Ұйымдастырылған оқу-қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Коммуникация
Бөлімі: Қазақ тілі.
Тақырыбы: «Дене мүшелері-части тела»
Мақсаты: Дене мүшелерінің атауларымен таныстыру; сөздерді анық айтуға жаттықтыру. «Мынау не?» деген сұраққа жауап беру.Тақырып бойынша сөздік қорын молайту. Көру, есту қабілеттерін дамыту.
Көрнекіліктер: дене мүшелерінің суреттері, слайд, аю, сандық
Алдын ала жүргізілетін жұмыс: сұрақ-жауап.
Сөздік жұмыс: бас, көз, құлақ, шаш,бет, қол, аяқ, дене, мұрын.
Билингвальды компанент: дене мүшелері-части тела, бас-голова, мұрын-нос, құлақ-ухо
|
Оқу іс–әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотиватциялық -қозғаушылық |
Мотивациялық – қозғаушы Балалар бүгін бізде ерекше күн, бізге қонақтар келіпті. Қонақтармен амандасып алайық . - Сәлемдесу. Шаттық шеңбер Армысың ашық аспан, Армысың қайырлы күн! Армысың балабақшам! Армысың досым! Армысың мұғалімдер! Сәлеметсіңдерме балалар! -Балалар қазір бізде қай жыл мезгілі?(Какое сейчас время года?) Күзде қандай құбылыстар байқалады? (Признаки осени) Жапырақтың түстері қандай түске айналады? (Каким цветом становится листья?) Жарайсыңдар, балалар! Балалар, закройте глазки, вы что –то видите с закрытыми глазами? Открывайте, конечно нет! А теперь закройте ушки! Хорошо ли вам меня слышно? Открывайте уши. Сегодня мы с вами будем говарить о нашем удивительном теле, которое помогает нам орентировать в окружающем мире.
|
-балалар тәрбиешімен бірге қайталайды - Сәлеметсізбе - Күз Жапырақтар түседі. (Сары, қызыл, жасыл)
-нет -нет не слышем
Балалар қимылмен қайталайды. (құлақтарын, көздерін кезек-кезек жабады)
|
|
Ұйымдастыру іздену |
Жақсы балалар, енді бәріміз тақтаға қарайықшы, бұлар адамның дене мүшелері. Мынау бас – голова, мынау құлақ- уха, мынау мұрын –нос, ауыз-рот, көз-глаза, таныстыру. Көз не істейді? -Көз көреді. -Құлақ не істейді? -Құлақ естиді. Аяқ не істейді? Аяқ жүреді. Балалар жаңа сөздерді суреттен көріп, оларды қайталап,жаңа сөздермен танысады,
Музыка қосылады: Балалар, бізге қонақ келген сияқты. Аю кіреді. Балалар мен ұйықтап, ұйықтап енді ұйқымды аша алмай тұрмын, сендер көмектесесіңдер ме, маған?? Мұғалім: әрине көмектесеміз. Балалар аюға будем помогать,( көмектесеміз бе?) Ендеше қәзір аюға арнап сергітіу сәтін айтайық. Аю ұйқысын ашссын. Сергіту сәті Аю, аю тұршы Беті қолыңды жушы, Айнаға қарашы, Шашыңды тарашы. Аю (жарайсыңдар, балалар мен сендерге мынадай сыйлық әкелдім, менің ұйқымды ашқандарың үшін көп рақмет!!!) Аю кетеді.
Қәне балалар мына сандықтың ішінде не бар екен ашып көрейік. Нелер бұлар балалар? Дұрыс айтасыңдар, дене мүшелері Мынау не? (Что это?) Деген ойын ойнап көрейік. Мынау не? Бір баладан шығып, дене мүшесін атап тақтаға іледі. (по одному будем выходит, одну возьмем и говарим какое это части тело) Жарайсыңдар, балалар!!!
Балалар мұқият тыңдап оларды көрсетеді.
Сәйкесін тап ойыны: Картинканы таратып беру, балалар суреттегі дене мүшелеріне сәйкес келетін киімдерді тауып қарындашпен сызады. (Дети найдем и рисуем карандашом одежду, подходящую к членам тела на рисунке) |
Слайдты қарайды. Қайталайды.
Части тела Балалар көрсетеді Видет – көреді Слышет -естиді
Иә, көмектесеміз.
Балалар қимылмен қайталайды
Қайталайды. Қарындашпен тауып сызады.
Балалар үстел басында, қарындаштарды алып орындайды. |
|
Рефлексифті - коррекциялаушы |
Ойын: «Кім тапқыр?» Балалар мен сендерге жұмбақтар жасырамын, сендер тауып көріңдер, қол көтеріп жауап береміз.
Балалар ойын арқылы дене мүшелерін атап, қорытынды жасайды. Балалар ендеше мына мақал-мәтелмен қорытындылайық. «Дені саудың жаны сау» Жарайсыңдар, балалар!!! Балаларды мадақтап, смаиликтер беру. |
Қол көтеріп, жауабын айтады: бас, мұрын, қол, көз, шаш, аяқ. Балалар мақал-мәтелді қайталайды. Сау болыңыз! |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Дене мүшелерінің атауларын, іс-әрекеттерін.
Түсінеді: Дене мүшелері туралы түсінік,
Меңгереді: «Мынау не?» деген сұраққа жауап беруді.
-
Шляпки, шапки,
Носит на себе,
«Процессор серенький» внутри,
Кто она скорей скажи! (Голова- бас)
2.
Есть всегда
у людей.
Есть всегда у кораблей. (Нос-мұрын)
-
Брат с братом через дорожку живут,
А друг друга не видят. (Глаза-көз)
-
У Алешки – копной,
У Аленки – волной. (Волосы-шаш)
-
Всю жизнь друг друга догоняют,
а обогнать не могут. (Ноги-аяқ)
-
Двое белых лебедей -
У каждого по пять детей (Рука- қол)
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Дене мүшелері" ортаңғы топ
Ашық сабақ "Дене мүшелері" ортаңғы топ
Ұйымдастырылған оқу-қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Коммуникация
Бөлімі: Қазақ тілі.
Тақырыбы: «Дене мүшелері-части тела»
Мақсаты: Дене мүшелерінің атауларымен таныстыру; сөздерді анық айтуға жаттықтыру. «Мынау не?» деген сұраққа жауап беру.Тақырып бойынша сөздік қорын молайту. Көру, есту қабілеттерін дамыту.
Көрнекіліктер: дене мүшелерінің суреттері, слайд, аю, сандық
Алдын ала жүргізілетін жұмыс: сұрақ-жауап.
Сөздік жұмыс: бас, көз, құлақ, шаш,бет, қол, аяқ, дене, мұрын.
Билингвальды компанент: дене мүшелері-части тела, бас-голова, мұрын-нос, құлақ-ухо
|
Оқу іс–әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотиватциялық -қозғаушылық |
Мотивациялық – қозғаушы Балалар бүгін бізде ерекше күн, бізге қонақтар келіпті. Қонақтармен амандасып алайық . - Сәлемдесу. Шаттық шеңбер Армысың ашық аспан, Армысың қайырлы күн! Армысың балабақшам! Армысың досым! Армысың мұғалімдер! Сәлеметсіңдерме балалар! -Балалар қазір бізде қай жыл мезгілі?(Какое сейчас время года?) Күзде қандай құбылыстар байқалады? (Признаки осени) Жапырақтың түстері қандай түске айналады? (Каким цветом становится листья?) Жарайсыңдар, балалар! Балалар, закройте глазки, вы что –то видите с закрытыми глазами? Открывайте, конечно нет! А теперь закройте ушки! Хорошо ли вам меня слышно? Открывайте уши. Сегодня мы с вами будем говарить о нашем удивительном теле, которое помогает нам орентировать в окружающем мире.
|
-балалар тәрбиешімен бірге қайталайды - Сәлеметсізбе - Күз Жапырақтар түседі. (Сары, қызыл, жасыл)
-нет -нет не слышем
Балалар қимылмен қайталайды. (құлақтарын, көздерін кезек-кезек жабады)
|
|
Ұйымдастыру іздену |
Жақсы балалар, енді бәріміз тақтаға қарайықшы, бұлар адамның дене мүшелері. Мынау бас – голова, мынау құлақ- уха, мынау мұрын –нос, ауыз-рот, көз-глаза, таныстыру. Көз не істейді? -Көз көреді. -Құлақ не істейді? -Құлақ естиді. Аяқ не істейді? Аяқ жүреді. Балалар жаңа сөздерді суреттен көріп, оларды қайталап,жаңа сөздермен танысады,
Музыка қосылады: Балалар, бізге қонақ келген сияқты. Аю кіреді. Балалар мен ұйықтап, ұйықтап енді ұйқымды аша алмай тұрмын, сендер көмектесесіңдер ме, маған?? Мұғалім: әрине көмектесеміз. Балалар аюға будем помогать,( көмектесеміз бе?) Ендеше қәзір аюға арнап сергітіу сәтін айтайық. Аю ұйқысын ашссын. Сергіту сәті Аю, аю тұршы Беті қолыңды жушы, Айнаға қарашы, Шашыңды тарашы. Аю (жарайсыңдар, балалар мен сендерге мынадай сыйлық әкелдім, менің ұйқымды ашқандарың үшін көп рақмет!!!) Аю кетеді.
Қәне балалар мына сандықтың ішінде не бар екен ашып көрейік. Нелер бұлар балалар? Дұрыс айтасыңдар, дене мүшелері Мынау не? (Что это?) Деген ойын ойнап көрейік. Мынау не? Бір баладан шығып, дене мүшесін атап тақтаға іледі. (по одному будем выходит, одну возьмем и говарим какое это части тело) Жарайсыңдар, балалар!!!
Балалар мұқият тыңдап оларды көрсетеді.
Сәйкесін тап ойыны: Картинканы таратып беру, балалар суреттегі дене мүшелеріне сәйкес келетін киімдерді тауып қарындашпен сызады. (Дети найдем и рисуем карандашом одежду, подходящую к членам тела на рисунке) |
Слайдты қарайды. Қайталайды.
Части тела Балалар көрсетеді Видет – көреді Слышет -естиді
Иә, көмектесеміз.
Балалар қимылмен қайталайды
Қайталайды. Қарындашпен тауып сызады.
Балалар үстел басында, қарындаштарды алып орындайды. |
|
Рефлексифті - коррекциялаушы |
Ойын: «Кім тапқыр?» Балалар мен сендерге жұмбақтар жасырамын, сендер тауып көріңдер, қол көтеріп жауап береміз.
Балалар ойын арқылы дене мүшелерін атап, қорытынды жасайды. Балалар ендеше мына мақал-мәтелмен қорытындылайық. «Дені саудың жаны сау» Жарайсыңдар, балалар!!! Балаларды мадақтап, смаиликтер беру. |
Қол көтеріп, жауабын айтады: бас, мұрын, қол, көз, шаш, аяқ. Балалар мақал-мәтелді қайталайды. Сау болыңыз! |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Дене мүшелерінің атауларын, іс-әрекеттерін.
Түсінеді: Дене мүшелері туралы түсінік,
Меңгереді: «Мынау не?» деген сұраққа жауап беруді.
-
Шляпки, шапки,
Носит на себе,
«Процессор серенький» внутри,
Кто она скорей скажи! (Голова- бас)
2.
Есть всегда
у людей.
Есть всегда у кораблей. (Нос-мұрын)
-
Брат с братом через дорожку живут,
А друг друга не видят. (Глаза-көз)
-
У Алешки – копной,
У Аленки – волной. (Волосы-шаш)
-
Всю жизнь друг друга догоняют,
а обогнать не могут. (Ноги-аяқ)
-
Двое белых лебедей -
У каждого по пять детей (Рука- қол)
шағым қалдыра аласыз













