Материалдар / Ашық сабақ "Диаграмма" Математика 1-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Диаграмма" Математика 1-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны бойынша жасақталған сабақ үлгісі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
9460
160 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

СЫНЫП: 1 «Ғ »Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:Диаграмма
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)Деректерді жинақтайды, жүйелейді және толықтырады.Қолда бар материалдарды пайдаланып кестелер, пиктограммалар және диаграммалар құрастырады.Ұқыптылыққа, ептілікке, салауатты өмір салтын құруға баулу.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


  • Жинақталған мәліметтер бойынша бағандық диаграмманы дұрыс құрастыра алады.


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • Тапсырма шарттарын ескере отырып, комбинациялардың не себепті дұрыс және бұрыс екендіктерін зерттей отырып талқылайды.


  • Кейбір оқушылар:


  • Алған білімді өмірде қолдана алады.
  • Тілдік мақсатОқушылар:
  • 1.Мәліметтер жинайды, диаграммалар құрастырады.
  • 2.Нақты тапсырмалар орындау барысында мәліметтердің арақатынасын көрсете алады .
  • 3. Диаграмма арқылы өз білімдерін тексере біледі..


  • Негізгі сөздер мен тіркестер:


    Диаграмма, пиктограмма.



    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:


    Талқылауға арналған тармақтар:Заттардың арақатынасы анықталады, талқыланады.






    Сіз неліктен диаграмма тіктөртбұрыштан, шаршыдан жасалады деп ойлайсыз?






    Таныстырылым бойынша ұсыныстар: Әр топ өз тобының білімдерін диаграмма құру арқылы көрсетеді.




    Алдыңғы тақырыпПиктограмма.
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы: 5 мин

















    Шаттық шеңбері: «Сәттілік !» Мақсаты: Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу.-Кімнің досы осы сыныпта отыр дегендер,қолын шапалақтасын!- Кім бүгінгі сабақта өзіне өзі сенімдімін дегендер қол көтерсін.азір көңіл-күйім тамаша дегендер өздерін бармақпен көрсетсін!

    Топқа бөлу. Мақсаты: жаңа сабаққа қатысты сутеттермен топқа бөлу, адам денсаулығына пайдасын айту.Өткен сабақты пысықтау.«Шапшаң қадам» Қолдарындағы жемістерден пиктограмма құру, жемістердің арақатынасын айту.
    Оқушылар тамаша көніл- күймен өз тілектерін айтады.













    « Көңілді жемістер галереясына» саяхат жасап, жемістерді алу арқылы топқа бөлемін.



    Ортасы : 20 мин























    Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
  • «Ой қозғау»
  • Аян күнделігіндегі 1 аптада жинаған смайликтерді санады. Өз бағаларын санап Аян пиктограмма құрды.

    Дүйсенбі- Сейсенбі-Сәрсенбі-Бейсенбі-Жұма-

    -Балалар Аян -Дүйсенбіде қанша смайлик алды?-Сейсенбіде қанша смайлик алды?-Сәрсенбіде қанша смайлик алды?-Бейсенбіде қанша смайлик алды?-Жұма күні қанша смайлик алды?Қай күндері көп смайлик алды?ай күндердегі смайликтердің саны бірдей?-Осы аптады барлығы қанша смайлик жинады?-Балалар, Аян жинаған мәліметтерінен пиктограмма құрастырған екен.Ал, балалар, мәліметті басқа тәсілмен де құруға болады екен. Ол үшін сендер мына тапсырмаға назар аударыңыздар.Кестеге шокаладты балмұздақ, кілегейлі балмұздақ және жемісті балмұздақ суреттері қойылады. Әр оқушы өзінің сүйікті балмұздағын текшемен белгілейді. Сонда әр топтың ең сүйікті балмұздағының саны диаграмма арқылы шығады.

    № 2.Оқылым.Оқулықпен жұмыс.Диаграмма-бұл тіктқртбұрыштардан немесе шаршылардан тұратын сурет. Ол мәліметтердің арақатынасын көрсетеді.1-тапсырма.

    Диаграммаға қара. Сұрақтарға жауап бер.Неше бала доп ойнағанды жақсы көреді?Неше бала велосипед тепкенді жақсы көреді?Неше бала секіргішпен секіргенді жақсы көреді?Д-5В-7С-3-Қайсысын балалар жақсы көреді?-Иә, велосипедті.Диаграммадан сандардың арақатынасын түсіндіру. Топтық жұмыс. Диаграмма құр.1-топ.Сен неше жастасың?2-топКімнің жуған тәрелкесі көп?3-топСпорттық жетістіктер.Топтық жұмысты таныстырады.Дәптермен жұмыс.
  • Гүлзардағы гүлдер Диагармма сал.
  • Қызғалдақ-4Раушан-3Түймедақ-3

    2.Қысқа жинаған қор.Бал-4Таңқурай-8Алма-3Бүлдірген-63.Сәйкестендіру. Диагармманы боя.Жасыл-7Қызыл-3Сары-14.Демалыс.Суретін сал.Күз, қыс, көктем, жаз.5.Жұбын тап. Сурет пен диаграмманы сызықпен қос.Сергіту сәті: «Джунглидегі жаңбыр»


    Тыңдалым.





    Таныстырылым, оқулықпен жұмыс.Оқулықтағы сөздерге түсініктеме береді.

    АКТ-ны қолдану





































































































    Әр топ берілген тапсырма бойынша диаграмма құрастырады.



    Аяқталуы 15 мин





























    5 мин





























    Топтық жұмыс. Дана- 6 қызанақАян - 4 сәбізКім артық көкөніс жинады?Нешеуі артық?

    І-топ Пиктогармма2-топ Диаграмма3-топ Есепті шығару

    Бағалау. Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау.Топ басшысы ұпайды санайды, қорытады, өзге топтарға пікір айтады.

    Кері байланысАлынған ақпарат негізінде қорытынды жасау.
  • Диагармма деген не?
  • Диаграмма жасау үшін қандай фигуралар қажет?
  • Пиктограмма деген не?
  • Пиктограмманы қалай белгілейміз?


  • -Балалар бүгінгі сабақтан не білдік? Не үйрендік?-Сабақтың қай бөлімі саған ерекше болды? Неліктен деп ойлайсың?-Бір-біріңізге, тілек тілейсіңдер?

    Оқушылар өз ойларын айта отырып, текшелерден Астана қаласында өтетін Халқаралық экспоға арналға ғимарат тұрғызады. Өз ойларымен бөліседі.
    3-топқа суреттер беру.





















    Топ басшысының қорытындылауы.







    Қосымша ақпарат: Бордың жасалуы туралы түсінік алады.






    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіру қалай жопарлайсыз Бағалау- Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс
  • Оқушыға қосымша көмекті жеке оқушығаа жетелеуші сұрақтар беру арқылы және өмірмен байланыстыра отырып жоспарлау.Қабілеті жоғары оқушыға өз бетімен жұмыстар жүргізуге тапсырма беру.
  • Оқушылардың алған білімдерінің топ басшысының бағалауы бойынша бағалаймын
  • Дүниетану пәнімен пәнаралық байланыс болды. АКТ-ны пайдалану.
  • РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жопарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетілер енгіздім және неліктен?

    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікркіңізді жазыңыз . Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.




    Қорытындыны бағамдау Қанадай екі нәрсе табасты болды. ( оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)?

    1:

    2:

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)?

    1:

    2:

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмкетесетін не білдім?





























    Оқу ісінің меңгерушісі: ___________

    Сабақ тақырыбы: Жиын және логика элементтеріПиктограммаМектеп:
    Күні :

    Мұғалімнің есімі:
    СЫНЫП: 1-сыныпҚатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:
    Оқу мақсаты:деректерді жинақтайды, жүйелейді және толықтырады; қолда бар материалдарды пайдаланып кестелер, пиктограмма мен диаграммалар құрастырады.
    Барлық оқушылар:Оқушылардың басым бөлігі:Кейбір оқушылар:

    Ресурстар:А3 пішімдегі төрт парақ;әртүрлі пішіндегі текшелер жиынтығы;жемістердің муляждар жиынтығы;көгөністердің муляждар жиынтығы;пиктограммалар сызылған стикерлер.
    Тірек сөздерпиктограмма.
    Сабақтың мақсаты:Оқушыларды пиктограммалармен таныстыру, мәліметтерді­ жинау дағдысын қалыптастыру, алған мәліметтерді жүйелеу.
    Сабаққа байланысты деректі материалдар

    Сабаққа қатысты ескертпелер

    Пиктограмма — бұл белгі немесе бір нәрсені шартты бейнелеуде қолданылатын шағын кескін. Пик­ тограм­маны­ адамдар жазу болмаған кезде қолданған. Олар қазіргі заманда жол белгілерін, картадағы шартты белгілерде, ауа райының шартты белгілерінде және т.б. қолданылады. Мәліметтер жиынын көрсету үшін пиктограмманы қолдану өте ыңғайлыысалы, жемістер жиынтығымен­ жұмыс істейтін­ топ алдымен барлық жемістерді бөлек-бөлек топтап жинап алулары тиіс: алмалар, алмұрттар,­ шабда­лылар­ және т.б. Содан кейін олар парақтағы бірінші­ бағанға жиынтықта бар алманы немесе сон­ша дөңгелекті бейнелеулері керек, содан соң екінші бағанға жиынтықта қанша алмұрт бар болса, сонша дөңгелекті салулары тиіс және т. б. Әр бағанды міндетті түрде таңбалап жазулары­ керек: алмалар, алмұрттар және т.б.Осыдан кейін топтарға өз жұмыстарының нәти­ желерін айтуды ұсыныңыз. Топ мүшелері мәлімет­тер­ жазылған парақпен шығып, айтып береді. Оқушыларға­ мынадай сұрақтар қойыңыз:— Қай жемістер көп?— Қай жемістер аз?— Қай жемістердің саны тең?Әр топ өз жұмыстарының нәтижесін көрсетуі тиіс. Оқушылардың парақтарда пиктограммаларды бейнелегенін
    578тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!