Бөлім:
|
7-бөлім
. Денсаулық – зор
байлық
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Жақсыбаева
Н.С.
|
Күні:09.01.24
|
|
Сыныбы: 5
б
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Дәрумен-денсаулық
кепілі
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
5.5.1.6 мекен және
мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды
қолдану
5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс
түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке
қатысу
|
Сабақтың
мақсаты:
|
мекен және мезгіл
үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдана
алады;
берілген сұрақты дұрыс
түсініп, лайықты жауап береді, шағын диалогке қатыса
алады.
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел»
жалпыұлттық идеясы бойынша
«Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы
оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық
сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі
артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық
патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы
қалыптасады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. сәлемдесу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
|
Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
Мұғалім оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Бір-біріне сұрақтар
қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Осы тапсырманы
орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады.
Үй тапсырмасын «Интервью»
тәсілі арқылы айтып шығады.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
Сөздік
жұмысы
Алдыңғы біліммен
байланыстыру:
«АКРОНОМ» әдісі
арқылы байланыстырылады.
№1-тапсырма:
Жеке
жұмыс
Оқулықтағы жаңа
сабақтың мәтінін оқып
түсіндіреді,
берілген
жаттығуларды орындатады.
|
Айтылым
Шикі- сырой-unripe
(raw)
Шайнау-жевать-champ
Жеңіл қорыту-легко
переваривать-digest easy
Денсаулық- здоровье-
health
Дәрумен-
витамин-vitamin
Көгөніс- овощи-
vegetables
Жемістер- фрукты-
fruits
Жазылым
Суреттерді
пайдаланып, сөйлем құрайды.
Үлгі: Қызанақ гүлден
пайда болады.
Мен дүкеннен ...
сатып алдым.
... жапырағы көп
болады.
...құрамында бой
өсіретін дәрумен бар.
... емдік қасиеті
бар.
Берілген тәсіл
арқылы көгөністердің атын атап, түсін түстеп, қасиеті мен пайдасын
тездетіп айтып шығады.
|
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл.
-сурет бойынша жұмыс
жасайды:
-сөйлем
құрайды
|
5-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
Аударма
сөздік
|
|
2-тапсырма:
Жұптық
жұмыс
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
3-
тапсырма
Топтық
жұмыс
|
Айтылым-диалаог
Суреттерге қарап,
«Көгөніс» деген тақырыпқа парталастарымен шағын диалог
құрады.
Сәбіз, қызанақ,
орамжапырақ.
Оқылым
Тыңдалым
Мәтінді оқиды. Топқа
бөлініп, мұғалім ұсынған тапсырманы
орындайды.
1-топ: «Семантикалық
карта» бойынша мәтінмен жұмыс
жасайды
2-топ: «Венн
диаграммасы» арқылы көгөніс пен жемістерді
салыстырады.
3-топ: «Ассоциограмма» тісіл
арқылы көгөністерді
топтастырады.
|
Дескриптор:
Жалпы – 4 балл.
-Диалог
құрады
- сұрақтарға жауап
береді.
-кестені
қолданады
-сын есім, үстеу
сөздерді қолданады.
Дескриптор
5
балл
-топпен жұмыс
жасайды
-мәтінді
оқиды
|
5-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
Суреттер
топтамасы
Слайдтар
Кесте
Сызбалар
|
|
№4-тапсырма:
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
Қосымша
тапсырма
Жеке
жұмыс
|
Айтылым.
Жұмбақтарды
шешеді.
Айтылым
«6 неліктен?» әдісі
арқылы бүгінгі сабақ бойынша сұрақтар қойып, жауап
береді.
*Неліктен пияз
пайдалы?
*Неліктен сәбізді көп жеу
керек?
|
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл.
-Жұмбақты
шешеді
- Кестені
толтырады.
Смайликтер арқылы
кері байланыс жасайды
|
5-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
«Жұмбақтар»
жинағы
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Үйге
тапсырма
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
Рефлексия:
Ризамын... (өзіңіз
орындаған қай жұмысқа
ризасыз?)
Ойланамын...
(бүгінгі сабақ бойынша не туралы
ойланасыз?)
Түзетемін...
(бүгінгі орындаған тапсырмаңыз\ сабаққа қатысыңыз бойынша нені
түзетесіз?)
«Блум түймедағы» тәсілі арқылы
көгөністерге сипаттама
береді.
|
«Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен
қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|