Материалдар / Ашық сабақ: Денсаулықты сақтай біл. Қоян ертегісі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ: Денсаулықты сақтай біл. Қоян ертегісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Лессон стади зерттеу сабағына жазылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Наурыз 2023
540
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Әдебиеттік оқу пәніне арналған қысқа мерзімді жоспар


Мектеп атауы:

«Ә.Қастеев атындағы орта мектеп МДШО» кмм

Бөлім:

Ортақ тақырып: «Дені саудың - жаны сау»

Педагогтің Т.А.Ә.

Баекеева М.

Күні:

23.01.2023

Сынып: 2 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспаған саны

Сабақтың тақырыбы

Денсаулықты сақтай біл!

55– сабақ Орыс халқының ертегісі. «Қоян»

( Әдебиеттік оқу. 2 -бөлім. Оқулық 16-17 бет «Алматыкітап» баспасы, 2022ж. )

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.1.1.1 – шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.5.1 – мұғалімнің көмегімен көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуы мен аяқталуын анықтау.

Сабақтың мақсаты

  • Шығарма мазмұны бойынша сұрақтар құрып, жауап береді;

  • Шығарманың басын, ортасын, соңын анықтайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі\уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың

басы

3 минут


Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық ахуал қалыптастыру

  • «Менің жақсы көретін оқушым кім» ойыны арқылы сабаққа ұйымдастыру





Оқушылар қорапшада салынған суретті жеке-жеке келіп көреді



Керемет!

Тамаша!

Қорап, айна





5 минут



















Сабақтың

ортасы



Жаңа білім

10 минут























Жұптық жұмыс

5 минут





















8 минут

Үй тапсырмасын тексеру

7 – тапсырма 15 -бет

Көрсетілген сезімдер мысал мазмұнының қай тұсында көрсетілгенін тап. «Қасқыр мен тырна» мысалын оқу.



Дескриптор:

- сезімдер мысал мазмұнының қай тұсында көрсетілгенін табады (1б)


Сабақтың басы

«Ой қозғау»

Кестеге аурудың белгілерін жаз.

Қайсысын жұқпалы деп ойлайсың?




«Болжау» стратегиясы

«Мюнстерберг» әдісі

Көп әріптің ішінен мағыналы сөздерді тапсаңыз, бүгінгі сабақтың кейіпкерлерін білесің.

Шшащуқоянимаүкімтлмтатиотоқылдақимгкгкиги

-Балалар, дұрыс таптыңдар. Енді қоян,үкі,тоқылдақ туралы не білеміз? Айтып көрейікші.

-Ендеше, қоян,үкі,тоқылдақ бүгінгі сабағымыздың кейіпкерлері болмақ.

ЕББҚЕО: аталған кейіпкерлердің ішінен өзі білетін бір-екеуі туралы айтып береді.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру

2-тапсырма

Ертегіні мұғалім дауыстап оқып береді.

Сөздік жұмыс.


Ертегіні бөліктерге бөліп топқа таратып беремін;

  • Оқушылар ертегінің басын, жалғасуын және аяқталуын тауып құрастырады.

  • Құраған ертегіні рөлге бөліп оқиды.


Бағалау критерийі:


Дескриптор:

Ұпай:

Ертегінің басталуын,жалғасуын, аяқталуын тауып, толық ертегі мазмұнын құрастыру. Рөлге бөліп оқу.


Ертегінің басталуын табады

1

Ертегінің жалғасуын табады

1

Ертегінің соңын табады

1

Образға еніп оқиды

1

Барлығы


4 ұпай


2-тапсырма. «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі.

(жұптық жұмыс)

  • Балалар жұптасып отырады;

  • Ертегі мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ дайындайды,жауап береді;


Бағалау критерийі:


Дескриптор:

Ұпай:

Ертегі мазмұны бойынша сұрақ құрастыру, жауап беру.

Сұрақ құрастырады

1

Сұраққа жауап береді

1



Барлығы


2 ұпай


ЕББҚЕО: жұбына сұрақ құрастырып қойып көреді. Жұбының сұрағына жауап беріп көреді.

Саралау тәсілі:

Ойлау дағыдысы жоғары оқушы:

Ертегі мазмұны бойынша нақтылау сұрағын құрастырады.



Көрсетілген сезімдер мысал мазмұнының қай тұсында көрсетілгенін тап



Кестеге аурудың белгілерін жазады

Сұраққа жауап береді





Оқушылар көп әріптің ішінен мағыналы сөздерді шығара отырып, бүгінгі сабақтың кейіпкерлерін табады.





Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.





Түсініксіз сөздердің мағынасын ашады







Оқушылар дескрипторға қарап, тапсырманы орындайды.

Ойларын жүйелі жеткізеді.










«Ойлан,жұптас,

бөліс» әдісі бойынша жұптық жұмыс жүргізеді.






Қарқыны жоғары оқушы

- Ертегі мазмұны бойынша нақтылау сұрағын құрастырады.






«Баскетбол ойыны» арқылы өзін-өзі бағалау





ҚБ: Мұғалімнің ауызша бағалауы үздіксіз жүріп отырады.









Критерий бойынша өз жұмысына тиісті ұпайын алады.












Критерий бойынша өз жұмысына тиісті ұпайын алады.












Критерий бойынша өз жұмысына тиісті ұпайын алады.







Интерактивті тақта

Суреттер



























Оқулық, дәптер

















Жұптық жұмыс






























Топтық жұмыс


5 минут

3-тапсырма: Топтық жұмыс. «Пазл» құрастыру әдісі.

Топтарға үш сурет беріледі. Құрастырған суреттері бойынша тапсырмалар жасырылған.

Бағалау критерийі:


Дескриптор:

Ұпай:

Қағаз тілімдері арқылы сурет құрастыру

Сурет құрастырады

<

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!