Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ №87

    Пәні: Ағылшын

    Мектеп: «Құлағы нашар еститін балалар үшін Ленгір қосалқы мектеп-интернаты» КММ

    Күні: 23.02.2022ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Д.Б.Кульжанова

    Сынып: 8 «А»

    Қатысқан оқушы саны:

    Қатыспаған оқушы саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Clarifying “Wildlife crisis”


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    8.S.7 Use appropriate subject – specific vocabulary and syntax to talk about a range of general topics, and some curricular topics.

    Сабақтың мақсаты:

    Балаларға ағылшын тілінде жолбарыстың мекендейтін жерлері туралы мәлімет беру. Сұрақтарға толық жауап беруге бейімдеу.


    Коррекциялық мақсаты:

    Дыбыстарын анық шығуын қадағалап, түзету.Сөздерді дұрыс оқуға үрету, сөз қорын молайту.

    Сөздік қорын молайту, дыбыстарын қадағалау, түзету.

    Құндылықтарды дамыту:

    Оқушылардың ой өрісін дамыту. Сурет арқылы аң бейнелерін ажыратуға,ойын толық жеткізу және есте сақтау қабілетін дамыту.


    Жетістік критерийлері

    О.Т.Ж. оқулықты көшіре алады

    О.О.Ж. жазбаша жұмысты мұғалімнің көмегімен орындайды

    О.Ж.Ж. берілген тапсырманы өз бетінше орындайды

    Пәнаралық байланысы:

    География, қазақ тілі , орыс тілі.


    Көрнекіліктер:

    Оқулық, суреттер, бейне ролик

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезендері

    Сабақта орындалатын іс-әрекеттер

    Басы

    2 минут




    Ұйымдастыру сәті

    Сәлемдесу

    Оқушыларды сабаққа дайындау

    Психологиялық дайындық

    Жақсы көңіл-күй қалыптастыру

    3 минут

    Тіл бұрышымен жұмыс

    ОТЖ [М]- дыбысы әріпті, буынды, сөздерді дұрыс оқыту

    ООЖ [М] [ем]-дыбысты әріпті, буынды, сөздерді дұрыс оқыту

    ОЖЖ- ағылшын сөздерді оқыту

    5 минут






    Күнделікті сөздер

    • Good morning children! Good morning teacher!

    • How are you? I am fine thank you.

    • Where are you from I am from Kazakhstan

    • Who is duty today? I am on duty today

    • Who is absent? Now is absent

    • What season is it now? Season is Winter

    • What day is it today? Today is Wednesday

    • What data is it today? The 23th of February

    5 минут





    Үй тапсырмасын тексеру

    Үйге не берілді?

    Тапсырмаларды тексеру

    Ex 4. Complete the sentences. (Сөйлемдерді толықтырыңыз)


    Ортасы

    Жаңа сабақ

    20 минут


    Picture 16


























    Жаңа сабаққа кіріспе: Үй жануарлары мен жабайы жануарларды ажырату.


    Wild animals [уилд энималс] Domestic animals [доместик энималс]

    Жабайы жануарла Үй жануры

    Bear [beǝ] – аю Horse [hɔ:s] – ат

    Lion [laɪǝn] – арыстан Cow [kǝʊ] – сиыр

    Tiger [‘taɪǝn] – жолбарыс Sheep [ʃɪ:p] – қой

    Monkey [‘mʌŋkŋɪ] – маймыл Dog [dɒg] – ит

    Giraffe [dʒɪa:f] – керік (жираф) Cat [kæt] – мысық


    Жаңа сабақ: Clarifying “Wildlife crisis” (Нақтылау “ Жабайы табиғат дағдысы”)

    Жаңа сөздер:

    Wild animals [waɪld’ænɪmǝlz ] – Жабайы жануарлар

    Environment [In’vaɪǝrǝnmǝnt] – Қоршаған орта

    Tiger [‘taɪgǝ] – Жолбарыс

    Damage [dæmɪdʒ] – Зиян тигізу

    Poacher [‘pǝʊtʃǝ] – Браконьер

    Hunter [‘hʌntǝ] – Аңшы

    Endangered species [ɪn’deɪndʒǝd’spi:ʃi:z] – Жойылып бара жатқан түрлер


    1 Мәтін

    Wildlife crisis (Жабайы табиғат дағдысы)

    We all know that the things we do can damage the environment. However, it might be worse than we thought. In a 2016 report, Scientists said that since 1970, the number of wild animals on Earth had fallen by about 60%. According to the report, this number could be as high as 67% by 2020.They also said that humans were the biggest cause.

