнайы үтіктеу тақталарында преспен орындалады |
Оқушылар:Сабақтың мақсатымен және бағалау критерийлерімен танысады.Сабақтың мақсатын талдайды
Сұрақтарға жауап беру арқылы, сабақтың тақырыбын анықтайды (Көйлек,камзол,шапан,тон,тымақ, бөрік, саукеле, тақия...)
Танысады, тыңдайды. Суреттер таратып, анықтама беру. Үй тапсырмасы Қазақ халқының мәдениетінде бас киім көріктілік пен сәндікті, баршылықты білдіретін қасиетті киім саналған. Саукеле –бас киімдердің ішіндегі ең әшкейліде күрделісі.Сәукелені ұзатылған қыздар мен сол қызға еріп жүрген , сыңсу айтатын қыздар киген.Төбесі үшкірленіп,биік етіліп тігілетін ол асыл тастармен, моншақтармен ,алқалармен,алтын жіптермен безендірілген. Камшат бөрік –қыздардың құндыз,кәмшат терісімен жиектелген бас киімі. Тақия-барқыттан немесе қамқадан тігілген жаздық жеңіл бас киім.Жоғарғы жағына үкі тағылып, күміс және алтын кестелермен, тастармен әшекейленген. Кимешек-қазақ әйелднрінің бас киімі.Төбеден иықты қоса белге дейін түгел жауып тұратын, тұтастығымен ерекшеленетін бас киім. |
Өзін-өзі бағалау |
Презентация |
|||
|
Сабақтың ортасы |
Тапсырма. Жеке тәжірбиелік жұмыс. Бүгін біз сіздермен қорытынды кезеңі –тақияны түрлі тастарменбезендіремі. Алдарыңызда өздерің тіккен тақияларды түрлі бағытта безендірімез. Қол тігістерін қолданамыз. 1 . кезең. Бұйымды сәндеуге арналған эскиз жасау. 2. кезең. Бұйым жасауға қажетті материалдар, құралдар, жасау техникасын таңдау. 3. кезең. Қолмен әртүрлі әрлеу тігістерін жүргізе отырып, бұйымды өңдеу және сәндеу жұмыстарын орындау. |
Өз жұмыстарыңыз тақия алып, моншақтармен безендіреді.Әртүрлі орнаменттер жасауға болады.,басқа түсті фетрлармен немесе моншақпен безендіруге болады. Оқушылар бұйымның қандай техникада орындалғанын, жасап шығару үшін қандай материалдар қолданғанын талдау арқылы түсіндіреді. Өзінің және сыныптастарының жұмыстарында пайдаланылған әдіс-тәсілдер, идеяларға пікір жаза алады. |
Критерийлер арқылы бағалау |
http://udivitelno.com/creation/item/110-vojlochnye_igrushki_tatjany_barakovoj
|
|||
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар сабақ соңында рефлексия жүргізеді: «Қоржын» - сіз жұмысының қорытындысына қанағаттанасыз ба? - болашақта немен жұмыс жасау қажет? Оқушылар рефлексия бойынша сұрақтарға жауап береді. |
Жұмысты толықтай аяқтау |
Өзара бағалау |
стикер |
|||
шағым қалдыра аласыз













