Материалдар / Ашық сабақ. Дәрілік өсімдіктер

Ашық сабақ. Дәрілік өсімдіктер

Материал туралы қысқаша түсінік
Өсімдіктердің түрлерімен танысып, емдік қасиеттерін,маңызын біледі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2020
551
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

терминдер

анықтамасы

Орысша аталуы

Ағылшынша аталуы

Биология




жасуша




Жасуша қабырғасы




Плазмалық жарғақша




лизосомалар




Цитоплазма




Эндоплазма

лық тор




рибосома




Гольджи жиынтығы




вакуоль




митохондрия




Жасуша отралығы




Пластидтер





Лейкопласт






Хлоропласт






Хромопласт






























Short Term Plan

Қысқа мерзімді жоспар

Subject: Biology

Пән: Биология



Бөлім

Мектеп:Қ.Бектаев атындағы жом



Topic: Medical plant

Тақырыбы:Дәрілік өсімдіктер

Date:

Күні:



Мұғалімнің аты- жөні: Шатекова С.О

Grade: 8

Сынып: 8

Number present:

Қатысқаны:

absent:

қатыспағаны:

The aim of the lesson

Сабақ мақсаты

Өсімдіктердің түрлерімен танысып, емдік қасиеттерін,маңызын біледі

Жетістік критерилері

Барлық оқушылар









Оқушылардың басым бөлігі





Кейбір оқушылар

Егер төмендегі жетістік критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді:

Оқушылар өсімдіктердің маңызын, мекен ететін жерімен танысып, түрлерін ажырата алады.



Дәрілік өсімдіктерге мысалдар келтіре алады, түрлерін ажырата алады.



Өсімдіктерді қорғау шараларын біледі, өз үлестерін қоса алады.



Language objective

Тілдік мақсат

To use new terminology during the lesson

Адыраспан-гармала

Адамшөп-женшень

Алтын тамыр-залатой корень

Алоэ-алоэ

Ақ жалбыз-мята белая

Ақ қыша-горчица

Бақбақ-одуванчик

Долана-боярка

Дермене-полынь

Жалбыз-шалфей

Жантақ-верблюжья колючка

Итошаған-череда трехраздельная

Итмұрын-шиповник

Өгейшөп-мать и мачеха




Previous learning

Алдыңғы білім


Planned timings

Уақыты

Planned activities

Жоспарланған іс-әрекет

Resources

Ресурстар


Ұйымдастыру





Warm-up activity

Миға шабуыл әдісі арқылы оқушыларға

қайталау сұрақтары беріледі.

Алдымен екі топқа 8 сұрақ қойылады. Топтың бірінші отырған мүшесінен бастап ретпен «иә» немее «жоқ» деп жауап береді. Жауап беру кезегі топтың бірінші мүшесі жауап бере алмаған жағдайда ғана келксі мүшесіне ауысады. Сондықтан бірінші отырған топ мүшесінің топқа көп ұпай алып беру мүмкіндігі жоғары. Әрбір дұрыс жауапқа 10 ұпай беріледі.

1.Тапсырма.

1 .Мен қайыңды ағаш деп санаймын (иә)

2.Жолжелкенді бұта тәрізді өсімдік деп есептеймін(жоқ)

3.Долана шөптектес өсімдік(жоқ)

4.Дермене бұта тәрізді өсімдік (жоқ)

5 Адыраспанды ағаш деп санаймын(жоқ)

6.Сексеуілді бұта деп санаймін(иә)

7.Жантақты шөптектес өсімдік деп санаймын (иә)

8.Қызғалдақ бұта тәрізді өсімдік (жоқ)



Жарайды балалар өте жақсы. Біз өсімдіктерді сыртқы пішініне қарай ажырата аламыз ба ?Олардың ортақ ұқсастығы бар ма ? Өсімдік бөлімдерін атаңдар ? Олай болса осы бөлімдердің атқаратын қызметі туралы айтайық балалар.



























1.Тамыр

A.Жасушадағы артық суды буландырады

2.Сабақ

Б.Топырақтан сіңірген суды және минералды тұздарды сабаққа өткізеді

3. Жапырақ

В.Бүршік ,жапырақ, гүл, жеміс бекінеді

4.Гүл, тұқым, жеміс

Г.Көбеюге қажетт,і жыныс мүшелері бар, бұтақтанбайтын, түрі өзгерген, қысқарған өркен







Жаңа тақырықа шолу жасау үшін мына өлен жолдарын тыңдайық. Дәрілік өсімдіктер туралы өлең оқимын. Осы өлең жолдарынан естіген дәрілік өсімдіктерді табады.


Тауқонақ, шәйшөп, маңқа, құлынембес,

Сүттіген, еңлік мүйіз, киізкиік.

Ақшалғын, көкемарал, бетеге, раң,

Жапырақ теңге, бұйра, қисық, иық.

Балдырған, у қорғасын, атқұлақты,

Елік жүр сонысында соны қиып.

Желкеуір, бәрпі, шырыш, шытыр,

Сауыны бие емшектің кеп тұр иіп.

Мың тамыр, жуа, рауғаш, жаужапырақ,

Балауса, сорғыш, селдір, ермен, бақбақ.

Сыбызғы жалғыз, құлмақ, қарақияқ,

Шоңайна, меңдуана, сора, шақпақ.

Ішінде сол қурайдың сұлу болар

Шырмауық, кендір, қылша, жыланқияқ.

Қанжыға, қоға, сасық, аққой болып

Бөлінеді жуалар мен таусарымсақ.

Қымыздық, қызсаумалдық дейтіндерге,

Ат қойған тау елінде сүйіп шын-ақ.


Жаңа сабақ.

2.Тапсырма

Оқушыларға конверттегі сұрақтар беріледі , жауабын кітапханадағы энциклопедияларды пайдалана отырып жауап береді.

«Жауқазын тобы»

1)Асқабақтың өсетін жері, маңызы.

2) Жатаған қызғалдақ қай тұқымдасқа жатады?

3)Долананың емдік қасиеті?

«Бәйтерек тобы»

1)Картоп түйнегі неше 0/0 крахмалдан тұрады?

2)Қайың ағашының маңызы ?

3)Жалбыз өсімдігінің өсетін жерлері, маңызы?



Әр топ өз жұмыстарын қорғайды . Постер дайындайды.

Топпен бағаланады.

3.Тапсырма

«Көкөніс теру «ойыны .Берілген көкөністердің атын үш тілде айту.

Қызанақ-памидор-tomato

Қияр-огурец-cucumbers

Картоп-картоп-potatoes

Сәбіз-марковь-carrot

Пияз-лук-onion

Қызылша- свекла-beet

Қырыққабат-капуста-cabbage

Асқабақ-тыква-pumpkin

Баялды-баклажан-eggplant

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