Ашық сабақ Буын .1 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Буын .1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Буын .1 сынып Менің Отаным Отан туралы түсініктерің қалыптастыру.Отанына деген сүйіспеншілігін арттыру.Ьуындарды ұғындыру.Мәнерлеп оқуға дағдыланады,сөздегі дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажыратады,дауысты дыбыстар жуан және жіңішке болып бөлінетінін біледі,коллиграфиялық талапқа сай көркем жазады. өлеңді мәнерлеп оқуға дағдыланады ;Сөздік қорын, ой-өрісін, шығармашылығын, белсенділігін, сабаққа деген қызығушылығын дамытады. Ана тілін құрметтеуге, таза сөйлеуге тәрбиелеу . Оқушылардың патриотттық сезімін қалыптастыру
Материалдың қысқаша нұсқасы

87 ЖОББМ Бастауыш Сынып мұғалімі Жумабаева Гульмира.

Пәні

Ана тілі

Бөлімі:

Буын және тасымал

Педагогтің аты-жөні:

Жұмабаева Г

Күні:

3.02.2022

Сыныбы:1 Ә

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

23 сабақ .Буын.

Оқу мақсаты

1.2.1.2 оқу түрлерін/буындап оқу,тұтас оқу,мәнерлеп оқу,түсініп оқу/қолдану

1.2.8.2 дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырату,дауысты дыбыстардың жуан және жіңішке болып бөлінетінін түсіну


Сабақтың мақсаты:

Мәнерлеп оқуға дағдыланады,сөздегі дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажыратады,дауысты дыбыстар жуан және жіңішке болып бөлінетінін біледі,коллиграфиялық талапқа сай көркем жазады.

өлеңді мәнерлеп оқуға дағдыланады ;Сөздік қорын, ой-өрісін, шығармашылығын, белсенділігін, сабаққа деген қызығушылығын дамытады.

Ана тілін құрметтеуге, таза сөйлеуге тәрбиелеу . Оқушылардың патриотттық сезімін қалыптастыру

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сабақтың басы

(8 мин)


.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Сәттілік біздер тілейміз

Мен саған, сен маған.

Күндей күліп жүрейік,

Күннің нұрын төгейік

Мен саған, сен маған.


Барлығы орындарынан тұрып,.


Шеңберге тұрып,бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.






Мақтау мадақтау




Сабақтың ортасы

(30 мин)


Сұрақ-жауап

Кәзір жылдың қай мезгілі?

Қыс айлары несімен қызықты

Балалар біз суретте кімдерді көріп тұрмыз?


Ия спортшылар.Олимпиада жүлдегерлері.

Ертең олимпиада басталғалы тұр .Еліміздің намысын қорғауға спортшылар аттанды

Бүгін біз олимпиаданың символымен топқа бірігеміз




Қанша дауысты дыбыс бар?

Дыбыс дегеніміз не?

Дыбыстың қандай түрлері бар?

Дауысты және дауыссыз дыбыс дегеніміз не?

Жуан және жіңішке дыбыстарды қандай деп ойлайсың?

Әріптер бізге не үшін қажет?

Дауысты дыбыстармен дауыссыз дыбыстар-ды қалай ажыратамыз?

Балалар олимпиадаға орман жануарлары да бармақшы екен ,алайда олар ауруханаға жатып қалыпты,біз оларға көмек береміз бе?

1-бөлмеде түлкі жатыр екен .Біз тапсырманы дұрыс орындасақ ,түлкі олимпиадаға жолға шығады

. Туған жер туралы 1 минут видио көрсетіледі

Оқулықпен жұмыс

1-жаттығу Өлеңнің тақырыбы бойынша мазмұнын болжау.Өлеңді тыңдап,өлең нетуралы екенін айтады.

Өлеңнің авторымен таныстыру

Өлеңнің авторы

Өлеңнің мазмұнына байланысты жүргізілетін жұмыстар:

;сөздік жұмысы жүргізіледі;б)жекеоқушыларға оқытады;

в)мазмұнына байланысты сұрақтар қояды;г)топқа өлең шумақтарын бөліп береді;

ғ)мәнерлеп оқытады.

Балалар сендер тапсырманы жақсы орындадыңдар түлкі ауруханадан шығып,олимпиадаға аттанды.

2- бөлмеде қоян бар екен.Қоянның да олимпиадаға баруына көмектесейік.Ол үшін діптермен жұмыс жасаймыз

2-жаттығу

Жұптық жұмыс. Буындардан сөз құрап оқу.Сөздерден жұмбақ құрап жазу.

Көк жүзінде көп жолақ.

Шешуі:кемпірқосақ.

Қоян сендерге рахмет айтып олимпиадаға аттанды.

Енді біз аюға көмек берейік.Аюда олимпиадаға барғысы келеді


3-жаттығу. .Алатау сөзіндегі әріптерден бірнеше сөз жасап жазады.



Оқушылар мұғалімнің сұрақтарына жауап береді, ойлары мен білетіндерін айтады.



Дыбысты біз естиміз, айтамыз.

Әріпті біз жазамыз, көреміз,

Әндерді, музыканы, құстар, жануарлар, табиғыттың дыбыстарын естиміз, ауызекі сөйлейміз.

Дыбыстар 2 топқа бөлінеді: дауысты және дауыссыз.

Дауысты дыбыстар әндетіп, созылып айтылады. Дауыссыз дыбыстар

Кедергіге ұшырап айтылады.. Дауысты дыбыстар 2 ге бөлінеді жуан жіңішке.

оқиды.Мазмұнына байланысты сұрақтарға жауап береді.


Балалар қыс қызықтары туралы әңгімелейді.


















Балалар 4 топқа бірігіп отырады























































Видео не туралы? Бүгінгі сабағымыздағы 1-тапсырманың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыңдар?Ия дұрыс.

Балалар Туған жер.Отан туралы

екен


Дескриптор:

  1. Өлеңді мәнерлеп оқиды.

4 б


2.Сұрақтар бойынша талдау

жұмысын жүргізеді. 2 б








Өлеңнің соңғы екі жолын көшіріп жазады

















Дәптермен жұмыс. Көркем жазу сөздік жұмыс










2 –жаттығу Буындардан сөз құрап оқиды.Сөздерден жұмбақ құрап жазады.

Көк жүзінде көп жолақ.

Шешуі:кемпірқосақ.

3-жаттығу Алатау сөзінен бірнеше сөз жасап жазады. Мысалы:Ала,тау,ау,ата\


Өзара бағалау "Бас бармақ" әдісі




Қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек беру.

Оқушыларға қолдау көрсету.

Дескриптор:

Өлеңді тізбектеп оқиды.

сұрақтар бойынша талдау жұмысын жүргізеді



Дексриптор:

жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазады








Суреттер

















Оқулық 35 бет

Сабақтың

соңы

(7 мин)


 

Бүгінгі сабақта не үйрендіңдер?


Жануарлар сендерге рахмет айтып олимпиадаға аттанды Біз оларға сәттілік тілейік.



Оқушылар өз ойларын айтады



Оқушыларға қолдау көрсету.






Рефлексия.


Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ағашқа желімдейді.


Өзін өзі бағалайды




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.03.2022
2055
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі