Материалдар / Ашық сабақ Денелер.Заттар.Құбылыстар

Ашық сабақ Денелер.Заттар.Құбылыстар

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалда 3- сыныпта өтілген ашық сабақ жарияланады. Мақсаты табиғи және жасанды денелер мен олардың құрамы туралы түсінік қалыптастыруына ықпал ету; заттарды бір-бірінен қасиеті жағынан айыра білуге оқыту; табиғат құбылыстары туралы білімін толықтыру және жүйелендіру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2018
508
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: ДүниетануСынып:3Тақырыбы: Денелер. Заттар. Құбылыстар.Мектеп: «№1Жаңа Бұқтырма орта мектебі» КММ

Мұғалім: Жаңылханова Н.Т



Сынып 3Қатысқандар саны: қатыспағандар саны

Сабақ негізделген оқу мақсаты

Табиғи және жасанды денелер мен олардың құрамы туралы түсінік қалыптастыруына ықпал ету; заттарды бір-бірінен қасиеті жағынан айыра білуге оқыту; табиғат құбылыстары туралы білімін толықтыру және жүйелендіру. 

Оқу нәтижелеріБарлық оқушылар:Табиғаттағы кез келген нәрсенің дене екенін біледі. Дененің түрлерін (табиғи, жасанды) ажыратып, салыстыра біледі


Оқушылардың басым бөлігі:Жаттығулар мен тапсырмаларды орындау арқылы, жаңа тақырып бойынша дәлелдейді, қорытынды жасайды


Кейбір оқушылар:Жаңа тақырып бойынша өмірден, өз байқауларынан мысалды келтіреді, ашық сурақтарға жауап бере алады
Тілдік мақсатыДенелер, заттар, табиғаттағы құбылыстар тақырыбына байланыстырып сөйлеу,тілін дамыту, сөздік қорын байыту.
Алдыңғы оқуТабиғатты адам қалай зерделейді. Математиканы пайдаланып табиғатты зерделеу.
Сілтеме Дүниетану оқулығы, интернет сайттары
КөрнекіліктерСлайдпен, тәжірибеге заттар: тас, су, ауа, фломастер,А3, суреттер
Пәнаралық байланысМатематикамен
Әдіс-тәсілдер«Ойлан, жұптас, талқыла», «Ыстық доп», «Қар кесегі»
Қолданылатын модульдерАКТ, сыни тұрғыдан ойлау, оқытуды бағалау,
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығуларРесурстар
Басталуы (10мин)

Топтастыру3 мин







Психологиялықахуал 1мин

Нұсқау беру1 мин





Өткенді қайталау6мин

Пысықтау, бекіту3 мин

































Бағалау1мин



Тақырыпты ашу2 мин









Топқа жұмбақ шешу арқылы бөлінедіСуреттер арқылы. Оқушылар суретті таңдай отырып: Қарлар – 1 топ,Қояндар – 2 топ, Қолшатыры – 3 топСыныптың психологиялық ахуалын көтеру. 

Бағалау парақтарын таратуБалалар, сендер топпен ақылдаса отырып, қарсылас топты бағалайсындар. 1 – топ 2-ші топ мүшелерін бағалайды, ал2 –топ 3-ші топты бағалайды. Соңдықтан қарсылас топтың жауабын мұқият тындаймыз.

Үй тапсырмасын «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісімен бір-біріне мазмұнын айтады



«Ыстық доп» ойыныБұрынғы уақыттарда жүргізілген бақылаулар мен тәжірибелерді жазып алу үшін нені жетілдіру қажет болды? 2. Бақылау құралының негізгісі не? 3. Уақытты немен өлшейді? Уақыт бірліктерін ата. 4. Ұзындықты немен өлшейды? Ұзындық өлшем бірліктерін ата. 

5. Заттың салмағын анықтау үшін нені пайдаланылған? Салмақ өлшем бірліктерін ата  6. Суреттегі аспаптар қайда қолданылатынын түсіндір.7. Қандай сағаттар ойлап тапты?

