Ашық сабақ Деректер форматы 7-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Деректер форматы 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
информатика пәні мұғалімдеріне арналған ашық сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Тапсырмаларды электрондық кесте көмегімен шешу

Мектеп: С.Нұрниязұлы атындағы мектеп-интернат


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Ералиева Гулжайна

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Деректер форматы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.3..1 Деректердің типін жіктеу


Сабақтың мақсаты

Деректер форматының түрлерін меңгеру, электронды кестеде деректер типімен жұмыс жасауды үйрену

Бағалау критерийлері

1. Оқушылардың барлығы: Еxcel-де қандай деректер форматы қолданылатынын және электрондық кестеде мәліметтерді қалай бейнелейтінін біледі

2. Оқушылардың басым бөлігі: Бұрын алған білімдерін тек стандартты жағдайларда ғана емес, сонымен қатар жаңа жағдайларда да дұрыс қолданады.

3. Оқушылардың кейбіреуі: Талдау жүргізуі, қорытындылар шығаруы мүмкін. Кестелік процессордың тәжірибеде қолданылуын біледі. Деректер форматын озгерте алады.

Пәнге тән лексика мен терминология




кесте

таблица

table



Мәліметтер форматы, формулалар, салыстырмалы сілтеме, абсолютті сілтеме, аралас сілтеме

Құндылықтарды дарыту

Сабақ барысында сын тұрғысынан ойлауға үйрету арқылы оқушыларды шығармашылыққа баулу. Топтық жұмыс арқылы бірін бірі сыйлауға, пікірін тыңдауға, ынтымақтастыққа үйрету, тиімді байланысқа түсу дағдыларын меңгерту, нақтылап айтқанда, жұптық және топтық жұмыс арқылы дамыту.

Пәнаралық байланыстар

Математика, экономика

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақта, Excel кестелік процессоры

Бастапқы білім

Кестелік процессорда кестені құруды және форматтауды жүзеге асыра алады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет



Ресурстар


Сабақтың басы

0-2 мин









Білу

5 мин







Түсіну

9 мин







Қолдану

5 мин




Талдау

4 мин




Жинақтау

8 мин




Бағалау

5 мин


Кері байланыс

1 мин


Үйге тапсырма

1 мин


Ұйымдастыру. Топқа бөлу. Жол, баған, ұяшық суреттері арқылы үш топқа бөлу. Бағалау парақтары таратылады.

І топ «Жол»

ІІ топ «Баған»

ІІІ топ «Ұяшық»



  1. Сонымен, жол, баған, ұяшық дегенде біздің есімізге не түседі? (кесте)

  2. Кесте бізге не үшін қажет?

  3. Кестені қандай редакторларда құруға болады?

  4. Excel мен Word редакторларындағы кестелер айырмашылығы қандай?


Топтық жұмыс. 3 топқа берілген тақырыптар бойынша постер қорғау. (кітаптағы суреттерді жапсырып, ойларын толықтырып жазады)


Постерлер үш топтан бір мезгілде жинап алынады. Бұл олардың бір-бірінің сөзін тыңдауға, басқа тақырышаларды меңгеруге мүмкіндік береді.


Жұптық жұмыс. (Топтан ажырамай компьютерге отырады). Орындаған оқушының бағалау парағына смайликтер жапсыру. Үш топқа үш түрлі тапсырма беріледі.


Жеке жұмыс. Кестелік редакторда өз туған күніңді уақыт форматы бойынша енгіз. Ұяшыққа сандарды дұрыс енгізуде автоматты түрде тексеру қызметіне назар аударыңдар. Ортақ тапсырма.


Оқулықпен жұмыс

Мына әрекеттерді: қаріп, шекара, ұяшықты бояу, кестелер және т.б. командаларды қолдану арқылы өзгерістер енгізіңдер.


«Электрондық кестенің біздің өміріміздегі маңызы» Эссе жазу. (3-4 сөйлем)

Блоб ағашы. Стикерлер жапсыру.


Ұяшықтарға қорғаныс орнату. Ол не үшін қажет?

Презентация

































Флипчарт, маркер, желім, суреттер









Компьютер, смайликтер



































Дифференциация – Сіз қандай әдіспен көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Дарынды оқушылар алдына қандай мақсаттар қоюды жоспарлайсыз?

Бағалау оқушылардың материалды ұғыну деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?



Денсаулық және техника қауіпсіздігін сақтау

Дифференциация тапсырмаларда көрініс табады.

АКТ-нің дамыған дағдылары бар оқушыға бағытталған бағдар бар.



Бағалау әр оқушының орындаған тапсырмалары бойынша жүргізіледі. Өзін-өзі бағалау, бірін-бір бағалау.

Мұғалім бағалайды

ЕТ, эргономика кабинеттерінде ТҚ ескерту.

Сабақ барысында оқытудың белсенді әдісін пайдалану. ӘК-мен жұмыс.

ТБ негізгі ережелері

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаты/оқыту мақсаты шынайы болды ма?

Барлық оқушылар оқыту мақсатына жетті ме?

Егер жоқ болса, неге?

Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақытша кезеңдері көтерілді ме?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды және неге?

Бұл бөлімді сабақ барысында оқушылардың ойлануы үшін пайдаланыңыз. Сабағыңыз туралы ең қажетті сұрақтарға сол бағанада жауап беріңіз.


Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспекті жақсы өтті (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысы жақсартуға не мүмкіндік берер еді (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып туралы, олардың жетістіктері туралы не анықтадым/келесі сабақтарда неге көңіл бөлу керек, жеке оқушылардың қиыншылықтары?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.11.2018
2555
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі