Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ. Дәрумен – денсаулық кепілі. 5-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
КММ «№17 Жалпы білім беретін мектеп»
(білім беру ұйымының
атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
Бөлім: |
7. Денсаулық – зор байлық. |
|
Педагогтің Т.А.Ә: |
Тусупова Жангуль Аманбековна |
|
Күні: |
12.01.2024 жыл |
|
Сынып: 5 «Г» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Дәрумен – денсаулық кепілі. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5.1.6.1-тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру. 5.4.3.1-жазба жұмыстарында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар:
|
|
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже) |
|
|
Сабақтың барысы: |
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 2 минут 5минут
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сынып оқушыларымен сәлемдесу, Ал, балалар бір-бірімізге жүрекшелер арқылы тілектерімізді айтып, жақсы көңіл күй сыйлайық. Психологиялық ахуал. « Жүректен жүрекке» әдісі арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Топқа бөлу: Әр oқушы суреттер басылған қимa қaғaздaрды таңдау арқылы екі топқа бөлінеді І топ «Қияр» ІІ топ «Қызанақ».
II Үй тапсырмасы. «Додекаэр» әдісі. Ал, балалар үй тапсырмасына «Додекаэрдегі» суретті жұмбақтарды шешеді.
Бұрымы бар жасылдан.
Шешіндірсең жылатады.
Көк қоянды жаз болғанда жеп қоям.
Мойыным қысқа бұрылмас.
І. Қызығушылықты ояту. Wordwool Ой қозғау. Сөзжұмбақ шешу. Өткен сабақты , жаңа сөздерді қайталайды.
Суреттің атауларын жаз. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Иә, балалар қалай ойлайсыңдар? Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы деп ойлайсыңдар? Сабақтың мақсатымен таныстырып өтейін: Бүгін сендер тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беріп, жазба жұмыстарында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазуды үйренесіңдер. Тақырып бойынша жаңа сөздерді еске түсірейік. Шикі, шайнау, жеңіл қорыту. ІІ. ЖЖ. Тыңдалым. Оқылым. Көгөніс
Айтылым. Оқылым. Оқулықпен жұмыс. 1-тапсырма. Берілген сөйлемдерді суретпен сәйкестендіріңдер.
Жазылым. Оқулықпен жұмыс. 10-бет, 7-тапсырма. Кестені пайдаланып, сөйлем құра. Сөйлемге мезгіл үстеуі не мекен үстеуін қосып жаз.
ІІІ. Қорытынды бөлім. Айтылым. Жазылым . Топтық жұмыс. «Пазл» әдісі бойынша көгөністерді сипаттап, сұраққа жауап береді.
Рефлексия. «Қоржын» әдісі. Бір сабақтан алған білімдерін қорыту мақсатында «Өте жақсы түсіндім», «Жақсы түсіндім», «Әлі де ізденуім керек» сөздері жазылған асықтарды қоржындарға салыңдар. Үй тапсырмасы. 10 -бет 8-тапсырма. Сызба бойынша сөйлемдер құрап айт. |
Оқушылар сәлемдесіп, Бір-бірлеріне тілектер айтып, жүрекшелер сыйлайды. Суреттерді таңдап алып, екі топқа бөлінеді. Айтылым.Оқушылар «Додекаэр» қағып жұмбақты шешеді.
Сөзжұмбақты шешеді.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |