Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
КММ «№17 Жалпы білім беретін мектеп»
(білім беру ұйымының
атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
|
Бөлім: |
7. Денсаулық – зор байлық. |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә: |
Тусупова Жангуль Аманбековна |
|
|
Күні: |
12.01.2024 жыл |
|
|
Сынып: 5 «Г» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дәрумен – денсаулық кепілі. |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5.1.6.1-тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру. 5.4.3.1-жазба жұмыстарында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазу; |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар:
|
|
|
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже) |
|
|
|
Сабақтың барысы: |
||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 минут 5минут
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сынып оқушыларымен сәлемдесу, Ал, балалар бір-бірімізге жүрекшелер арқылы тілектерімізді айтып, жақсы көңіл күй сыйлайық. Психологиялық ахуал. « Жүректен жүрекке» әдісі арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Топқа бөлу: Әр oқушы суреттер басылған қимa қaғaздaрды таңдау арқылы екі топқа бөлінеді І топ «Қияр» ІІ топ «Қызанақ».
II Үй тапсырмасы. «Додекаэр» әдісі. Ал, балалар үй тапсырмасына «Додекаэрдегі» суретті жұмбақтарды шешеді.
Бұрымы бар жасылдан.
Шешіндірсең жылатады.
Көк қоянды жаз болғанда жеп қоям.
Мойыным қысқа бұрылмас.
І. Қызығушылықты ояту. Wordwool Ой қозғау. Сөзжұмбақ шешу. Өткен сабақты , жаңа сөздерді қайталайды.
Суреттің атауларын жаз.
1.
3.
5.
7.
9. Иә, балалар қалай ойлайсыңдар? Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы деп ойлайсыңдар? Сабақтың мақсатымен таныстырып өтейін: Бүгін сендер тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беріп, жазба жұмыстарында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазуды үйренесіңдер. Тақырып бойынша жаңа сөздерді еске түсірейік. Шикі, шайнау, жеңіл қорыту. ІІ. ЖЖ. Тыңдалым. Оқылым. Көгөніс
Айтылым. Оқылым. Оқулықпен жұмыс. 1-тапсырма. Берілген сөйлемдерді суретпен сәйкестендіріңдер.
Жазылым. Оқулықпен жұмыс. 10-бет, 7-тапсырма. Кестені пайдаланып, сөйлем құра. Сөйлемге мезгіл үстеуі не мекен үстеуін қосып жаз.
ІІІ. Қорытынды бөлім. Айтылым. Жазылым . Топтық жұмыс. «Пазл» әдісі бойынша көгөністерді сипаттап, сұраққа жауап береді.
Рефлексия. «Қоржын» әдісі. Бір сабақтан алған білімдерін қорыту мақсатында «Өте жақсы түсіндім», «Жақсы түсіндім», «Әлі де ізденуім керек» сөздері жазылған асықтарды қоржындарға салыңдар. Үй тапсырмасы. 10 -бет 8-тапсырма. Сызба бойынша сөйлемдер құрап айт. |
Оқушылар сәлемдесіп, Бір-бірлеріне тілектер айтып, жүрекшелер сыйлайды. Суреттерді таңдап алып, екі топқа бөлінеді. Айтылым.Оқушылар «Додекаэр» қағып жұмбақты шешеді.
Сөзжұмбақты шешеді.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Тусупова Жангуль АманбековнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ашық сабақ. Дәрумен – денсаулық кепілі. 5-сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ. Дәрумен – денсаулық кепілі. 5-сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
Дәрумен – денсаулық кепілі. 5-сынып Ашық сабақ.
Материалдың қысқаша нұсқасы Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі КММ «№17 Жалпы білім беретін мектеп» (білім беру ұйымының
атауы)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||





















