Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Әдебиеттік оқу пәніне арналған қысқа мерзімді жоспар


    Мектеп атауы:

    «Ә.Қастеев атындағы орта мектеп МДШО» кмм

    Бөлім:

    Ортақ тақырып: «Дені саудың - жаны сау»

    Педагогтің Т.А.Ә.

    Баекеева М.

    Күні:

    23.01.2023

    Сынып: 2 «А»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспаған саны

    Сабақтың тақырыбы

    Денсаулықты сақтай біл!

    55– сабақ Орыс халқының ертегісі. «Қоян»

    ( Әдебиеттік оқу. 2 -бөлім. Оқулық 16-17 бет «Алматыкітап» баспасы, 2022ж. )

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    2.1.1.1 – шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

    2.2.5.1 – мұғалімнің көмегімен көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуы мен аяқталуын анықтау.

    Сабақтың мақсаты

    • Шығарма мазмұны бойынша сұрақтар құрып, жауап береді;

    • Шығарманың басын, ортасын, соңын анықтайды.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі\уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың

    басы

    3 минут


    Ұйымдастыру кезеңі:

    Психологиялық ахуал қалыптастыру

    • «Менің жақсы көретін оқушым кім» ойыны арқылы сабаққа ұйымдастыру





    Оқушылар қорапшада салынған суретті жеке-жеке келіп көреді



    Керемет!

    Тамаша!

    Қорап, айна





    5 минут



















    Сабақтың

    ортасы



    Жаңа білім

    10 минут























    Жұптық жұмыс

    5 минут





















    8 минут

    Үй тапсырмасын тексеру

    7 – тапсырма 15 -бет

    Көрсетілген сезімдер мысал мазмұнының қай тұсында көрсетілгенін тап. «Қасқыр мен тырна» мысалын оқу.



    Дескриптор:

    - сезімдер мысал мазмұнының қай тұсында көрсетілгенін табады (1б)


    Сабақтың басы

    «Ой қозғау»

    Кестеге аурудың белгілерін жаз.

    Қайсысын жұқпалы деп ойлайсың?




    «Болжау» стратегиясы

    «Мюнстерберг» әдісі

    Көп әріптің ішінен мағыналы сөздерді тапсаңыз, бүгінгі сабақтың кейіпкерлерін білесің.

    Шшащуқоянимаүкімтлмтатиотоқылдақимгкгкиги

    -Балалар, дұрыс таптыңдар. Енді қоян,үкі,тоқылдақ туралы не білеміз? Айтып көрейікші.

    -Ендеше, қоян,үкі,тоқылдақ бүгінгі сабағымыздың кейіпкерлері болмақ.

    ЕББҚЕО: аталған кейіпкерлердің ішінен өзі білетін бір-екеуі туралы айтып береді.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру

    2-тапсырма

    Ертегіні мұғалім дауыстап оқып береді.

    Сөздік жұмыс.


    Ертегіні бөліктерге бөліп топқа таратып беремін;

    • Оқушылар ертегінің басын, жалғасуын және аяқталуын тауып құрастырады.

    • Құраған ертегіні рөлге бөліп оқиды.


    Бағалау критерийі:


    Дескриптор:

    Ұпай:

    Ертегінің басталуын,жалғасуын, аяқталуын тауып, толық ертегі мазмұнын құрастыру. Рөлге бөліп оқу.


    Ертегінің басталуын табады

    1

    Ертегінің жалғасуын табады

    1

    Ертегінің соңын табады

    1

    Образға еніп оқиды

    1

    Барлығы


    4 ұпай


    2-тапсырма. «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі.

    (жұптық жұмыс)

    • Балалар жұптасып отырады;

    • Ертегі мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ дайындайды,жауап береді;


    Бағалау критерийі:


    Дескриптор:

    Ұпай:

    Ертегі мазмұны бойынша сұрақ құрастыру, жауап беру.

    Сұрақ құрастырады

    1

    Сұраққа жауап береді

    1



    Барлығы


    2 ұпай


    ЕББҚЕО: жұбына сұрақ құрастырып қойып көреді. Жұбының сұрағына жауап беріп көреді.

    Саралау тәсілі:

    Ойлау дағыдысы жоғары оқушы:

    Ертегі мазмұны бойынша нақтылау сұрағын құрастырады.



    Көрсетілген сезімдер мысал мазмұнының қай тұсында көрсетілгенін тап



    Кестеге аурудың белгілерін жазады

    Сұраққа жауап береді





    Оқушылар көп әріптің ішінен мағыналы сөздерді шығара отырып, бүгінгі сабақтың кейіпкерлерін табады.





    Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.





    Түсініксіз сөздердің мағынасын ашады







    Оқушылар дескрипторға қарап, тапсырманы орындайды.

    Ойларын жүйелі жеткізеді.










    «Ойлан,жұптас,

    бөліс» әдісі бойынша жұптық жұмыс жүргізеді.






    Қарқыны жоғары оқушы

    - Ертегі мазмұны бойынша нақтылау сұрағын құрастырады.






    «Баскетбол ойыны» арқылы өзін-өзі бағалау





    ҚБ: Мұғалімнің ауызша бағалауы үздіксіз жүріп отырады.









    Критерий бойынша өз жұмысына тиісті ұпайын алады.












    Критерий бойынша өз жұмысына тиісті ұпайын алады.












    Критерий бойынша өз жұмысына тиісті ұпайын алады.







    Интерактивті тақта

    Суреттер



























    Оқулық, дәптер

















    Жұптық жұмыс






























    Топтық жұмыс


    5 минут

    3-тапсырма: Топтық жұмыс. «Пазл» құрастыру әдісі.

    Топтарға үш сурет беріледі. Құрастырған суреттері бойынша тапсырмалар жасырылған.

    Бағалау критерийі:


    Дескриптор:

    Ұпай:

    Қағаз тілімдері арқылы сурет құрастыру

    Сурет құрастырады

    <

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Баекеева Мақпал Турдыкеқызы
    30 Наурыз 2023
    892
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ: Денсаулықты сақтай біл. Қоян ертегісі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ: Денсаулықты сақтай біл. Қоян ертегісі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Лессон стади зерттеу сабағына жазылған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Әдебиеттік оқу пәніне арналған қысқа мерзімді жоспар


    Мектеп атауы:

    «Ә.Қастеев атындағы орта мектеп МДШО» кмм

    Бөлім:

    Ортақ тақырып: «Дені саудың - жаны сау»

    Педагогтің Т.А.Ә.

    Баекеева М.

    Күні:

    23.01.2023

    Сынып: 2 «А»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспаған саны

    Сабақтың тақырыбы

    Денсаулықты сақтай біл!

    55– сабақ Орыс халқының ертегісі. «Қоян»

    ( Әдебиеттік оқу. 2 -бөлім. Оқулық 16-17 бет «Алматыкітап» баспасы, 2022ж. )

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    2.1.1.1 – шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

    2.2.5.1 – мұғалімнің көмегімен көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуы мен аяқталуын анықтау.

    Сабақтың мақсаты

    • Шығарма мазмұны бойынша сұрақтар құрып, жауап береді;

    • Шығарманың басын, ортасын, соңын анықтайды.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі\уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың

    басы

    3 минут


    Ұйымдастыру кезеңі:

    Психологиялық ахуал қалыптастыру

    • «Менің жақсы көретін оқушым кім» ойыны арқылы сабаққа ұйымдастыру





    Оқушылар қорапшада салынған суретті жеке-жеке келіп көреді



    Керемет!

    Тамаша!

    Қорап, айна





    5 минут



















    Сабақтың

    ортасы



    Жаңа білім

    10 минут























    Жұптық жұмыс

    5 минут





















    8 минут

    Үй тапсырмасын тексеру

    7 – тапсырма 15 -бет

    Көрсетілген сезімдер мысал мазмұнының қай тұсында көрсетілгенін тап. «Қасқыр мен тырна» мысалын оқу.



    Дескриптор:

    - сезімдер мысал мазмұнының қай тұсында көрсетілгенін табады (1б)


    Сабақтың басы

    «Ой қозғау»

    Кестеге аурудың белгілерін жаз.

    Қайсысын жұқпалы деп ойлайсың?




    «Болжау» стратегиясы

    «Мюнстерберг» әдісі

    Көп әріптің ішінен мағыналы сөздерді тапсаңыз, бүгінгі сабақтың кейіпкерлерін білесің.

    Шшащуқоянимаүкімтлмтатиотоқылдақимгкгкиги

    -Балалар, дұрыс таптыңдар. Енді қоян,үкі,тоқылдақ туралы не білеміз? Айтып көрейікші.

    -Ендеше, қоян,үкі,тоқылдақ бүгінгі сабағымыздың кейіпкерлері болмақ.

    ЕББҚЕО: аталған кейіпкерлердің ішінен өзі білетін бір-екеуі туралы айтып береді.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру

    2-тапсырма

    Ертегіні мұғалім дауыстап оқып береді.

    Сөздік жұмыс.


    Ертегіні бөліктерге бөліп топқа таратып беремін;

    • Оқушылар ертегінің басын, жалғасуын және аяқталуын тауып құрастырады.

    • Құраған ертегіні рөлге бөліп оқиды.


    Бағалау критерийі:


    Дескриптор:

    Ұпай:

    Ертегінің басталуын,жалғасуын, аяқталуын тауып, толық ертегі мазмұнын құрастыру. Рөлге бөліп оқу.


    Ертегінің басталуын табады

    1

    Ертегінің жалғасуын табады

    1

    Ертегінің соңын табады

    1

    Образға еніп оқиды

    1

    Барлығы


    4 ұпай


    2-тапсырма. «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі.

    (жұптық жұмыс)

    • Балалар жұптасып отырады;

    • Ертегі мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ дайындайды,жауап береді;


    Бағалау критерийі:


    Дескриптор:

    Ұпай:

    Ертегі мазмұны бойынша сұрақ құрастыру, жауап беру.

    Сұрақ құрастырады

    1

    Сұраққа жауап береді

    1



    Барлығы


    2 ұпай


    ЕББҚЕО: жұбына сұрақ құрастырып қойып көреді. Жұбының сұрағына жауап беріп көреді.

    Саралау тәсілі:

    Ойлау дағыдысы жоғары оқушы:

    Ертегі мазмұны бойынша нақтылау сұрағын құрастырады.



    Көрсетілген сезімдер мысал мазмұнының қай тұсында көрсетілгенін тап



    Кестеге аурудың белгілерін жазады

    Сұраққа жауап береді





    Оқушылар көп әріптің ішінен мағыналы сөздерді шығара отырып, бүгінгі сабақтың кейіпкерлерін табады.





    Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.





    Түсініксіз сөздердің мағынасын ашады







    Оқушылар дескрипторға қарап, тапсырманы орындайды.

    Ойларын жүйелі жеткізеді.










    «Ойлан,жұптас,

    бөліс» әдісі бойынша жұптық жұмыс жүргізеді.






    Қарқыны жоғары оқушы

    - Ертегі мазмұны бойынша нақтылау сұрағын құрастырады.






    «Баскетбол ойыны» арқылы өзін-өзі бағалау





    ҚБ: Мұғалімнің ауызша бағалауы үздіксіз жүріп отырады.









    Критерий бойынша өз жұмысына тиісті ұпайын алады.












    Критерий бойынша өз жұмысына тиісті ұпайын алады.












    Критерий бойынша өз жұмысына тиісті ұпайын алады.







    Интерактивті тақта

    Суреттер



























    Оқулық, дәптер

















    Жұптық жұмыс






























    Топтық жұмыс


    5 минут

    3-тапсырма: Топтық жұмыс. «Пазл» құрастыру әдісі.

    Топтарға үш сурет беріледі. Құрастырған суреттері бойынша тапсырмалар жасырылған.

    Бағалау критерийі:


    Дескриптор:

    Ұпай:

    Қағаз тілімдері арқылы сурет құрастыру

    Сурет құрастырады

    <

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Презентация 3 сынып
    30.03.2023
    892
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Баекеева Мақпал Турдыкеқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации