Ашық сабақ Бұрынғы кездегі оқу 2 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ Бұрынғы кездегі оқу 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқы мерзімді жоспар.Әдебиеттік оқу 2-сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім:

Менің мектебім

Педагогтің аты-жөні:

Шаймерденова М.А

Күні:

04.11.2025

Сынып: 2 «ғ»

Қатысқандар

Қатыспағандар

Сабақтың тақырыбы

Бұрынғы кездегі оқу 26 сабақ Алматыкітап

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.1.3.1шығарманың тақырыбымен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

2.2.6.1 кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

Сабақтың мақсаты

Шығарманың тақырыбымен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжайды

Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттап, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалайды

Құндылықтар

Қараша – әділдік және жауапкершілік айы; 1-апта дәйексөзі: «Әділдік пен жауапкершілік – біртұтас ұғым!»

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5мин


Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал қалыптастыру

Мұраға қалған даланы,

Қорғау бізге енді сын. Білім қуып ізденбей, Мұратқа жету тым қиын!


Үй тапсырмасын тексеру

Ахмет Байтұрсынұлы.

Оқуға шақыру. Жатқа айту

Қызығушылықты ояту.

«Бұрыштағы әріптер» әдісімен

Е,м, к,п ,е,т сөз құраймыз

Мектеп

-Бүгінгі сабақта білім ошағы туралы білімімізді жетілдіретін боламыз.

Жаңа сабақ

Сабақ мақсатымен танысады


Өлең шумағын бірге қайталаймыз




Өткен білімді зерделейді.







Сабақ мақсатымен танысады

Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.


ҚБ:

Жарайсыңдар!

Керемет!

Жақсы!

Тамаша


Сөзді құрастырып оқиды 1б



Слайд Рисунок 1

Сабақтың ортасы

30мин

Мағынаны тану.

Білу.

ҰЖ. 1-тапсырма. «Ашық микрафон» әдісі

Бұрынғы кездегі мектептер туралы не білесің?

Бізде қонақта.ЖИ

Бердібек Соқпақбаев – (1924 – 1991)балалар жазушысы. Алматы облысы Нарынқол ауданының Қостөбе ауылында дүниеге келген.

Жазушының «Менің атым Қожа» повесі бойынша көркем фильм түсірілген.

Түсіну.

Оқылым

2- тапсырма: Түсініп оқиды. «Тізбектеп,бөліктерге бөліп оқу».


Мектеп

...Бүгін қыргүйектің бірі – оқу басталатын күн екен.

Киіз үй мектепте оқып жаттық. Әліппе жетіспейді.Екеуара бір оқулық. Дәптерді тіземіздің үстіне қойып немесе жерге етпеттеп жатып жазамыз. Оқулық қана емес,

қарындаштың да тапшы кезі.........

1-ші бөлімнен соң болжайды

«Ойлан–Жұптас–Бөліс»

Сөздікпен жұмыс:

етпеттеп -бетін жерге қаратып жату

eкеуара -екі бала

тапшы- бір оқулық / бір қарындаш деген мағынада жетіспейтін,аз.


Талдау

3-тапсырма: Бұрынғы заман мектебіні

қандай болғанын мәтіннен тауып оқиды

Киіз үй мектепте оқып жаттық.Әліппе жетіспейді.Екеуара бір оқулық.Дәптерді тіземіздің үстіне қойып немесе етпеттеп жатыа жазамыз.Оқулық қана емес,қарындаштың да тапшы кезі.


Қолдану

Жазылым:Тақтамен жұмыс

4 тапсырма

Сағатбай ағай қандай мұғалім? Ойыңды жаз

Сағатбай ағай-нағыз ұстаз.

Сабақты жақсы түсіндіреді.

Оқушылардың ешқайсысын ренжітпейді.

Барлығының көңілін таба біледі.

Синтез.

Айтылым.

5-тапсырма

Сағатбай ағай балаларға қарындашты неліктен тең бөліп бергісі келді?


1) Әділдік үшін

2) Балаларды таластырмау үшін

3) Тапқырлыққа үйрету үшін

Бекіту

Сұрақтарға жауап береді



Әр оқушы өз ойын айтады.

Автор туралы деректер жинайды







Шығарманы түсініп оқиды,сөздік пен жұмыс жасайды


Өлең бойынша сұрақтарға жауап береді


- өз пікірлерін жұпта ортаға салады







Шығарма ішінен керекті бөлігін тауып оқиды.









Сағатбай ағай қандай мұғалім екенін айтады.

Тақтаға жазады.



Дескриптор:

- Бұрынғы кездегі мектептер туралы не білетіндерін ортаға салады

;1б

- автор туралы деректер жинайды-1б




Түсініп оқиды,болжайды,сөздік пен жұмыс жасайды-2б

Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді 1б








Бұрынғы заман мектебіні

қандай болғанын мәтіннен тауып оқиды-1б


Сағатбай ағай қандай мұғалім? Ойларын жазады-2б






Сағатбай ағайдың іс әрекетіне баға береді



оқулық



Рисунок 2

Сабақтың соңы

5мин

Үй тапсырмасы:Мәтінді мазмұндауға дайындал

Кері байланыс: « Қарындаш » әдісі



Үй тапсырмасын күнделікке жазады






1-10ұпай

Өз-өздерін бағалайды















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.11.2025
44
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі