Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Сынып:1«ә» |
Мұғалімі:Нуртазина Б.Р. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Күні : 04.03.2016ж. |
Пәні:Әдебиеттік оқу |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Буын.Не деу керек? |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы мақсаты: |
«Буын» туралы білімдерін толықтыру. Буын тақырыбы бойынша тиісті жаңа сөздерді игерту.Сол сөздерді сөйлеу барысында қолданып үйрену,сөйлеу дағдыларын арттыру. Үлкен кісіні сыйлауға ,әдептілікке тәрбиелеу, дұрыс амандасуға тәрбиелеу. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу нәтижесі: |
Сыныпта психологиялық ахуал қалыптасады Алған білімдерін практикада қолдана алады. Сөздік қоры дамиды. Ойын жүйелі жеткізе алады. Тақырыпқа байланысты түсініктері қалыптасады |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Түйінді идеялар |
. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары |
Оқушылардың іс-әрекеті. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Басқару мен көшбасшылық: Ұйымдастыру. АКТ.Сергіту сәтін өткізу. «Қонақтармен амандасу»психологиялық ахуал.. (2 минут). Пәнге деген сүйіспеншілігін арттыру. Топқа бөлу. Шарты: Оқушылар 1 2 3-ке дейін санап, топқа бөлінеді. (2 минут.) |
Оқушылар слайдта көрсетілген қимылдарды жасайды. Оқушылар қонақтармен амандасу: Үлкенге де «сіз» Кішіге де «сіз» Сәлем бердік сіздерге Құрметпенен біз. Топқа бөлініп, оқу-құралдарын дайындайды. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын тексеру: «Серпілген сауал»әдісі арқылы өткенді қайталау.«Көрші атам»-жатқа айту. Сөздік диктант.Туыстықты білдіретін сөздерді жазу. |
Оқушылар допты қағып алу арқылы өлеңді жатқа айтып береді. Суретпен жұмыс.Сәлемдесудің қандай түрлерін білесіңдер? Мысалы:А-та,ә-же,а-ға ,на-ға-шы, і-ні,... . |
|||||||||||||||||||||||||||
|
СТО.Топтастыру.(5 минут)
Буын дегеніміз не? |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Сөздерде қанша дауысты дыбыс болса,сонша буын болады. Буындар болады:\ашық буын,тұйық буын,бітеу буын\ түсіндіру. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. Сөзжұмбақ шешу.3 минут) Сұрақ-жауап. |
Сөзжұмбақты шешіп,бүгінгі тақырыбын табу.\Буын деген сөз шығады\ |
|||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
Оқушының көшбасшылығы.Автор бойынша қысқаша мәлімет беру.Мұғалім оқиды, көрінісін көрсету. Оқушылар мәтінді жеке оқиды,кейін көршісіне әңгімелеп береді. Осыдан кейін өз ойларын айтады. (Әр топтан бір оқушы). Топта тапсырманы орындайды. Тапсырмалар: 1.Мақал-мәтелдерді жалғастырып,әр топ өздерін мақал-мәтелдерін жазып алу. 2.Шығармашылық тапсырма: 1-топ:Сыпайы сөздерді жазу. 2-топ:Сөздерді буынға бөліп жазу. 3-топ:Сыпайы сөздерден сөйлем құру. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Талантты және дарынды оқушыларды оқыту.(5 минут) |
Ойын:«Қолғаптың сыңарын тап» Буындардан сөздер құрастыру. Мысалы: дәп-тер, мы-сық,... . |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын беру.(2 минут) |
*Мақалдарды жаттап алу. *«Не деу керек?»өлеңді мәнерлеп оқу. *Ережені жаттау. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау
|
Өзін-өзі бағалау,сыныптастарын бағалау
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс(3 минут)Рефлексия . Көңіл күйлерін білдіру\көңілді,көңілсіз\ |
Екі жұлдыз, бір тілек(Стикерлер тарату) |
|||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ: Буын. Не деу керек?
Ашық сабақ: Буын. Не деу керек?
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Сынып:1«ә» |
Мұғалімі:Нуртазина Б.Р. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Күні : 04.03.2016ж. |
Пәні:Әдебиеттік оқу |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Буын.Не деу керек? |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы мақсаты: |
«Буын» туралы білімдерін толықтыру. Буын тақырыбы бойынша тиісті жаңа сөздерді игерту.Сол сөздерді сөйлеу барысында қолданып үйрену,сөйлеу дағдыларын арттыру. Үлкен кісіні сыйлауға ,әдептілікке тәрбиелеу, дұрыс амандасуға тәрбиелеу. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу нәтижесі: |
Сыныпта психологиялық ахуал қалыптасады Алған білімдерін практикада қолдана алады. Сөздік қоры дамиды. Ойын жүйелі жеткізе алады. Тақырыпқа байланысты түсініктері қалыптасады |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Түйінді идеялар |
. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары |
Оқушылардың іс-әрекеті. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Басқару мен көшбасшылық: Ұйымдастыру. АКТ.Сергіту сәтін өткізу. «Қонақтармен амандасу»психологиялық ахуал.. (2 минут). Пәнге деген сүйіспеншілігін арттыру. Топқа бөлу. Шарты: Оқушылар 1 2 3-ке дейін санап, топқа бөлінеді. (2 минут.) |
Оқушылар слайдта көрсетілген қимылдарды жасайды. Оқушылар қонақтармен амандасу: Үлкенге де «сіз» Кішіге де «сіз» Сәлем бердік сіздерге Құрметпенен біз. Топқа бөлініп, оқу-құралдарын дайындайды. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын тексеру: «Серпілген сауал»әдісі арқылы өткенді қайталау.«Көрші атам»-жатқа айту. Сөздік диктант.Туыстықты білдіретін сөздерді жазу. |
Оқушылар допты қағып алу арқылы өлеңді жатқа айтып береді. Суретпен жұмыс.Сәлемдесудің қандай түрлерін білесіңдер? Мысалы:А-та,ә-же,а-ға ,на-ға-шы, і-ні,... . |
|||||||||||||||||||||||||||
|
СТО.Топтастыру.(5 минут)
Буын дегеніміз не? |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Сөздерде қанша дауысты дыбыс болса,сонша буын болады. Буындар болады:\ашық буын,тұйық буын,бітеу буын\ түсіндіру. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. Сөзжұмбақ шешу.3 минут) Сұрақ-жауап. |
Сөзжұмбақты шешіп,бүгінгі тақырыбын табу.\Буын деген сөз шығады\ |
|||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
Оқушының көшбасшылығы.Автор бойынша қысқаша мәлімет беру.Мұғалім оқиды, көрінісін көрсету. Оқушылар мәтінді жеке оқиды,кейін көршісіне әңгімелеп береді. Осыдан кейін өз ойларын айтады. (Әр топтан бір оқушы). Топта тапсырманы орындайды. Тапсырмалар: 1.Мақал-мәтелдерді жалғастырып,әр топ өздерін мақал-мәтелдерін жазып алу. 2.Шығармашылық тапсырма: 1-топ:Сыпайы сөздерді жазу. 2-топ:Сөздерді буынға бөліп жазу. 3-топ:Сыпайы сөздерден сөйлем құру. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Талантты және дарынды оқушыларды оқыту.(5 минут) |
Ойын:«Қолғаптың сыңарын тап» Буындардан сөздер құрастыру. Мысалы: дәп-тер, мы-сық,... . |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын беру.(2 минут) |
*Мақалдарды жаттап алу. *«Не деу керек?»өлеңді мәнерлеп оқу. *Ережені жаттау. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау
|
Өзін-өзі бағалау,сыныптастарын бағалау
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс(3 минут)Рефлексия . Көңіл күйлерін білдіру\көңілді,көңілсіз\ |
Екі жұлдыз, бір тілек(Стикерлер тарату) |
|||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













