Материалдар / Ашық сабақ: Буын. Не деу керек?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: Буын. Не деу керек?

Материал туралы қысқаша түсінік
Буын. Не деу керек?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қаңтар 2019
708
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сынып:1«ә»

Мұғалімі:Нуртазина Б.Р.

Күні : 04.03.2016ж.

Пәні:Әдебиеттік оқу

Сабақтың тақырыбы:

Буын.Не деу керек?

Жалпы мақсаты:

«Буын» туралы білімдерін толықтыру.

Буын тақырыбы бойынша тиісті жаңа сөздерді игерту.Сол сөздерді сөйлеу барысында қолданып үйрену,сөйлеу дағдыларын арттыру. Үлкен кісіні сыйлауға ,әдептілікке тәрбиелеу, дұрыс амандасуға тәрбиелеу.



Оқу нәтижесі:

Сыныпта психологиялық ахуал қалыптасады

Алған білімдерін практикада қолдана алады.

Сөздік қоры дамиды.

Ойын жүйелі жеткізе алады.

Тақырыпқа байланысты түсініктері қалыптасады

Түйінді идеялар

.

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары

Оқушылардың іс-әрекеті.

Басқару мен көшбасшылық:

Ұйымдастыру.

АКТ.Сергіту сәтін өткізу.

«Қонақтармен амандасу»психологиялық ахуал..

(2 минут).

Пәнге деген сүйіспеншілігін арттыру.


Топқа бөлу.

Шарты: Оқушылар 1 2 3-ке дейін санап, топқа бөлінеді. (2 минут.)


Оқушылар слайдта көрсетілген қимылдарды жасайды.

Оқушылар қонақтармен амандасу:

Үлкенге де «сіз»

Кішіге де «сіз»

Сәлем бердік сіздерге

Құрметпенен біз.


Топқа бөлініп, оқу-құралдарын дайындайды.


Үй тапсырмасын тексеру:

«Серпілген сауал»әдісі арқылы өткенді қайталау.«Көрші атам»-жатқа айту.


Сөздік диктант.Туыстықты білдіретін сөздерді жазу.

Оқушылар допты қағып алу арқылы өлеңді жатқа айтып береді.

Суретпен жұмыс.Сәлемдесудің қандай түрлерін білесіңдер?

Мысалы:А-та,ә-же,а-ға ,на-ға-шы, і-ні,... .

СТО.Топтастыру.(5 минут)

Shape2 Shape5 Shape4 Shape1 Shape3

Буын дегеніміз не?


Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Сөздерде қанша дауысты дыбыс болса,сонша буын болады.

Буындар болады:\ашық буын,тұйық буын,бітеу буын\ түсіндіру.






Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. Сөзжұмбақ шешу.3 минут)

Сұрақ-жауап.


Сөзжұмбақты шешіп,бүгінгі тақырыбын табу.\Буын деген сөз шығады\


2

Оқушының көшбасшылығы.Автор бойынша қысқаша мәлімет беру.Мұғалім оқиды, көрінісін көрсету.

Оқушылар мәтінді жеке оқиды,кейін көршісіне әңгімелеп береді. Осыдан кейін өз ойларын айтады. (Әр топтан бір оқушы).

Топта тапсырманы орындайды.

Тапсырмалар:

1.Мақал-мәтелдерді жалғастырып,әр топ өздерін мақал-мәтелдерін жазып алу.

2.Шығармашылық тапсырма:

1-топ:Сыпайы сөздерді жазу.

2-топ:Сөздерді буынға бөліп жазу.

3-топ:Сыпайы сөздерден сөйлем құру.

Талантты және дарынды оқушыларды оқыту.(5 минут)



Ойын:«Қолғаптың сыңарын тап»

Буындардан сөздер құрастыру. Мысалы: дәп-тер, мы-сық,... .

Үй тапсырмасын беру.(2 минут)


*Мақалдарды жаттап алу.

*«Не деу керек?»өлеңді мәнерлеп оқу.

*Ережені жаттау.

Бағалау

Оқушының аты-жөні

Топта сөйлеп, идея айтқандығын бағала

Белсенділігін бағала

Мұғалімнің бағалауы



1





2





3





4






  • Оқушыларды мадақтау, марапаттау. (смайлик беру).

  • Бағалау парақтары таратылды.

Өзін-өзі бағалау,сыныптастарын бағалау

  • Қорытынды баға. (жиынтық бағалау)


Кері байланыс(3 минут)Рефлексия . Көңіл күйлерін білдіру\көңілді,көңілсіз\

Екі жұлдыз, бір тілек(Стикерлер тарату)






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!