Материалдар / Ашық сабақ: Демографиялық проблемалар 8 сынып

Ашық сабақ: Демографиялық проблемалар 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
8.4.1.5 -дүниежүзі елдерін демографиялық проблемалары бойынша жіктейді
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қазақстан Республикасының Оқу ағарту министрлігі

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Демографиялық проблемалар


Бөлім:

Бөлім 4. Әлеуметтік география 4.1 Халық географиясы

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

Мектеп:

Сыныбы: 8

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Демографиялық проблемалар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.4.1.5 -дүниежүзі елдерін демографиялық проблемалары бойынша жіктейді

Сабақтың мақсаты:

Дүниежүзі елдерінің демографиялық проблемалармен танысады.

Сабақ құндылықтары

Бірлік және ынтымақ

Команда да жұмыс істей білу;

Өзгелерге мейірімділік, жанашырлық таныта білу.

Әділдік және жауапкершілік

Басқалар үшін маңызды тапсырмаларды орындаудың қажеттілігі мен маңыздылығын түсіну;

Бастаған ісін соңына дейін жеткізу.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

1. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу


2. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: «Мен өз елімде тұрамын. Себебі...»

3. Үй тапсырмасы. Оқушылар платформада жұмыс жасайды.

Мұғалім үшін сілтеме:

https://wordwall.net/ru/resource/68105290/%D0%B4%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D0%B8%D1%8F%D0%BB%D1%8B%D2%9B-%D0%BA%D3%A9%D1%80%D1%81%D0%B5%D1%82%D0%BA%D1%96%D1%88%D1%82%D0%B5%D1%80-%D0%BC%D0%B5%D0%BD-%D0%B4%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D0%B8%D1%8F%D0%BB%D1%8B%D2%9B-%D0%B6%D0%B0%D2%93%D0%B4%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%B0%D1%80


Оқушылар мұғаліммен амандасады. Кезекші оқушы сыныпты түгендейді.


Жағымды психологиялық ахуал мақсаты: Оқушылардың еліне, жеріне деген патриоттық сезімін ояту.









Оқушылар тапсырманы орындап тексертеді.


Оқушы үшін сілтеме:














Мұғалімнің бағалауы

















Бағалау жетоны


Жаңа сабаққа кіріспе.

5 минут


«Миға шабуыл» әдісі Оқушыларға видеокөрсетілім көрсету.

Оқушылар «Стоп кадр» әдісі арқылы өздеріне қажетті мәліметті түртіп алады.



Мұғалім оқушыларға қазіргі уақытта халық санының бақыланып отыратын сайтын көрсетеді.

https://www.worldometers.info/ru/



Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.


Мұғалімнің айтқан мәліметтерін оқушылар дәптерлеріне жазып алады.

Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

10 мин.

1-тапсырма. Жеке жұмыс. Оқушылар Дүниежүзі елдерін демографиялық проблемалары бойынша жіктейді.


Демографиялық мәселелер

Халық санының кемуі

Халық санының артуы





Демографиялық мәселелердің себептерін жазады.


Шешу жолын жазады.




Тапсырма мақсаты: Оқушылар өзіндік білім алады.


Оқушылар кестені толтырады.



Бағалау критерийі: Дүниежүзі елдерін демографиялық проблемалары бойынша жіктейді.


Дескриптор.

Б

1

Демографиялық мәселені жазса

1


Халық санының кемуінің себептерін жазса

1


Халық санының артуының себептерін жазса

1


Шешу жолын жазса

1


Оқулық дәптер



5 минут

2-тапсырма. Жұптық жұмыс. Оқушылар дүниежүзінің халықтар диаграммасымен жұмыс жасайды.



Тапсырма мақсаты: Оқушылардың картамен жұмыс істеу сауаттылығын дамыту.


Жұмыс сұрағы:

1. Дүниежүзінің халық саны картасынан халық саны ең жоғары аймақты жазады. Халық санының көптігінің себебін жазады.

2. Дүниежүзінің халық саны картасынан халық саны ең төмеңгі аймақты жазады. Халық санының төмен болу себебін жазады.

3. 2100 жылы Дүниежүзінде 14 млрд халыққа жетсе жерде қандай өзгерістер болуы мүмкін?

Бағалау критерийі: Оқушылар дүниежүзінің халықтар картасымен жұмыс жасайды.

Дескриптор.

Б

2

Дүниежүзінің халық саны картасынан халық саны ең жоғары аймақты және ол жерде халық санының көптігінің себебін жазады.

1


Дүниежүзінің халық саны картасынан халық саны ең төмен аймақты және ол жерде халық санының төмен болу себебін жазады.

