Дайындық
бөлім
8-10 минут
|
Дайындық бөлімі: Оқушыларды
қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық
киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен
таныстыру. Бағалау критерийлерін
анықтау. Техника қауіпсіздігін
ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау.
Тыныс жолдарын қалпына келтіру.
Бір орында: Оңға,солға,кері
бұрылу.Ойындардағы
техникалық амалдарды оқу
(Т, К)
«Аңшылар мен үйректер»
Ойыншылар 2 командаға бөлінеді: бірі-аңшылар,
екіншісі-үйректер. Үлкен шеңбер сызылады, оның сыртына «аңшылар»,
ал ішіне-«үйректер» тұрады. Белгі бойынша «аңшылар» волейбол добын
«үйректерге» тигізуге тырысады, олар шеңбер ішінде жүгіріп, доптан
құтылуға тырысады. Доп тиген ойыншы ойыннан шығады. Барлық
«үйректер» ойыннан шығарылған кезде, командалар орындарымен ауысады
және ойын жалғасады.
|
Оқушылар сапқа
тұрады.
Мұғаліммен
амандасады.
Саптық жаттығуларды
орындайды
Жүрістердегі
жаттығуларды орындайды
Жүгірістердегі
жаттығуларды орындайды
Бір орында жасалатын жаттығуларды
орындайды
|
Оқушылардың
еңбектеріне, жаттығуларды мұқият орындауларына қарай
мадақтаймын.
|
Ысқырық ,
секундамер.
Дене жаттығулары-мен айналысу үшін үлкен бос
кеңістік
|
Негізгі бөлім
20-30 минут
|
Қол жеткен нәтижелер туралы
ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру
деңгейін анықтау.
Сипаттама: Оқушылар өз
беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен
тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды,
оқушылар ауызша жауап береді.
Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап
арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр
оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен
үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын
ұсынады.
Оқушының әрекеті: Қиын болған
немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік
нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы
мұғалім сұрағына жауап береді.
Бұл суретте көрсетілгендей
гимнастикаға арнайы жаттығуларді орындау
қажет.
Қауіпсіздік ережені сақтау
біледі.
Бастапқы тұрысқа дұрыс
тұрады.
Жалпы дамытатын
жаттығуларды орындауда, дұрыс жасайды және
көрсетед
|
Оқушылар қауіпсіздік
ережелерді ескереді
Оқушылар жаттығуларды
мұқият орындайды, қауіпсіздік ережелерді ескереді және берілген
тапсырмаларды тиянақты орындауға тырысады.
|
Оқушылардың
еңбектеріне, жаттығуларды мұқият орындауларына қарай
мадақтаймын
Бармақпен бағалаймын
|
Ысқырық ,
секундамер
Мектептің сопрт алаңы,
ысқырық, бор, конустар.
Ысқырық ,
секундамер
|
Қорытынды
бөлім
|
Оқушылар бүгінгі орындаған жаттығуларымызды ұйден орындап
келеміз!
|
Оқушылар бүгінгі сабаққа кері байланыс
айтады
|
Оқушылардың
еңбектеріне, жаттығулар
мұқият орындауларына қарай мадақтаймын
|
|