Сабақтың басы
(5 минут)
|
Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу,
түгелдеу . «Біртұтас тәрбие» тәрбие
бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен
бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін.
(Бірлік және Ынтымақ)
Сабаққа дайындығын
тексеру.
«
Жақсы ма?»
- Досың болған жақсы
ма?
-
Сабаққа дайындығымыз жақсы ма?
-Көңіл-күйіміз жақсы ма?
«Болжау»
стратегиясы
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатымен таныстыру.
|
«Шаттық
шеңберіне» тұрып, мұғаліммен сәлемдеседі.
- Жақсы! Жақсы! Жақсы!- деп
жауап қайтарып отырады.
Оқушылар суретке қарап, жаңа
сабақтың тақырыбын
болжайды.
|
Бас бармақ»

Мұғалім
ауызша комментарий береді. «Жақсы! Тамаша!
Керемет!
|
суреттер
|
Сабақтың ортасы
(6-42
минут)
|
1.Сөздікпен жұмыс. денсаулық-здоровье
күт- береги
суда жүзу- плавать
тазалық-чистота
Жаңа сөздермен
таныстырады, оқушыларға қайталатады.
2.1-тапсырма. Тыңда. Суретке қара.Сұраққа жауап
бер. Адам үшін
денсаулықты сақтау аса маңызды. Денің сау болсын десең, жеміс-жидек же.
Спортпен шұғылдан. Суда жүзіп үйрен.
Таза ауада
серуенде.
Бейтаныс
сөздердің мағынасын түсіндіру. Оқушыларға мазмұны бойынша сұрақтар
қою.
3. 2-тапсырма. Жұмбақты оқы. Шешуін тап.
Оны күткен адамдар
Ұзақ өмір сүреді.
Қадірін білген
адамдар
«Байлық – осы»
деседі.
«Байлық» сөзінің
мағынасын ашады.
Сергіту
сәті
4. 3-тапсырма. Жағдаят. Сұрақтарға жауап бер.
Самат таңертең тамағын түрегеп тұрып
ішті.
Анасы: – Тамағыңды отырып
іш, – деді. Талғат:
«Қолмен белгі беру»
әдісі арқылы оқушылардан мәтіннің
мазмұнын түсінген/
түсінбегендігін қол белгілері арқылы көрсетуді
сұрайды.
Басбармақ жоғарыға қарай =
Мен түсіндім.
Басбармақ көлденең = Мен
түсінгендеймін.
Басбармақ төмен қарай = Мен
түсінбедім
5.4-тапсырма.
Денсаулық туралы мәтін құрастырып жаз.
«Бірлесіп жазу»
әдісі
|
Тыңдалым,айтылым.
Жаңа
сөздерді тыңдайды, оқиды, мұғалім соңынан
қайталайды
«Оқы, ойлан, есте сақта»
әдісі .Тақтадағы тақырыпқа
байланысты жаңа сөздерді белгіленген уақыт ішінде оқиды. Естерінде
қалған сөздерді сөздікке жазады, саны анықталады.
Тыңдалым .Мәтінді тыңдап, сұраққа жауап
береді. Мәтін не туралы екенін
айтады.
«Денсаулық» сөзінің мағынасын
ашу үшін сөйлемдер құрайды. Жаңа сөздерді
қолданады.
Оқылым.
Айтылым «Ойлан, тап!»
стратегиясы Жұмбақты оқиды, шешуін
табады.
Сергіту сәті
Оң
қолымда 5 саусақ, Сол
қолымда 5 саусақ.
Екі қолда барлығы, Бар екен ғой 10 саусақ. (қимылмен саусақтарын билетеді)
Оқылым.
Айтылым
Жағдаятты оқиды, сұрақтарға жауап беріп, өз ойын айтады:
(Т)Жазылым .
4-тапсырмада берілген
суреттер бойынша тірек сөздерді
қолданып, тақырыпқа
сай
мәтін
құрап
жазады.Мысалы: Дұрыс тамақтану – денсаулық
кепілі. Тамақты
дастарқан басында отырып ішу керек. Денсаулық үшін тазалықты сақтау қажет. Денені
шынықтыру керек. Денсаулық – басты
байлық.
|
Дескриптор:
– мәтінді тыңдап,
сұраққа жауап береді;
– не туралы екенін
әңгімелейді;
Дескриптор
Дескриптор
–сұрақтарға жауап бере
алады;
- тілдік нормаларды
сақтайды;
Өзара
бағалау:
«Бас бармақ»
Дескриптор
-
тақырыпқа сай мәтін
жазады.
-заттың сынын білдіретін
сөздерді дұрыс қолданады ;
- тірек
сөздерді орынды қолданады.
-қатесіз жазады.
|
Оқулық
4
бет
сөздік
суреттер
Оқулық
5 бет
суреттер
|
Тыңдалым алдында сөздермен жұмыс, күтілетін
нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, дарынды балалар «жуан»
сұрақтарға жауап береді, топта басқа оқушыларға
көмектеседі.
|
Топтар бір-бірін
тексереді.
Бір-бірін
бағалау.
«Екі жұлдыз, бір тілек»
|
Өз идеялары мен көзқарастарына ой тастайтын,
жаңа идеяларға және көзқарастарға ашықтық
|