Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:

    Динамика негіздері

    Күні: 09.12.2022

    Мұғалімнің аты-жөні: Беспай Ж. Б.

    «»

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны :

    Сабақ тақырыбы

    Дененің салмағы, салмақсыздық

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    9.2.2.10 үдеумен қозғалған дененің салмағын анықтау;
    9.2.2.11 салмақсыздық күйді түсіндіру

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар істей алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Дененің салмағы, салмақсыздыққа мысалдар келтіре алады, оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс жасайды.

    Көптеген оқушылар істей алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

    Кейбір оқушылар істей алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Ерекше білімді қажет ететін оқушы тапсырмасы

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    10 минут

    I. Ұйымдастыру кезеңі: Сыныпты түгелдеу, «Сәлемдесу»

    Қызығушылықты ояту: Сергіту сәті

    Мұғалім оқушы ұлдардан бір букет гүлді қыздарға таратып, жылы сөздер айтуын сұрайды.

    Үй жұмысын тексеру: «Романтика» әдісі

    Қыздарға таратып берілген гүлдердің ішінде сұрақтар бар. Сұрақтарға жауап беру арқылы үй жұмысын сұрау.

    • Ньютонның екінші заңының формуласы

    • Бүкіләлемдік тартылыс заңының формуласы

    • Ньютонның бірінші заңын тұжырымда

    • Әрекет етуші күшке әрқашан тең қарсы әрекет етуші күш бар болады Ньютонның нешінші заңы

    • Үдеу дегеніміз не?

    • Барлық денелердің жерге тартылуы

    • Неліктен массасы азырақ нысанды итеру оңай?

    • Ньютонның бірінші заңы қалай аталады?

    • Ньютон заңдары нені түсіндіреді?



    Оқушылар көңіл күйлерін айтып, сәлемдеседі



    Қыздарға гүл таратып жылы сөздер айтылады



    Берілген сұрақтарға жауап береді














    Ньютонның екінші заңының формуласы

    Бүкіләлемдік тартылыс заңының формуласы

    Ньютонның бірінші заңын тұжырымда

    Әрекет етуші күшке әрқашан тең қарсы әрекет етуші күш бар болады Ньютонның нешінші заңы

    Үдеу дегеніміз не

    Барлық денелердің жерге тартылуы

    Неліктен массасы азырақ нысанды итеру оңай?

    Ньютонның бірінші заңы қалай аталады?

    Ньютон заңдары нені түсіндіреді?


    Дескриптор

    - Сұрақтарға жауап береді



    Жалпы балл –10












    Гүл

    Парақ

    қалам


    Сабақтың ортасы

    10 минут



























    8 минут





    7 минут

    III. Мағынаны тану

    Гагариннің сөзі: «Ұшу кезінде мені орындыққа жаншып, қол – аяғымды қозғалтуға мүмкіндік бермейтін үлкен күштің пайда болғанын сездім»

    Сонда Гагаринге әсер еткен қандай күш екен

    Әрине орындыққа әсер  адамның әсер ететін күшті біз білеміз. Ол – салмақ

    Дененің Жерге тартылуы салдарынан оның тірекке немесе аспаға әрекет ететін күші дененің салмағы деп аталады.

    Тіректің немесе аспаның үдемелі қозғалысынан туындайтын дене салмағының артуын асқын салмақ дейді.

    Дененің салмағы нөлге тең болатын дененің күйі салмақсыздық деп аталады.


    III. Ой толғаныс

    1-тапсырма. “Ақиқат немесе жалған” әдісі

    Оқушыларға жаңа тақырып бойынша сұрақтар қойылады


    2-тапсырма. “Шоколад” әдісі

    Қыздар шоколадты ұлдарға беріп сабаққа қатысуына қарай сөздер айтады: “Жарайсың! Керемет! Жақсы! Талпын!”

    Шоколад ішінде есептер жасырылады, оқушыларға шығаруын айтады.

    Оқушылар өз білімдерін көрсетеді.





























    Оқушылар сұрақтарға ақиқат немесе жалған деп жауап береді





    Қыздар шоколадты ұлдарға беріп, жылы сөздер айтады





    Шоколад ішіндегі жасырылған есептерді оқушылар шығарады

    Оқушылар өз білімдерін көрсетеді.

































    Жерде массасы 6 кг жәшік жатыр. Жәшіктің салмағы қандай?

    Жер бетіндегі денеге әсер ететін ауырлық күші 50 Н. Оның массасы қандай?































    Дескриптор

    Сұрақтарға жауап береді

    Есептер шығарады

    Жалпы балл –10


    Оқулық

    Слайд





















    слайд







    шоколад

    дәптер

    қалам

    Қосымша тапсырма

    (саралау тапсырмасы)

    5 минут

    ІV.Талдау

    “Ыстық орындық” әдісі

    Тақтаға қыздарды кезекпен шақырып, олардың жасырынған сөзді дұрыс табуын бақылау

    Жасырылған сөздер:

    • Ньютон

    • Салмақ

    • Таразы

    • F=ma

    • Салмақсыздық

    • Серпімділік күші

    • Физика

    • Күш

    • Үйкеліс күші

    Оқушылар кезектесіп тақтаға шығып жасырынған сөзді табады, өз орнында отырған оқушылар жасырынған сөзді түсіндіреді


    Орындық

    слайд

    Соңы

    5 минут

    Рефлексия


    Бағалау




    Үй тапсырмасы


    V. Жинақтау

    “Кері байланыс бутерброды” әдісі



    Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау

    Оқулықтағы «Дененің салмағы, салмақсыздық» параграфын оқу

    Оқушылар тапсырманы орындайды

    Жағдаяттық мәлімдеме – Маған ұнады......, себебі..... Енді/келесі жолы.....







    Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл

    Стикерлер

    Қалам

    парақ



    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


    Оқушыларға өткен білімдерін еске түсіру арқылы сұрақ қойып, жаңа тақырып мазмұнын ашуға көмек беремін. «Ой қозғау» әдісі арқылы тақырыпты терең әрі жан –жақты зерттеуге үйретемін. «Мозаика» әдісі арқылы, оқушылардың тез ойлау қабілеттерін жылдам ашуға мүмкіндік беремін. Жұппен, топпен жұмыс жасау арқылы, оқушыларға бір – біріне көмектесу арқылы, түсінбей тұрған өткелден бірлесіп өту, бауырмалдық , ынтымақтастыққа баулыймын.

    Оқушылар бұл сабақта физикалық құбылыстың анықтамасын біледі,

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Беспал Жазира Бахтиярқызы
    08 Сәуір 2023
    411
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Дененің салмағы, салмақсыздық 9 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Дененің салмағы, салмақсыздық 9 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ инновациялық әдіс тәсілдер арқылы жасалынған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:

    Динамика негіздері

    Күні: 09.12.2022

    Мұғалімнің аты-жөні: Беспай Ж. Б.

    «»

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны :

    Сабақ тақырыбы

    Дененің салмағы, салмақсыздық

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    9.2.2.10 үдеумен қозғалған дененің салмағын анықтау;
    9.2.2.11 салмақсыздық күйді түсіндіру

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар істей алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Дененің салмағы, салмақсыздыққа мысалдар келтіре алады, оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс жасайды.

    Көптеген оқушылар істей алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

    Кейбір оқушылар істей алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Ерекше білімді қажет ететін оқушы тапсырмасы

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    10 минут

    I. Ұйымдастыру кезеңі: Сыныпты түгелдеу, «Сәлемдесу»

    Қызығушылықты ояту: Сергіту сәті

    Мұғалім оқушы ұлдардан бір букет гүлді қыздарға таратып, жылы сөздер айтуын сұрайды.

    Үй жұмысын тексеру: «Романтика» әдісі

    Қыздарға таратып берілген гүлдердің ішінде сұрақтар бар. Сұрақтарға жауап беру арқылы үй жұмысын сұрау.

    • Ньютонның екінші заңының формуласы

    • Бүкіләлемдік тартылыс заңының формуласы

    • Ньютонның бірінші заңын тұжырымда

    • Әрекет етуші күшке әрқашан тең қарсы әрекет етуші күш бар болады Ньютонның нешінші заңы

    • Үдеу дегеніміз не?

    • Барлық денелердің жерге тартылуы

    • Неліктен массасы азырақ нысанды итеру оңай?

    • Ньютонның бірінші заңы қалай аталады?

    • Ньютон заңдары нені түсіндіреді?



    Оқушылар көңіл күйлерін айтып, сәлемдеседі



    Қыздарға гүл таратып жылы сөздер айтылады



    Берілген сұрақтарға жауап береді














    Ньютонның екінші заңының формуласы

    Бүкіләлемдік тартылыс заңының формуласы

    Ньютонның бірінші заңын тұжырымда

    Әрекет етуші күшке әрқашан тең қарсы әрекет етуші күш бар болады Ньютонның нешінші заңы

    Үдеу дегеніміз не

    Барлық денелердің жерге тартылуы

    Неліктен массасы азырақ нысанды итеру оңай?

    Ньютонның бірінші заңы қалай аталады?

    Ньютон заңдары нені түсіндіреді?


    Дескриптор

    - Сұрақтарға жауап береді



    Жалпы балл –10












    Гүл

    Парақ

    қалам


    Сабақтың ортасы

    10 минут



























    8 минут





    7 минут

    III. Мағынаны тану

    Гагариннің сөзі: «Ұшу кезінде мені орындыққа жаншып, қол – аяғымды қозғалтуға мүмкіндік бермейтін үлкен күштің пайда болғанын сездім»

    Сонда Гагаринге әсер еткен қандай күш екен

    Әрине орындыққа әсер  адамның әсер ететін күшті біз білеміз. Ол – салмақ

    Дененің Жерге тартылуы салдарынан оның тірекке немесе аспаға әрекет ететін күші дененің салмағы деп аталады.

    Тіректің немесе аспаның үдемелі қозғалысынан туындайтын дене салмағының артуын асқын салмақ дейді.

    Дененің салмағы нөлге тең болатын дененің күйі салмақсыздық деп аталады.


    III. Ой толғаныс

    1-тапсырма. “Ақиқат немесе жалған” әдісі

    Оқушыларға жаңа тақырып бойынша сұрақтар қойылады


    2-тапсырма. “Шоколад” әдісі

    Қыздар шоколадты ұлдарға беріп сабаққа қатысуына қарай сөздер айтады: “Жарайсың! Керемет! Жақсы! Талпын!”

    Шоколад ішінде есептер жасырылады, оқушыларға шығаруын айтады.

    Оқушылар өз білімдерін көрсетеді.





























    Оқушылар сұрақтарға ақиқат немесе жалған деп жауап береді





    Қыздар шоколадты ұлдарға беріп, жылы сөздер айтады





    Шоколад ішіндегі жасырылған есептерді оқушылар шығарады

    Оқушылар өз білімдерін көрсетеді.

































    Жерде массасы 6 кг жәшік жатыр. Жәшіктің салмағы қандай?

    Жер бетіндегі денеге әсер ететін ауырлық күші 50 Н. Оның массасы қандай?































    Дескриптор

    Сұрақтарға жауап береді

    Есептер шығарады

    Жалпы балл –10


    Оқулық

    Слайд





















    слайд







    шоколад

    дәптер

    қалам

    Қосымша тапсырма

    (саралау тапсырмасы)

    5 минут

    ІV.Талдау

    “Ыстық орындық” әдісі

    Тақтаға қыздарды кезекпен шақырып, олардың жасырынған сөзді дұрыс табуын бақылау

    Жасырылған сөздер:

    • Ньютон

    • Салмақ

    • Таразы

    • F=ma

    • Салмақсыздық

    • Серпімділік күші

    • Физика

    • Күш

    • Үйкеліс күші

    Оқушылар кезектесіп тақтаға шығып жасырынған сөзді табады, өз орнында отырған оқушылар жасырынған сөзді түсіндіреді


    Орындық

    слайд

    Соңы

    5 минут

    Рефлексия


    Бағалау




    Үй тапсырмасы


    V. Жинақтау

    “Кері байланыс бутерброды” әдісі



    Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау

    Оқулықтағы «Дененің салмағы, салмақсыздық» параграфын оқу

    Оқушылар тапсырманы орындайды

    Жағдаяттық мәлімдеме – Маған ұнады......, себебі..... Енді/келесі жолы.....







    Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл

    Стикерлер

    Қалам

    парақ



    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


    Оқушыларға өткен білімдерін еске түсіру арқылы сұрақ қойып, жаңа тақырып мазмұнын ашуға көмек беремін. «Ой қозғау» әдісі арқылы тақырыпты терең әрі жан –жақты зерттеуге үйретемін. «Мозаика» әдісі арқылы, оқушылардың тез ойлау қабілеттерін жылдам ашуға мүмкіндік беремін. Жұппен, топпен жұмыс жасау арқылы, оқушыларға бір – біріне көмектесу арқылы, түсінбей тұрған өткелден бірлесіп өту, бауырмалдық , ынтымақтастыққа баулыймын.

    Оқушылар бұл сабақта физикалық құбылыстың анықтамасын біледі,

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Философия Презентация 10 сынып
    08.04.2023
    411
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Беспал Жазира Бахтиярқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации