Үлгілік оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
10.4.2.1 Берілген
өлшемдерге сәйкес денелерді
құрылымдау
10.7.1.1 Танымды
тапсырмалар (мысалы: пропедевтикалық, эвристикалық, графикалық
тапсырмалар), ұтымды орындау жолдарын
ұсыну
|
Сабақтың
басы
7
минут
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
«Табиғатсыз адамдардың күні
жоқ, оны айтуға табиғаттың тілі жоқ» демекші адам табиғатпен тығыз
байланысты табиғаттағы ең маңызды нәрсе ағаш, енді сол ағаштың несі
болар едіңіз тамыры ма, әлде діңі ме, әлде жапырағы ма? Әркім өз
қалауы бойынша тамыр, жапырақ, діңі болып үш топқа
бөлінеді.
Ал енді тамырлар бір бөлек,
жапырақтар бір бөлек, діндер бір бөлек отыруымыз керек. Сіздер не
үшін тамыр тобын таңдадыңыздар, сіздер не үшін жапырақ
таңдадыңыздар, сіздер не үшін діңін таңдадыңыздар соны тобыңызбен
келісе отырып бір келісімге келіп, топтан бір адам шығып
қорғайсыздар. (әр топтың сөзі тыңдалып, қошеметпен шапалақ
ұрылып отырады).
Өткен сабақ пен жаңаны
байланыстыру
Сабақ мақсаты мен
тақырыбымен таныстыру
Бүгін сендер денелердің
пішінін құрылымдауды үйренесіңдер.
|
Материалды
қайталау;
• Оқу мақсаттарына негізделген
оқушыларға сабақтың мақсаттары мен бағалау критерийлерін
анықтау;
• «Құрастыру» тақырыбы бойынша
әр түрлі тапсырмаларды
орындау;
Мұғалімнің қойған сұрақтарына
жауап береді.
|
ҚБ
Жарайсыңдар!
Керемет!
Тамаша!
ҚБ:
«От
шашу»
|
Компютер
Сұрақтар
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
Тақырып бойынша
бейнесабақ көрсетемін. https://youtu.be/Pn9wJpP8DEY
Дереккөз:
1. Құрылымдау —
бұл белгілі бір талаптарға сай келетін машиналардың,
механизмдердің, құрылымдардың жобаларын әзірлеу үдерісі. Құрылым -
анықталған объектінің, машинаның, құрылғының және т.б. бөлігінің
құрылымы мен
құрылысы.
2.
Құрылымдау үдерісі жаңаны құрастыруға немесе қолданыстағыны
жетілдіруге бағытталған болуы
мүмкін.
Топтық
жұмыс
Практикалық
жұмысты орындау
кезеңдері
Үлестірме карталарындағы
тапсырмаларды
орындау.
Құрастыру сызбасын
орындайды - контурын сызу және өлшемді түсіру. Бұл сызудың
орналасуының дұрыстығын бағалауға мүмкіндік береді және қажет
болған жағдайда өзгерістер енгізу қажет. Егер сызба симметриялы
болса, симметрия осі шығарылады; шеңбердің орталықтарын нүктелік
сызықтармен белгілейді.
• Кері байланыс пен бақылауды
жүзеге асыру
Жұптық
жұмыс
Сызбаны қарастыру,
бөліктің пішінін, екі цилиндрді анықтаймыз. Төменгі оң жақтағы
суретті шығарамыз, бөлшектердің көріністі бейнесіне назар
аударамыз. Дененің бір бөлігін белгіленген жерден алынып тасталса,
бөлік қалай өзгеретінін байқаймыз. Жоғарғы жағынан сол жақтағы
сызбаны оң жағындағы көріністі денемен
салыстырамыз.
Болған жұмыстарын
ортаға салады, «Екі жұлдыз, бір тілек» өзара бағалауы арқылы
бағалайды.
|
«Құрылымдау»
тақырыбына нұсқау. Жұмысты бастамас бұрын
графикалық жұмысты орындау үшін қажетті құралдарды жинау керек.
Олар мақта матадан жасалған құрғақ шүберекпен сүртілу керек.
Таңдалған құралдар жұмысқа кедергі келтірмейтіндей етіп, сонымен
қатар олардың арасында қажетті таңдауларды жылдам таңдау үшін
орналастырылуы керек.
Дененінің сызбасын
орындауға негізгі және жұқа сызықтармен жазуларды қолдану. Бұл
жұмыстар үшін қатты қарындаштармен 2T немесе 3T түрін
таңдаңыз.
|
|
https://youtu.be/Pn9wJpP8DEY
Оқулық
Дәптер
Интерактивті
тақта
Бор
Тақта
Компьютер, интернет,
A4 форматы, өшіргіш, қарындаш T, TM, M, сызғыш,
ұштағыш
|
Сабақтың
соңы
8 минут
|
Қорытндылау
«Лездеме»
әдісі
Құрылымдау дегеніміз
не?
ЕББҚ оқушыға
сұрақ:
Құрылымдауға қажетті
құралдарды ата
Кері байланыс
«Аяқталмаған сөйлем»
1. Мен сабақта … жұмыс
істедім.
2. Мен сабақта өз жұмысымда
…
3. Сабақ мен үшін …
көрінді.
4. Сабақ үшін мен…
5. Менің көңіл-күйім…
6. Сабақтың материалы
маған...
|
Бүгінгі алған білімдері туралы ойларын
айтады
|
ҚБ
Жарайсыңдар!
Керемет!
Тамаша!
|
Кері
байланыс
|