Материалдар / Ашық сабақ "Буынаяқтылар типіне қорытынды" 7 сынып

Ашық сабақ "Буынаяқтылар типіне қорытынды" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ жоспары ұстаздарға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2017
581
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:Класс: 7БСабақ тақырыбы:Буынаяқтылар типіне қорытынды Сабақ мақсаты:1.Оқушылардың білімдерін жетілдіру, тақырыптық білімдерін тексеру үшін әр түрлі тапсырмалар бере отырып шығармашылық жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.2.Ұжымдық ойлау тәсілін қолдану арқылы оқушыларды ұжымдасып жұмыс істеуге, басқаларды тыңдауға, өз көз қарастарын қорғай білу, біліктіліктерін дамыту. 3.Оқушылардың биология пәніне деген қызығуын арттыру, олардың табиғат пен өзара қарым-қатынасын дұрыс қалыптастыруға тәрбиелеу.Сабақтың көрнекілігі: Кроссворт,слайд, суреттер.Сабақтың өткізу әдісі: Жинақтап қорытуСабақтың түрі: Білімді қорытындылау сабаға.Сабақ барысы:I.Ұйымдастыру кезеңі: -Оқушылармен амандасу, -Кезекші хабарламасы, -Мұғалім сөзі: (Оқушыларды топқа бөлу)Сабақ ұраны: «Ұлт болашағы –білімді ұрпақ»II.Сабақтың жүру барысы: 1-кезең.«Миға шабуыл» сұрақтары:1.Өрмекшітәріздестер қандай типке жатады ?2.Шаяндардың дене бөлігі нешеу?3. Ұсақ шаянтәріздестерді ата?4.Желбезек арқылы тыныс алатын буынаяқты?5.Кенелер қандай кластың өкілі?6.Зоология ғылымының паразитті құрттарды зерттейтін саласы.7.Бунақденелілердің арқа жағында қанаты орналасатын дене бөлігі?8.Буынаяқтылардың сыртқы қаңқасының негізі неден тұрады?9.Тек қана тікентерілерге тән жүйе?10.Ұлулардың тұлғадан ерекше қатпарлы қабаты? 2-кезең.Сәйкестендір (тест).1Денесі: бас, көкірек, құрсақ 1.Жаушоғыл2.Үйірлі шегіртке дернәсілі 2.700.0003.Зәршығару жүйесі бездер 3.Имаго4.Демтүтік, өкпе 4.Тікентерілер типі5.Тайгалық кене 5.Көбелек6.Пироплазмоз ауруы 6.Бунақдене7.Толық түрленіп дамиды 7.Энцефалит8.Ересек дара 8.Өрмекші9.Теңіз жұлдызы 9.Өзен шаяны10.Бунақденелілер класы 10.Нәзікбас кенеЖауабы:1-6,2-1,3-9,4-8,5-7,6-10,7-5,8-3,9-4,10-2.

3-кезең. Деңгейлік сұрақтар.
5555
4444
3333
1)5-Тұт жібек көбелегі туралы монография жазған ғалым (М.Мальпигий, 1669)2)5-Американдық зоолог Гэскелл еңбегі (шешектің «құлағын» тапты)3)5-1712 ж франция зерттеушісі Р.Реомюр не ашты? (өзен шаяны түлеу)4)5-Тыныс алу мүшесі жоқ тікентері (теңіз рух гүлі, жыланқұйрық)1)4-Шаянтәріздестердің қантарату жүйесі (ашық)2)4-Астың шектен тыс қорытылуы қандай жәндіктерге тән? (өрмекші)3)4-Өрмекшілердің зәр шығару жүйесін ата? (сатанбез, малпигий тамырлары)4)4-Нимфа дегеніміз не? (кене дернәсілі)1)3-Гүлге ұқсайтын бунақдене?(дәуіт)2)3-Шаянның қысқышының саны нешеу? (2)3)3-Безгек ауруының қоздырушысы (безгек масасы)4)3-Сутүтікшелі жүйе қандай қабаттан пайда болды? (Целом)4-кезең. «Терме диктант»1.Жәндіктердің мінез-құлқын зерттейтін ғылым-энтомология2.Бал араның денесі бөлінеді- үшке3.Көбелектердің класы-бунақ денелілер4.Өрмекшінің жүруге арналған аяқ саны-сегіз5.Бунақденелілердің жүруге арналған аяқ саны-алтау5-кезең.Оқулықпен жұмыс.1-топ Зиянкестерге қарсы күрес шараларының биологиялық әдісі.2-топ Химиялық әдіс.3-топ Қарапайым әдіс.Жекелеме оқушылар. Диқаншылық мәдениетті көтеру арқылы жүргізілетін шаралар.Тақтадағы сөздер: Құмырсқа илеуі, 18 мың, Бақа,Трихограмма,Отау,Жерді өңдеу,Жаңа іріктеме,Инсектицид, дәрі-дәрмек,Сілку,Ор қазу,Әктеу.6-кезең. «Танып көр»1.Бунақденелілердің ауыз мұшесі2.Бунақденелілердің шала және толық түрленіп даму жолдарын сипаттау3.Буынаяқтылар типіне жататын жәндіктерді суреттен тану.7-кезең. Үй жұмысы. Кроссворт шешу.8-кезең. «Зерек оқушы»Тапсырма: 1.Мұғалім оқыған мәтіннен қатесін табуы керек. 2.Сөйлемде сөздерді дұрыс орнымен орналастыру. (Өрмекшітәріздестердің баскөкірек бөлігенде алты жұп аяқ бар;оның бірінші жұбы-күйісаяқ, екінші жұбы-тұтқыаяқ, қалған төрт жүруге арналған аяқ.)(арналған аяқ . жүруге қалған төрт жұбы- тұтқыаяқ, екінші жұбы- бірінші жұбы- күйісаяқ, оның алты жұп аяқ бар; Өрмекшітәріздестердің бөлігінде баскөкірек ). VI.Бағалау парағы бойынша баға қоюРефлексия Білемін,бірақ әлі де болса оқып-ізденуім қажет. Білімім орташа,деңгейімді көтеруге тырысамын.



--------- бірде бір сұраққа жауап бермедім.















Бағалау парағы
Оқушыныңаты-жөні«миға шабуыл»Сәйкестендір.Деңгейлік сұрақтарТерме диктан.Оқулықпен жұмыс.Танып көр.Үй жұмысыЗерек оқушыҚорытынды




















































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