Оқушылармен дене
шынықтырудың адам денсаулығына жағымды әсер туралы сұхбат
жүргізеді.
Біреуден сапқа тұру,
әдеттегі жүріс, аяқты айқастыра адымдап
жүру.
Жүрелей және
жартылай отырып жүру.
4 м арқаны алға
қарата жүру.
Жүріс түрлерінің
әрқайсына сай қолдар амплитудасына назар
аударады.
2 қатар сапты қайта
құру.
Таспалармен
орындалатын жалпы дамыту
жаттығулары
(Ұ) 30 см биіктіктен белгіленген
орынға – тереңдікке секіру
Оқушыларға
орындықтың жанына таспаны орналастыруды ұсынады. Таспаның артына
дәл секіруге, табанды белсенді түзету, түскен кезде тепе- теңдікті
сақтау білігіне назар
аудартады.
Қауіпсіздік
ережесі: оқушылардың орындықта дұрыс
тұруын қадағалайды- орындықтың ортасында, бір- бірінен жеткілікті
қашыұтықта тұру қажет.
(Ұ) тепе –
теңдік – басына дорба қойып,
сырықтармен жүру, қолдары жан- жаққа созулы. Дене мен бастың күйіне
назар аудартады (басты еңкейтсе дорба бастан құлап кетеді) Тепе
–теңдікті ұстау, табанды сырыққа қою. Түзу мүсін денсаулықтың
құрамдас бөліктерінің бірі екеніне оқушылардың назарын
аудартады.
« Қарлығаш »
қозғалыс ойыны.
Ойыншықтар саны
бойынша құрсауларды - «қарлығаштардың ұясын » орналастырады.
Ойыншылар қарлығаш рөлін орындайды,қолдарын қанат тәрізді
сермеп,зал ішінде жүгіріп
жүреді.
« Қарлығаш
,қарлығаш, біздің үйге ұшып кел!»бұйрығы бойынша жылдам ұяларға
орналасады.
«Теңіз
жағалауындағы»релаксациясы
Оқушыларға өздерінің
теңіз жағалауында
Жатқандарын
елестетуді ұсынады.Кілемге қолайлы қалыпта жатыңдар.Үш рет терең
демді ішке тартып, дем
шығарыідар.
« Дұрыстап
тыңдасаңдар, мұхит толқындарының жағаға жұмсақ соғылғанын естуге
болады.Одан кейін толқын кері шегінеді.Одан соң қайтадан жағаға
ұмтылады,қайтадан кері шегінеді....Толқындар бар уайымды жуып
–жайып әкетсін».
Оқушыларға жақсы демалыстың да
денсаулық екенін түсіндіру.
|