Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар

        

    Бөлім:

    3-бөлім

    Менің отбасым және достарым

    Педагогтің аты-жөні

    Жукенова Ақдана Нұрланқызы

    Күні:


    Сынып: 1

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Бұл кім?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    1.1.1.1 хабарлау, сұрау мақсатында баяу және анық айтылған сөзді зейін қойып тыңдайды, түсінеді және тиісінше іс-әрекет жасау (қимыл, ым-ишараны қолдану);

    1.2.6.1 мұғалімнің қолдауымен ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялайды


    Сабақтың мақсаты

    Барлығы

    Дыбыс пен әріптің айырмашылығын түсіндіреді

    Көпшілігі

    ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстары кездесетін сөздерге мысалдар келтіреді

    Кейбірі

    Сурет бойынша әңгіме құрастырады

         

    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Басы


    (Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Сәлемдесу.

    2. Оқушыларды түгендеу.

    Психологиялық ахуал орнату.

    – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап,

    алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

    Дос болайық бәріміз, Жарасып тұр әніміз. Тыныштықты сақтаймыз,

    Атсын күліп таңымыз!

    Мадақтау

    Шапалақ

    смайликтер

    През/қ слайд

    Суреттер

    Кестелер


    Ортасы


    Ұжымдық жұмыс

    «Доп лақтыру» әдісі

    • Сенің жасың нешеде?

    • Отбаыңда қанша адам тұрады?

    • Сенің атаң бар ма?

    • Әжең ше?

    Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру:

    – Балалар, сендер бүгін сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайсыңдар. Құраған әңгімелеріңнен сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілетін дыбысы бар сөзді бөліп аласыңдар. Бөлініп алынған сөзге дыбыстық талдау жасайсыңдар.

    Ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстары кездесетін сөздерге мысалдар келтіресіңдер


    Дыбыстық талдау дағдыларын дамыту жұмысы.

    Оқулықпен жұмыс

    1. Сурет мазмұны бойынша әңгіме құрау.


     Мынау не?

    – Бұл – менің отбасым.

     Бұлар не істейді?

    – Олардың әрқайсысының өз жұмысы бар. Атам газет оқығанды жақсы көреді, ал әжем бізге ертегілер оқып береді. Анам тамақ жасап, үй шаруасымен айналысады, әкем таңертең ерте жұмысқа кетеді.

    ә) Сұраққа жауап болған сөйлемдер

    неше сөйлемнен тұратынын анықтату.

    1. Қажетті сөйлемді (Бұл – менің отбасым) бөліп алып, оны сөздерге (бұл, отбасы) ажырату. Сөйлемдегі сөз санын анықтау.

    Дыбыстардың айтылу ерекшелігімен танысу.

    «Дыбысты естиміз, әріпті көреміз және жазамыз» қорытынды пікірін тәжірибе жүзінде меңгеру.

    Оқылым.

    1. Оқулықтың 39-бетінде берілген есте сақта графасындағы сөздерді мұғалімнің оқушылармен бірге буындап, тұтастай оқуы.


    Сергіту сәті

    Музыкалық би қимылы

    Сөздікпен жұмыс ұйымдастыру.

    Жазылым

    1. Оқулықтағы әріптердің таңбалануына назар аудару.

    2. Тақтаға жазып көрсету.

    3. Ауада жазып көрсету.

    Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру.

    Жұптық жұмыс

    Бұл кім?

    Бұл- менің інім

    Бұл кім?

    Бұл- менің ағам

    .....

    Жеке жұмыс

    2- тапсырма

    Толықтырып айтады

    Ата-менің атам

    Аға-менің аға..

    Әже-менің әже...

    Сіңлі- менің сіңлі..

    Әке-менің әкем...

    Қарындас-менің қарындасы..

    Іні-менің іні...

    Әпке- менің әпке...

    Ана-менің ана..



    Сұрақтарға жауап береді


    Күтілетін нәтижені мұқият тыңдайды.










    1. Оқушылар сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды: Бұл – менің анам.Анам жұмыс жасайды.

    2. Әңгіме құрамындағы сөйлемдер санын анықтайды.

    3. «Бұл менің отбасым» сөйлемінде неше сөз бар екенін анықтайды.

    4. Өтілетін жаңа дыбысы бар

    «отбасы» сөзіне дыбыстық талдау жасайды. Сөзде үш дауысты болғандықтан, бұл сөз үш буынды екендігін анықтайды.

    Әрбір дыбысты естіп, әріпті көріп, өздігінен саналы оқиды.

    «Менің алғашқы сөздігім» кітабынан «отбасы», «ана» «әке» сөздерінің түсіндірмесін мұғалімнің көмегімен тауып оқиды.

    1. Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды: сызықтарды бастырып жазу арқылы әріптердің бас және кіші әрпін жазады. Үлгі бойынша сөздер мен сөйлемдерді жазады.

    2. Сабақ соңында өз іс-әрекетіне (каллиграфиялық талапқа сай дұрыс және сауатты жазу) кері байланыс жасап, өзін-өзі бағалауы үшін әр беттің соңында берілген дөңгелек-шартты белгілерді бояйды: «жасыл» түс –

    «Бәрекелді!», «көк» түс –

    «Жарайсың!», «қызыл» түс –

    «Ойлан!».

    Ауызша кері байланыс беру

    «Әліпби» плакаты


    Сөз сөйлем сызбалары


    Соңы

    Бекіту және саралау

    Саралау тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру:

    1. деңгей:

    Дыбыс сызбасын оқы. Дыбыс сызбасы қай сурет атауына сәйкес келетінін анықта.

    1. деңгей:

    Р дыбысы сөздің қай жерінде (ортасында, алдында, соңында) келетінін анықта.

    1. деңгей:

    Ата, әже ,ана ,әке, сіңлі,іні, аға сөздерімен сөйлем құра.

    «Сөз тану» тыңдау материалымен жұмыс Мұғалімнің жаңылтпаштың мағынасымен жұмысты QR немесе үнтаспадан тыңдату арқылы ұйымдастыруы.

    Ақ тай ақ па?

    Қара тай ақ па?

    Қай тай лақтай,

    Қай лақ тайлақтай



    Оқушылар өздеріне берілген саралау тапсырмаларын орындайды.

    1. деңгейдегі оқушылар дыбыс сызбасы қай сурет атауына сәйкес екендігін анықтайды: отбасы

    2. деңгейдегі оқушылар дыбыстардың сөздегі орнын (ортасында, алдында, соңында) анықтайды.

    3. деңгейдегі оқушылар отбасы,ана ,әке сөздерімен сөйлем құрайды.


    1. Оқушылар жаңылтпашты тыңдайды.
















    Қазақ тілі

    Үнтаспа.

    «Алматыкітап», 2019

    Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар №2

        

    Бөлім:

    3-бөлім

    Менің отбасым және достарым

    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып: 1

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Менің анам

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    1.1.4.1 мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну;

    1.2.1.1 сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестеріндұрыс қолдану

    Сабақтың мақсаты

    Барлығы: мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсінеді;

    Көпшілігі сөйлеу барысында танысады, өзі туралы айтады және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін дұрыс қолдана алады;

    Кейбірі

    Сурет бойынша әңгіме құрастырады

         

    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Басы


    (Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Сәлемдесу.

    2. Оқушыларды түгендеу.

    Психологиялық ахуал орнату.

    – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап,

    алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!


    Қане қанат жазайық,
    Қарлығашқа ұқсайық.
    Ұшып-ұшып алайық,
    Орнымызға қонайық.
    Білімде алда болайық.

    Мадақтау

    Шапалақ

    смайликтер

    През/қ слайд

    Суреттер

    Сызбалар


    Ортасы


    Ұжымдық жұмыс

    «Доп лақтыру» әдісі

    -Сенің көңіл-күйің қандай?

    -Сабаққа дайынсың ба?

    -Отбасыңды жақсы көресің бе?

    -Ініңнің аты кім?

    Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру:

    – Балалар, сендер бүгін сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайсыңдар. Құраған әңгімелеріңнен сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілетін дыбысы бар сөзді бөліп аласыңдар.



    Оқулықпен жұмыс

    Сөздік жұмысы:

    Күшті- сильный( -ая,-ое)

    Ақылды-умный (-ая, -ое)


    1. Сурет мазмұны бойынша әңгіме құрау.

    1-тапсырма.Тыңдалым.

    Ойлан.Тыңда, қайтала



     Менің әкем ақылды

    Менің анам әдемі.

    Менің інім күшті.

    Менің әпкем сабырлы

    ә) Жауап болған сөйлемдер

    неше сөйлемнен тұратынын анықтату.

    1. Қажетті сөйлемді (Менің анам әдемі) бөліп алып, оны сөздерге (Менің, анам, әдемі) ажырату. Сөйлемдегі сөз санын анықтау.

    Дыбыстардың айтылу ерекшелігімен танысу.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жукенова Ақдана Нұрланқызы
    11 Желтоқсан 2021
    594
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ: Бұл кім? 1 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ: Бұл кім? 1 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ: Бұл кім? 1 сынып. Бұл материал жаңартылған бағдарлама бойынша құрастырылған. 1 сыныпқа арналған мұғалімдер үшін материал
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар

        

    Бөлім:

    3-бөлім

    Менің отбасым және достарым

    Педагогтің аты-жөні

    Жукенова Ақдана Нұрланқызы

    Күні:


    Сынып: 1

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Бұл кім?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    1.1.1.1 хабарлау, сұрау мақсатында баяу және анық айтылған сөзді зейін қойып тыңдайды, түсінеді және тиісінше іс-әрекет жасау (қимыл, ым-ишараны қолдану);

    1.2.6.1 мұғалімнің қолдауымен ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялайды


    Сабақтың мақсаты

    Барлығы

    Дыбыс пен әріптің айырмашылығын түсіндіреді

    Көпшілігі

    ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстары кездесетін сөздерге мысалдар келтіреді

    Кейбірі

    Сурет бойынша әңгіме құрастырады

         

    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Басы


    (Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Сәлемдесу.

    2. Оқушыларды түгендеу.

    Психологиялық ахуал орнату.

    – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап,

    алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

    Дос болайық бәріміз, Жарасып тұр әніміз. Тыныштықты сақтаймыз,

    Атсын күліп таңымыз!

    Мадақтау

    Шапалақ

    смайликтер

    През/қ слайд

    Суреттер

    Кестелер


    Ортасы


    Ұжымдық жұмыс

    «Доп лақтыру» әдісі

    • Сенің жасың нешеде?

    • Отбаыңда қанша адам тұрады?

    • Сенің атаң бар ма?

    • Әжең ше?

    Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру:

    – Балалар, сендер бүгін сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайсыңдар. Құраған әңгімелеріңнен сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілетін дыбысы бар сөзді бөліп аласыңдар. Бөлініп алынған сөзге дыбыстық талдау жасайсыңдар.

    Ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстары кездесетін сөздерге мысалдар келтіресіңдер


    Дыбыстық талдау дағдыларын дамыту жұмысы.

    Оқулықпен жұмыс

    1. Сурет мазмұны бойынша әңгіме құрау.


     Мынау не?

    – Бұл – менің отбасым.

     Бұлар не істейді?

    – Олардың әрқайсысының өз жұмысы бар. Атам газет оқығанды жақсы көреді, ал әжем бізге ертегілер оқып береді. Анам тамақ жасап, үй шаруасымен айналысады, әкем таңертең ерте жұмысқа кетеді.

    ә) Сұраққа жауап болған сөйлемдер

    неше сөйлемнен тұратынын анықтату.

    1. Қажетті сөйлемді (Бұл – менің отбасым) бөліп алып, оны сөздерге (бұл, отбасы) ажырату. Сөйлемдегі сөз санын анықтау.

    Дыбыстардың айтылу ерекшелігімен танысу.

    «Дыбысты естиміз, әріпті көреміз және жазамыз» қорытынды пікірін тәжірибе жүзінде меңгеру.

    Оқылым.

    1. Оқулықтың 39-бетінде берілген есте сақта графасындағы сөздерді мұғалімнің оқушылармен бірге буындап, тұтастай оқуы.


    Сергіту сәті

    Музыкалық би қимылы

    Сөздікпен жұмыс ұйымдастыру.

    Жазылым

    1. Оқулықтағы әріптердің таңбалануына назар аудару.

    2. Тақтаға жазып көрсету.

    3. Ауада жазып көрсету.

    Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру.

    Жұптық жұмыс

    Бұл кім?

    Бұл- менің інім

    Бұл кім?

    Бұл- менің ағам

    .....

    Жеке жұмыс

    2- тапсырма

    Толықтырып айтады

    Ата-менің атам

    Аға-менің аға..

    Әже-менің әже...

    Сіңлі- менің сіңлі..

    Әке-менің әкем...

    Қарындас-менің қарындасы..

    Іні-менің іні...

    Әпке- менің әпке...

    Ана-менің ана..



    Сұрақтарға жауап береді


    Күтілетін нәтижені мұқият тыңдайды.










    1. Оқушылар сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды: Бұл – менің анам.Анам жұмыс жасайды.

    2. Әңгіме құрамындағы сөйлемдер санын анықтайды.

    3. «Бұл менің отбасым» сөйлемінде неше сөз бар екенін анықтайды.

    4. Өтілетін жаңа дыбысы бар

    «отбасы» сөзіне дыбыстық талдау жасайды. Сөзде үш дауысты болғандықтан, бұл сөз үш буынды екендігін анықтайды.

    Әрбір дыбысты естіп, әріпті көріп, өздігінен саналы оқиды.

    «Менің алғашқы сөздігім» кітабынан «отбасы», «ана» «әке» сөздерінің түсіндірмесін мұғалімнің көмегімен тауып оқиды.

    1. Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды: сызықтарды бастырып жазу арқылы әріптердің бас және кіші әрпін жазады. Үлгі бойынша сөздер мен сөйлемдерді жазады.

    2. Сабақ соңында өз іс-әрекетіне (каллиграфиялық талапқа сай дұрыс және сауатты жазу) кері байланыс жасап, өзін-өзі бағалауы үшін әр беттің соңында берілген дөңгелек-шартты белгілерді бояйды: «жасыл» түс –

    «Бәрекелді!», «көк» түс –

    «Жарайсың!», «қызыл» түс –

    «Ойлан!».

    Ауызша кері байланыс беру

    «Әліпби» плакаты


    Сөз сөйлем сызбалары


    Соңы

    Бекіту және саралау

    Саралау тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру:

    1. деңгей:

    Дыбыс сызбасын оқы. Дыбыс сызбасы қай сурет атауына сәйкес келетінін анықта.

    1. деңгей:

    Р дыбысы сөздің қай жерінде (ортасында, алдында, соңында) келетінін анықта.

    1. деңгей:

    Ата, әже ,ана ,әке, сіңлі,іні, аға сөздерімен сөйлем құра.

    «Сөз тану» тыңдау материалымен жұмыс Мұғалімнің жаңылтпаштың мағынасымен жұмысты QR немесе үнтаспадан тыңдату арқылы ұйымдастыруы.

    Ақ тай ақ па?

    Қара тай ақ па?

    Қай тай лақтай,

    Қай лақ тайлақтай



    Оқушылар өздеріне берілген саралау тапсырмаларын орындайды.

    1. деңгейдегі оқушылар дыбыс сызбасы қай сурет атауына сәйкес екендігін анықтайды: отбасы

    2. деңгейдегі оқушылар дыбыстардың сөздегі орнын (ортасында, алдында, соңында) анықтайды.

    3. деңгейдегі оқушылар отбасы,ана ,әке сөздерімен сөйлем құрайды.


    1. Оқушылар жаңылтпашты тыңдайды.
















    Қазақ тілі

    Үнтаспа.

    «Алматыкітап», 2019

    Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар №2

        

    Бөлім:

    3-бөлім

    Менің отбасым және достарым

    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып: 1

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Менің анам

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    1.1.4.1 мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну;

    1.2.1.1 сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестеріндұрыс қолдану

    Сабақтың мақсаты

    Барлығы: мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсінеді;

    Көпшілігі сөйлеу барысында танысады, өзі туралы айтады және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін дұрыс қолдана алады;

    Кейбірі

    Сурет бойынша әңгіме құрастырады

         

    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Басы


    (Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Сәлемдесу.

    2. Оқушыларды түгендеу.

    Психологиялық ахуал орнату.

    – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап,

    алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!


    Қане қанат жазайық,
    Қарлығашқа ұқсайық.
    Ұшып-ұшып алайық,
    Орнымызға қонайық.
    Білімде алда болайық.

    Мадақтау

    Шапалақ

    смайликтер

    През/қ слайд

    Суреттер

    Сызбалар


    Ортасы


    Ұжымдық жұмыс

    «Доп лақтыру» әдісі

    -Сенің көңіл-күйің қандай?

    -Сабаққа дайынсың ба?

    -Отбасыңды жақсы көресің бе?

    -Ініңнің аты кім?

    Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру:

    – Балалар, сендер бүгін сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайсыңдар. Құраған әңгімелеріңнен сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілетін дыбысы бар сөзді бөліп аласыңдар.



    Оқулықпен жұмыс

    Сөздік жұмысы:

    Күшті- сильный( -ая,-ое)

    Ақылды-умный (-ая, -ое)


    1. Сурет мазмұны бойынша әңгіме құрау.

    1-тапсырма.Тыңдалым.

    Ойлан.Тыңда, қайтала



     Менің әкем ақылды

    Менің анам әдемі.

    Менің інім күшті.

    Менің әпкем сабырлы

    ә) Жауап болған сөйлемдер

    неше сөйлемнен тұратынын анықтату.

    1. Қажетті сөйлемді (Менің анам әдемі) бөліп алып, оны сөздерге (Менің, анам, әдемі) ажырату. Сөйлемдегі сөз санын анықтау.

    Дыбыстардың айтылу ерекшелігімен танысу.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 1 сынып
    11.12.2021
    594
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жукенова Ақдана Нұрланқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации