|
Қазақ тілі пәні 7-сынып |
Оқушы саны : 8 |
||||||||||||||||||||||||||||
|
күні |
4.03.2025 ж |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
8-бөлім: Дұрыс тамақтану,гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дәрумендердің пайдасы |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
7.3.2.1.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну,ұсынылған ақпараттан фактіні ажырату,өзіндік пікір айту; Проблемалық сұрақтар құрастыру.7.4.4.2 Одағай сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Дәрумендердің адам тіршілігіндегі маңызын түсініп,пайдалы дәрумендерді ажырата білу |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа білімді меңгерту |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар: Жасампаздық және жаңашылдық Сабақтың дәйексөзі: Шығармашыл бала-ойлы бала |
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3мин Өткенді пысықтау 5 минут |
ұйымдастыру
үй тапсырмасын тексеру |
Психологиялық ахуал топқа бөлу дескриптор
9-тапсырма үй жұмысын тексеру.балл қою |
“Шаттық шеңбері” «Көкеністер», «Жемістер» 2 топқа бөлінеді Үй тапсырмасын коллаж,постер арқылы қорғайды(топтық жұмыс) Өздерін бағалайды |
себеттегі жемістер, көкеністер
интербелсенді тақта Оқулық
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың Ортасы 20 минут
Сергіту сәті 3мин
Қосымша ақпарат
|
Жаңа сабақ Өткен білімді еске түсіру
|
Дәрумендердің пайдасы 3-сабақ Тілдік бағдар.Одағайды қайталап түсіндіремін. Ой қозғау .Сұрақ-жауап әдісі. Көрсетілім көрсету.Сұрақ-жауап |
Ережесін,мысалдар айтады Көрсетілімді көріп,тыңдайды |
Кесте
Слайд
Көрсетілім |
|||||||||||||||||||||||||
|
1-тапсырма.Мәтінмен жұмыс.Сұрақ-жауап балл қою
2-тапсырма.Жазылым(топтық жұмыс) /кері байланыс / балл қою |
Мәтінді тыңдап,мазмұнын баяндайды. Өздерін смартфон әдісімен бағалайды
Жемістер мен көкөністерден жарнама дайындайды,ақпараттарды қамтиды,бір-бірін бағалайды. |
Киуар код
Жемістердің суреттері
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Ән тыңдайды |
екі топ жемістер мен көкөністердің пайдасын айтып қоржынға салады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Дәрумендердің пайдасы Дәрумендерді зерттейтін ілім витаминология
|
Дәрумендер туралы ақпарат айтады,одағайды қатыстырып сөйлем құрайды.Өздерін бағалайды
”Филворд”кестесібойынша 10одағай табу |
Дереккөзі
”Филворд”
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
4-тапсырма.Жазылым (жұптық жұмыс)
|
Мәтіндегі ақпаратты кестеге түсіреді,дәлелдейді.Бір-бірін бағалайды. |
Кесте оқулық
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 7 минут |
Бекіту
|
Сұрақ-жауап |
Сұрақтарға жауап береді |
ЖИ |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Кері байланыс |
Почта әдісі Мұғалімге хат |
Пікірін жазады,хат жазады |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Бағалау |
Мұғалім балы |
Оқушы балы |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Үй тапсырмасын беру |
7-тапсырма |
Көңіл күй одағайларын қолданып,сүт өнімдері туралы 5 сөйлем құрап жазу |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Дәрумендер 7-сынып
Ашық сабақ Дәрумендер 7-сынып
|
Қазақ тілі пәні 7-сынып |
Оқушы саны : 8 |
||||||||||||||||||||||||||||
|
күні |
4.03.2025 ж |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
8-бөлім: Дұрыс тамақтану,гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дәрумендердің пайдасы |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
7.3.2.1.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну,ұсынылған ақпараттан фактіні ажырату,өзіндік пікір айту; Проблемалық сұрақтар құрастыру.7.4.4.2 Одағай сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Дәрумендердің адам тіршілігіндегі маңызын түсініп,пайдалы дәрумендерді ажырата білу |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа білімді меңгерту |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар: Жасампаздық және жаңашылдық Сабақтың дәйексөзі: Шығармашыл бала-ойлы бала |
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3мин Өткенді пысықтау 5 минут |
ұйымдастыру
үй тапсырмасын тексеру |
Психологиялық ахуал топқа бөлу дескриптор
9-тапсырма үй жұмысын тексеру.балл қою |
“Шаттық шеңбері” «Көкеністер», «Жемістер» 2 топқа бөлінеді Үй тапсырмасын коллаж,постер арқылы қорғайды(топтық жұмыс) Өздерін бағалайды |
себеттегі жемістер, көкеністер
интербелсенді тақта Оқулық
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың Ортасы 20 минут
Сергіту сәті 3мин
Қосымша ақпарат
|
Жаңа сабақ Өткен білімді еске түсіру
|
Дәрумендердің пайдасы 3-сабақ Тілдік бағдар.Одағайды қайталап түсіндіремін. Ой қозғау .Сұрақ-жауап әдісі. Көрсетілім көрсету.Сұрақ-жауап |
Ережесін,мысалдар айтады Көрсетілімді көріп,тыңдайды |
Кесте
Слайд
Көрсетілім |
|||||||||||||||||||||||||
|
1-тапсырма.Мәтінмен жұмыс.Сұрақ-жауап балл қою
2-тапсырма.Жазылым(топтық жұмыс) /кері байланыс / балл қою |
Мәтінді тыңдап,мазмұнын баяндайды. Өздерін смартфон әдісімен бағалайды
Жемістер мен көкөністерден жарнама дайындайды,ақпараттарды қамтиды,бір-бірін бағалайды. |
Киуар код
Жемістердің суреттері
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Ән тыңдайды |
екі топ жемістер мен көкөністердің пайдасын айтып қоржынға салады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Дәрумендердің пайдасы Дәрумендерді зерттейтін ілім витаминология
|
Дәрумендер туралы ақпарат айтады,одағайды қатыстырып сөйлем құрайды.Өздерін бағалайды
”Филворд”кестесібойынша 10одағай табу |
Дереккөзі
”Филворд”
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
4-тапсырма.Жазылым (жұптық жұмыс)
|
Мәтіндегі ақпаратты кестеге түсіреді,дәлелдейді.Бір-бірін бағалайды. |
Кесте оқулық
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 7 минут |
Бекіту
|
Сұрақ-жауап |
Сұрақтарға жауап береді |
ЖИ |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Кері байланыс |
Почта әдісі Мұғалімге хат |
Пікірін жазады,хат жазады |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Бағалау |
Мұғалім балы |
Оқушы балы |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Үй тапсырмасын беру |
7-тапсырма |
Көңіл күй одағайларын қолданып,сүт өнімдері туралы 5 сөйлем құрап жазу |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















