Материалдар / Ашық сабақ Clarifying “Wildlife crisis”
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Clarifying “Wildlife crisis”

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларға ағылшын тілінде жолбарыстың мекендейтін жерлері туралы мәлімет беру. Сұрақтарға толық жауап беруге бейімдеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Ақпан 2022
491
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ 87

Пәні: Ағылшын

Мектеп: «Құлағы нашар еститін балалар үшін Ленгір қосалқы мектеп-интернаты» КММ

Күні: 23.02.2022ж

Мұғалімнің аты-жөні: Д.Б.Кульжанова

Сынып: 8 «А»

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Сабақтың тақырыбы:

Clarifying “Wildlife crisis”


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

8.S.7 Use appropriate subject – specific vocabulary and syntax to talk about a range of general topics, and some curricular topics.

Сабақтың мақсаты:

Балаларға ағылшын тілінде жолбарыстың мекендейтін жерлері туралы мәлімет беру. Сұрақтарға толық жауап беруге бейімдеу.


Коррекциялық мақсаты:

Дыбыстарын анық шығуын қадағалап, түзету.Сөздерді дұрыс оқуға үрету, сөз қорын молайту.

Сөздік қорын молайту, дыбыстарын қадағалау, түзету.

Құндылықтарды дамыту:

Оқушылардың ой өрісін дамыту. Сурет арқылы аң бейнелерін ажыратуға,ойын толық жеткізу және есте сақтау қабілетін дамыту.


Жетістік критерийлері

О.Т.Ж. оқулықты көшіре алады

О.О.Ж. жазбаша жұмысты мұғалімнің көмегімен орындайды

О.Ж.Ж. берілген тапсырманы өз бетінше орындайды

Пәнаралық байланысы:

География, қазақ тілі , орыс тілі.


Көрнекіліктер:

Оқулық, суреттер, бейне ролик

Сабақ барысы

Сабақтың кезендері

Сабақта орындалатын іс-әрекеттер

Басы

2 минут




Ұйымдастыру сәті

Сәлемдесу

Оқушыларды сабаққа дайындау

Психологиялық дайындық

Жақсы көңіл-күй қалыптастыру

3 минут

Тіл бұрышымен жұмыс

ОТЖ [М]- дыбысы әріпті, буынды, сөздерді дұрыс оқыту

ООЖ [М] [ем]-дыбысты әріпті, буынды, сөздерді дұрыс оқыту

ОЖЖ- ағылшын сөздерді оқыту

5 минут






Күнделікті сөздер

  • Good morning children! Good morning teacher!

  • How are you? I am fine thank you.

  • Where are you from I am from Kazakhstan

  • Who is duty today? I am on duty today

  • Who is absent? Now is absent

  • What season is it now? Season is Winter

  • What day is it today? Today is Wednesday

  • What data is it today? The 23th of February

5 минут





Үй тапсырмасын тексеру

Үйге не берілді?

Тапсырмаларды тексеру

Ex 4. Complete the sentences. (Сөйлемдерді толықтырыңыз)


Ортасы

Жаңа сабақ

20 минут


Picture 16


























Жаңа сабаққа кіріспе: Үй жануарлары мен жабайы жануарларды ажырату.


Wild animals [уилд энималс] Domestic animals [доместик энималс]

Жабайы жануарла Үй жануры

Bear [beǝ] – аю Horse [hɔ:s] – ат

Lion [laɪǝn] – арыстан Cow [kǝʊ] – сиыр

Tiger [‘taɪǝn] – жолбарыс Sheep [ʃɪ:p] – қой

Monkey [‘mʌŋkŋɪ] – маймыл Dog [dɒg] – ит

Giraffe [dʒɪa:f] – керік (жираф) Cat [kæt] – мысық


Жаңа сабақ: Clarifying “Wildlife crisis” (Нақтылау “ Жабайы табиғат дағдысы”)

Жаңа сөздер:

Wild animals [waɪld’ænɪmǝlz ] – Жабайы жануарлар

Environment [In’vaɪǝrǝnmǝnt] – Қоршаған орта

Tiger [‘taɪgǝ] – Жолбарыс

Damage [dæmɪdʒ] – Зиян тигізу

Poacher [‘pǝʊtʃǝ] – Браконьер

Hunter [‘hʌntǝ] – Аңшы

Endangered species [ɪn’deɪndʒǝd’spi:ʃi:z] – Жойылып бара жатқан түрлер


1 Мәтін

Wildlife crisis (Жабайы табиғат дағдысы)

We all know that the things we do can damage the environment. However, it might be worse than we thought. In a 2016 report, Scientists said that since 1970, the number of wild animals on Earth had fallen by about 60%. According to the report, this number could be as high as 67% by 2020.They also said that humans were the biggest cause.

The report said that nearly half of these species had fewer places to live because of farming, building projects and people cutting down trees. Other major causes, the report said, were hunting and fishing (more than 300 species could disappear completely because humans kill them for food, sport or protection) as well as climate change and pollution.

There are a few positive signs though. In 2010, there were just over 3000 wild tigers left in the world, but experts think their numbers are increasing. There are now an estimated 4,000 tigers in the wild. However, there are still far fewer tigers than there were in 1900, when there were approximately100,000.

Біз жасайтын нәрселер қоршаған ортаға зиянын тигізетінін бәріміз білеміз. Дегенмен, бұл біз ойлағаннанда нашар болуы мүмкін. 2016 жылғы есепте ғалымдар 1970 жылдан бері жердегі жабайы жануарлардың саны шамамен 60% -ға азайғанын айтты. Есепке сәйкес, бұл сан 2020 жылға қарай 67%-ға жетуі мүмкін.Сондай-ақ олар ең үлкен себеп адам екенін айтты.

Баяндамада бұл түрлердің жартысына жуығы егіншілік, құрылыс жолдары және ағаштарды кесу салдарынан тұратын жерлері аз болғаны айтылған. Баяндама айтылғандай, басқада негізгі себептер аңшылық және балық аулау (300-ден астам түр толығымен жойылып кетуі мүмкін, өйткені адамдар оларды тамақ, спорт немесе қорғаныс үшін өлтіреді), сондай-ақ ауа температурасының өзгеруі және ластану.

Бірнеше оның белгілері бар, 2010 жылы әлемде 3000-нан аз ғана жабайы жолбарыс қалды. Бірақ сарапшылардың пікірінше, олардың саны артып келеді. Қазір табиғатта шамамен 4000 жолбарыс бар. Алайда жолбарыстар 1900 жылы, шамамен 100000 болған кездегіден әлдеқайда аз.


2 Видео ролик:


3 Дәптермен жұмыс: Ex 2

  1. worrying statistics ( алаңдатарлық статистика)

It is so worrying because the number of wild animals on Earth had fallen by about 60%.

(Бұл өте алаңдатарлық өйткені жердегі жабайы жануарлардың саны шамамен 60%-ға азайды)

  1. the main threats to animals (жануарларға негізгі қауып)

The main threats to animals are of farming, building projects and people cutting down trees.

(Жануарларға қауып төндіретін негізгі қауіп ауыл шауашылығы,құрлыс жобалары және ағаштарды кесу.)

  1. hopeful signs (үміт беретін белгілер)

There are hopeful signs because the number of tigers left in the world is increasing.

(Үміт беретін белгілер бар өйткені әлемде қалған жолбарыстардың саны артып келеді.)

Соңы

5 минут




РЕФЛЕКСИЯ

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттерін орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті? Қандай кедергілер болды? Не сәтті өтті? Жоспарлаған саралау жақсы іске асты ма? Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге...?



Сабақты бекіту:

1.The reason for the extinction of the tiger? (Жолбарыстың жойылу себебі?)

Tigers are often killed by poachers for their skin. (Жолбарысты көбіне броканерлер терісі үшін өлтіреді.)



2.Where does the tiger live? (Жолбарыс қайда мекендейді?)

The tigers currently live in 16 countries: Bangladesh, Bhutan, Vietnam, Indonesia, Iran, Cambodian, China, Laos, Malaysia, Myanmar, Nepal, Pakistan, Russia and Thailand. (Кәзіргі кезде жолбарыстар16 елде мекендейді:Бангладеш, Бутан, Вьетнам, Индия, Индонезия, Ирак, Камбоджа, Қытай, Лаос, Малазия, Мьянма, Непаль, Пакестан, Ресей, Таиланд.)













3.How many species of tigers are there? (Жолбарыстың қанша түрі бар?)

There are 6 types of tigers: Amur, Bengal, Indochinese, Malay, Chinese, Sumatran. (Жолбарыстың 6 түрі бар: Амур, Бенгал, Үндіқытай, Малай, Қытай, Суматран.)
















4.What does a tiger eat? (Жолбарыс немен қоректенеді?)

Tigers often eat meat. (Жолбарыстар көбіне етпен қоректенеді.)

















5. What animals is a tiger? (Жолбарыс қандай жан

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!