Материалдар / Ашық Сабақ Бұрыштап бөлу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық Сабақ Бұрыштап бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұрыштап бөлу туралы қысқаша түсінік.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қаңтар 2023
185
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

«Алматы облыстық білім басқармасы» ММ

«Кәсіптік оқудағы көпсалалы колледжі» МКҚК







Математика пәнінен

Ашық сабақ



Тақырыбы; Бір айнымалысы бар көпмүшенің жалпы түрі.

Көпмүшені көпмүшеге «бұрыштап» бөлу











Оқытушы: Әсет Ж.













2022-2023 оқу жылы

Білім және ғылым министрі

2021 жылғы 16 қыркүйектегі

472 Бұйрығына

2-қосымша


Қысқа мерзімді жоспар


Колледж атауы:

Кәсіптік оқудағы көпсалалы колледжі

Бекітілді:

ДОЖЖО:____________ Миямова А.

Педагогтың аты-жөні:

Дусумбетова Жамила Манасовна

Бөлімі:

3 Көпмүшелер


Күні:

14.11.2022ж


Тобы:

13

Қатысушылар саны:

23

Қатыспағандар саны:

2













Сабақтың тақырыбы:

3.2 Бір айнымалысы бар көпмүшенің жалпы түрі. Көпмүшені көпмүшеге «бұрыштап» бөлу.


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

10.2.1.4 Бір айнымалысы бар көпмүшелердің жалпы түрін, көп мүшені көрсете алады.

Сабақтың мақсаты:

Білім алушы:

Алгебралық өрнектерден бір айнымалылы көпмүшені таба білу, көпмүшені стандарт түрге келтіруге үйрету, бір айнымалысы бар көпмүшені каноникалық түрде жазу, мысалдар құрастыруға дағдылану.


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(10 мин)


Ми шабуылы.

Оқушылармен бірге оқу мақсаттарына сай жетістік критерилерін анықтау.

1) Үй жұмыстарының тексерілуін қадағалайды;

Қайталауға арналған сұрақтар:

  1. Көпмүше дегеніміз не?

  2. Көпмүшенің мүшелері дегеніміз не?

  3. Стандарт түрдегі көпмүше дегеніміз не?

  4. Көпмүшенің, бірмүшенің дәрежесі дегеніміз не?


слайд

Сабақ ортасы

(30 мин)






































Анықтама: X нақты айнымалысы бар

n - ші дәрежелі көпмүше деп, төмендегі формуламен берілетін кез келген P функциясын айтамыз:

P(x)=anxn+an-1xn-1+…+a1x1+a0 
мұндағы anan-1 ,…, a1a0  R коэффициенттер, n0 және nN.. болуы керек. – көпмүшенің үлкен мүшесі деп, n – көпмүшенің дәрежесі деп, ал – бос мүшесі деп аталады.

Мысалы;

  1. х+2+ 3x3 -7 x2 өрнегінің стандарт түрдегі көпмүше түрінде жазылуы; 3x3 -7 x2 +х+2


  1. (3x3 -7x2 +х+2)+( x3 + 13x2 -х-2)= 3x3 -7x2 +х+2+ x3 + 13x2 -х-2=4x3+6x2




Жеке жұмыс.

Қалыптастырушы бағалауды алу себебім оқушылардың оқу мақсатына жеткендігін білу үшін

Оқушының аты-жөні ____________________________

Пәні: математика

курс: 1 « »

Бөлім 3 Көпмүше

Оқу мақсаты:

10.2.1.4 Бір айнымалысы бар көпмүшелердің жалпы түрін, көп мүшені көрсете алады.

Тапсырма 1


х5 +6x3 +2x2 -4 көпмүшесін x2-x+1 көпмүшесіне бөліңіздер?


Дескриптор:

Көпмүшені көпмүшеге бөледі.

Балл: 50-69

Тапсырма 2

H(х) және F(х) көпмүшелердің қосындысының мәнін табыңдар;

F(х)=2x3 -3x2 +5 және H(х)= 3x2 -x -6, мұндағы х=2; 3; -1;


Дескриптор:

Көпмүшені дұрыс топтастырады

Көпмүшелердің қосындысының мәнін табады.


Балл: 70-89

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!