Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
көбейту мен бөлуге берілген х:8=9; 51:х=17; 23∙х=46 түріндегі қарапайым теңдеулерді; құрылымы күрделі х∙ (25:5)=60; (24∙3):х=6; х: (17∙2)=2; k+124:4=465 түріндегі теңдеулерді шешу.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Пән
Математика
Педагогтің
аты-жөні
Әмірхан
А.Ә
Күні
20.01.2023ж
Сынып:
3
«Ә»
Сабақтың тақырыбы
Құрылымы күрделі
теңдеулер
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
3.2.2.2. көбейту мен бөлуге
берілген х:8=9; 51:х=17; 23∙х=46 түріндегі қарапайым теңдеулерді;
құрылымы күрделі х∙ (25:5)=60; (24∙3):х=6; х: (17∙2)=2; k+124:4=465
түріндегі теңдеулерді шешу.
Сабақтың
барысы.
Сабақтың
кезең
уақыт
Педагогтің
әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басы
Психологиялық
ахуал қалыптастыру.
Ән қосылып
тұрады,мұғалімнен қуат алу арқылы сабағымызды жақсы көңіл күймен
бастаймыз.
Топқа
бөлу.
«Пазл»әдісі арқылы
балалар ақындардың суретін алып құрастырып 2 топқа бөлінеді және
артындағы есептердің мәнін тапқанда ақын немесе жазушының жасы
шығады.
№1 тапсырма.Жауаптарын өсу ретімен
орналастыр, сол кезде балалардың қайсысы кітапханаға барғанды
ұнататынын білесің.
Алдыңғы сабаққа
ұқсас«Артық сөзді тап» деген
тапсырма ұсынылады.
Әлия
18*2
36:12
3*20
60
Дәулет
360:6
60:20
3*30
90
Марат
360:3
120:60
2*38
76
Әсел
280:10
28:2
14*10
140
ҚБ:Жүрекшелер арқылы
бағалау.(лайк)
Оқушыларға жаңа сабақ
тақырыбын «Пазл»арқылы 2 топ жәй және күрделі теңдеуді
құрастырады.Тақтадан дұрыстығын
тексереді.
Оқу мақсатын
таныстыру
Күрделі теңдеуді қалай
шешуге болатынын
түсіндіру.
Би билеп жаңа қуатпен ,топқа бөлінеді,жаңа сабаққа назар
аударады.
Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне
қарай орындайды.
ҚБ:Тикток арқылы бір-бірін
бағалау.
ҚБ:Жүрекшелер арқылы
бағалау.(лайк)
♥
Слайд,интерактивті
тақта.
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсіру тапсырмалары.
Сабақтың
ортасы
Ширату
тапсырмасы.
№3.Теңдеулерді
шеш.
Жаңаны
ашу.
А)
X*(25:5)
=350
к+120:4=150
Х*350=5
к+150=30
х=350:5
к=150-30
х=70___к=120
70*(25:5) =350
120+120:4=150
350=350
150=150
Ә)
(40*3):х=6
25:5*х=450
120:х=6
450*х=5
х=120:6
х=450:5
х=20
х=90
(40*3):20=6
25:5*90=450
6=6
450=450
ҚБ:Жүрекшелер арқылы
бағалау.(лайк)
Сергіту
сәті
№4.Жауаптарын
тап.
«Сәйкестендір» әдісі бойынша
жауаптарын тап.
1-топ
2-топ
12*2=24
140:20=7
7*12=84
600:20=30
12*4=48
48:2=24
350:5=70
600:300=2
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын
орындау
Өздік
жұмыс
Теңдеулерді шеш.
Тексер.
х∙
(250:50)=75y+160 : 4 = 452
х*75=5
у+452=40
х=75:5
у=452-40
х=15
у=412
15*(250:50) =75
412+160:4=452
75=75
452=452
ҚБ:Жүрекшелер арқылы
бағалау.(лайк)
Ауызша
есеп.
№5Амалдарды орындалу
ретін белгілеп,өрнектің мәнін
тап.
Екі топ жарысып есептің жауаптарын
іледі.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын
орындайды.
ҚБ:Жүрекшелер арқылы
бағалау.(лайк)
♥
ҚБ: Тикток арқылы
бір-бірін бағалау.
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз