Материалдар / Ашық сабақ Дәруменердің пайдасы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Дәруменердің пайдасы

Материал туралы қысқаша түсінік
көбейту мен бөлуге берілген х:8=9; 51:х=17; 23∙х=46 түріндегі қарапайым теңдеулерді; құрылымы күрделі х∙ (25:5)=60; (24∙3):х=6; х: (17∙2)=2; k+124:4=465 түріндегі теңдеулерді шешу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қаңтар 2023
129
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән

Математика



Педагогтің аты-жөні

Әмірхан А.Ә



Күні

20.01.2023ж



Сынып:

3 «Ә»



Сабақтың тақырыбы

Құрылымы күрделі теңдеулер



Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.2.2.2. көбейту мен бөлуге берілген х:8=9; 51:х=17; 23∙х=46 түріндегі қарапайым теңдеулерді; құрылымы күрделі х∙ (25:5)=60; (24∙3):х=6; х: (17∙2)=2; k+124:4=465 түріндегі теңдеулерді шешу.




Сабақтың барысы.



Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Ән қосылып тұрады,мұғалімнен қуат алу арқылы сабағымызды жақсы көңіл күймен бастаймыз.

Топқа бөлу.

«Пазл»әдісі арқылы балалар ақындардың суретін алып құрастырып 2 топқа бөлінеді және артындағы есептердің мәнін тапқанда ақын немесе жазушының жасы шығады.

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (үй тапсырмасы)

«Кім тапқыр» әдісі

11*10=110 5*20=100 45+5=50

20:2=10 2*6=12 17-11=6

6*10=60 25:5=5 96+24=120

35:7=5 21:3=7 50:10=5

18*2=36 1*9= 9

Белсендіру.

1 тапсырма. Жауаптарын өсу ретімен орналастыр, сол кезде балалардың қайсысы кітапханаға барғанды ұнататынын білесің.

Алдыңғы сабаққа ұқсас «Артық сөзді тап» деген тапсырма ұсынылады.

Әлия 18*2

36:12

3*20

60

Дәулет 360:6

60:20

3*30

90

Марат 360:3

120:60

2*38

76

Әсел 280:10

28:2

14*10

140

ҚБ: Жүрекшелер арқылы бағалау.(лайк)

Оқушыларға жаңа сабақ тақырыбын «Пазл»арқылы 2 топ жәй және күрделі теңдеуді құрастырады.Тақтадан дұрыстығын тексереді.

Оқу мақсатын таныстыру

Күрделі теңдеуді қалай шешуге болатынын түсіндіру.

Би билеп жаңа қуатпен ,топқа бөлінеді,жаңа сабаққа назар аударады.
















Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


ҚБ: Тикток арқылы бір-бірін бағалау.































ҚБ: Жүрекшелер арқылы бағалау.(лайк)

Слайд,интерактивті тақта.



Психологиялық ахуал.

















Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары.


Сабақтың ортасы

Ширату тапсырмасы.

3.Теңдеулерді шеш.

Жаңаны ашу.

А)

X*(25:5) =350 к+120:4=150

Х*350=5 к+150=30

х=350:5 к=150-30

х=70_­__ к=120

70*(25:5) =350 120+120:4=150

350=350 150=150

Ә)

(40*3):х=6 25:5*х=450

120:х=6 450*х=5

х=120:6 х=450:5

х=20 х=90

(40*3):20=6 25:5*90=450

6=6 450=450


ҚБ:Жүрекшелер арқылы бағалау.(лайк)


Сергіту сәті

4.Жауаптарын тап.

«Сәйкестендір» әдісі бойынша жауаптарын тап.

1-топ

2-топ

12*2=24

140:20=7

7*12=84

600:20=30

12*4=48

48:2=24

350:5=70

600:300=2


Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

Өздік жұмыс

Теңдеулерді шеш. Тексер.

х∙ (250:50)=75 y+160 : 4 = 452

х*75=5 у+452=40

х=75:5 у=452-40

х=15 у=412

15*(250:50) =75 412+160:4=452

75=75 452=452

ҚБ: Жүрекшелер арқылы бағалау.(лайк)


Ауызша есеп.

5Амалдарды орындалу ретін белгілеп,өрнектің мәнін тап.





























Екі топ жарысып есептің жауаптарын іледі.














Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындайды.













ҚБ: Жүрекшелер арқылы бағалау.(лайк)





ҚБ: Тикток арқылы бір-бірін бағалау.











Оқылым, жазылым тапсырмалары.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!