Қазақстан Республикасы
Оқу-ағарту министрлігі
«Алматы облыстық білім
басқармасы» ММ
«Кәсіптік оқудағы көпсалалы
колледжі» МКҚК
Математика
пәнінен
Ашық
сабақ
Тақырыбы; Бір айнымалысы бар көпмүшенің
жалпы түрі.
Көпмүшені көпмүшеге «бұрыштап»
бөлу
Оқытушы: Әсет
Ж.
2022-2023 оқу
жылы
Білім және
ғылым министрі
2021 жылғы
16 қыркүйектегі
№472
Бұйрығына
2-қосымша
Қысқа мерзімді
жоспар
Колледж
атауы:
|
Кәсіптік оқудағы көпсалалы
колледжі
|
Бекітілді:
|
ДОЖЖО:____________ Миямова
А.
|
Педагогтың
аты-жөні:
|
Дусумбетова Жамила
Манасовна
|
Бөлімі:
|
3
Көпмүшелер
|
Күні:
|
14.11.2022ж
|
Тобы:
|
13
|
Қатысушылар
саны:
|
23
|
Қатыспағандар
саны:
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
3.2 Бір айнымалысы бар
көпмүшенің жалпы түрі. Көпмүшені көпмүшеге «бұрыштап»
бөлу.
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары:
|
10.2.1.4 Бір айнымалысы бар
көпмүшелердің жалпы түрін, көп мүшені көрсете
алады.
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Білім
алушы:
Алгебралық өрнектерден бір
айнымалылы көпмүшені таба білу, көпмүшені стандарт түрге келтіруге
үйрету, бір айнымалысы бар көпмүшені каноникалық түрде жазу,
мысалдар құрастыруға
дағдылану.
|
Сабақтың
барысы:
|
Сабақтың
кезеңі/уақыт
|
Педагогтың
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
(10
мин)

|
Ми
шабуылы.
Оқушылармен бірге оқу
мақсаттарына сай жетістік критерилерін
анықтау.
1) Үй жұмыстарының тексерілуін
қадағалайды;
Қайталауға арналған
сұрақтар:
-
Көпмүше дегеніміз
не?
-
Көпмүшенің мүшелері дегеніміз
не?
-
Стандарт түрдегі көпмүше
дегеніміз не?
-
Көпмүшенің, бірмүшенің
дәрежесі дегеніміз
не?
|
слайд
|
Сабақ
ортасы
(30
мин)

|
Анықтама:
X нақты айнымалысы
бар
n - ші дәрежелі көпмүше деп, төмендегі
формуламен берілетін кез
келген P функциясын
айтамыз:
P(x)=anxn+an-1xn-1+…+a1x1+a0 мұндағы an, an-1 ,…, a1, a0 ∈ R коэффициенттер, n≠0 және n∈N..
болуы
керек. – көпмүшенің үлкен мүшесі
деп, n –
көпмүшенің дәрежесі деп,
ал – бос мүшесі деп
аталады.
Мысалы;
-
х+2+
3x3 -7
x2 өрнегінің стандарт түрдегі
көпмүше түрінде жазылуы; 3x3 -7
x2 +х+2
-
(3x3 -7x2 +х+2)+( x3 +
13x2 -х-2)= 3x3 -7x2 +х+2+ x3 +
13x2 -х-2=4x3+6x2
-

Жеке
жұмыс.
Қалыптастырушы бағалауды алу
себебім оқушылардың оқу мақсатына жеткендігін білу
үшін
Оқушының
аты-жөні ____________________________
|
Пәні: математика
|
курс: 1 «
»
|
Бөлім 3 Көпмүше
|
Оқу
мақсаты:
10.2.1.4 Бір айнымалысы бар
көпмүшелердің жалпы түрін, көп мүшені көрсете
алады.
|
Тапсырма
1
х5 +6x3 +2x2 -4
көпмүшесін x2-x+1 көпмүшесіне
бөліңіздер?
Дескриптор:
Көпмүшені көпмүшеге
бөледі.
Балл:
50-69
Тапсырма
2
H(х) және F(х) көпмүшелердің қосындысының мәнін
табыңдар;
F(х)=2x3 -3x2 +5
және H(х)= 3x2 -x
-6, мұндағы х=2; 3;
-1;
Дескриптор:
Көпмүшені дұрыс
топтастырады
Көпмүшелердің қосындысының мәнін
табады.
Балл:
70-89
| |