Үй тапсырмасын топ басшысы бағалайды

Оқушыларды тақырыппен таныстыруБалалар, бүгінгі сабақта біз «Адам және табиғат» атты бөлім бойынша білімді алуды жалғастырамыз.

Сабақтың тақырыбы: Денелер. Заттар. Құбылыстар.Оқушылар сабаққа мақсат қояды








суреттер, топ белгілері



Слайд



















Слайд



































Слайд









Ортасы 15мин



Топтық жұмыс ин











Өзіндік жұмыс(2 мин)

топтық жұмыс5мин

Сергіту сәті1мин

Алғашқы білімді бекіту 2 мин

Дәптермен жұмыс

Оқулықпен жұмысЖаңа тақырыппен танысады

Миға шабуыл3 топқа әр түрлі 6 суреттен беріледі. Осы суреттер арқылы кластер құрамызБерілген суреттер қандай топты құрайтынын анықта. Және топты бөлгенге берілген сурет нені білдіреді? Топты ата.

А)Кластер құрау

Б) Мәтінмен жұмыс

Топқа берілген мәтінді оқы.Топта мазмұның талқыла.Кластер қорғауға дайындал. Әр топқа кластер қорғауға 2 минуттан беріледі.

Музыкамен



Кестені толтыр

3 топтың оқушылары кестедегі жоқ ұғымдарды жазады шығады. Оқулықтағы денелер мен заттарды жазады.



Слайд



Мәтіндер,суреттер, қағаз А3,фломастерлер

























Слайд



Слайд

Аяқталуы



Жинақтау 5 мин







































Үй жұмысы



\





Кері байланыс1мин















Бағалау 4 мин

Тапсырмаларды және тест орындау (3мин)



«Қар кесегі» әдісіДенелер, заттар, табиғат құбылыстары туралы нақты идеяларды қарсылас топқа айтамыз.Ал олар «Ия» немесе «Жоқ» қысқа жауап береді.Нақты жауап беруге тырысамыз. Әр топ үш сұрақты айтады. Мысалы:  1. Адам қоршаған ортада өмір сүреді.+ 2. Күн, ай, жұлдыз, бұлт табиғи денелер.+ 3. Тас, аң, құс жасанды денелер.- 4. Табиғи денелер екіге бөлінеді.+ 5. Тірі денелер жиынтығы өлі табиғат дейді.- 6. Өлі табиғатқа ауа, тас, құм, су жатады.+ 7. Тірі және өлі табиғаттың арасында айырмашылық болмайды.- 8. Айналадағы жасанды денелерді ұстап білуге болады.+ 9. Табиғи және жасанды денелер заттан тұрады.+ 10. Кез - келген дене тастан тұрады.- 11. Затты бір - бірінен қасиеті жағынан айыруға болады.+ 12. Тірі дененің құрамы жұмсақ болады.- 13. Табиғаттағы өзгерістерді табиғат құбылысы дейміз.+ 14. Жылдың үш мезгілі бар.- 15. Көлік жасанды денеге жатады.+ 69 бет 36 тапсырма. Ережені жаттау

Сабақта нені білдім? Жаңа ереже және тапсырмалар түсінікті болды ма? Қандай тапсырма орындауға қиын болды?Осы сұрақтарға жауапты берген соң, үш түстін біреуін таңда да, жоғары қолынды көтеріп, көрсет.

Бағалауды мұғалім толықтырады.

45 – 48 беттер оқу,Жаз, Күз айларында болатынҚұбылыстар туралы әнгімеле.

Бүгінгі сабақта мен бәрін түсіндім – дегендерін басбармақты жоғары көтереміз.

Стикерлерге кері байланыс жазу, оқу

Топ басшының бағалауы

Өзін өзі бағалау



Слайд

тапсырмалар















































































Бағалау парақтары



Қорытынды бағамдау






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