Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Д.Досжан. «Жібек жолы» романы (үзінді) 6-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: |
Қазақстан және Ұлы Жібек жолы |
||||
Сынып:6 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Д.Досжан. «Жібек жолы» романы (үзінді) |
||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
6Т5. Тірек сөздер жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау 6А3.Ауызша мәтіндер құрауда сұраулы,хабарлы,лепті және бұйрықты сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айту 6Ж4.Мәліметтерді жинақтай отырып,тақырып бойынша постер,сызба кестелер жаз. |
||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: «Жібек жолы» романнан тірек сөздер жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтайды. Ауызша мәтіндер құрауда сұраулы сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айтады. «Жібек жолы» романнан мәліметтерді жинақтай отырып, сызба жазады. |
||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Жібек жолы тақырыбына сүйене отырып, диолог құрастырады |
|||||
Кейбір оқушылар орындай алады: Жібек жолы тақырыбынан 5 жолды өлең жазады. |
|||||
Бағалау критерийі |
Тірек сөздер жетекші сұрақтар,мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтайды. Ауызша мәтіндер құрауда сұраулы сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айтады. Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтай отырып, сызба жазады. Тақырыпқа негізделе отырып, диолог құрайды. 5 шумақ өлең құрастырады |
||||
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар орындай алады: Тірек сөздер жетекші сұрақтар,мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтайды. Ауызша мәтіндер құрауда сұраулы сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айтады. Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтай отырып, сызба жазады. Тақырыпқа негізделе отырып, диолог құрайды. Өлең құрастырады Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: шаһар, сауда, жібек, алтын қақпа,керуен |
||||
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Ұлы Жібек жолы,Жібек мата, саудагерлер, көпестер, Қытай елі, жәрмеңке, керуен,батыс пен шығыс |
|||||
Талқылауға арналған сұрақтар: Ұлы жібек жолы қай жерлерден жүріп өтті? Ұлы Жібек жолы қай жерден басталды? Саудада басты тауар не болды? Жібек қай елдің тауары? Қандай қалаларды басып өтті? |
|||||
Не себепті зерттеушілер Сығанақ қаласын Алтын қақпа деп атаған деп ойлайсыз? |
|||||
ишара |
|||||
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясы «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы тармағы. Оқушыларды өз елінің тарихын, мәдениетін құрметтеуге тәрбиелеу. |
||||
Пәнаралық байланыс |
География, тарих |
||||
Алдыңғы оқу |
Жібек жолы туралы түсініктерді біледі |
||||
Жоспар |
|||||
Жоспарлан ған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 8мин 2 мин 2 мин 4 мин Сабақтың ортасы 25мин 8 мин 5 мин 5 мин 7 мин |
I.Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу, түгендеу, сабаққа жұмылдыру Шаттық шеңбері «Сен....»треннигі бойынша ынтымастастық атмосферасын орындату «Қима суреттер» арқылы оқушыларды 3 топқа бөлу. Бірнеше құттықтау қағаздарды оқушылар саны бойынша қиып, араластырып оқушыларға таратамын. Қиындыны құрастырып бір бүтін сурет арқылы топқа бөлінеді. Ой шақыру. СҰРАҚТАР Ұлы жібек жолы қай жерлерден жүріп өтті? Ұлы Жібек жолы қай жерден басталды? Саудада басты тауар не болды? Жібек қай елдің тауары? Жібек жолымен батыс пен шығысқа кімдер жүріп жатты? Мұғалім оқушыларды сабақтың тақырыбы «Жібек жолы» роман үзіндісімен, сабақ мақсатымен, бағалау критерийімен таныстырады. 1тапсырма.ЖЖ «Ойлан, Жұптас, Пікірлес» әдісі Бейнекөрініс көрсету арқылы «Жібек жолы» жүріп өткен жолдарын, қалаларды сатылымдығы тауарларды атап көрсетіледі. Бейнекөріністі тыңдап, алдында жатқан тірек сөздерді пайдаланып, сұрақтарға жауап бер. Тірек сөздер барлық топтардың алдында: Қытай елі, Қиыр шығыс, Еуропа ,керуен өркениет тоғысып, мәдениет, дипломатиялық жібек маталар, дәрі шөптер,ыдыстар, Берілген тірек сөздердің синонимін тап. Сұрақтар I топ Ұлы Жібек жолы қай елдерді беттеген керуен жолы? II топ Шығыс пен Батыста қандай қарым қатынас орнады? III топ Қытай елдері жәрмеңкеде қандай тауарлар сатты? «Жұптық әңгіме»әдісі Жібек жолы тақырыбына сүйене отырып, диалог құрастырады (көпшілігі) Дескриптор 1. Тірек сөздердің синонимін тап 2. Сұрақтарға нақты жауап бер. 3.Сұраққа жауап беру арқылы негізгі ойды анықта. 4.Жібек жолы тақырыбына диалог құрастыр. ҚБ. «Бағдаршам» арқылы бірін –бірі бағалайды 2 - тапсырма. ТЖ «Суреттер сөйлейді» Суреттер арқылы сұраулы сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескере отырып, ауызша мәтін құраңдар. «Синквейн»әдісі «Жәрмеңке» сөзіне 5 жолды өлең жазады. (кейбірі) Дескриптор 1. Суретпен танысып, мәтін құра 2. Мәтінде сұраулы сөйлем болу шарт 3. Интонациялық ерекшеліктерді сақта. 4.Бес жолды өлең ҚБ. «Мадақтау» арқылы топ өзара бірін-бірі бағалайды 3 тапсырма. ТЖ «Торлы диаграмма» Жібек жолы тақырыбына байланысты бірнеше суреттерден, бейнекөріністен мәліметтерді жинақтай отырып, сызба жазады. Дескриптор 1. Көрген,тыңдаған мәліметтерді жинақта 2. Нақты мәліметтерді жаз. 3. Сауатты жаз. ҚБ. «Екі жұлдыз,бір тілек» арқылы топ мүшелерінің бағасы |
|
|||
Сабақтың соңы 7 мин 4 мин 770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |