Сабақтың
басы
3
мин
8 мин
|
І .Психологиялық
дайындық:
Мұғалім мен оқушылар бір
– біріне "Жақсы көңіл-күй жан шуағын"
білдіреді.
ІІ.Өткен сабақты
пысықтау :
«Нұр – Сұлтан қаласына саяхат» әдіс арқылы
өткен сабақты пысықтаймыз. Балалар өткен сабақта кандай тақырыппен
таныс болдық.
Буын дегеніміз
не?
|
Оқушылармен
сәлемдесу .
Мұғалім мен оқушылар бір
– біріне жақсы көңіл күй сыйлайды (көрсетілген суреттердің бірін
таңдап мұғаліммен
сәлемдеседі.).
«Отан, Астана, Бәйтерек,
Ханшатыр» тақпақтарын жатқа
айтады.
Буын туралы ережені
айтады
Оқушылар
О-тан, Ас-та-на, Бәй-те-рек, Хан-ша-тыр сөздерін буынға
бөледі.
|
Жарайсыңдар
балалар!
Тамаша!
Керемет!
Жақсы
|
АКТ

Оқулық
Бәйтерек, Ханшатыр
суреттері
|
Сабақтың
ортасы
13 мин
6
мин
3 мин
6
мин
2
мин
3
мин
|
«Адасқан әріптер
әдісі » арқылы балалар жаңа сабақтың
тақырыбын ашады:
«НЫУБ»
Буын
.
Сабақтың
тақырыптық мақсатымен
таныстыру.
– Балалар, қандай
көлік түрлерін білесіңдер?
Оқушы жауаптарын
құптай отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбы Буын «Алматы метросы» деп
аталатынын хабарлап, метро жайлы қосымша ақпарат
беріледі.
– Алматыдағы метро
2011 жылдан бастап пайдалануға берілді. «Райымбек батыр», «Жібек
жолы», «Алмалы», «Абай», «Байқоңыр», «Мұхтар Әуезов атындағы драма
театры»,«Алатау»,«Сайран», «Мәскеу» бекеттері бір- бірінен
өзгеше.
Күту алаңдары кең,
жарық, таза. 9 бекеттің 8-інің атауы ұлттық тарихи даму дәстүріне
сай қойылған
Дәптермен
жұмыс
«Көркем жазу»
әдісі арқылы өлеңді көркем етіп көшіріп
жазады.
2-жаттығу жазбаша
орындалады.
Өткен ережелерді
естеріне түсіру үшін сөздерді буынға
бөледі.
Сергіту
сәті
«Бала, бала
балапан»
«Суретті сөз»
әдісі арқылы суреттегі буындарды
сәйкестендіреді.
3-жаттығу
Буындардан сөз
құрайды.
«Тауыс» әдісі арқылы тауыс құсының
қанаттарын ашуына көмектесіп жіберейік
балалар.
Кері байланыс
:
«Вагон»
әдісі арқылы кері байланыс
жасайды.
Жасыл – барлығын түсіндім.
Сары – түсінемін. Бірақ барлығын
емес. Қызыл – маған бәрі түсініксіз. Қиындықтар көп
болды.
|
«Адасқан әріптер
әдісі » арқылы балалар жаңа сабақтың
тақырыбын ашады.
Дескриптор:
1.Оқушылар адасқан
әріптерден жаңа сабақтың тақырыбын
табады.
Дескриптор:
1. Оқушылар жеңіл көлік,жүк көлігі, кеме,ұшақ түрлерін
біледі.
Оқушылар метроны көрген
болса, ең алғаш метроға отырғандағы сезімдері мен көңіл күйлерін
айтады.
Дескриптор
:
1. Алматы
метросындағы бекеттердің атауын біледі,
таниды.
2.Бекеттердің атауын
буынға бөледі.
«Мәс-кеу,Сай-ран,Бай-қо-ңыр»
«Көркем жазу»
әдісі арқылы өлеңді көркем етіп көшіріп
жазады.
Дескриптор
:
1. Өлеңді көркем етіп
көшіріп жазады.
Алматыда –
мекенім,
Мұны мақтан
етемін.
Метромен
зуылдап,
Мектебіме
жетемін.
2. Алматы, метро,
мекен,мектеп сөздерінде неше буын бар екенін
анықтайды.
Оқушылар би билеп сергіп
қалады
«Суретті сөз» әдісі
арқылы суреттегі буындарды
сәйкестендіреді.
Дескриптор
:
1.Берілген буындардан сөздер құрап
жазады.
2. Кірпі, балық, аққу, торғай, күшік сөздерін көшіріп
жазады.
«Тауыс» әдісі арқылы тауыс құсының
қанаттарын ашуына көмектесіп жіберейік
балалар.
Дискриптор:
-
Бекеттерді оқиды және буынға
бөледі.
-
Тауыс құсының қанатын
жапсырады.
Сабақтан алған әсерлерін стикер арқылы вагондарға
жабыстырады.
|
Тамаша!
Керемет!
Жақсы
Тамаша!
Керемет!
Жақсы
Тамаша!
Керемет!
Жақсы
|