Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Verified:
Тексерілді: _______
Short term plan
Қысқа мерзімді жоспар
Long term plan unit: Ұзақ мерзімді жоспарлау бөлімі: Chapter №3Programming Глава № 4 Бағдарламалау |
School: 104 Мектеп: 104 ЖББМ |
||||||||||||
Teacher name: Makhmetkanova Yelnaz Yerlankyzy Мұғалімнің аты-жөні: Махметқанова Елназ Ерланқызы |
|||||||||||||
Date: Мерзімі: |
Grade:8 «В» Сынып : 8 «V» |
||||||||||||
Theme of the lesson: Loops Сабақтың тақырыбы: Цикл |
|||||||||||||
Learning objectives (s) that this lesson is contributing to: Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары): |
8.1.4.2. Бағдарламалық қамтамасыз ету түрлерін анықтау; бағдарламалау тілдерін түсіну; бағдарламалаудың мағынасын түсіну |
||||||||||||
8.1.4.2. Identify types of software; understand the programming languages; understand the meaning of programming |
|||||||||||||
Lesson objectives: Сабақ мақсаттары: |
1.All learners will be able to: |
||||||||||||
Undestand Loops; |
|||||||||||||
1.Барлық оқушылар: |
|||||||||||||
Бағдарламалық қамтамасыз ету түрлерін анықтау; бағдарламалау тілдерін түсіну; бағдарламалаудың мағынасын түсінеді. |
|||||||||||||
2.Most learners will be able to: |
|||||||||||||
Know what algorithm and types of algorithm are. The structure of programming.Apply “FOR” loop to the problem. |
|||||||||||||
2.Оқушылардың көбісі: |
|||||||||||||
Алгоритм және алгоритмнің түрлерін, “FOR” циклын бағдарламалау құрылымын біледі. |
|||||||||||||
3.Some learners will be able to: |
|||||||||||||
Make up simple programs |
|||||||||||||
3.Кейбір оқушылар: |
|||||||||||||
Қарапайым программа кұрайды |
|||||||||||||
Жетістік критерийлері The criteria to achieve |
Python бағдарламалау тілін түсінеді. Бағдарламада қолданылатын командалар мен операторларды анықтай алады. Алғашқы бағдарлама құра алады. |
||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Блум таксономиясының алты деңгейі. |
||||||||||||
Attraction of values Құндылықтарды дамыту |
During the course of individual tasks, the skill values, directed to the initiator, the creative and creative personality, are realized. Жеке тапсырмаларды орындау барысында бастамашы, креативті және шығармашыл тұлғаны тәрбиелеуге бағытталған дағдылық құндылықтар жүзеге асады. |
||||||||||||
Key words and phrases: Негізгі сөздер мен тіркестер: |
Program, algorithm, software, compiling, input, output, set Бағдарлама, алгоритм, бағдарламалық қамтамасыз ету, компиляция, кіріс, шығыс, жиынтық |
||||||||||||
Points for discussion: Талқылауға арналған тармақтар: |
How does computer programming work? Компьютерлік бағдарламалау қалай жұмыс істейді? Why do we Learn computer programming? Неліктен компьютерлік бағдарламаларды үйренеміз? |
||||||||||||
Terminology Терминология |
Program, algorithm, software, compiling, input, output, set,programming Language |
Бағдарлама, алгоритм, бағдарламалық жасақтама, компиляция, енгізу, шығару, орнату, бағдарламалау тілі |
|||||||||||
Interdisciplinary contacts: Пәнаралық байланыстар: |
English, Mathematics, Physics Ағылшын тілі, математика, физика |
||||||||||||
Previous learning: Алдыңғы оқу: |
Pascal programming Паскаль бағдарламасы |
||||||||||||
Plan/Жоспар |
|||||||||||||
Time Уақыты |
Planned activities Жоспарланған жаттығулар |
Resources Ресурстар |
|
||||||||||
The beginning of the lesson 1min Checking homework 8min
|
Good morning students! How are you today? Who is absent today? First, Let’s divide into groups Divide students into four groups. Ist group – «Pyhton» IInd group – «Lazarus» IIId group- «C++» IV group- «JAVA» Топ ережесімен таныстыру/Introducing Group Rules:
The teacher will try to create a positive learning atmospherein class. Мұғалім сыныпта оқытудың жағымды атмосферасын жасауға тырысады. Ok! That’s very good! If you are ready. Let’s start our lesson! First, I’ll check your homework! What was your hometask? Let's repeat the lesson Take the phone and open the application named “Kahoot.com” then perform the test task
«Kahoot.com» қосымшасы арқылы өткен сабақты тест түрінде орындау. Жеке жұмыс
|
https://nismath.org/topka-bolu/
Evaluation sheet
Personal work
Interactive board
Interactive board Sheets
|
|
||||||||||
Middle of the lesson 12min
13min
Білу және Түсіну Knowledge and Understanding
Қолдану Application 20 min
Pair work Жұптық жұмыс 25 min
Refreshing moment
Сергіту сәті 26min |
Жаңа сабақтың тақырыбымен таныстыру: «Loops». Сабақтың мақсаты мен бағалау критериімен таныстыру. You will:
Quizlet.com You have to learn by heart these Terminologies
Жаңа сабақ бойынша бейне жазба көрсетіледі. Loop-Тізбек-Цикл Even-Жұп-четные Odd-Тақ- нечетные Iteration-Итерация Inclusively-Қоса алғанда-включительно Trick-қулық-хитрость To fix- түзету-исправлять Sum-сома-сумма Divisible-бөлінетін-делимый
«Кинометафора» әдісі бойынша үлестірме қағаздар тартылады.Видеодан әр топ берілген бағдарламалар арасынан бағдарламалауға сәйкес келетін анықтамаларды толтырып жазады. Топтық жұмыс.
Activity: Can you find what is missing from the following lines of code? Try to correct the errors: Келесі код жолдарында қатысы жоқ қатені таба аласыз ба? Қателерді түзетуге тырысыңыз:
Дұрыс жауабы:
«Көз және қол» жаттығуы. Мұрын , аспан, жер Nose, sky, earth |
Interactive board
Book
Quizlet.com
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |