Материалдар / Ашық сабақ: Циклдар (Loops)
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ: Циклдар (Loops)

Материал туралы қысқаша түсінік
8-сынып үштілділік пінге байланысты ашық сабақ. Әртүрлі әдіс-тәсілдер қолдана отырып, оқу мақсатына жету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қазан 2023
172
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
1500 тг 1125 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Verified:

Тексерілді: _______


Short term plan

Қысқа мерзімді жоспар

Long term plan unit:

Ұзақ мерзімді жоспарлау бөлімі:

Chapter №3Programming

Глава № 4

Бағдарламалау

School: 104

Мектеп: 104 ЖББМ

Teacher name: Makhmetkanova Yelnaz Yerlankyzy

Мұғалімнің аты-жөні: Махметқанова Елназ Ерланқызы

Date:

Мерзімі:

Grade:8 «В»

Сынып : 8 «V»

Theme of the lesson: Loops

Сабақтың тақырыбы: Цикл

Learning objectives (s) that this lesson is contributing to:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары):

8.1.4.2. Бағдарламалық қамтамасыз ету түрлерін анықтау; бағдарламалау тілдерін түсіну; бағдарламалаудың мағынасын түсіну

8.1.4.2. Identify types of software; understand the programming languages; understand the meaning of programming

Lesson objectives:

Сабақ мақсаттары:


1.All learners will be able to:

Undestand Loops;

1.Барлық оқушылар:

Бағдарламалық қамтамасыз ету түрлерін анықтау; бағдарламалау тілдерін түсіну; бағдарламалаудың мағынасын түсінеді.

2.Most learners will be able to:

Know what algorithm and types of algorithm are. The structure of programming.Apply “FOR” loop to the problem.

2.Оқушылардың көбісі:

Алгоритм және алгоритмнің түрлерін, “FOR” циклын бағдарламалау құрылымын біледі.

3.Some learners will be able to:

Make up simple programs

3.Кейбір оқушылар:

Қарапайым программа кұрайды

Жетістік критерийлері

The criteria to achieve


Python бағдарламалау тілін түсінеді. Бағдарламада қолданылатын командалар мен операторларды анықтай алады. Алғашқы бағдарлама құра алады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Блум таксономиясының алты деңгейі.

Attraction of values

Құндылықтарды дамыту

During the course of individual tasks, the skill values, directed to the initiator, the creative and creative personality, are realized.

Жеке тапсырмаларды орындау барысында бастамашы, креативті және шығармашыл тұлғаны тәрбиелеуге бағытталған дағдылық құндылықтар жүзеге асады.

Key words and phrases:

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Program, algorithm, software, compiling, input, output, set

Бағдарлама, алгоритм, бағдарламалық қамтамасыз ету, компиляция, кіріс, шығыс, жиынтық

Points for discussion:

Талқылауға арналған тармақтар:

How does computer programming work?

Компьютерлік бағдарламалау қалай жұмыс істейді?

Why do we Learn computer programming?

Неліктен компьютерлік бағдарламаларды үйренеміз?

Terminology

Терминология

Program, algorithm, software, compiling, input, output, set,programming Language

Бағдарлама, алгоритм, бағдарламалық жасақтама, компиляция, енгізу, шығару, орнату, бағдарламалау тілі

Interdisciplinary contacts:

Пәнаралық байланыстар:

English, Mathematics, Physics

Ағылшын тілі, математика, физика

Previous learning:

Алдыңғы оқу:

Pascal programming

Паскаль бағдарламасы

Plan/Жоспар

Time

Уақыты

Planned activities

Жоспарланған жаттығулар

Resources

Ресурстар


The beginning of the lesson

1min

























Checking homework

8min







Good morning students!

How are you today?

Who is absent today?

First, Let’s divide into groups

Divide students into four groups.

Ist group – «Pyhton»

IInd group – «Lazarus»

IIId group- «C++»

IV group- «JAVA»

Топ ережесімен таныстыру/Introducing Group Rules:

  1. Топта тыныштық сақтау/Keep calm in the group

  2. Әр топ мүшесінің пікірі құнды/ 2. The opinions of each team member are valuable

  3. Басқа топ берген мәліметтерін тыңдау / Listen to the information provided by the other team

  4. Берілген тапсырманы мұқият орындау/Complete the task carefully

  5. Уақытты үнемді пайдалану/Time management

The teacher will try to create a positive learning atmospherein class.

Мұғалім сыныпта оқытудың жағымды атмосферасын жасауға тырысады.

Ok! That’s very good!

If you are ready. Let’s start our lesson!

First, I’ll check your homework!

What was your hometask?

Let's repeat the lesson

Take the phone and open the application named “Kahoot.com” then perform the test task


«Kahoot.com» қосымшасы арқылы өткен сабақты тест түрінде орындау. Жеке жұмыс


Бағалау критерий

Дескриптор

Programming туралы түсінік қалыптастырады.


Тест сұрақтары арқылы дұрыс жауап бере алады.



https://nismath.org/topka-bolu/


Evaluation sheet


Personal work


Interactive board









Interactive board

Sheets




Middle of the lesson

12min









13min










Білу және Түсіну Knowledge and

Understanding







Қолдану

Application

20 min
















Pair work

Жұптық жұмыс

25 min












Refreshing moment


Сергіту сәті

26min

Жаңа сабақтың тақырыбымен таныстыру:

«Loops».

Сабақтың мақсаты мен бағалау критериімен таныстыру.

You will:

  • Understand Loops;

  • Apply “For” loop to solve the problem.

  • Жаңа тақырыпқа қатысты термин сөздермен таныстыру.

Quizlet.com

You have to learn by heart these Terminologies


Жаңа сабақ бойынша бейне жазба көрсетіледі.


Loop-Тізбек-Цикл

Even-Жұп-четные

Odd-Тақ- нечетные

Iteration-Итерация

Inclusively-Қоса алғанда-включительно

Trick-қулық-хитрость

To fix- түзету-исправлять

Sum-сома-сумма

Divisible-бөлінетін-делимый



«Кинометафора» әдісі бойынша үлестірме қағаздар тартылады.Видеодан әр топ берілген бағдарламалар арасынан бағдарламалауға сәйкес келетін анықтамаларды толтырып жазады. Топтық жұмыс.


Бағалау критерий

Дескриптор

  • Бағдарлама түрін, команданы ажыратады;

  • Бағдарлама түрінің, командаларды қолдану аясын түсінеді;

  • Бейне жазбадан көрген ақпаратты қорытындылайды.

  • Python бағдарламасы туралы соның ішінде бағдарлама құруға қажетті операторлар мен командалар туралы кең мәлімет бере алады



Activity: Can you find what is missing from the following lines of code? Try to correct the errors:

Келесі код жолдарында қатысы жоқ қатені таба аласыз ба? Қателерді түзетуге тырысыңыз:

  1. Print(helloword)

  2. (print “how tall are you”)

  3. (‘Game Over’)

  4. Print(‘Game Over”)

  5. Print (‘Bob’s car has 4 wheels’)

Дұрыс жауабы:

  1. print (“hello word”)

  2. print (“how tall are you”)

  3. (“Game Over”)

  4. print(“Game Over”)

  5. print (“Bob’s car has 4 wheels”)

Бағалау критерий

Дескриптор

Бағдарламада берілген командалардан қатені табады


Қателерді түзете алады.

Код жолдарын жаза алады.

«Көз және қол» жаттығуы.

Мұрын , аспан, жер

Nose, sky, earth

Interactive board






Book


Quizlet.com




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!