1


2100 жылы Дүниежүзінде 14 млрд халыққа жетсе жерде қандай өзгерістер болуы мүмкін екенін жазады

1


Дүниежүзінің халық саны картасы, диаграмма



10 минут

3-тапсырма. Топтық жұмыс. Оқушыларды https://www.classtools.net/random-group-generator/ платформасы арқылы оқушыларды 3-топқа бөлу.


1-топ: Үндістан

Қосымша мәлімет:

2-топ: Қазақстан

3-топ: Италия

Тапсырма мақсаты: Оқушылар топтасып командада жұмыс жасауды үйренеді.


Жұмыс сұрағы:

1. Демографиялық мәселесін жазады: демографиялық дүмпу / демографиялық дағдарыс

2. Адам санының азаюына немесе адам санының көбеюінің себебін жаз.

3. Платформадағы тапсырманы орындайды.


Мұғалім үшін сілтеме:

https://padlet.com/aynurdosanova1987/padlet-em91v2pt06ok2h2x


Бағалау критерийі: дүниежүзі елдерін демографиялық проблемалары бойынша жіктейді.


Дескриптор.

Б

3

Демографиялық мәселесін жазады

1


Адам санының азаюына немесе адам санының көбеюінің себебін жазады

1


Платформадағы тапсырманы орындайды

1


Топтық жұмыстың тапсырмалары



Бекіту тапсырмасы

5 минут

Жалпы сыныпқа тапсырма. Оқушылар classtime платформада жұмыс жасайды.

Код: 6WINPP

Мұғалім үшін сілтеме:

https://www.classtime.com/sessions/6WINPP



Тапсырма мақсаты: Оқушылардың цифрлық сауаттылығын дамыту.


Оқушылар үшін сілтеме:


Бағалау критерийі: Оқушылар алған білімдерін қорытындылайды.


Ескерту: Балл берілмейді, мұғалім оқушыларды жетон арқылы бағалайды.



ЕБҚ



Қазақстандағы халық ең көп қоныстанған және ең аз қоныстанған аймақты жазады.

Ерекше білімді қажет ететін берілген тапсырманы орындайды.

Мұғалімнің мадақтауы

Карточка



ЕҚБ

Қазақстандағы халық ең көп қоныстанған және ең аз қоныстанған аймақты жазады. Таралу заңдылығына талдау жасайды.

Ерекше қабілетті бала берілген тапсырманы орындайды.

Мұғалімнің мадақтауы

Карточка



Сабақтың соңы

5 минут

Рефлексия

Бағалау

Үйге тапсырма



Кері байланыс. Classroomscreen платформасында кері байланыс жасайды.


Бағалау: Оқушылар 1-10 баллдық шәкілмен бағаланады.


Үйге тапсырма: Оқулық соңындағы тапсырмалармен жұмыс жасап келу.

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.

Оқушылар дескрипторды мұғалімге тексертеді.

Бағалау парағы

Classroomscreen тақтасы

Бағалау парағы









Дүниежүзі елдерінің демографиялық проблемалармен танысады









Мен өз елімде тұрамын. Себебі _____________

_________________________________________

Мен өз елімде тұрамын. Себебі _____________

_________________________________________

Мен өз елімде тұрамын. Себебі _____________

_________________________________________

Мен өз елімде тұрамын. Себебі _____________

_________________________________________

Мен өз елімде тұрамын. Себебі _____________

_________________________________________

Мен өз елімде тұрамын. Себебі _____________

_________________________________________









Shape2 Shape1

ЕҚБ:

Қазақстандағы халық ең көп қоныстанған және ең аз қоныстанған аймақты жазады. Таралу заңдылығына талдау жасайды.

ЕБҚ: Қазақстандағы халық ең көп қоныстанған және ең аз қоныстанған аймақты жазады.



Дескриптор.

Б

1

Демографиялық мәселені жазса

1


Халық санының кемуінің себептерін жазса

1


Халық санының артуының себептерін жазса

1


Шешу жолын жазса

1

Дескриптор.

Б

2

Дүниежүзінің халық саны картасынан халық саны ең жоғары аймақты және ол жерде халық санының көптігінің себебін жазады.

1


Дүниежүзінің халық саны картасынан халық саны ең төмен аймақты және ол жерде халық санының төмен болу себебін жазады.

1


2100 жылы Дүниежүзінде 14 млрд халыққа жетсе жерде қандай өзгерістер болуы мүмкін екенін жазады

1

Дескриптор.

Б

3

Демографиялық мәселесін жазады

1


Адам санының азаюына немесе адам санының көбеюінің себебін жазады

1


Платформадағы тапсырманы орындайды

1



Дескриптор.

Б

1

Демографиялық мәселені жазса

1


Халық санының кемуінің себептерін жазса

1


Халық санының артуының себептерін жазса

1


Шешу жолын жазса

1

Дескриптор.

Б

2

Дүниежүзінің халық саны картасынан халық саны ең жоғары аймақты және ол жерде халық санының көптігінің себебін жазады.

1


Дүниежүзінің халық саны картасынан халық саны ең төмен аймақты және ол жерде халық санының төмен болу себебін жазады.

1


2100 жылы Дүниежүзінде 14 млрд халыққа жетсе жерде қандай өзгерістер болуы мүмкін екенін жазады

1

Дескриптор.

Б

3

Демографиялық мәселесін жазады

1


Адам санының азаюына немесе адам санының көбеюінің себебін жазады

1


Платформадағы тапсырманы орындайды

1



Дескриптор.

Б

1

Демографиялық мәселені жазса

1


Халық санының кемуінің себептерін жазса

1


Халық санының артуының себептерін жазса

1


Шешу жолын жазса

1

Дескриптор.

Б

2

Дүниежүзінің халық саны картасынан халық саны ең жоғары аймақты және ол жерде халық санының көптігінің себебін жазады.

1


Дүниежүзінің халық саны картасынан халық саны ең төмен аймақты және ол жерде халық санының төмен болу себебін жазады.

1


2100 жылы Дүниежүзінде 14 млрд халыққа жетсе жерде қандай өзгерістер болуы мүмкін екенін жазады

1

Дескриптор.

Б

3

Демографиялық мәселесін жазады

1


Адам санының азаюына немесе адам санының көбеюінің себебін жазады

1


Платформадағы тапсырманы орындайды

1



Дескриптор.

Б

1

Демографиялық мәселені жазса

1


Халық санының кемуінің себептерін жазса

1


Халық санының артуының себептерін жазса

1


Шешу жолын жазса

1

Дескриптор.

Б

2

Дүниежүзінің халық саны картасынан халық саны ең жоғары аймақты және ол жерде халық санының көптігінің себебін жазады.

1


Дүниежүзінің халық саны картасынан халық саны ең төмен аймақты және ол жерде халық санының төмен болу себебін жазады.

1


2100 жылы Дүниежүзінде 14 млрд халыққа жетсе жерде қандай өзгерістер болуы мүмкін екенін жазады

1

Дескриптор.

Б

3

Демографиялық мәселесін жазады

1


Адам санының азаюына немесе адам санының көбеюінің себебін жазады

1


Платформадағы тапсырманы орындайды

1



Дескриптор.

Б

1

Демографиялық мәселені жазса

1


Халық санының кемуінің себептерін жазса

1


Халық санының артуының себептерін жазса

1


Шешу жолын жазса

1

Дескриптор.

Б

2

Дүниежүзінің халық саны картасынан халық саны ең жоғары аймақты және ол жерде халық санының көптігінің себебін жазады.

1


Дүниежүзінің халық саны картасынан халық саны ең төмен аймақты және ол жерде халық санының төмен болу себебін жазады.

1


2100 жылы Дүниежүзінде 14 млрд халыққа жетсе жерде қандай өзгерістер болуы мүмкін екенін жазады

1

Дескриптор.

Б

3

Демографиялық мәселесін жазады

1


Адам санының азаюына немесе адам санының көбеюінің себебін жазады

1


Платформадағы тапсырманы орындайды

1



Дескриптор.

Б

1

Демографиялық мәселені жазса

1


Халық санының кемуінің себептерін жазса

1


Халық санының артуының себептерін жазса

1


Шешу жолын жазса

1

Дескриптор.

Б

2

Дүниежүзінің халық саны картасынан халық саны ең жоғары аймақты және ол жерде халық санының көптігінің себебін жазады.

1


Дүниежүзінің халық саны картасынан халық саны ең төмен аймақты және ол жерде халық санының төмен болу себебін жазады.

1


2100 жылы Дүниежүзінде 14 млрд халыққа жетсе жерде қандай өзгерістер болуы мүмкін екенін жазады

1

Дескриптор.

Б

3

Демографиялық мәселесін жазады

1


Адам санының азаюына немесе адам санының көбеюінің себебін жазады

1


Платформадағы тапсырманы орындайды

1



Дескриптор.

Б

1

Демографиялық мәселені жазса

1


Халық санының кемуінің себептерін жазса

1


Халық санының артуының себептерін жазса

1


Шешу жолын жазса

1

Дескриптор.

Б

2

Дүниежүзінің халық саны картасынан халық саны ең жоғары аймақты және ол жерде халық санының көптігінің себебін жазады.

1


Дүниежүзінің халық саны картасынан халық саны ең төмен аймақты және ол жерде халық санының төмен болу себебін жазады.

1


2100 жылы Дүниежүзінде 14 млрд халыққа жетсе жерде қандай өзгерістер болуы мүмкін екенін жазады

1

Дескриптор.

Б

3

Демографиялық мәселесін жазады

1


Адам санының азаюына немесе адам санының көбеюінің себебін жазады

1


Платформадағы тапсырманы орындайды

1



Дескриптор.

Б

1

Демографиялық мәселені жазса

1


Халық санының кемуінің себептерін жазса

1


Халық санының артуының себептерін жазса

1


Шешу жолын жазса

1

Дескриптор.

Б

2

Дүниежүзінің халық саны картасынан халық саны ең жоғары аймақты және ол жерде халық санының көптігінің себебін жазады.

1


Дүниежүзінің халық саны картасынан халық саны ең төмен аймақты және ол жерде халық санының төмен болу себебін жазады.

1


2100 жылы Дүниежүзінде 14 млрд халыққа жетсе жерде қандай өзгерістер болуы мүмкін екенін жазады

1

Дескриптор.

Б

3

Демографиялық мәселесін жазады

1


Адам санының азаюына немесе адам санының көбеюінің себебін жазады

1


Платформадағы тапсырманы орындайды

1



Дескриптор.

Б

1

Демографиялық мәселені жазса

1


Халық санының кемуінің себептерін жазса

1


Халық санының артуының себептерін жазса

1


Шешу жолын жазса

1

Дескриптор.

Б

2

Дүниежүзінің халық саны картасынан халық саны ең жоғары аймақты және ол жерде халық санының көптігінің себебін жазады.

1


Дүниежүзінің халық саны картасынан халық саны ең төмен аймақты және ол жерде халық санының төмен болу себебін жазады.

1


2100 жылы Дүниежүзінде 14 млрд халыққа жетсе жерде қандай өзгерістер болуы мүмкін екенін жазады

1

Дескриптор.

Б

3

Демографиялық мәселесін жазады

1


Адам санының азаюына немесе адам санының көбеюінің себебін жазады

1


Платформадағы тапсырманы орындайды

1











Үй тапсырмасы





1-тапсырма. Жеке жұмыс. Оқушылар Дүниежүзі елдерін демографиялық проблемалары бойынша жіктейді.


Демографиялық мәселелер

Халық санының кемуі

Халық санының артуы








Демографиялық мәселелердің себептерін жазады.



Шешу жолын жазады.






2-тапсырма. Жұптық жұмыс.

Жұмыс сұрағы:

1. Дүниежүзінің халық саны картасынан халық саны ең жоғары аймақты жазады. Халық санының көптігінің себебін жазады.

2. Дүниежүзінің халық саны картасынан халық саны ең төмеңгі аймақты жазады. Халық санының төмен болу себебін жазады.

3. 2100 жылы Дүниежүзінде 14 млрд халыққа жетсе жерде қандай өзгерістер болуы мүмкін?

3-тапсырма. Топтық жұмыс.


1-топ: Үндістан

Жұмыс сұрағы:

1. Демографиялық мәселесін жазады: демографиялық дүмпу / демографиялық дағдарыс

2. Адам санының азаюына немесе адам санының көбеюінің себебін жаз.

3. Платформадағы тапсырманы орындайды.

3-тапсырма. Топтық жұмыс.


2-топ: Қазақстан

Жұмыс сұрағы:

1. Демографиялық мәселесін жазады: демографиялық дүмпу / демографиялық дағдарыс

2. Адам санының азаюына немесе адам санының көбеюінің себебін жаз.

3. Платформадағы тапсырманы орындайды.



3-тапсырма. Топтық жұмыс.

3-топ: Италия

Жұмыс сұрағы:

1. Демографиялық мәселесін жазады: демографиялық дүмпу / демографиялық дағдарыс

2. Адам санының азаюына немесе адам санының көбеюінің себебін жаз.

3. Платформадағы тапсырманы орындайды.


ЕБҚ



Қазақстандағы халық ең көп қоныстанған және ең аз қоныстанған аймақты жазады.

ЕҚБ

Қазақстандағы халық ең көп қоныстанған және ең аз қоныстанған аймақты жазады. Таралу заңдылығына талдау жасайды.

ЕБҚ



Қазақстандағы халық ең көп қоныстанған және ең аз қоныстанған аймақты жазады.

ЕҚБ

Қазақстандағы халық ең көп қоныстанған және ең аз қоныстанған аймақты жазады. Таралу заңдылығына талдау жасайды.

ЕБҚ



Қазақстандағы халық ең көп қоныстанған және ең аз қоныстанған аймақты жазады.

ЕҚБ

Қазақстандағы халық ең көп қоныстанған және ең аз қоныстанған аймақты жазады. Таралу заңдылығына талдау жасайды.



Кері байланыс. Classroomscreen



«Садыр атындағы орта мектеп» КММ








Ашық сабақ


Тақырыбы: Дүниежүзі елдерінің демографиялық проблемалары


8 «А» сынып

Пән мұғалімі: Рахманова З.Р.

Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі