Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Дененің салмағы, салмақсыздық 9 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: |
Динамика негіздері |
|||||||
Күні: 09.12.2022 |
Мұғалімнің аты-жөні: Беспай Ж. Б. |
|||||||
«» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны : |
||||||
Сабақ тақырыбы |
Дененің салмағы, салмақсыздық |
|||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
9.2.2.10
үдеумен қозғалған дененің салмағын анықтау; |
|||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар істей алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Дененің салмағы, салмақсыздыққа мысалдар келтіре алады, оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс жасайды. Көптеген оқушылар істей алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Кейбір оқушылар істей алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||||
Сабақ барысы |
||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ерекше білімді қажет ететін оқушы тапсырмасы |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Басы 10 минут |
I. Ұйымдастыру кезеңі: Сыныпты түгелдеу, «Сәлемдесу» Қызығушылықты ояту: Сергіту сәті Мұғалім оқушы ұлдардан бір букет гүлді қыздарға таратып, жылы сөздер айтуын сұрайды. Үй жұмысын тексеру: «Романтика» әдісі Қыздарға таратып берілген гүлдердің ішінде сұрақтар бар. Сұрақтарға жауап беру арқылы үй жұмысын сұрау.
|
Оқушылар көңіл күйлерін айтып, сәлемдеседі
Қыздарға гүл таратып жылы сөздер айтылады
Берілген сұрақтарға жауап береді |
Ньютонның екінші заңының формуласы Бүкіләлемдік тартылыс заңының формуласы Ньютонның бірінші заңын тұжырымда Әрекет етуші күшке әрқашан тең қарсы әрекет етуші күш бар болады Ньютонның нешінші заңы Үдеу дегеніміз не Барлық денелердің жерге тартылуы Неліктен массасы азырақ нысанды итеру оңай? Ньютонның бірінші заңы қалай аталады? Ньютон заңдары нені түсіндіреді? |
Дескриптор - Сұрақтарға жауап береді
Жалпы балл –10 |
Гүл Парақ қалам |
|||
Сабақтың ортасы 10 минут
8 минут
7 минут |
III. Мағынаны тану Гагариннің сөзі: «Ұшу кезінде мені орындыққа жаншып, қол – аяғымды қозғалтуға мүмкіндік бермейтін үлкен күштің пайда болғанын сездім» Сонда Гагаринге әсер еткен қандай күш екен Әрине орындыққа әсер адамның әсер ететін күшті біз білеміз. Ол – салмақ Дененің Жерге тартылуы салдарынан оның тірекке немесе аспаға әрекет ететін күші дененің салмағы деп аталады. Тіректің немесе аспаның үдемелі қозғалысынан туындайтын дене салмағының артуын асқын салмақ дейді. Дененің салмағы нөлге тең болатын дененің күйі салмақсыздық деп аталады. III. Ой толғаныс 1-тапсырма. “Ақиқат немесе жалған” әдісі Оқушыларға жаңа тақырып бойынша сұрақтар қойылады 2-тапсырма. “Шоколад” әдісі Қыздар шоколадты ұлдарға беріп сабаққа қатысуына қарай сөздер айтады: “Жарайсың! Керемет! Жақсы! Талпын!” Шоколад ішінде есептер жасырылады, оқушыларға шығаруын айтады. |
Оқушылар өз білімдерін көрсетеді.
Оқушылар сұрақтарға ақиқат немесе жалған деп жауап береді
Қыздар шоколадты ұлдарға беріп, жылы сөздер айтады
Шоколад ішіндегі жасырылған есептерді оқушылар шығарады |
Оқушылар өз білімдерін көрсетеді.
Жерде массасы 6 кг жәшік жатыр. Жәшіктің салмағы қандай? Жер бетіндегі денеге әсер ететін ауырлық күші 50 Н. Оның массасы қандай? |
Дескриптор Сұрақтарға жауап береді Есептер шығарады Жалпы балл –10 |
Оқулық Слайд слайд
шоколад дәптер қалам |
|||
Қосымша тапсырма (саралау тапсырмасы) 5 минут |
ІV.Талдау “Ыстық орындық” әдісі Тақтаға қыздарды кезекпен шақырып, олардың жасырынған сөзді дұрыс табуын бақылау Жасырылған сөздер:
|
Оқушылар кезектесіп тақтаға шығып жасырынған сөзді табады, өз орнында отырған оқушылар жасырынған сөзді түсіндіреді |
|
Орындық слайд |
||||
Соңы 5 минут Рефлексия Бағалау Үй тапсырмасы |
V. Жинақтау “Кері байланыс бутерброды” әдісі
Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау Оқулықтағы «Дененің салмағы, салмақсыздық» параграфын оқу |
Оқушылар тапсырманы орындайды Жағдаяттық мәлімдеме – Маған ұнады......, себебі..... Енді/келесі жолы..... |
Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл |
Стикерлер Қалам парақ |
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Оқушыларға өткен білімдерін еске түсіру арқылы сұрақ қойып, жаңа тақырып мазмұнын ашуға көмек беремін. «Ой қозғау» әдісі арқылы тақырыпты терең әрі жан –жақты зерттеуге үйретемін. «Мозаика» әдісі арқылы, оқушылардың тез ойлау қабілеттерін жылдам ашуға мүмкіндік беремін. Жұппен, топпен жұмыс жасау арқылы, оқушыларға бір – біріне көмектесу арқылы, түсінбей тұрған өткелден бірлесіп өту, бауырмалдық , ынтымақтастыққа баулыймын. |
Оқушылар бұл сабақта физикалық құбылыстың анықтамасын біледі, Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |