ҚМЖ
Педагогтің
аты-жөні
|
|
Күні:
|
01.02.2023
|
Сынып: 6
|
Қатысушылар саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың тақырыбы
|
Cулы жер – нулы
жер
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
6.4.4.1 сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну,
есімдікті зат есім, сын есімнің орнына
қолдану;
|
Сабақтың
барысы.
|
Сабақтың кезеңдері/уақыты
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Басы
Ортасы
|
Ұйымдастыру
Сәлемдесу,
түгендеу
Психологиялық ахуал 3
мин
Нейро
жаттығулар
Топқа
бөлу.
«Түрлі түсті
балапан» әдісі
|
Амандасады, сабаққа
назарын аударады.
Орындарынан тұрып
жаттығуларды қайталаайды.
Оқушылар балапандардың түсіне
қарай топқа бөлінеді.
|
«Ынталандыру
сөздері»
|
Жаттығу суреттері
шығарылған парақтар
Қағаз
қиындылар
|
Үй жұмысын
тексеру.
Кроссвордтың шешуін
тап

-
Мен, сен, сіз, ол,
сендер
-
Бұл, мынау, анау,
сол
-
Кім? Не? Неше?
Қайда?
-
Өз, өзім,
өз-өзіне
-
Барлық, бәрі, тегім,
түгел
-
Әркім, әлдекім, бірдене,
кейбір
-
Ешкім, ешқайда, ешқашан,
ештеме
Қызығушылықты ояту. 3
мин
«Қазақстанның
өзен-көлдер» бейнежазбасын
көрсету.
Сұрақтар:
1.Елімізде қанша
өзен бар?
2.Ең суы мол
өзен?
3.Ұзындығы жағынан 2
орында қай өзен?
4.Жайық өзенінің
ұзындығы қанша?
Дескриптор:
Видеоның мазмұны бойынша топта
талқылайды;
Өз ойларын ортаға салып
айтады;
|
Оқушылар кезекпен кроссвордтың
шешеуін табады.
Видеоның мазмұны бойынша топта
талқылайды. Өз ойларын
айтады
1.Шамамен 85 мыңға
жуық.
2.Ертіс өзені(4248
км) 3.Сырдария өзені
(2219км)
4.Оңтүстік , 2428
км
|
Бірін
бірі
|
https://www.youtube.com/watch?v=RjHvOtx0lFk
|
1-тапсырма
Топтық тапсырма. Мәтінмен
жұмыс 5 мин
Бірінші
топ:
Өзендер
Екінші
топ:
Көлдер
Дескрипттор:
Мәтінді
оқиды;
Мәтіннің мазмұнын топта
талқылайды;
Есімдіктерді
табады.
Сұрақ қояды, қай сөз табының
орнына қолданылғанын
анықтайды.
«Джигсо» спикер барып екінші
топқа түсіндереді.
Есіңде
сақта!
Есімдіктердің
сөйлемдегі
қызметі Есімдіктер әр түрлі сөз табының орнына
жүретіндіктен, сөйлемде әр түрлі мүшенің қызметін атқарады.
Бастауыш та, анықтауыш та, толықтауыш та, пысықтауыш та, баяндауыш
та
болады.
|
Мәтінді
оқиды;
Мәтіннің мазмұнын топта
талқылайды;
Мәтіннен есімдіктерді табады.
Қай сөз табы екенін
анықтайды?
|
Өзін өзі
бағалау
|
|
2-тапсырма
Топтық жұмыс. Дәптерге
жазу, сөйлем мүшесіне талдау 10
мин
Дескриптор:
Берілген сөйлемдерді дәптерге
қатесіз жазады
Сұрақ
қояды.
Сөйлем мүшесіне
талдайды.
|
Топтық жұмыс. Дәптерге
жазады.
Сұрақ қояды. Сөйлем мүшесіне
талдайды.
|
Бір бірін
бағалау
|
Кесте
|
|
Сабақты
қорытындылау 5 мин
«Zip grade»
әдісі
Балалардың сабақта
алған білімдерін тексеру.

Сауалнама
|
Берілген сұраққа
жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
|
Өзін
өзі
ҚБ
|

|
Соңы
|
Рефлексия «тик
ток» әдісі 5 мин
Маған
ұнады
Айтарым
бар
Достарыммен
бөлісемін
|
|
|
Парақ
|
Үй
жұмысы
|
125
бет 9-тапсырма
|
Күнделікке жазып
алады
|
|
|

Есімдік тақырыбы бойынша
тест тапсырмасы,
1. Есімдік басқаша қалай
аталады?
А) есім
сөз
В) есімше С) көмекші
есім
Д) жалпы есім Е) орынбасар сөз
табы
2. Толықтауыш қызметіндегі
есімдік қайсы?
Ол бізбен үнемі ақылдасады,
кеңеседі.
А) бізбен
В) ол
С) үнемі
Д) ақылдасады Е)
кеңеседі
3. Сын есімнің орнына
жұмсалатын белгісіздік есімдігін
табыңыз.
А) әлдеқайда
В) әлдекім С)
біреу
Д) қайсыбір Е)
кімде-кім
4. Асты сызылған есімдік
сөйлемде қандай қызмет атқарып тұр?
Сендер
нешеусіңдер?
А) Баяндауыш
В) Бастауыш
С) Толықтауыш
Д) Анықтауыш
Е) Пысықтауыш
5. Есімдік сөйлемде қандай
қызмет атқарып тұр.
Батырлар есімі ешқашан
ұмтылмайды.
А)
толықтауыш
В) баяндауыш
С) пысықтауыш
Д) бастауыш
Е) анықтауыш
Есімдіктердің сөйлемдегі
қызметі
Есімдіктер әр түрлі сөз табының орнына
жүретіндіктен, сөйлемде әр түрлі мүшенің қызметін
атқарады.
1. Бастауыш.
Есімдіктер, әсіресе жіктеу есімдіктері, атау
септікте тұрып бастауыш болады. Мысалы: Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін (А). Кино үстінде бұлар бір-біріне бір ауыз сөз айтқан жоқ. (Ж.
Молдағалиев).
2.
Толықтауыш. Есімдіктер барыс, табыс, жатыс, шығыс, көмектес
септіктердің бірінде тұрып толықтауыш болады. Мысалы:
Кеудемде жаным тұрғанда
Гауһарды ешкімге бермеспін (С.
Мыңжасарова). (бермеспін кім? – мен бастауыш жасырын
тұр)
3. Анықтауыш.
Есімдіктер ілік септікте немесе сын есім мен сан
есімнің орнына қолданылып, анықтауыш болады. Мысалы:
Бұл сұрауға жауап бермей, аз отырып барып сөйледі. (С.
М.). Бірнеше жұмсақ
алақан Көтеріп бара жатқандай
(Ғ. Қайырбеков).
4. Пысықтауыш.
Есімдіктер мезгіл, мекен мағыналарыңда үстеудің
орнына қолданылса, пысықтауыш болады. Мысалы:
Бүгін ешқайда бармайсыңдар, маған бір кешті қимайсыңдар ма?
(Ж. Молдағалиев). Бірен-саран шыққан
астықтарын жұрт әлдеқашан жинап алған. (С.
Дөнентаев).
5. Ба