Ашық сабақ Демалыс мәдениеті 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Демалыс мәдениеті 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл қысқа мерзімді жоспар қазақ тілінен жасалған
Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітілді:


Білім беру ұйымының атауы

Әл-Фараби атындағы №21МГ

Пәні

Қазақ тілі

Бөлім

Демалыс мәдениеті

Педагогтің аты-жөні

Табынбаева Д.Р

Күні:

14.05.2024 ж

Сынып: 3 Б

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Сөз таптары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу

3.4.2.4* негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау

Сабақтың мақсаты

сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табады; негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтайды.

Құндылықтарды дарыту

Талап: ізденімпаз, жаңашыл ұрпақ

Сабақтың барысы

Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру

Өткен білімді еске түсіру


8 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.

Топқа бөлгенде «Пазл» әдісі қолданылады.

Өткен тақырыпқа шолу, оқу мақсатын жариялау:

А) Үйге берілген оқу тапсырмасын тексеру.

Ә) Сұрақ-жауап:

-Өткенде не туралы қайталау тапсырмаларын жасадық?

-Зат есім түрлерін атаңдар. Мысалдар келтіріңдер.

- Зат есім қай сөз табымен байланысып сөйлем құрайды?

- Олай болса, бүгінгі сабағымызда етістікті ажыратуға бағытталған тапсырмалар орындаймыз.

Сабақ мақсаты жария етіледі.

Ширату жаттығуларын жасайды.

Топқа бірігеді.


Үй тапсырмасын тексертеді.

Тақырыпқа қатысты білетіндерін айтады.

Сұрақтарға жауап береді.








Тапсырма орындаған оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау.

Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.



Пазл суреті




Жаңа білім

20 мин






































2 мин


Бекіту

10 мин

(Т, Д) 1- тапсырма- «Еркін әңгіме» әдісі.

44-жаттығу.

Мәтінді оқыңдар. Ат қойыңдар.

Мәтін неге үш бөлікке бөлінген?

Әр бөліктің тақырыбын анықтап, оларға ат қойыңдар.

Балапанды сипаттау мәтіннің қай бөлігінде берілген?

Сұрақтардың жауабын жазыңдар.

1. Арман мен Нұрлан аталарына қашан және қалай

көмектесті?

2. Олар қандай балапанды тауып алды?

3. Балалар не істеді?

-Өзіңді Арманның орнына қойып көр. Не істер едің? Ойларыңмен бөлісіңдер.

45-жаттығу.

Келесі беттегі сөздерді оқыңдар. Оларды төрт бағанға бөліп, мына үлгі бойынша тақтаға жазыңдар.

киін оқы үрле үз отыр жүз

ойла майла тұзда шегеле

Арқандады

мақтанба тербетпе баспа барма өкпелеме

Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

Кейбір оқушыға:

- Етістіктің түрлеріне мысал келтір.


Сергіту сәті қазақ биін билету.


(Т) 2-тапсырма-дәптермен жұмыс.

46-жаттығу.

Берілген сөздерге тиісті жұрнақтар жалғап, туынды есім жасаңдар.

Осы сөздерді қатыстырып, сөйлемдер құрап жазыңдар.

47-жаттығу.

Суретке қара. Оның тақырыбын анықтаңдар.

Суретте не бейнеленген? Әңгімеле.

Сурет бойынша әңгіме құра. Құраған әңгімеңді айтуға дайындалыңдар және оны жазыңдар.

Мәтінде сөз таптарының қайсысын қандай мақсатта қолданғаныңды анықтаңдар.

Топпен бірге тапсырманы орындайды.

Топта сұрақтар қояды.

Топпен бірге тапсырманы орындайды.
































Билеп сергиді.

Тапсырманы орындайды.


Дескриптор:

- Мәтінді оқып, ат қояды-1 балл.

- Мәтін бөліктерін ажыратады, ат қояды-1балл.

- Балапанды сипаттау мәтіннің қай бөлігінде берілгенін анықтайды -1балл.

- Сұрақтардың жауабын жазады-1балл.

- Етістіктің түрлерін ажыратады-1балл.





























Дескриптор:

- Берілген сөздерге тиісті жұрнақтар жалғап, туынды есім жасайды-1балл.

- Суретке қарап, оның тақырыбын анықтайды-1балл.

-Суреттің тақырыбын анықтайды-1балл.

-Сурет бойынша әңгіме құрап айтады-1балл.

-Мәтінде сөз таптарының қайсысын қандай мақсатта қолданғанын анықтайды-1балл.

Оқулық, дәптер
































Кері байланыс

5 мин

Кері байланысты «Шеринг» әдісі арқылы береді.

  • Мұғалім оқушылар жауабын талдап, өз қалыптастырушы бағасын қояды.

Оқу тапсырмасы: қалаған тақырыбында шығарма жазу.

Сабақтан үйренгенін айтады.

Тапсырма жазады.

ҚБ балын қояды.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
13.06.2024
415
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі