Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Денеге қалай күтім жасайды
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
m
Пәні: жаратылыстану |
Күні: |
Сынып:2 Мұғалім: Куттыбаева Алмагуль |
||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Денеге қалай күтім жасаймыз? |
|||||||||
Сабақтың мақсаты |
2.2.3.4 - денсаулық сақтаудағы жеке гигиенаның рөлін түсіну. |
|||||||||
Оқу мақсаттары |
2.2.3.4 - денсаулық сақтаудағы жеке гигиенаның рөлін анықтау; 2.2.3.5 - тіс күтімінің денсаулық сақтаудағы маңызын анықтау; |
|||||||||
Сабақ нәтижесі |
Оқушылардың барлығы орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||||||
Бағалау критерийлері |
Денсаулықты сақтау үшін гигиенаның маңызды екенін түсінеді,гигиенаның адам өміріндегі рөлін айқындайды. |
|||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Бейнетаспа, слайд. |
|||||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар, А3, маркерлер, топтық тапсырмалар, тіс макеті, құрт, дәрігер киімі, кері байланыс,асықтар,сандықша,өрмек лентасы,қаңқа |
|||||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||
Пәнаралық байланыс |
Көркем еңбек, қазақ тілі, музыка. |
|||||||||
Тілдік құзыреттілік |
Гигиена – гигиена – hyqiene; тазалық – чистота – purity; тіс – зуб – tooth. |
|||||||||
Сабақтың жоспары |
||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы: |
Ресурстар |
||||||||
Сабақтың басы Топқа бөліну Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 3 минут |
Өрмек тоқу әдісі арқылы бір-біріне дене күтіміне байланысты тілек айту Шеңбер құрып тұрып, денсаулық туралы тақпақ айтады. Денсаулықты сақтауды, Тазалықты жақтауды, Тісімізді күтуді Көзімізді сақтауды Күш, жігер жинап алуды, Үйретті бізді қандай пән? Жаратылыстану Оқушылар қатар-қатар боп тұрып осы заттардың ұнағанын таңдайды :шана,доп,теннис,айран,сүт,тіс щеткасы ,сабын. Енді балалар өздерінің үй топтарына барады. 1-топ «Тазалық-денсаулық кепілі» 2-топ «Ас-адамның арқауы» 3-топ «Шынықсаң шымыр боласың» Сабақ барысында әрбір жауап берген оқушыны асықтар арқылы бағалау. Оқушылар жинаған асығын өз қоржындарына жинайды. «Өте жақсы» алтын сақа |
Шаттық шеңбері 4-топқа бөлінеді |
||||||||
Өткенді пысықтау Үй тапсырмасы 10 минут Сабақтың ортасы 20минут Оқулықпен жұмыс Сөздік жұмыс Топтық тапсырма
Сергіту сәті 2 минут Бекіту Топтық тапсырма Кері байланыс |
-Балалар біз қандай бөлімді өтіп жатырмыз? -Адам Үйге ізденіс тапсырмалары берілген болатын. Кәнекей, балалар, кім дайын?
Қаңқаның макетіне қаңқа сүйектерінің атауларын жазып жапсыру.
Атомдар мен молекулалар.Молекулалар–жүреді.Жүріп бара жатып түрлі қозғалыстар жасайды. -Балалар сендер қозғалысты ненің көмегімен жасадыңдар? -Бұлшық ет не үшін керек? -Қозғалу үшін не қажет? атомдар 6. Стаматолог маманы тіс туралы мәліметтер береді. Балалар жалғасын өздері аяқтап айтады.Өз пікірлерін айтады. Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Сөздік қорамсасының ішіне тақырыпқа байланысты сөзджерді теріп салады: жасушалар,тазалық, тісжегі,тіс, бактерия,ит тіс,азу тіс,күрек тіс,гигиена,құстар,балықтар, бақа,ара,тіс дәрігері, щетка.
1-топ суреттер сөйлейді. ҚБ «Бағдаршам» 2-топ «Фантом» жасау ермексазға тістердің орнын тауып орналастыру.
Тіс атауларын айту ҚБ «Бағдаршам» 3-топ постер құрастыру.
Тісжегі қалай пайда болады? тт 1)Ұннан жасалған тағамдарды 2)Тәтті тағам жегенде 3)Тамақтан кейін ауызды шаймаса 4)Тісті уақтылы жумаса 5)Дәрігерге көрінбесе бактерия жиналып,тісжегі пайда болады. ҚБ «Бағдаршам » әдісі Оқушылар дене мүшелерінің қимыл мимикасымен сандарды жазады.
Тіс дәрігері келеді «Тіс күтімі» тіс тазалаудың әдіс тәсілін көрсетеді . Тіс дәрігері тіс тазалау әдіс-тәсілдері жайлы брашуркалар береді. Бүгінгі сабақта дені сау ,сымбатты,қазақтың ұлттық құндылықтарын сақтайтын,білімді тұлға қалыптасты. Бүгінгі сабақта «Түсінген жоқпын», «Түсіндім бірақ сұрақтарым бар» және «Толық түсіндім» оқушылар жүрекшелерге өз ойларын жазып, баланың денесіне жапсырады.
Құрт құрамында кальций көп. Ол сүйекті нығайтады. Құртты, қатты көгөніс пен жемістерді жеу тісті бүлінуден сақтайды. Олай болса, тістерің мықты болсын!
|
«Броундық қозғалыс » әдісі «Кинометафора» әдісі Джиксо әдісі Әуен Рефлексия Балаларға құрт үлестіріп беру
|
||||||||
Үйге тапсырма: Ізденіс тапсырмалары. Дене күтіміне, тазалығына, жеке гигиенаға байланысты нақыл сөздер мен мақал-мәтелдер кітапшасын жасау.
|