Материалдар / Ашық сабақ Деректер базасымен жұмыс
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Деректер базасымен жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
электрондық кестеде деректер базасын құру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Желтоқсан 2023
191
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Бөлімі:

ІІІ бөлім. Деректер базасы

Педагогтің аты-жөні:

Бекишева Г.Е.

Күні:

11.12.2023ж.

Сынып: 9 «А»сынып

Қатысушылар саны:12

Қатыспағандар саны: жоқ

Сабақтың тақырыбы

Деректер базасымен жұмыс

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

9.2.2.2 - электронды кестеде деректер базасын құру;

9.2.2.3 - деректерді іздеуді, сұрыптауды және сүзгілеуді жүзегеасыру;

Сабақтың мақсаты:

Барлықоқушы:электрондық кестеде деректер ұғымын анықтайды;

Оқушылардың көбі:электронды кестені деректер базасы ретінде қолданады;

Кейбір оқушылар: деректер базасының маңаздылығын талдай алады.

Бағалау критерийлері



  • электрондық кестеде деректер базасын құрады;

  • деректер базасы арқылы сұрыптау, сүзгілеу, іздеу функцияларын жүргізеді;

Құндылықтарға баулу



Ынтымақтастық:топтықжұмысбарысындажылулыққарым-қатынастардамиды,ынтымақтастықдағдыларықалыптасадыжәнесындарлыкөзқарасдамиды,қарым-қатынастардықалыптастырукезіндесыниойлауқабілетідағдыланады.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы/

3 мин.

















Қызығушылықтыояту/5мин

Өткен сабақтыпысықтау








Миғашабуыл

/5 мин









Сәлемдесу,түгендеуСыныптапсихологиялықахуалорнату:

Ой сергіту:

«Кім екенін тап» ойыны

Әрбір адам өзінің аты-жөнін көрсетпей, өз-өзіне психологиялық мінездеме жазады. Өзінің ұнамды- ұнамсыз қасиеттерін жазу. Бұл мінездеме жазылған беттерді жетекші жинап араластырады да, арасынан біреуін алып дауыстап оқиды. Топ мүшелері мінездеменің иесін табуы керек.


«100 кітап жобасы» аясында 100 кітап тізіміне сұрыпталған қазақ көркем әдебиеті мен әлем классикалық әдебиетіне құрған деректер базасын құру


Атауы

Автор

Шыққан жылы

Баспа атауы

1

Абай жол

Мұхтар Әуезов

2006

Жазушы

2

Қазақ солдаты

Ғабит Мүсрепов

2007

Жазушы

3

-

-

-

-



«Миға шабуыл»стратегиясыарқылы өткенсабақпенжаңасабақтыұштастырыппроблеманы біргешешу






Оқушылармұғалімменсәлемдеседі.




Оқушылар өздері туралы мінездеме жазады, өзінің ұнамды-ұнамсыз қасиеттерін жазады.


Мақсаты:оқушыларбір-бірлеріменжақсы қарым-қатынаста болады,сабаққакөңілді қатысады.





Оқушылар 100 кітап тізіміне сұрыпталған қазақ көркем әдебиеті мен әлем классикалық әдебиетіне құрған деректер базасын тақтада түсіндіреді





Оқушылар берілген сұрақтар туралыпікірлерін еркінжеткізеді:

-үлкен мәліметтер қорында ақпаратты қалай табуға болады?

-электрондық кестенің мәліметтер қорында қандай әрекеттерді орындауға болады?

-сүзгілеуді пайдаланып , мәліметтерді қалай іздеуге болады?

-сұрыптау не үшін қолданылады және қандай түрлерін білесіңдер?

-қандай мәліметтерді сұрыптауға болады?









Ауызша мадақтау











Смайликтерарқылы















.




Оқытудың белсенді әдістері NIS.

Астана,

2013



презентация









ДК Оқулық

9-сынып


Үлестрмелі карталар

https://www.opiq.kz/kit/15/chapter/776



Сабақтың ортасы

Мағынаны тану/5мин






Саралау тапсырмалары/10мин.














































Шығармашылық жұмыс/12мин










Оқулықтаберілгенақпараттыоқушыларменбірге талдайды.

Слайд арқылытаныстырылымжасау.


Мақсаты:аудиалжәневизуалоқушылардың білім алуынажағдай жасау.



Оқушыларғажекепрактикалықжұмысорындату

1-тапсырма жалпы тапсырма.

Мұғалім оқушығакөмектеседі.


«Досыңаәңгімелепбер»әдісі


1-тапсырма.

Excel электрондық кестесінде Сатылым_МҚ мәліметтер қорын жасаңдар.Кесте келесі өрістерден тұрады: Сатушы коды, Аты-жөні,Мекенжайы, Қала, 1-тоқсан, 2-тоқсан, 3-тоқсан, 4-тоқсан. Ұяшықтардың форматы: -ақша;

Белгілеу: теңге


2-тапсырма жұптық тапсырма, өз беттерімен орындайды.


2-тапсырма.

«Оқушылар» ДБ.

Кестенің құрылымын төмендегідей қойыңдар:тегі, аты, әкесінің аты,мекенжайы, телефон номері, қызығатын ісі.

«Оқушылар» кестесі деп сақтаймыз, қалаған бағанға сұрыптау жүргізу.





3-тапсырмашығармашылық

тапсырма.Өз беттерінше орындауын қадағалайды

Тапсырма:

    1. Ехсel -дің 1-парағының А, B, C бағандарына1–20

қатар аралығын 1 мен 999 аралығындағы кездейсоқ сандармен толтырыңдар. Төмендегі іздеулерді орындаңдар:

    1. Барлық7-ден басталатынсандардыіздеп тап.

    2. Барлық 5-тен басталатынжәне9-бен аяқталатын 3 таңбалысандардытап.

Барлық 2-мен басталатынсандарды 0- геауыстыр











Оқушылар оқулықтағы ақпаратты мұғаліммен бірге талдайды.

Аудиал және визуал білім алады







Оқушылар жеке практикалық жұмыстарды мұғалім көмегімен орындайды.


Оқушылар берілген ақпарат бойынша білгенін басқаларға айтады


Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды«Сатылым_МҚ» атпен сақтайды


Дескриптор:

-берілген мәліметтер бойынша мәліметтер қорын жасайды;

-кестенің пішімін өзгертеді;

-кесте ұяшықтарын ақша форматына өзгертеді.






Оқушылар 2-тапсырманы өз беттерімен орындайды.

Берілген мәлімет бойынша деректер базасын құрады, оны «Оқушылар» атпен сақтайды.


Дескриптор:

- берілген мәліметтер бойынша мәліметтер қорын жасайды;

-кестенің пішімін өзгертеді

-сұрыптаулар жүргізеді;










3-тапсырманы өз беттерінше орындайды:



Оқушылар А, В, С бағандарына және 1-20 қатар аралығын 1-999 кездейсоқ сандармен толтырады. 1.1 және 1.2 іздеулерді орындайды


Дескриптор:

-А,В,С бағандарын және 1-20 жолды 1-999 сандарымен толтырады;

-барлық 7 басталатын және 9 бен аяқталатын сандарды іздейді;

-барлық 2 мен басталатын сандарды 0-ге ауыстырады:




Ауызша мадақтау






















Медальдар арқылы

188тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!