Сынып:1«ә»
|
Мұғалімі:Нуртазина Б.Р.
|
Күні : 04.03.2016ж.
|
Пәні:Әдебиеттік оқу
|
Сабақтың тақырыбы:
|
Буын.Не деу керек?
|
Жалпы мақсаты:
|
«Буын» туралы білімдерін
толықтыру.
Буын тақырыбы бойынша тиісті
жаңа сөздерді игерту.Сол сөздерді сөйлеу барысында қолданып
үйрену,сөйлеу дағдыларын арттыру. Үлкен кісіні сыйлауға
,әдептілікке тәрбиелеу, дұрыс амандасуға
тәрбиелеу.
|
Оқу
нәтижесі:
|
Сыныпта психологиялық ахуал
қалыптасады
Алған білімдерін практикада
қолдана алады.
Сөздік қоры
дамиды.
Ойын жүйелі жеткізе
алады.
Тақырыпқа байланысты түсініктері
қалыптасады
|
Түйінді идеялар
|
.
|
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары
|
Оқушылардың іс-әрекеті.
|
Басқару мен
көшбасшылық:
Ұйымдастыру.
АКТ.Сергіту сәтін
өткізу.
«Қонақтармен
амандасу»психологиялық ахуал..
(2 минут).
Пәнге деген сүйіспеншілігін
арттыру.
Топқа
бөлу.
Шарты: Оқушылар 1 2 3-ке дейін санап,
топқа бөлінеді. (2 минут.)
|
Оқушылар слайдта көрсетілген
қимылдарды жасайды.
Оқушылар қонақтармен
амандасу:
Үлкенге де
«сіз»
Кішіге де
«сіз»
Сәлем бердік
сіздерге
Құрметпенен
біз.
Топқа бөлініп, оқу-құралдарын
дайындайды.
|
Үй тапсырмасын тексеру:
«Серпілген сауал»әдісі арқылы өткенді қайталау.«Көрші
атам»-жатқа айту.
Сөздік диктант.Туыстықты білдіретін сөздерді
жазу.
|
Оқушылар допты қағып алу
арқылы өлеңді жатқа айтып береді.
Суретпен жұмыс.Сәлемдесудің
қандай түрлерін білесіңдер?
Мысалы:А-та,ә-же,а-ға ,на-ға-шы, і-ні,...
.
|
СТО.Топтастыру.(5
минут)
Буын
дегеніміз не?
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
Сөздерде қанша дауысты дыбыс
болса,сонша буын болады.
Буындар болады:\ашық
буын,тұйық буын,бітеу буын\ түсіндіру.
|
Оқушыларды жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. Сөзжұмбақ
шешу.3 минут)
Сұрақ-жауап.
|
Сөзжұмбақты шешіп,бүгінгі тақырыбын табу.\Буын деген сөз
шығады\
|
2
|
Оқушының
көшбасшылығы.Автор бойынша қысқаша мәлімет беру.Мұғалім оқиды, көрінісін
көрсету.
Оқушылар мәтінді жеке
оқиды,кейін көршісіне әңгімелеп береді. Осыдан кейін өз ойларын
айтады. (Әр топтан бір оқушы).
Топта тапсырманы
орындайды.
Тапсырмалар:
1.Мақал-мәтелдерді
жалғастырып,әр топ өздерін мақал-мәтелдерін жазып
алу.
2.Шығармашылық
тапсырма:
1-топ:Сыпайы сөздерді
жазу.
2-топ:Сөздерді буынға
бөліп жазу.
3-топ:Сыпайы сөздерден сөйлем
құру.
|
Талантты және дарынды
оқушыларды оқыту.(5 минут)
|
Ойын:«Қолғаптың сыңарын
тап»
Буындардан сөздер құрастыру. Мысалы: дәп-тер, мы-сық,...
.
|
Үй тапсырмасын беру.(2
минут)
|
*Мақалдарды жаттап
алу.
*«Не деу керек?»өлеңді
мәнерлеп оқу.
*Ережені жаттау.
|
Бағалау
Оқушының
аты-жөні
|
Топта сөйлеп, идея айтқандығын
бағала
|
Белсенділігін
бағала
|
Мұғалімнің
бағалауы
|
|
|
1
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
Өзін-өзі бағалау,сыныптастарын
бағалау
|
Кері байланыс(3
минут)Рефлексия . Көңіл күйлерін
білдіру\көңілді,көңілсіз\
|
Екі жұлдыз, бір
тілек(Стикерлер тарату)
|