5
минут
Сабақтың
ортасы
Жаңа
білім
10
минут
Жұптық
жұмыс
5
минут
8
минут
|
Үй
тапсырмасын тексеру
7 – тапсырма 15
-бет
Көрсетілген сезімдер мысал
мазмұнының қай тұсында көрсетілгенін тап. «Қасқыр мен тырна»
мысалын оқу.
Дескриптор:
-
сезімдер мысал мазмұнының
қай тұсында көрсетілгенін табады (1б)
Сабақтың
басы
«Ой
қозғау»
Кестеге аурудың белгілерін
жаз.
Қайсысын жұқпалы деп
ойлайсың?
«Болжау»
стратегиясы
«Мюнстерберг»
әдісі
Көп әріптің ішінен мағыналы
сөздерді тапсаңыз, бүгінгі сабақтың кейіпкерлерін
білесің.
Шшащуқоянимаүкімтлмтатиотоқылдақимгкгкиги
-Балалар, дұрыс таптыңдар.
Енді қоян,үкі,тоқылдақ туралы не білеміз? Айтып
көрейікші.
-Ендеше, қоян,үкі,тоқылдақ
бүгінгі сабағымыздың кейіпкерлері
болмақ.
ЕББҚЕО: аталған
кейіпкерлердің ішінен өзі білетін бір-екеуі туралы айтып
береді.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын түсіндіру
2-тапсырма
Ертегіні мұғалім
дауыстап оқып береді.
Сөздік
жұмыс.
Ертегіні бөліктерге бөліп
топқа таратып беремін;
-
Оқушылар ертегінің басын,
жалғасуын және аяқталуын тауып
құрастырады.
-
Құраған ертегіні рөлге
бөліп оқиды.
Бағалау
критерийі:
|
Дескриптор:
|
Ұпай:
|
Ертегінің
басталуын,жалғасуын, аяқталуын тауып, толық ертегі мазмұнын
құрастыру. Рөлге бөліп оқу.
|
Ертегінің басталуын
табады
|
1
|
Ертегінің жалғасуын
табады
|
1
|
Ертегінің соңын
табады
|
1
|
Образға еніп
оқиды
|
1
|
Барлығы
|
|
4
ұпай
|
2-тапсырма.
«Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі.
(жұптық
жұмыс)
Бағалау
критерийі:
|
Дескриптор:
|
Ұпай:
|
Ертегі мазмұны бойынша
сұрақ құрастыру, жауап беру.
|
Сұрақ
құрастырады
|
1
|
Сұраққа жауап
береді
|
1
|
|
|
Барлығы
|
|
2 ұпай
|
ЕББҚЕО:
жұбына сұрақ құрастырып
қойып көреді. Жұбының сұрағына жауап беріп
көреді.
Саралау
тәсілі:
Ойлау дағыдысы жоғары
оқушы:
Ертегі мазмұны бойынша
нақтылау сұрағын құрастырады.
|
Көрсетілген сезімдер мысал
мазмұнының қай тұсында көрсетілгенін
тап
Кестеге аурудың белгілерін
жазады
Сұраққа жауап
береді
Оқушылар көп әріптің ішінен мағыналы сөздерді
шығара отырып, бүгінгі сабақтың кейіпкерлерін
табады.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен
танысады.
Түсініксіз сөздердің
мағынасын ашады
Оқушылар дескрипторға
қарап, тапсырманы орындайды.
Ойларын жүйелі
жеткізеді.
«Ойлан,жұптас,
бөліс» әдісі бойынша жұптық
жұмыс жүргізеді.
Қарқыны жоғары
оқушы
-
Ертегі мазмұны бойынша
нақтылау сұрағын құрастырады.
|
«Баскетбол ойыны» арқылы
өзін-өзі бағалау
ҚБ: Мұғалімнің ауызша бағалауы
үздіксіз жүріп отырады.
Критерий бойынша өз
жұмысына тиісті ұпайын алады.
Критерий бойынша өз
жұмысына тиісті ұпайын алады.
Критерий бойынша өз
жұмысына тиісті ұпайын алады.
|
Интерактивті
тақта
Суреттер
Оқулық,
дәптер
Жұптық
жұмыс
|