Сабақтың
басы
(5
мин)
5
мин.
3-4
мин.
3
мин.
3-4
мин.
2
мин.
5
мин.
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
Сәлемдесу.
Оқушылардың сабаққа қатысуы
тексеріледі.
ІІ. Психологиялық ахуалды
қалыптастыру:
Ой, сезім және...
дыбыстар” ойыны
Берілген
ДЫБЫСТАРДЫ пайдаланып әр түрлі сөздерді
әртүрлі интонациямен/мәнермен айтып
көріңіздер:т-табиғат(қатаң),д-домбыра(ұяң),м-мектеп
(үнді)
Осы сөздермен өлең құрайық,
достар! Демалыста
бәріміз ТАБИҒАТҚА барамыз
Әкем ДОМБЫРА тартып,отбасымызбен
демалып
Дүйсенбі күні
тағы МЕКТЕПКЕ асығамыз
Анықтама
үшін:
Дауыссыз
дыбыс - өкпеден шыққан ауаның
кедергіге ұшырауынан жасалатын
дыбыс.
Дауыссыз дыбыстар дауыс
қатынасына қарай үшке
бөлінеді:
-
Қатаң
дауыссыздар — дауыс шымылдығы қатыспай,
тек салдырдан жасалатын дауыссыз
дыбыстар: п, к, қ, т, с, ф, х, ц, ч,
ш щ;
-
Ұяң
дауыссыздар — дауыс шымылдығының
қатысуымен жасалатын, салдыр мен үн тең болатын
дауыссыздар: б,в, г, ғ, д, ж,
з;
-
Үнді
дауыссыздар —
дауыс
шымылдығының қатысуымен
жасалатын салдырға қарағанда үн басым
дауыссыздар: р, л, м, н, ң, у,
й
ІІІ..Теория
Сөздерді
интонациямен/мәнермен
дауыстап айту арқылы дауыссыз
дыбыстардың түрлерін ажырату
Пппоезд, пппоезд Жжжжел, жеееел
Ммммуу-ммуу
Қатаң дауыссыздар Ұяң
дауыссыздар Үнді
дауыссыздар
IV.Cыныппен жұмыс
.
Бейнеролик-Дауыссыз
дыбыстар
Интербелсенді
тақтадан бейнероликті көріп,сұрақтарға жауап
беру:
-
Қазақ тілінде қанша
дыбыс, қанша әріп бар?
-
Қазақ тілінде қанша
дауыссыз бар?
-
Дауыссыз дыбыстар
деп қандай дыбыстарды
айтамыз?
-
Қатаң дауыссыздарды
ата.
-
Ұяң дауыссыздарды
ата.
-
Үнді дауыссыздарды
ата.
V.Сабақтың оқу мақсатын
түсіндіру:
а) Дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату
және емлесін сақтап
жазу
b)
Жіберілген пунктуациялық,
орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету,
толықтыру.
VI.Бүгінгі
мақсатымыз:
Сұрақтарды құрастыруды үйрену.
ҮНДІ, ҰЯҢ, ҚАТАҢ дауыссыз дыбыс түрлерін ажыратып
үйрену
Сонымен, айтылу кезінде ауаның
ЕРКІН шықпай, КЕДЕРГІГЕ ұшырап шығуынан жасалған дыбыстарды
дауыссыз дыбыстар дейді.
VII.Тапсырма 1
.
Берілген
суреттегі СӨЗДІҢ дауыссыз дыбыстардың түрлерін
анықтап, емлесін сақтап
жазу.
|
-
-
-
-
-
Оқушылар тақтадағы дыбыстарды
пайдаланып әртүрлі сөздерді,әртүрлі интонациямен/мәнермен айтып
шығады.
-
Сөздерді қатыстырып,өлең
құрайды.
-
Оқушылар АНЫҚТАМА үшін
берілген ақпаратпен
танысады.
Оқушылар
сөздерді
интонациямен/мәнермен
дауыстап
айтады.
Дауыссыз дыбыстардың түрлерін
ажыратады.
Оқушылар сабақтың оқу мақсатын
презентация слайдына қарап,
түсінеді.
Оқушылар дауыссыз дыбыс
түрлерін ажыратып үйренеді.
«Миға шабуыл» стратегиясы
арқылы әр оқушы суретке
қарап берілген
сөздің әр дауыссыз дыбысын
анықтайды.
п-б, қ-ғ, к-г
дыбыстарының емлесін сақтап дұрыс
жазады.
|
Қалыптастырушы
бағалау
Тамаша
жауап!
Жақсы
жауап!
Жарайсың!
Тапсырма
1.
Бағалау
критерийлері:
Берілген сурет бойынша сөз
құрайды:
Дескриптор:
Суретке
қарап берілген
сөздің әр дауыссыз дыбысын
анықтайды.
п-б, қ-ғ, к-г
дыбыстарының емлесін сақтап дұрыс
жазады.
|
2-сынып
«Қазақ тілі»
оқулығы
Жұмыс
дәптері
АКТ
Презентация
слайд 2, 3,
4,5
Перзентация слайд 6, 7,
8
Презентация
слайд
6,7,
Презентация
слайд
8.
Презентация Слайд 9
Бейнеролик
Презентация
Слайд
10.11.12.
Презентация
слайд
13,14.
Жұптық
жұмыс.
|