Ұйымдастырылған оқу -
қызметі:
Білім беру
саласы:
«Шығармашылық»
Бөлімі: «Сурет
салу»
Тақырыбы: «Бұлт күнді
жапты»
Мақсаты: Балалардың байқағыштығын
дамыту, түрлі – түсті бояулармен жұмыс істеу қабілеттерін дамыту.
Ұқыпты жұмыс істеуге , еңбек ете білуге
тәрбиелеу.
Педагогикалық
технологиялар: Көкөністер арқылы, сұрақ –
жауап, әңгімелесу.
Көрнекіліктер: слаид, бұлт және күн
суреттері
Билингвалдық
компонент: бұлт – облака – cloud , күн –
солнце - sun
Ұйымдастырушылық
кезеңі:
Шаттық
шеңбері:
Арайлап таң
атты,
Алтын сәуле
таратты.
Қайырлы күн
балалар,
Қайырлы күн
апайлар!
Жақсы балалар орындарымызға
отырайық . Балалар бүгінгі оқу – қызметімізге қонақ апайлар келіп
отыр екен, олай болса балалар біз апайларға өзіміздің қандай
білімді, ақылды, тәртіпті балалар екенімізді
көрсетейік.
Тәрбиеші: Балалар тақтада не көріп
тұрсыңдар ? ( бұлт және күн)
Олар қайда орналасқан?
(аспанда)
Күн – сары түстес, шеңбер
тәрізді. Бізге жарық береді, жылу береді, нұрын
шашады.
Бұлт – көк түсті, пішіні
әртүрлі сопақша тәріздес. Бұлтты күні күн суық, желді, жаңбырлы
болады.
Тыныс алу
жаттығуы:
( балалар мұрындарымен терең
дем алып, ауыздарынан үрлеп жел шығарады).
Тәрбиеші: Ой , балалар қараңдаршы,
сендер не байқадыңдар? Не өзгерді? (балалар өз ойларымен бөліседі)
. Күн жел болғанда бұлт орнынан қозғалып,бұлт күнді жапты. Бүгінгі
оқу - қызметіміздің тақырыбы – «Бұлт күнді
жапты».
Дәптермен
жұмыс:
Тақтада берілген суреттерді
көкөністер көмегімен дәптерімізге түсіреміз. Күн суретін түсіру
үшін – сәбіз пайдаланамыз, бұлт суретіне – картопты
пайдаланамыз.
күн – солнце –
sun
Бұлт – облака –
cloud
( балалар көкөністер көмегімен
бұлт, күн суреттерін дәптерлеріне
түсіреді)
Қорытынды: балалар бүгін біз не өттік?
Сендерге ұнадыма? Қандай ауа райы ұнайды сендерге
?