|
|
|
|
|
|
|
Сабақ:
қазақ тілі
|
Мектеп:11
|
Күні:14.11.2018ж
|
Мұғалімнің
есімі: Килыбаева М.К.
|
Сынып: 4 «В»
|
Қатысқандар саны: 14
|
Қатыспағандар саны: 14
|
Сабақтың
тақырыбы: Дәрігер
|
Сабақ негізделген
оқу
мақсаты
|
Т.4. Мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың не
туралы екенін түсіну.
А.1.Мамандықтың барлық
түрлерін қадірлеп, дәрігер мамандығының ерекшелігіне тоқтала
отырып, денсаулықтарын қазірден бастап
сауқтауға тәрбиелеу;
А.2. Сурет бойынша 2-3 сөйлем
құрастыру.
Ж.1. Берілген суретке қатысты
сипаттау сөздерін жазу.
|
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар орындай алады: дене
мүшелерін атай алады, өзі туралы (қай жері ауыратынын/
ауырмайтынын) айта алады, сурет бойынша екі- үш сөйлем құрастырады,
берілген суретке қатысты сипаттау сөздерін
жазады.
|
Оқушылардың басым бөлігі: тақырып бойынша
өзара сөйлесе алады, мұғалімнің көмегімен тәуелдік жалғауын дұрыс
қолдана алады.
|
Кейбір оқушылар: өмірлік жағдаяттарда өзінің
денсаулығы туралы мәліметтерді орынды қолдана
алады.
|
Тілдік мақсат
Бағалау критериі
|
Негізгі сөздер мен тіркестер:
«Сенің тісің ауыра ма? Менің тісім ауырады/
ауырмайды» деген жаңа тіркестердіі дұрыс қайталайды,
айтады.
|
Жаңа сөз тіркестерін дұрыс айтады, орынды
қолданады.
Суреттер бойынша жаңа сөз тіркестерін пайдаланып
сөйлем құрайды.
Рөлдік ойында сөйлемдерді дұрыс
айтады.
|
|
|
Жоспарланған уақыт
|
Жоспарланған жаттығулар
|
Ресурстар
|
Бағалау
|
Басы
5
мин
10
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Шаттық шеңберіне тұрып бір-
бірімізге жақсы тілектер тілейік.
Жұп,тақ сандары арқылы екі
топқа бөлемін.
Мамандықтар туралы
қайталаймыз. (Ұ)
« Попкорн»
әдісін пайдалана отырып, суреттер көрсету арқылы сұрақ қойып,
балалардан өткен тақырыпты сұраймын:
Бұл кім? (Бұл
суретші)
Мұғалім не істейді? (сурет
салады)
Бұл кім? (бұл
дәрігер)
Дәрігер не істейді?
Бұл
кім? (бұл аспаз)
Аспаз не істейді?...
(Барлығы орындайды)
|
|
Дұрыс
жартылай бұрыс
түсінбедім
|
Сабақтың ортасы
25
мин
5 мин
5 мин
5мин
|
Айтылым.
Оқылым.
«Ойлан, тап!» ойыны арқылы,
мақал-мәтелдің жалғасын табу.
-
1.Отансыз адам —
... .(ормансыз
бұлбұл)
-
Күлме досыңа –
... (келер
басыңа)
-
Күш
— білімде, ...
.(білім —
кітапта)
-
Т іл жүйрік емес,
... .(ой
жүйрік)
Бұл кім? Ол не
істейді?
Иә, емдейді, яғни біздің
бүгінгі тақырыбымыз «Дәрігер»
(дәрігер, доктор, врач,
doctor - доктэ )
Жаңа сөздермен жұмыс:
Жауапты – ответственный
Тіс
дәрігері – зубной
врач
Емхана – поликлиника
Ауырып қалды – заболел
дәріхана-аптека
кезек-очередь
дәрі-лекарство
Шағын
көрініс. (Дәрігер мен
емделуші)
Тыңдалым.
Мәтінмен
жұмыс. (топпен)
Менің
тісім ауырды. Мен емханаға келдім.Талон алдым.Тіс дәрігерне кезекке
тұрдым.Дәрігер менің тісімді көрді.Ол дәрі жазып берді.Анам
дәріханадан дәрі сатып әкелді.Мен дәріні
іштім.
Тыңдалым.Айтылым.
Видео ролик көрсету
.
«Мазайка»
әдісі. (топпен)
|
Слайд, интербелсенді
тақта.
Оқулық
Аудиодиск:
8.4.1
8.4.4
Оқулық
Суреттер
Суреттер
Дәрігердің
қалпағы
Градусник
Тыңдағыш
|
5 мин
|
Тақтамен
жұмыс.
( балалар толық
орындайды)
«Дәрігер» сөзін
жіктеу
І жақ. Мен
дәрігермін
ІІ жақ. Сен
дәрігерсің
Сіз
дәрігерсіз
ІІІ жақ.Ол
дәрігер--
|
1
мин
|
Сергіту сәті
|
|
|
1 мин
|
«Иә – жоқ» ойынын
өткізу
Сауыншы үй салады –
жоқ
Тігінші сурет салады – жоқ
Мұғалім сабақ береді – иә
Құрылысшы адам емдейді – жоқ
- Етікші етік тігеді – иә
Жүргізуші машина жүргізеді – иә
Наубайшы шашты
сәндейді - жоқ
Шаштараз нан пісіреді –
жоқ
|
|
|
Сабақ
3мин
|
Топтастыру
әдісі
Дәрігер
|
|
|
Аяқталуы
Рефлексия
парағы
Бағалау.
Үйге
тапсырма
|
Бүгінгі сабақта болған көңіл –
күйді бет – әлпеті салынған суреттерді
таңдау.
Түсінбедім
Түсіндім
Білім алушылар жаңа сабақ
бойынша алған білімдерін,түсінбеген жерлері және жақсы ой
тілектерін кір жайғыш жібіне тізбектеп
іледі.
Жаңа сөздерді жаттау, сөйлесу
үлгісін орындау
|
|
|