Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:


    Қазақстан және Ұлы Жібек жолы

    Сынып:6

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы


    Д.Досжан. «Жібек жолы» романы (үзінді)

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    6Т5. Тірек сөздер жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау

    6А3.Ауызша мәтіндер құрауда сұраулы,хабарлы,лепті және бұйрықты сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айту

    6Ж4.Мәліметтерді жинақтай отырып,тақырып бойынша постер,сызба кестелер жаз.

    Сабақ мақсаттары



    Барлық оқушылар орындай алады:

    «Жібек жолы» романнан тірек сөздер жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтайды.

    Ауызша мәтіндер құрауда сұраулы сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айтады.

    «Жібек жолы» романнан мәліметтерді жинақтай отырып, сызба жазады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Жібек жолы тақырыбына сүйене отырып, диолог құрастырады

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Жібек жолы тақырыбынан 5 жолды өлең жазады.

    Бағалау критерийі

    Тірек сөздер жетекші сұрақтар,мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтайды.

    Ауызша мәтіндер құрауда сұраулы сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айтады.

    Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтай отырып, сызба жазады.

    Тақырыпқа негізделе отырып, диолог құрайды.

    5 шумақ өлең құрастырады

    Тілдік мақсаттар










    Оқушылар орындай алады:

    Тірек сөздер жетекші сұрақтар,мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтайды.

    Ауызша мәтіндер құрауда сұраулы сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айтады.

    Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтай отырып, сызба жазады.

    Тақырыпқа негізделе отырып, диолог құрайды.

    Өлең құрастырады

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    шаһар, сауда, жібек, алтын қақпа,керуен

    Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Ұлы Жібек жолы,Жібек мата, саудагерлер, көпестер, Қытай елі, жәрмеңке, керуен,батыс пен шығыс

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Ұлы жібек жолы қай жерлерден жүріп өтті?

    Ұлы Жібек жолы қай жерден басталды?

    Саудада басты тауар не болды?

    Жібек қай елдің тауары?

    Қандай қалаларды басып өтті?

    Не себепті зерттеушілер Сығанақ қаласын Алтын қақпа деп атаған деп ойлайсыз?

    ишара

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясы «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы тармағы.

    Оқушыларды өз елінің тарихын, мәдениетін құрметтеуге тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыс


    География, тарих

    Алдыңғы оқу

    Жібек жолы туралы түсініктерді біледі

    Жоспар

    Жоспарлан

    ған

    уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың

    басы

    8мин

    2 мин



    2 мин










    4 мин






    Сабақтың ортасы

    25мин





    8 мин














    5 мин


















    5 мин











    7 мин









    I.Ұйымдастыру кезеңі

    Сәлемдесу, түгендеу, сабаққа жұмылдыру

    Шаттық шеңбері «Сен....»треннигі бойынша ынтымастастық атмосферасын орындату

    «Қима суреттер» арқылы оқушыларды 3 топқа бөлу. Бірнеше құттықтау қағаздарды оқушылар саны бойынша қиып, араластырып оқушыларға таратамын. Қиындыны құрастырып бір бүтін сурет арқылы топқа бөлінеді.

    Ой шақыру. СҰРАҚТАР

    Ұлы жібек жолы қай жерлерден жүріп өтті?

    Ұлы Жібек жолы қай жерден басталды?

    Саудада басты тауар не болды?

    Жібек қай елдің тауары?

    Жібек жолымен батыс пен шығысқа кімдер жүріп жатты?

    Мұғалім оқушыларды сабақтың тақырыбы «Жібек жолы» роман үзіндісімен, сабақ мақсатымен, бағалау критерийімен таныстырады.

    1тапсырма.ЖЖ

    «Ойлан, Жұптас, Пікірлес» әдісі

    Бейнекөрініс көрсету арқылы «Жібек жолы» жүріп өткен жолдарын, қалаларды сатылымдығы тауарларды атап көрсетіледі.

    Бейнекөріністі тыңдап, алдында жатқан тірек сөздерді пайдаланып, сұрақтарға жауап бер.

    Тірек сөздер барлық топтардың алдында:

    Қытай елі, Қиыр шығыс, Еуропа ,керуен

    өркениет тоғысып, мәдениет, дипломатиялық

    жібек маталар, дәрі шөптер,ыдыстар,

    Берілген тірек сөздердің синонимін тап.

    Сұрақтар

    I топ Ұлы Жібек жолы қай елдерді беттеген керуен жолы?

    II топ Шығыс пен Батыста қандай қарым қатынас орнады?

    III топ Қытай елдері жәрмеңкеде қандай тауарлар сатты?

    «Жұптық әңгіме»әдісі

    Жібек жолы тақырыбына сүйене отырып, диалог құрастырады (көпшілігі)


    Дескриптор

    1. Тірек сөздердің синонимін тап

    2. Сұрақтарға нақты жауап бер.

    3.Сұраққа жауап беру арқылы негізгі ойды анықта.

    4.Жібек жолы тақырыбына диалог құрастыр.


    ҚБ. «Бағдаршам» арқылы бірін –бірі бағалайды


    2 - тапсырма. ТЖ


    «Суреттер сөйлейді»

    Суреттер арқылы сұраулы сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескере отырып, ауызша мәтін құраңдар.

    «Синквейн»әдісі

    «Жәрмеңке» сөзіне 5 жолды өлең жазады. (кейбірі)


    Дескриптор

    1. Суретпен танысып, мәтін құра

    2. Мәтінде сұраулы сөйлем болу шарт

    3. Интонациялық ерекшеліктерді сақта.

    4.Бес жолды өлең


    ҚБ. «Мадақтау» арқылы топ өзара бірін-бірі бағалайды

    3 тапсырма. ТЖ «Торлы диаграмма»

    Жібек жолы тақырыбына байланысты бірнеше суреттерден, бейнекөріністен мәліметтерді жинақтай отырып, сызба жазады.

    Дескриптор

    1. Көрген,тыңдаған мәліметтерді жинақта

    2. Нақты мәліметтерді жаз.

    3. Сауатты жаз.

    ҚБ. «Екі жұлдыз,бір тілек» арқылы топ мүшелерінің бағасы






















































    Сабақтың

    соңы

    7 мин



    4 мин












    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Камалиева Салтанат Мошановна
    09 Наурыз 2022
    1395
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Д.Досжан. «Жібек жолы» романы (үзінді) 6-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Д.Досжан. «Жібек жолы» романы (үзінді) 6-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    «Жібек жолы» романнан тірек сөздер жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтайды. Ауызша мәтіндер құрауда сұраулы сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айтады. «Жібек жолы» романнан мәліметтерді жинақтай отырып, сызба жазады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:


    Қазақстан және Ұлы Жібек жолы

    Сынып:6

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы


    Д.Досжан. «Жібек жолы» романы (үзінді)

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    6Т5. Тірек сөздер жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау

    6А3.Ауызша мәтіндер құрауда сұраулы,хабарлы,лепті және бұйрықты сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айту

    6Ж4.Мәліметтерді жинақтай отырып,тақырып бойынша постер,сызба кестелер жаз.

    Сабақ мақсаттары



    Барлық оқушылар орындай алады:

    «Жібек жолы» романнан тірек сөздер жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтайды.

    Ауызша мәтіндер құрауда сұраулы сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айтады.

    «Жібек жолы» романнан мәліметтерді жинақтай отырып, сызба жазады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Жібек жолы тақырыбына сүйене отырып, диолог құрастырады

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Жібек жолы тақырыбынан 5 жолды өлең жазады.

    Бағалау критерийі

    Тірек сөздер жетекші сұрақтар,мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтайды.

    Ауызша мәтіндер құрауда сұраулы сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айтады.

    Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтай отырып, сызба жазады.

    Тақырыпқа негізделе отырып, диолог құрайды.

    5 шумақ өлең құрастырады

    Тілдік мақсаттар










    Оқушылар орындай алады:

    Тірек сөздер жетекші сұрақтар,мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтайды.

    Ауызша мәтіндер құрауда сұраулы сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айтады.

    Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтай отырып, сызба жазады.

    Тақырыпқа негізделе отырып, диолог құрайды.

    Өлең құрастырады

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    шаһар, сауда, жібек, алтын қақпа,керуен

    Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Ұлы Жібек жолы,Жібек мата, саудагерлер, көпестер, Қытай елі, жәрмеңке, керуен,батыс пен шығыс

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Ұлы жібек жолы қай жерлерден жүріп өтті?

    Ұлы Жібек жолы қай жерден басталды?

    Саудада басты тауар не болды?

    Жібек қай елдің тауары?

    Қандай қалаларды басып өтті?

    Не себепті зерттеушілер Сығанақ қаласын Алтын қақпа деп атаған деп ойлайсыз?

    ишара

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясы «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы тармағы.

    Оқушыларды өз елінің тарихын, мәдениетін құрметтеуге тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыс


    География, тарих

    Алдыңғы оқу

    Жібек жолы туралы түсініктерді біледі

    Жоспар

    Жоспарлан

    ған

    уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың

    басы

    8мин

    2 мин



    2 мин










    4 мин






    Сабақтың ортасы

    25мин





    8 мин














    5 мин


















    5 мин











    7 мин









    I.Ұйымдастыру кезеңі

    Сәлемдесу, түгендеу, сабаққа жұмылдыру

    Шаттық шеңбері «Сен....»треннигі бойынша ынтымастастық атмосферасын орындату

    «Қима суреттер» арқылы оқушыларды 3 топқа бөлу. Бірнеше құттықтау қағаздарды оқушылар саны бойынша қиып, араластырып оқушыларға таратамын. Қиындыны құрастырып бір бүтін сурет арқылы топқа бөлінеді.

    Ой шақыру. СҰРАҚТАР

    Ұлы жібек жолы қай жерлерден жүріп өтті?

    Ұлы Жібек жолы қай жерден басталды?

    Саудада басты тауар не болды?

    Жібек қай елдің тауары?

    Жібек жолымен батыс пен шығысқа кімдер жүріп жатты?

    Мұғалім оқушыларды сабақтың тақырыбы «Жібек жолы» роман үзіндісімен, сабақ мақсатымен, бағалау критерийімен таныстырады.

    1тапсырма.ЖЖ

    «Ойлан, Жұптас, Пікірлес» әдісі

    Бейнекөрініс көрсету арқылы «Жібек жолы» жүріп өткен жолдарын, қалаларды сатылымдығы тауарларды атап көрсетіледі.

    Бейнекөріністі тыңдап, алдында жатқан тірек сөздерді пайдаланып, сұрақтарға жауап бер.

    Тірек сөздер барлық топтардың алдында:

    Қытай елі, Қиыр шығыс, Еуропа ,керуен

    өркениет тоғысып, мәдениет, дипломатиялық

    жібек маталар, дәрі шөптер,ыдыстар,

    Берілген тірек сөздердің синонимін тап.

    Сұрақтар

    I топ Ұлы Жібек жолы қай елдерді беттеген керуен жолы?

    II топ Шығыс пен Батыста қандай қарым қатынас орнады?

    III топ Қытай елдері жәрмеңкеде қандай тауарлар сатты?

    «Жұптық әңгіме»әдісі

    Жібек жолы тақырыбына сүйене отырып, диалог құрастырады (көпшілігі)


    Дескриптор

    1. Тірек сөздердің синонимін тап

    2. Сұрақтарға нақты жауап бер.

    3.Сұраққа жауап беру арқылы негізгі ойды анықта.

    4.Жібек жолы тақырыбына диалог құрастыр.


    ҚБ. «Бағдаршам» арқылы бірін –бірі бағалайды


    2 - тапсырма. ТЖ


    «Суреттер сөйлейді»

    Суреттер арқылы сұраулы сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескере отырып, ауызша мәтін құраңдар.

    «Синквейн»әдісі

    «Жәрмеңке» сөзіне 5 жолды өлең жазады. (кейбірі)


    Дескриптор

    1. Суретпен танысып, мәтін құра

    2. Мәтінде сұраулы сөйлем болу шарт

    3. Интонациялық ерекшеліктерді сақта.

    4.Бес жолды өлең


    ҚБ. «Мадақтау» арқылы топ өзара бірін-бірі бағалайды

    3 тапсырма. ТЖ «Торлы диаграмма»

    Жібек жолы тақырыбына байланысты бірнеше суреттерден, бейнекөріністен мәліметтерді жинақтай отырып, сызба жазады.

    Дескриптор

    1. Көрген,тыңдаған мәліметтерді жинақта

    2. Нақты мәліметтерді жаз.

    3. Сауатты жаз.

    ҚБ. «Екі жұлдыз,бір тілек» арқылы топ мүшелерінің бағасы






















































    Сабақтың

    соңы

    7 мин



    4 мин












    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 6 сынып
    09.03.2022
    1395
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Камалиева Салтанат Мошановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации