Материалдар / Ашық сабақ "Дәрігер"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Дәрігер"

Материал туралы қысқаша түсінік
Дыбыстарды буында, сөзде, суретте, сөйлемде анық, дұрыс айтқызу. Мәтін мазмұнын түсініп, сұрақтарға дұрыс жауап алу. Берілген тапсырманы дұрыс орындау және тақырыпқа байланысты сөйлем құрастыра білу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Мамыр 2021
581
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



"Құлағы нашар еститін балалар үшін

Ленгір қосалқы мектеп-интернаты " КММ





Ашық сабақ

Тақырыбы :"Дәрігер"

3"Б" сынып



Дефектолог: Қарабаев А.



2020-2021 оқу жылы.

Карабаев Акпан Багланович

Тақырыбы: Дәрігер

Білімділік мақсаты: Дыбыстарды буында, сөзде, суретте, сөйлемде анық, дұрыс айтқызу. Мәтін мазмұнын түсініп, сұрақтарға дұрыс жауап алу. Берілген тапсырманы дұрыс орындау және тақырыпқа байланысты сөйлем құрастыра білу.



Дамытушылық: Түрлі әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып жұмыс жүргізу.Сөйлеу тілдерін, зейінін,көріп-есту, есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту.

Коррекциялық мақсаты: Дыбыстарын қадағалап, анық айтқызу.

Сабақтың мақсаты: Түсіндіру, сұраққа жауап алу, ойын түрлерін қолдану.

Сабақтың көрнекілігі: ДКА, профиль, экран, суреттер.

1- оқушы. Сұлтанов Нұртас

І Ұйымдастыру кезеңі:

-Сәлемдесу

-Па-па-па

-Сен қалай естисің?

-Сенің аты- жөнің кім?

-Сен нешінші сыныпта оқисың?

- Сенің жасың нешеде?

Тыныспен жұмыс: Гүл иіскеу.

Дауыспен жұмыс.

Қалыпты дауыспен айт, дауыстап айт, созып айт.

па-па-па

ПА-ПА-ПА

А-о-у-и-е

Дыбыстандыру бөлімі:

С- дыбысын түзету. Ашық буында дауысты дыбыстармен.

Буында: Са,со,сә, се,су

Сөзде: сабан, сона, соқа, сәуле.

Сөйлемде: Сая асқабақ қосып тамақ пісірді.

И- дыбысын машықтау.

И-и-и-и-и

Буында: Ин, ит, им, ип, ир

Сөзде: Ирек, ине, итбалық, иса, ит.

Сөйлемде: Иса итімен серуенге шықты.

ІІ Есту қабілетін дамыту.

-Қазір қандай мезгіл?

-Саған көктем мезгілі ұнайма?

- Өскенде кім болғың келеді?

ІІІ Пәнаралық байланыс.

Тыңда, қайтала.

Өлеңді оқы.

Мен дәрігер боламын,

Ақ халатты киемін,

Аппақ болып жүремін,

Аппақ болып жүргенді

Өзім жақсы сүйемін.



ІV Мәтін. Дәрігер.

Дәрігер болу- менің арманым, Дәрігер -ол өзінің адамдарға берген шипасы. Ол адамды сауықтырып, адамдарды өмір сүруге күш салатын жандар.

Сұрақтар.

- Дәрігер деген кім?

Тыңда, Қайтала

Дәрігер, шипа, сауықтыру.

V Математикалық тапсырма

Көбейту амалы.

18х3 14х5

15х7 10х8

Жалаңаш құлақпен жұмыс.

VІ Сабақты қорытындылау

2- оқушы.Дүйсебаева Айсана

І Ұйымдастыру кезеңі:

-Сәлемдесу

-Па-па-па

-Сен қалай естисің?

-Сенің аты- жөнің кім?

-Сен нешінші сыныпта оқисың?

- Сенің жасың нешеде?

Тыныспен жұмыс: Гүл иіскеу.

Дауыспен жұмыс.

Қалыпты дауыспен айт, дауыстап айт, созып айт.

па-па-па

ПА-ПА-ПА

А-о-у-и-е

Дыбыстандыру бөлімі:

К- дыбысын машықтандыру.

С- Ш дыбысын ажырату.

К- дыбысын ашық буында айтқызу.

Буында: ка, ко,ку,ке,ки

Сөзде: кеме, көбелек, күнделік, көйлек, кірпі, көлік.

Суреттерді ата: кітап, көбелек, кірпі, күшік, көйлек, күз, кеме.

Нүктенің орнына К- дыбысын қойып сөйлемді толықтыр.

Көр..ем мен .үләш . артоп жинады. .әмшат .өбелек қуалады

С-Ш дыбысымен жұмыс.

Буындарды оқы.

Ашық буында.

Са-ша

со-шо

су-шу

Жабық буында.

Ас-аш

Ус-уш

ос-ош

Дауыссыз дыбыстар тіркесінде

Сқа-шқа

Ста-шта

сла-шла

Сөздерді оқы.

шалбар, су, шаңғы, сиыр, ілгіш, сурет, шарф, шырша, сабын, сағыз.

Суреттерді ата:

Ілгіш, шарф, шыршы, сабын, сағыз, шаңғы.

Сөйлемді оқы: Сиыр шөп жеді. Шынар ағашқа шықты. Балалар ешкіге су берді. Шырша тауда өседі.

ІІ Есту қабілетін дамыту.

-Қазір қандай мезгіл?

-Саған көктем мезгілі ұнайма?

- Өскенде кім болғың келеді?

ІІІ Пәнаралық байланыс.

Тыңда, қайтала.

Өлеңді оқы.

Мен дәрігер боламын,

Ақ халатты киемін,

Аппақ болып жүремін,

Аппақ болып жүргенді

Өзім жақсы сүйемін.

ІV Мәтін. Дәрігер.

-Менің атым Айсана

Дәрігер болу- менің арманым, Дәрігер -ол өзінің адамдарға берген шипасы. Ол адамды сауықтырып, адамдарды өмір сүруге күш салатын жандар. Адам өміріне деген жауапкершілік, адалдық және үлкен жүрек керек.Болашақта жаны ауырған адамдарға менің көмегім тисе мен өзімді бақатты жан деп санаймын.

Сұрақ:



Айсана кім болуды армандайды?

Дәрігер болу үшін не керек?

Тыңда, Қайтала

Дәрігер, шипа, сауықтыру.

V Математикалық тапсырма

Көбейту амалы.

18х3 14х5

15х7 10х8

Жалаңаш құлақпен жұмыс.

VІ Сабақты қорытындылау

































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!