Материалдар / Ашық сабақ: Бұрыштарды салу.(пысықтау сабағы)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: Бұрыштарды салу.(пысықтау сабағы)

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: Бұрыштарды салу.(пысықтау сабағы)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Тамыз 2024
123
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

«Тассуат ауылының негізгі орта мектебі» КММ

Пәні:

Математика


Бөлім:


Ғарышқа саяхат. Есептер

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


.Сынып:

4 сынып


Сабақтың тақырыбы:

Бұрыштарды салу.(пысықтау сабағы)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.3.2.2** градустық өлшемі бойынша бұрыш; екі қабырғасы бойынша тікбұрышты үшбұрыш; бұрыштық сызғыштың көмегімен түзуге перпендикуляр түзу сызу

4.5.2.4 пайызды % символымен бұрыштың градустық өлшемін° символымен белгілеуді қолдану

Сабақтың мақсаты

градустық өлшемі бойынша бұрыш; екі қабырғасы бойынша тікбұрышты үшбұрыш; бұрыштық сызғыштың көмегімен түзуге перпендикуляр түзу сызады

пайызды % символымен бұрыштың градустық өлшемін° символымен белгілеуді қолданады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут






Өткенді пысықтау

5 минут









Сабақтың ортасы

20 минут























Сергіту сәті

2 минут
















































Сабақты қорыту

6минут



Үй тапсырмасы


Кері байланыс

5 минут




Сабаққа дайындық жасау

Психологиялық ахуалды жақсарту. Музыка ойнап тұрады. Оқушылар шеңберге тұрады. «Додоекаэдр» арқалы оқушылар бір-бірімен сәлемдеседі

Үй тапсырмасын сұрау «Миға шабуыл» әдісі

Өткенді пысықтау. Ережелерді қайталау

Сабаққа кіріспе. Дәптерге айы, күні жазылады.

Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстыру.

Жаңа сабақ.ҰЖ «Ой қозғау» әдісі


«Тез ойлан» әдісі.

Өткен тақырып бойынша «Сөзжұмбақ» шешу (бұрыш сөзі шығады)

1.Тік бұрыштың жартысы неге тең?

(Қырық бес)

2. Транспортир бұрышты өлшеуге арналған........(құрал)

3. Бұрыштың өлшем бірлігі?

4. 180градусқа тең бұрыш қалай аталады? (Жазыңқы)

5. Сүйір бұрыш 90 градустан .....(кіші)





Топқа бөлу: 1 топ: Төртбұрыш (тікбұрыш)

2 топ: Үшбұрыш (сүйір бұрыш)

«Кім шапшаң» әдісі. Үлестірмелі қағаз

Тақтамен жұмыс

2 Дұрыс пікірлерді атаңдар.

560-сүйр бұрыш-ақиқат.

1380-доғал бұрыш-ақиқат.

900-тік бұрыш-ақиқат.

30-сүйір бұрыш-ақиқат.

«Орындап көр» әдісі. Дәптермен жұмыс. Жеке жұмыс. №3.Бұрыштарды сызыңдар.берілген бұрыштардан 100 үлкен бұрыштар сыз

<COM=450, <MAK=950, <LOR=1050.

<C1O1M1=550, <M1A1K1=1050, <L1O1R1=1150


Сергіту сәті.Геометриялық фигуралардың және бұрыштардың атаулары айтылады.Оқушылар көрсетіп орындайды (үшбұрыш, шеңбер, төртбұрыш, доғал бұрыш, сүйір бұрыш, тік бұрыш)


«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.

5. Үшбұрыш салыңдар.

1 топ: Төртбұрыш

а)а=6см

b=8см

S 5 =(6*8):2=24см2

2 топ: Үшбұрыш

ә) а=5см=50мм

b=7см=70мм

S 6 =(50*70):2=1750мм2


Шығармашылық жұмыс. Постер қорғау

6. Фигураларды өлшеңдер. Қайсысының тікбұрышы бар?

3-фигурада тік бұрышы жоқ.

20мм, 18мм, 10мм.


Практикалық жұмыс

Сағат арқылы бұрыштар табу

(03.00-тік бұрыш, 15.45мин-доғал, 18.20 мин-сүйір, 6.00мин-тік бұрыш, 05.50 мин-доғал)


«Бес жол өлең»

Зат есім: бұрыш

Сын есім: сүйір, доғал

Етістік: өлшейді, сызылады

Сөйлем: Оқушы сүйір бұрыш сызды.

Синоним: фигура


Үй тапсырмасы №8, 100 бет


Кері байланыс


Доғал – жақсы

Тік бұрыш – орташа

Сүйір бұрыш - төмен



Сабаққа дайындық жасайды, мұғаліммен амандасады

Үй тапсырмасын айтады


Сұрақтарға жауап береді


Суретке қарап тақырыптың атауын табады



Тапсырманы орындайды















Тапсырманы дәптерлеріне орындайды










Сергіту сәтін жасайды












Тапсырманы дәптерлеріне орында






















Үй тапсырмасын алады



Ойланып

жауап береді


кері байланыс береді


Мақтап, мадақтап отыру


Үй тапсырмасы-1б


ҚБ







Дұрыс пікірлерді анықтайды-2б











Дескриптор

Үшбұрыш салады-3б

















Фигураларды өлшейді, тікбұрышы бар фигураны анықтайды-2б






Есептің шешуін, жауабын табады-1б



Практикалық жұмыс-1б



Кері байланыс






Суреттер












оқулық













Оқулық


Дәптер









































Оқулық







Сағат
















Кері байланысқа арналған парақтар









































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!