I.Ұйымдастыру
кезеңі
Сәлемдесу, түгендеу, сабаққа
жұмылдыру
Шаттық шеңбері
«Сен....»треннигі бойынша ынтымастастық атмосферасын
орындату
«Қима суреттер»
арқылы оқушыларды 3 топқа бөлу. Бірнеше құттықтау қағаздарды оқушылар
саны бойынша қиып, араластырып оқушыларға таратамын. Қиындыны
құрастырып бір бүтін сурет арқылы топқа
бөлінеді.
Ой шақыру. СҰРАҚТАР
Ұлы
жібек жолы қай жерлерден жүріп
өтті?
Ұлы
Жібек жолы қай жерден басталды?
Саудада басты тауар не
болды?
Жібек қай елдің
тауары?
Жібек жолымен батыс пен шығысқа кімдер жүріп
жатты?
Мұғалім оқушыларды сабақтың тақырыбы «Жібек жолы»
роман үзіндісімен, сабақ мақсатымен, бағалау критерийімен
таныстырады.
1тапсырма.ЖЖ
«Ойлан, Жұптас, Пікірлес»
әдісі
Бейнекөрініс көрсету арқылы «Жібек жолы» жүріп
өткен жолдарын, қалаларды сатылымдығы тауарларды атап
көрсетіледі.
Бейнекөріністі тыңдап, алдында жатқан тірек
сөздерді пайдаланып, сұрақтарға жауап
бер.
Тірек сөздер барлық топтардың
алдында:
Қытай елі, Қиыр шығыс, Еуропа
,керуен
өркениет тоғысып, мәдениет,
дипломатиялық
жібек маталар, дәрі
шөптер,ыдыстар,
Берілген тірек сөздердің синонимін
тап.
Сұрақтар
I топ Ұлы
Жібек жолы қай елдерді беттеген керуен
жолы?
II топ Шығыс пен Батыста қандай қарым қатынас
орнады?
III топ Қытай елдері жәрмеңкеде қандай тауарлар
сатты?
«Жұптық
әңгіме»әдісі
Жібек жолы тақырыбына сүйене отырып, диалог
құрастырады (көпшілігі)
Дескриптор
1.
Тірек сөздердің синонимін тап
2.
Сұрақтарға нақты жауап бер.
3.Сұраққа жауап беру арқылы негізгі ойды
анықта.
4.Жібек жолы тақырыбына диалог
құрастыр.
ҚБ.
«Бағдаршам» арқылы бірін –бірі
бағалайды
2 - тапсырма.
ТЖ
«Суреттер
сөйлейді»
Суреттер арқылы сұраулы сөйлемдердің интонациялық
ерекшелігін ескере отырып, ауызша мәтін
құраңдар.
«Синквейн»әдісі
«Жәрмеңке» сөзіне 5 жолды өлең жазады.
(кейбірі)
Дескриптор
1.
Суретпен танысып, мәтін құра
2.
Мәтінде сұраулы сөйлем болу шарт
3.
Интонациялық ерекшеліктерді сақта.
4.Бес жолды өлең
ҚБ.
«Мадақтау» арқылы топ өзара бірін-бірі
бағалайды
3 тапсырма. ТЖ «Торлы
диаграмма»
Жібек жолы тақырыбына байланысты бірнеше
суреттерден, бейнекөріністен мәліметтерді жинақтай отырып, сызба
жазады.
Дескриптор
1.
Көрген,тыңдаған мәліметтерді
жинақта
2.
Нақты мәліметтерді жаз.
3.
Сауатты жаз.
ҚБ. «Екі жұлдыз,бір тілек»
арқылы топ мүшелерінің
бағасы
|