Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
СЫНЫП: 1 «Ғ » | Қатысқандар саны:24 | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: | Диаграмма | |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Деректерді жинақтайды, жүйелейді және толықтырады.Қолда бар материалдарды пайдаланып кестелер, пиктограммалар және диаграммалар құрастырады.Ұқыптылыққа, ептілікке, салауатты өмір салтын құруға баулу. | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |
Оқушылардың басым бөлігі: | ||
Кейбір оқушылар: | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар: | |
Негізгі сөздер мен тіркестер: | ||
Диаграмма, пиктограмма. | ||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: | ||
Талқылауға арналған тармақтар:Заттардың арақатынасы анықталады, талқыланады. | ||
Сіз неліктен диаграмма тіктөртбұрыштан, шаршыдан жасалады деп ойлайсыз? | ||
Таныстырылым бойынша ұсыныстар: Әр топ өз тобының білімдерін диаграмма құру арқылы көрсетеді. | ||
Алдыңғы тақырып | Пиктограмма. | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы: 5 мин | Шаттық шеңбері: «Сәттілік !» Мақсаты: Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу.-Кімнің досы осы сыныпта отыр дегендер,қолын шапалақтасын!- Кім бүгінгі сабақта өзіне өзі сенімдімін дегендер қол көтерсін.-Қазір көңіл-күйім тамаша дегендер өздерін бармақпен көрсетсін! Топқа бөлу. Мақсаты: жаңа сабаққа қатысты сутеттермен топқа бөлу, адам денсаулығына пайдасын айту.Өткен сабақты пысықтау.«Шапшаң қадам» Қолдарындағы жемістерден пиктограмма құру, жемістердің арақатынасын айту. | Оқушылар тамаша көніл- күймен өз тілектерін айтады. « Көңілді жемістер галереясына» саяхат жасап, жемістерді алу арқылы топқа бөлемін. |
Ортасы : 20 мин | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Дүйсенбі- Сейсенбі-Сәрсенбі-Бейсенбі-Жұма- -Балалар Аян -Дүйсенбіде қанша смайлик алды?-Сейсенбіде қанша смайлик алды?-Сәрсенбіде қанша смайлик алды?-Бейсенбіде қанша смайлик алды?-Жұма күні қанша смайлик алды?Қай күндері көп смайлик алды?-Қай күндердегі смайликтердің саны бірдей?-Осы аптады барлығы қанша смайлик жинады?-Балалар, Аян жинаған мәліметтерінен пиктограмма құрастырған екен.Ал, балалар, мәліметті басқа тәсілмен де құруға болады екен. Ол үшін сендер мына тапсырмаға назар аударыңыздар.Кестеге шокаладты балмұздақ, кілегейлі балмұздақ және жемісті балмұздақ суреттері қойылады. Әр оқушы өзінің сүйікті балмұздағын текшемен белгілейді. Сонда әр топтың ең сүйікті балмұздағының саны диаграмма арқылы шығады. № 2.Оқылым.Оқулықпен жұмыс.Диаграмма-бұл тіктқртбұрыштардан немесе шаршылардан тұратын сурет. Ол мәліметтердің арақатынасын көрсетеді.1-тапсырма. Диаграммаға қара. Сұрақтарға жауап бер.Неше бала доп ойнағанды жақсы көреді?Неше бала велосипед тепкенді жақсы көреді?Неше бала секіргішпен секіргенді жақсы көреді?Д-5В-7С-3-Қайсысын балалар жақсы көреді?-Иә, велосипедті.Диаграммадан сандардың арақатынасын түсіндіру. Топтық жұмыс. Диаграмма құр.1-топ.Сен неше жастасың?2-топКімнің жуған тәрелкесі көп?3-топСпорттық жетістіктер.Топтық жұмысты таныстырады.Дәптермен жұмыс. 2.Қысқа жинаған қор.Бал-4Таңқурай-8Алма-3Бүлдірген-63.Сәйкестендіру. Диагармманы боя.Жасыл-7Қызыл-3Сары-14.Демалыс.Суретін сал.Күз, қыс, көктем, жаз.5.Жұбын тап. Сурет пен диаграмманы сызықпен қос.Сергіту сәті: «Джунглидегі жаңбыр» | Тыңдалым. Таныстырылым, оқулықпен жұмыс.Оқулықтағы сөздерге түсініктеме береді. АКТ-ны қолдану Әр топ берілген тапсырма бойынша диаграмма құрастырады. |
Аяқталуы 15 мин 5 мин | Топтық жұмыс. Дана- 6 қызанақАян - 4 сәбізКім артық көкөніс жинады?Нешеуі артық? І-топ Пиктогармма2-топ Диаграмма3-топ Есепті шығару Бағалау. Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау.Топ басшысы ұпайды санайды, қорытады, өзге топтарға пікір айтады. Кері байланысАлынған ақпарат негізінде қорытынды жасау. -Балалар бүгінгі сабақтан не білдік? Не үйрендік?-Сабақтың қай бөлімі саған ерекше болды? Неліктен деп ойлайсың?-Бір-біріңізге, тілек тілейсіңдер? Оқушылар өз ойларын айта отырып, текшелерден Астана қаласында өтетін Халқаралық экспоға арналға ғимарат тұрғызады. Өз ойларымен бөліседі. | 3-топқа суреттер беру. Топ басшысының қорытындылауы. |
Қосымша ақпарат: Бордың жасалуы туралы түсінік алады. | ||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіру қалай жопарлайсыз | Бағалау- Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жопарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетілер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікркіңізді жазыңыз . Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Қорытындыны бағамдау Қанадай екі нәрсе табасты болды. ( оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмкетесетін не білдім? |
Сабақ тақырыбы: | Жиын және логика элементтеріПиктограмма | Мектеп: |
Күні : | Мұғалімнің есімі: | |
СЫНЫП: 1-сынып | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Оқу мақсаты: | деректерді жинақтайды, жүйелейді және толықтырады; қолда бар материалдарды пайдаланып кестелер, пиктограмма мен диаграммалар құрастырады. | |
Барлық оқушылар:Оқушылардың басым бөлігі:Кейбір оқушылар: | ||
Ресурстар: | А3 пішімдегі төрт парақ;әртүрлі пішіндегі текшелер жиынтығы;жемістердің муляждар жиынтығы;көгөністердің муляждар жиынтығы;пиктограммалар сызылған стикерлер. | |
Тірек сөздер | пиктограмма. | |
Сабақтың мақсаты: | Оқушыларды пиктограммалармен таныстыру, мәліметтерді жинау дағдысын қалыптастыру, алған мәліметтерді жүйелеу. | |
Сабаққа байланысты деректі материалдар | Сабаққа қатысты ескертпелер | |
Пиктограмма — бұл белгі немесе бір нәрсені шартты бейнелеуде қолданылатын шағын кескін. Пик тограмманы адамдар жазу болмаған кезде қолданған. Олар қазіргі заманда жол белгілерін, картадағы шартты белгілерде, ауа райының шартты белгілерінде және т.б. қолданылады. Мәліметтер жиынын көрсету үшін пиктограмманы қолдану өте ыңғайлы.Мысалы, жемістер жиынтығымен жұмыс істейтін топ алдымен барлық жемістерді бөлек-бөлек топтап жинап алулары тиіс: алмалар, алмұрттар, шабдалылар және т.б. Содан кейін олар парақтағы бірінші бағанға жиынтықта бар алманы немесе сонша дөңгелекті бейнелеулері керек, содан соң екінші бағанға жиынтықта қанша алмұрт бар болса, сонша дөңгелекті салулары тиіс және т. б. Әр бағанды міндетті түрде таңбалап жазулары керек: алмалар, алмұрттар және т.б.Осыдан кейін топтарға өз жұмыстарының нәти желерін айтуды ұсыныңыз. Топ мүшелері мәліметтер жазылған парақпен шығып, айтып береді. Оқушыларға мынадай сұрақтар қойыңыз:— Қай жемістер көп?— Қай жемістер аз?— Қай жемістердің саны тең?Әр топ өз жұмыстарының нәтижесін көрсетуі тиіс. Оқушылардың парақтарда пиктограммаларды бейнелегенін
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |