Сабақтың
басы
5 минут
Өткенді пысықтау
5 минут
Сабақтың
ортасы
20 минут
Сергіту сәті
2 минут
Сабақты
қорыту
6минут
Үй тапсырмасы
Кері байланыс
5 минут
|
Сабаққа дайындық жасау
Психологиялық ахуалды
жақсарту. Музыка ойнап тұрады. Оқушылар
шеңберге тұрады. «Додоекаэдр» арқалы оқушылар бір-бірімен
сәлемдеседі
Үй тапсырмасын
сұрау «Миға шабуыл» әдісі
Өткенді пысықтау. Ережелерді
қайталау
Сабаққа кіріспе. Дәптерге айы, күні
жазылады.
Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау
критерийімен таныстыру.
Жаңа сабақ.ҰЖ «Ой қозғау»
әдісі
«Тез ойлан»
әдісі.
Өткен тақырып бойынша «Сөзжұмбақ» шешу (бұрыш
сөзі шығады)
1.Тік бұрыштың жартысы неге
тең?
(Қырық бес)
2. Транспортир бұрышты өлшеуге
арналған........(құрал)
3. Бұрыштың өлшем бірлігі?
4. 180градусқа тең бұрыш қалай аталады?
(Жазыңқы)
5. Сүйір бұрыш 90 градустан
.....(кіші)
Топқа бөлу: 1 топ: Төртбұрыш
(тікбұрыш)
2 топ: Үшбұрыш (сүйір
бұрыш)
«Кім шапшаң» әдісі. Үлестірмелі
қағаз
Тақтамен жұмыс
№2
Дұрыс пікірлерді атаңдар.
560-сүйр
бұрыш-ақиқат.
1380-доғал
бұрыш-ақиқат.
900-тік
бұрыш-ақиқат.
30-сүйір
бұрыш-ақиқат.
«Орындап көр» әдісі.
Дәптермен жұмыс. Жеке жұмыс. №3.Бұрыштарды
сызыңдар.берілген бұрыштардан
100
үлкен бұрыштар
сыз
<COM=450,
<MAK=950,
<LOR=1050.
<C1O1M1=550,
<M1A1K1=1050,
<L1O1R1=1150
Сергіту
сәті.Геометриялық фигуралардың және
бұрыштардың атаулары айтылады.Оқушылар көрсетіп орындайды (үшбұрыш,
шеңбер, төртбұрыш, доғал бұрыш, сүйір бұрыш, тік
бұрыш)
«Ойлан,
жұптас, талқыла» әдісі.
№5.
Үшбұрыш салыңдар.
1 топ: Төртбұрыш
а)а=6см
b=8см
S
=(6*8):2=24см2
2 топ: Үшбұрыш
ә)
а=5см=50мм
b=7см=70мм
S
=(50*70):2=1750мм2
Шығармашылық жұмыс. Постер
қорғау
№6.
Фигураларды өлшеңдер. Қайсысының тікбұрышы бар?
3-фигурада тік бұрышы жоқ.
20мм, 18мм, 10мм.
Практикалық жұмыс
Сағат арқылы бұрыштар табу
(03.00-тік бұрыш, 15.45мин-доғал, 18.20
мин-сүйір, 6.00мин-тік бұрыш, 05.50 мин-доғал)
«Бес жол өлең»
Зат
есім: бұрыш
Сын
есім: сүйір,
доғал
Етістік: өлшейді,
сызылады
Сөйлем: Оқушы сүйір бұрыш
сызды.
Синоним: фигура
Үй тапсырмасы №8, 100
бет
Кері байланыс
Доғал – жақсы
Тік
бұрыш – орташа
Сүйір бұрыш - төмен
|
Сабаққа дайындық жасайды, мұғаліммен
амандасады
Үй тапсырмасын айтады
Сұрақтарға жауап береді
Суретке қарап тақырыптың атауын
табады
Тапсырманы орындайды
Тапсырманы дәптерлеріне
орындайды
Сергіту сәтін жасайды
Тапсырманы дәптерлеріне
орында
Үй тапсырмасын алады
Ойланып
жауап береді
кері байланыс береді
|
Мақтап, мадақтап
отыру
Үй
тапсырмасы-1б
ҚБ
Дұрыс пікірлерді анықтайды-2б
Дескриптор
Үшбұрыш салады-3б
Фигураларды өлшейді, тікбұрышы бар фигураны
анықтайды-2б
Есептің шешуін, жауабын
табады-1б
Практикалық жұмыс-1б
Кері байланыс
|
Суреттер
оқулық
Оқулық
Дәптер
Оқулық
Сағат
Кері байланысқа арналған
парақтар
|