    The report said that nearly half of these species had fewer places to live because of farming, building projects and people cutting down trees. Other major causes, the report said, were hunting and fishing (more than 300 species could disappear completely because humans kill them for food, sport or protection) as well as climate change and pollution.

    There are a few positive signs though. In 2010, there were just over 3000 wild tigers left in the world, but experts think their numbers are increasing. There are now an estimated 4,000 tigers in the wild. However, there are still far fewer tigers than there were in 1900, when there were approximately100,000.

    Біз жасайтын нәрселер қоршаған ортаға зиянын тигізетінін бәріміз білеміз. Дегенмен, бұл біз ойлағаннанда нашар болуы мүмкін. 2016 жылғы есепте ғалымдар 1970 жылдан бері жердегі жабайы жануарлардың саны шамамен 60% -ға азайғанын айтты. Есепке сәйкес, бұл сан 2020 жылға қарай 67%-ға жетуі мүмкін.Сондай-ақ олар ең үлкен себеп адам екенін айтты.

    Баяндамада бұл түрлердің жартысына жуығы егіншілік, құрылыс жолдары және ағаштарды кесу салдарынан тұратын жерлері аз болғаны айтылған. Баяндама айтылғандай, басқада негізгі себептер аңшылық және балық аулау (300-ден астам түр толығымен жойылып кетуі мүмкін, өйткені адамдар оларды тамақ, спорт немесе қорғаныс үшін өлтіреді), сондай-ақ ауа температурасының өзгеруі және ластану.

    Бірнеше оның белгілері бар, 2010 жылы әлемде 3000-нан аз ғана жабайы жолбарыс қалды. Бірақ сарапшылардың пікірінше, олардың саны артып келеді. Қазір табиғатта шамамен 4000 жолбарыс бар. Алайда жолбарыстар 1900 жылы, шамамен 100000 болған кездегіден әлдеқайда аз.


    2 Видео ролик:


    3 Дәптермен жұмыс: Ex 2

    1. worrying statistics ( алаңдатарлық статистика)

    It is so worrying because the number of wild animals on Earth had fallen by about 60%.

    (Бұл өте алаңдатарлық өйткені жердегі жабайы жануарлардың саны шамамен 60%-ға азайды)

    1. the main threats to animals (жануарларға негізгі қауып)

    The main threats to animals are of farming, building projects and people cutting down trees.

    (Жануарларға қауып төндіретін негізгі қауіп ауыл шауашылығы,құрлыс жобалары және ағаштарды кесу.)

    1. hopeful signs (үміт беретін белгілер)

    There are hopeful signs because the number of tigers left in the world is increasing.

    (Үміт беретін белгілер бар өйткені әлемде қалған жолбарыстардың саны артып келеді.)

    Соңы

    5 минут




    РЕФЛЕКСИЯ

    Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттерін орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті? Қандай кедергілер болды? Не сәтті өтті? Жоспарлаған саралау жақсы іске асты ма? Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге...?



    Сабақты бекіту:

    1.The reason for the extinction of the tiger? (Жолбарыстың жойылу себебі?)

    Tigers are often killed by poachers for their skin. (Жолбарысты көбіне броканерлер терісі үшін өлтіреді.)



    2.Where does the tiger live? (Жолбарыс қайда мекендейді?)

    The tigers currently live in 16 countries: Bangladesh, Bhutan, Vietnam, Indonesia, Iran, Cambodian, China, Laos, Malaysia, Myanmar, Nepal, Pakistan, Russia and Thailand. (Кәзіргі кезде жолбарыстар16 елде мекендейді:Бангладеш, Бутан, Вьетнам, Индия, Индонезия, Ирак, Камбоджа, Қытай, Лаос, Малазия, Мьянма, Непаль, Пакестан, Ресей, Таиланд.)













    3.How many species of tigers are there? (Жолбарыстың қанша түрі бар?)

    There are 6 types of tigers: Amur, Bengal, Indochinese, Malay, Chinese, Sumatran. (Жолбарыстың 6 түрі бар: Амур, Бенгал, Үндіқытай, Малай, Қытай, Суматран.)
















    4.What does a tiger eat? (Жолбарыс немен қоректенеді?)

    Tigers often eat meat. (Жолбарыстар көбіне етпен қоректенеді.)

















    5. What animals is a tiger? (Жолбарыс қандай жан

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кульжанова Дильнора Бактияровна
    27 Ақпан 2022
    614
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Clarifying “Wildlife crisis”

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Clarifying “Wildlife crisis”

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Балаларға ағылшын тілінде жолбарыстың мекендейтін жерлері туралы мәлімет беру. Сұрақтарға толық жауап беруге бейімдеу.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ №87

    Пәні: Ағылшын

    Мектеп: «Құлағы нашар еститін балалар үшін Ленгір қосалқы мектеп-интернаты» КММ

    Күні: 23.02.2022ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Д.Б.Кульжанова

    Сынып: 8 «А»

    Қатысқан оқушы саны:

    Қатыспаған оқушы саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Clarifying “Wildlife crisis”


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    8.S.7 Use appropriate subject – specific vocabulary and syntax to talk about a range of general topics, and some curricular topics.

    Сабақтың мақсаты:

    Балаларға ағылшын тілінде жолбарыстың мекендейтін жерлері туралы мәлімет беру. Сұрақтарға толық жауап беруге бейімдеу.


    Коррекциялық мақсаты:

    Дыбыстарын анық шығуын қадағалап, түзету.Сөздерді дұрыс оқуға үрету, сөз қорын молайту.

    Сөздік қорын молайту, дыбыстарын қадағалау, түзету.

    Құндылықтарды дамыту:

    Оқушылардың ой өрісін дамыту. Сурет арқылы аң бейнелерін ажыратуға,ойын толық жеткізу және есте сақтау қабілетін дамыту.


    Жетістік критерийлері

    О.Т.Ж. оқулықты көшіре алады

    О.О.Ж. жазбаша жұмысты мұғалімнің көмегімен орындайды

    О.Ж.Ж. берілген тапсырманы өз бетінше орындайды

    Пәнаралық байланысы:

    География, қазақ тілі , орыс тілі.


    Көрнекіліктер:

    Оқулық, суреттер, бейне ролик

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезендері

    Сабақта орындалатын іс-әрекеттер

    Басы

    2 минут




    Ұйымдастыру сәті

    Сәлемдесу

    Оқушыларды сабаққа дайындау

    Психологиялық дайындық

    Жақсы көңіл-күй қалыптастыру

    3 минут

    Тіл бұрышымен жұмыс

    ОТЖ [М]- дыбысы әріпті, буынды, сөздерді дұрыс оқыту

    ООЖ [М] [ем]-дыбысты әріпті, буынды, сөздерді дұрыс оқыту

    ОЖЖ- ағылшын сөздерді оқыту

    5 минут






    Күнделікті сөздер

    • Good morning children! Good morning teacher!

    • How are you? I am fine thank you.

    • Where are you from I am from Kazakhstan

    • Who is duty today? I am on duty today

    • Who is absent? Now is absent

    • What season is it now? Season is Winter

    • What day is it today? Today is Wednesday

    • What data is it today? The 23th of February

    5 минут





    Үй тапсырмасын тексеру

    Үйге не берілді?

    Тапсырмаларды тексеру

    Ex 4. Complete the sentences. (Сөйлемдерді толықтырыңыз)


    Ортасы

    Жаңа сабақ

    20 минут


    Picture 16


























    Жаңа сабаққа кіріспе: Үй жануарлары мен жабайы жануарларды ажырату.


    Wild animals [уилд энималс] Domestic animals [доместик энималс]

    Жабайы жануарла Үй жануры

    Bear [beǝ] – аю Horse [hɔ:s] – ат

    Lion [laɪǝn] – арыстан Cow [kǝʊ] – сиыр

    Tiger [‘taɪǝn] – жолбарыс Sheep [ʃɪ:p] – қой

    Monkey [‘mʌŋkŋɪ] – маймыл Dog [dɒg] – ит

    Giraffe [dʒɪa:f] – керік (жираф) Cat [kæt] – мысық


    Жаңа сабақ: Clarifying “Wildlife crisis” (Нақтылау “ Жабайы табиғат дағдысы”)

    Жаңа сөздер:

    Wild animals [waɪld’ænɪmǝlz ] – Жабайы жануарлар

    Environment [In’vaɪǝrǝnmǝnt] – Қоршаған орта

    Tiger [‘taɪgǝ] – Жолбарыс

    Damage [dæmɪdʒ] – Зиян тигізу

    Poacher [‘pǝʊtʃǝ] – Браконьер

    Hunter [‘hʌntǝ] – Аңшы

    Endangered species [ɪn’deɪndʒǝd’spi:ʃi:z] – Жойылып бара жатқан түрлер


    1 Мәтін

    Wildlife crisis (Жабайы табиғат дағдысы)

    We all know that the things we do can damage the environment. However, it might be worse than we thought. In a 2016 report, Scientists said that since 1970, the number of wild animals on Earth had fallen by about 60%. According to the report, this number could be as high as 67% by 2020.They also said that humans were the biggest cause.

    The report said that nearly half of these species had fewer places to live because of farming, building projects and people cutting down trees. Other major causes, the report said, were hunting and fishing (more than 300 species could disappear completely because humans kill them for food, sport or protection) as well as climate change and pollution.

    There are a few positive signs though. In 2010, there were just over 3000 wild tigers left in the world, but experts think their numbers are increasing. There are now an estimated 4,000 tigers in the wild. However, there are still far fewer tigers than there were in 1900, when there were approximately100,000.

    Біз жасайтын нәрселер қоршаған ортаға зиянын тигізетінін бәріміз білеміз. Дегенмен, бұл біз ойлағаннанда нашар болуы мүмкін. 2016 жылғы есепте ғалымдар 1970 жылдан бері жердегі жабайы жануарлардың саны шамамен 60% -ға азайғанын айтты. Есепке сәйкес, бұл сан 2020 жылға қарай 67%-ға жетуі мүмкін.Сондай-ақ олар ең үлкен себеп адам екенін айтты.

    Баяндамада бұл түрлердің жартысына жуығы егіншілік, құрылыс жолдары және ағаштарды кесу салдарынан тұратын жерлері аз болғаны айтылған. Баяндама айтылғандай, басқада негізгі себептер аңшылық және балық аулау (300-ден астам түр толығымен жойылып кетуі мүмкін, өйткені адамдар оларды тамақ, спорт немесе қорғаныс үшін өлтіреді), сондай-ақ ауа температурасының өзгеруі және ластану.

    Бірнеше оның белгілері бар, 2010 жылы әлемде 3000-нан аз ғана жабайы жолбарыс қалды. Бірақ сарапшылардың пікірінше, олардың саны артып келеді. Қазір табиғатта шамамен 4000 жолбарыс бар. Алайда жолбарыстар 1900 жылы, шамамен 100000 болған кездегіден әлдеқайда аз.


    2 Видео ролик:


    3 Дәптермен жұмыс: Ex 2

    1. worrying statistics ( алаңдатарлық статистика)

    It is so worrying because the number of wild animals on Earth had fallen by about 60%.

    (Бұл өте алаңдатарлық өйткені жердегі жабайы жануарлардың саны шамамен 60%-ға азайды)

    1. the main threats to animals (жануарларға негізгі қауып)

    The main threats to animals are of farming, building projects and people cutting down trees.

    (Жануарларға қауып төндіретін негізгі қауіп ауыл шауашылығы,құрлыс жобалары және ағаштарды кесу.)

    1. hopeful signs (үміт беретін белгілер)

    There are hopeful signs because the number of tigers left in the world is increasing.

    (Үміт беретін белгілер бар өйткені әлемде қалған жолбарыстардың саны артып келеді.)

    Соңы

    5 минут




    РЕФЛЕКСИЯ

    Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттерін орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті? Қандай кедергілер болды? Не сәтті өтті? Жоспарлаған саралау жақсы іске асты ма? Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге...?



    Сабақты бекіту:

    1.The reason for the extinction of the tiger? (Жолбарыстың жойылу себебі?)

    Tigers are often killed by poachers for their skin. (Жолбарысты көбіне броканерлер терісі үшін өлтіреді.)



    2.Where does the tiger live? (Жолбарыс қайда мекендейді?)

    The tigers currently live in 16 countries: Bangladesh, Bhutan, Vietnam, Indonesia, Iran, Cambodian, China, Laos, Malaysia, Myanmar, Nepal, Pakistan, Russia and Thailand. (Кәзіргі кезде жолбарыстар16 елде мекендейді:Бангладеш, Бутан, Вьетнам, Индия, Индонезия, Ирак, Камбоджа, Қытай, Лаос, Малазия, Мьянма, Непаль, Пакестан, Ресей, Таиланд.)













    3.How many species of tigers are there? (Жолбарыстың қанша түрі бар?)

    There are 6 types of tigers: Amur, Bengal, Indochinese, Malay, Chinese, Sumatran. (Жолбарыстың 6 түрі бар: Амур, Бенгал, Үндіқытай, Малай, Қытай, Суматран.)
















    4.What does a tiger eat? (Жолбарыс немен қоректенеді?)

    Tigers often eat meat. (Жолбарыстар көбіне етпен қоректенеді.)

















    5. What animals is a tiger? (Жолбарыс қандай жан

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Шет тілі Ашық сабақ 8 сынып
    27.02.2022
    614
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кульжанова Дильнора Бактияровна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации