Ашық сабақ. "Дөңгелек сандарды қосамыз және азайтамыз."

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. "Дөңгелек сандарды қосамыз және азайтамыз."

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні бойынша 1-сыныптарға арналған ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:


Мектеп:

262 мектеп-гимназиясы

Күні: 29.11.2017 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Сейітова Венера Мұратқызы


СЫНЫП:1 сынып

Қатысқандар :


Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Дөңгелек сандарды қосамыз және азайтамыз.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.2.5 Ондықтан аттамай, 20 көлеміндегі сандарды , ондықтарды ауызша қосу және азайту.


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

20 – ға дейінгі сандар тізбегін құрастыра алады.


Оқушылардың басым бөлігі:

Тура және кері ретпен санай алады.


Кейбір оқушылар:

Ондықтармен 100 – ге дейінгі сандар тізбегін құрастыра алады.


Бағалау критерийі

Дөңгелек сандарды қолданып, қосу және азайту амалдарын орындай алады, дәлелдейді.

Тілдік мақсаттар:

Оқушылар:

Бірліктер, ондықтар,

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Қосудың, азайтудың компоненттері

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:


Тоқаштарды сана.Неше баған, неше жол берілген?

Барлық тоқаштарды сана?


Құндылықтарға баулу

Өз бетінше топта ынтымақтастықта, бірлесе жұмыс жасауға, сыйластыққа, жауапкершілікті сезінуге қалыптасады.


Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану,дүниетану, сауат ашу.


Алдыңғы оқу


Екі таңбалы сандар туралы ұғым бар.

Сабақтың барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар



Сабақтың басы


2 мин











3мин









5мин

Ұйымдастыру кезеңі Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Қимыл іс-әрекет арқылы.

Қуан шаттан, қуан шаттан!

Қуанатын күн бүгін.

Қайырлы күн достарым,

Сәттілікке толы күн болсын!

Аспазшы келеді. Тосын сый:

Топқа бөлу.

Оқушылар пісірмелердің тәтті тілектерімен топқа бірігеді.

1 – топ Денсаулық

2 – топ Бақыт

3 – топ Сәттілік

4 – топ Байлық

Ширату

- Оқушылар бізде бүгінгі күн ерекше күн.

Жаңа бізге базарлығын сыйлаған кім?


Ұжымдық жұмыс

Тәтті тоқаштар

Аспаздың қанша тоқаш пісіргенін сана.

Дөңгелек сандарды былай қос:

10+20=1онд.+2онд.=3 онд=30

Дөңгелек сандарды былай азайт:

30-10=3онд.-2онд.=1онд.=10




«Тәтті тілек»

Печенье арқылы

Аспазшы.

АКТ








Сабақтың ортасы

мин

5 мин







2мин



5мин







2 мин




5мин






3мин







3мин




1мин




















Топтық жұмыс.

«Кім шапшаң?» әдісі.

- Торсықта қандай сан жасырынып жатыр?

- Ағаштардың тізбегіндегі белгісіз санды тап.

- Сандарды салыстыр

- Тиындарды сана, әмиянға сал.

К.Б Сұрақ - жауап

Б. Топтар бірін – бірі бағалайды. «Айналмалы бекет»

Логикалық сұрақтар:

-Спорт жарысына 20 ұл және 10 қыз қатысты. Жарысқа барлығы қанша бала қатысты?

- Дұрыс жауабы:30 бала
Сергіту сәті:

«Мен қазақпын!»

Қабілетті оқушыға жұмыс.

Дананың 100 тг ақшасы бар. Ол 20 тг қарындаш, 50 тг дәптер, 30 тг-ге өшіргіш сатып алды. Дананың ақшасы жете ме?

Табыс дүкені


Жұптық жұмыс:

Жеке жұмыс:

Жұмыс дәптері № бет

Сәйкестендір.

Б: Мөр жинау





Бейнесұрақ

Мұғалім

Ата - ана



Бейнеролик






Ондықтармен санап, кестеге сәйкес сандарды жаз.







Рисунок 2










Сабақтың соңы










4мин











Рефлексия

Оқушыларға түгел дәмді тоқаштар таратылады. Барлығы түсінікті

Түсінбеген тұстерым бар

Мүлде түсінбедім.










Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және

қауіпсіздік техникасын сақтау

Сабақтың өн бойында балалардың қауіпсіздігін қадағалаймын.


1.Топтық, жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады.

«Сұрақ – жауап »әдісі


«Өзара бағалау»

жетістік баспалдағы


Мұғалімнің бағалауы


«Басбармақ»әдісі


«Мөр басу» әдісі.




Сергіту сәті


Рефлексия


Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.01.2019
614
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі