Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын
есім, сан есім, етістік) табу
3.4.2.4* негізгі, туынды зат есім/сын
есім/етістікті анықтау
|
Ұйымдастыру,
өзін –
өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
8
мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру ширату
жаттығулары арқылы
жүреді.
Топқа бөлгенде «Пазл»
әдісі қолданылады.
Өткен тақырыпқа шолу, оқу
мақсатын жариялау:
А) Үйге берілген оқу
тапсырмасын тексеру.
Ә)
Сұрақ-жауап:
-Өткенде не туралы қайталау тапсырмаларын
жасадық?
-Зат есім түрлерін атаңдар.
Мысалдар келтіріңдер.
-
Зат есім қай сөз табымен байланысып сөйлем
құрайды?
- Олай
болса, бүгінгі сабағымызда етістікті ажыратуға бағытталған
тапсырмалар орындаймыз.
Сабақ мақсаты жария
етіледі.
|
Ширату жаттығуларын
жасайды.
Топқа
бірігеді.
Үй тапсырмасын тексертеді.
Тақырыпқа қатысты білетіндерін
айтады.
Сұрақтарға жауап береді.
|
Тапсырма орындаған оқушыны «Ауызша мадақтау»
әдісімен бағалау.
Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс
жасау.
|
Пазл суреті
|
Жаңа білім
20 мин
2 мин
Бекіту
10
мин
|
(Т,
Д) 1- тапсырма- «Еркін әңгіме» әдісі.
44-жаттығу.
Мәтінді оқыңдар. Ат
қойыңдар.
Мәтін неге үш бөлікке бөлінген?
• Әр бөліктің тақырыбын анықтап,
оларға ат қойыңдар.
• Балапанды сипаттау мәтіннің
қай бөлігінде берілген?
• Сұрақтардың жауабын
жазыңдар.
1. Арман мен Нұрлан аталарына қашан және
қалай
көмектесті?
2. Олар қандай балапанды тауып
алды?
3. Балалар не істеді?
-Өзіңді Арманның орнына қойып көр. Не істер едің?
Ойларыңмен бөлісіңдер.
45-жаттығу.
Келесі беттегі сөздерді
оқыңдар. Оларды төрт бағанға бөліп, мына үлгі бойынша тақтаға
жазыңдар.
киін оқы үрле үз отыр
жүз
|
ойла майла тұзда
шегеле
|
Арқандады
|
мақтанба тербетпе баспа
барма өкпелеме
|
Саралаудың
«Тапсырма» тәсілі жүзеге
асады.
Кейбір оқушыға:
-
Етістіктің түрлеріне мысал
келтір.
Сергіту сәті қазақ биін
билету.
(Т) 2-тапсырма-дәптермен
жұмыс.
46-жаттығу.
Берілген сөздерге тиісті
жұрнақтар жалғап, туынды есім
жасаңдар.
Осы
сөздерді қатыстырып, сөйлемдер құрап жазыңдар.
47-жаттығу.
Суретке қара. Оның тақырыбын
анықтаңдар.
Суретте не бейнеленген?
Әңгімеле.
• Сурет бойынша әңгіме құра.
Құраған әңгімеңді айтуға дайындалыңдар және оны
жазыңдар.
• Мәтінде сөз таптарының
қайсысын қандай мақсатта қолданғаныңды
анықтаңдар.
|
Топпен бірге тапсырманы
орындайды.
Топта сұрақтар
қояды.
Топпен бірге тапсырманы
орындайды.
Билеп сергиді.
Тапсырманы орындайды.
|
Дескриптор:
- Мәтінді оқып, ат қояды-1
балл.
- Мәтін бөліктерін ажыратады,
ат қояды-1балл.
-
Балапанды сипаттау мәтіннің қай бөлігінде берілгенін анықтайды
-1балл.
- Сұрақтардың жауабын
жазады-1балл.
-
Етістіктің түрлерін
ажыратады-1балл.
Дескриптор:
- Берілген сөздерге тиісті
жұрнақтар жалғап, туынды есім
жасайды-1балл.
-
Суретке қарап, оның тақырыбын
анықтайды-1балл.
-Суреттің тақырыбын
анықтайды-1балл.
-Сурет бойынша әңгіме құрап
айтады-1балл.
-Мәтінде сөз таптарының
қайсысын қандай мақсатта қолданғанын
анықтайды-1балл.
|
Оқулық, дәптер
|