Сабақтың
басы
5
мин
|
Шaттық шeңбepі «Гүлмен тілек»
әдісі.
Сәулет өнер түрлері
атауларымен топқа бөлу.
«Миға шабуыл» әдісі арқылы
сұрақтар қойып, білім алушылардың қызығушылығын
арттырамын.
-
Сәулет өнері дегеніміз
не?
-
Қандай сәулет өнерінің
бағыттарын білесіңдер ?
-
Заманауи сәулет өнерінің
қандай ерекшелігі бар?
-
Тарихи ғимараттарды сақтап
қалған дұрыс па? Не себепті?
«Екі жұлдыз бір тілек»
әдісі
|
|
Сабақтың
ортасы
30мин
|
(Т) жұмыс.«ДЖИГСО»
әдісі
І.Тапсырма. Суреттерге
қарап.
Заманауи стиль бойынша сәулет
нысанын зерттеңіздер.
Кестені
толтырыңыздар.
Мэри-Экс мұнарасы Тәж-Махал
кесене
(Ұлыбритания. 2004ж) - мешіті
(Үндістан 1653 ж
Сәулет
стилі
|
Сипаты
|
Кезеңі
|
Ампир
|
|
|
Эклектика
|
|
|
Модерн
|
|
|
Ар-деко
|
|
|
Функционализм
|
|
|
Постмодернизм
|
|
|
Хай-тек
|
|
|
Деконструктивизм
|
|
|
Био-тек
|
|
|
Бағалау
критериі: Заманауи стиль
бойынша Мэри-Экс мұнарасы, Тәж-Махал
кесенесін сипаттап
талқылайды.
Заманауи стиль
бойынша жіктеп
анықтайды.
Дескриптор: Сәулет стилін
сипаттайды.
Сәулет стилін кезеңдерге
жіктейді.
ІІ.Тапсырма.
Жұп.ж «Үштік» әдісі
(Ойлан,жұптас,бөліс)
Тарихи стиль бойынша сәулет
нысанын зерттеңіздер.
Кестені
толтырыңыздар.
Хан Шатыр кешені (хай-
тек,
Қазақстан, 2010
ж)
Сәулет
стилі
|
Сипаты
|
Кезеңі
|
Канондық
|
|
|
Классикалық
|
|
|
Романдық
|
|
|
Готикалық
|
|
|
Ренессанс
|
|
|
Барокко
|
|
|
Бағалау
критериі: Тарихи стиль
бойынша Хан Шатыр кешенін
сипаттап талқылайды
Тарихи стиль
бойынша Хан Шатыр кешенін
жіктеп анықтайды.
Дескриптор: Сәулет стилін
сипаттайды.
Сәулет стилін кезеңдерге
жіктейді.
|
Суреттер
Оқулық
9 сынып көркем
еңбек
АКТ
Суреттер
Оқулық
9 сынып көркем
еңбек
АКТ
|
Саралау – Сіз қандай
тəсілмeн көбірeк қолдау
көрсeтпeксіз?
|
Бағалау – оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Дeнсаулық жəнe
қауіпсіздік
тeхникасын
сақтау
|
Дереккөздер – оқулық,
үлестірмелі материалдар, интернет ресурстары
арқылы.
Тапсырма – Жұптық, топтық тапсырмалар
балалардың шығармашылықтарын арттыру мақсатында
жасалады.
Қорытынды – бағалау критерий,
дескриптор арқылы бағалау жүргізу.
Диалог және қолдау көрсету –
топтық, жұптық жұмыстарды жасау
кезінде.
Бағалау – бағалау критерйиі,
дескриптор, рефлексия арқылы
жүргізілді.
|
Сабақ барысында
бақылау, қадағалау, қолдау
көрсeту, бағыттау, сұрақ-жауап, бірін-бірі
бағалау, «Бағдаршам»
әдісі, «Екі жұлдыз бір тілек»
әдісі,«Миға
шабуыл»,
«ДЖИГСО» әдісі
қолдану арқылы бағалауды
жүргізeмін.
|
Құрал-саймандармен жұмыс жасау
барысында қауіпсіздік ережесін сақтауына баса назар
аударамын
МЖМББС бекітілген
құндылықтарды сабақтың өн бойынша
дарытамын
АКТ жұмыс жасауда және
сабақтың басында сыныпты желдетіп алу арқылы денсаулық сақтау
технологиясын жүзеге асырамын.
|
Caбaқ бoйыншa
peфлeкcия
Caбaқ мaқcaттapы/oқу
мaқcaттapы дұpыc қoйылғaн бa? Oқушылapдың бapлығы OМ қoл жeткiздi
мe?
Жeткiзбece,
нeлiктeн?
Caбaқтa capaлaу дұpыc
жүpгiзiлдi мe?
Caбaқтың уaқыттық кeзeңдepi
caқтaлды мa?
Caбaқ жocпapынaн қaндaй
aуытқулap бoлды, нeлiктeн?
|
Бұл бөлiмдi caбaқ туpaлы өз
пiкipiңiздi бiлдipу үшiн пaйдaлaныңыз. Өз caбaғыңыз туpaлы coл жaқ
бaғaндa бepiлгeн cұpaқтapғa жaуaп
бepiңiз.
|
Жaлпы
бaғa
Caбaқтың жaқcы өткeн eкi
acпeктici (oқыту туpaлы дa, oқу туpaлы дa
oйлaныңыз)?
1:
2:
Caбaқты жaқcapтуғa нe ықпaл
eтe aлaды (oқыту туpaлы дa, oқу туpaлы дa
oйлaныңыз)?
1:
2:
Caбaқ бapыcындa cынып
туpaлы нeмece жeкeлeгeн oқушылapдың жeтicтiк/қиындықтapы туpaлы
нeнi бiлдiм, кeлeci caбaқтapдa нeгe көңiл бөлу
қaжeт?
1:
2:
|