Сабақтың кезеңдері
/ уақыт
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру кезеңі. (1
мин.)
І. Жағымды көңіл күй. (1-3
мин.)
|
Оқушыларды түгендеп, сабаққа қатысымын
қадағалайды.
Балалар
5Т ережесін есімізге түсіріп, сыныптың тәртібін
сақтап,
оқып -
білуге талаптанып, тыныштықты орнатып,
тазалықты
сақтап, бүгінгі күнімізді
татулықпен өткізейік.
Оқушыларды
«Теңізге саяхатқа» шақырып, жағымды күйге
енгізеді. Оқушыларды сабаққа деген қызығушылықтарын
арттырады.
|
Оқушылар сабаққа дайындығын
көрсетеді. 5Т ережесін естеріне түсіріп, бүгінгі сабақтарына
сәттілік тілейді.
Оқушылар тыныс алып,
жағымды күйге келіп, терең ойлауға
бейімделеді.
|
1.Жалпы білім беретін
мектептің
8-сыныбына арналған
оқулық
Мұратханова Р, Ізғұттынова Р,
Алиев Б
Алматы: «Бөбек» ҰҒПББСО,
2018 Мұғалімге арналған әдістемелік
құрал:
8 сынып/ Ж. Ж. Ізғұттынова
Р.О., Оралбекова Ә.Қ.,Тәттімбетова Қ.Ж., «Бөбек» ҰҒПББСО, Алматы
2019
Бетховен «Мелодия дождя»
аудиожазбасы
https://www.youtube.com/watch?v=2UR2OwS3Afw
|
ІІ. Үй тапсырмасын
тексеру.
(3-5 мин.)
|
Қадырбек Рысбековтың «Достықтың алтын жүлдесі»
мәтінін оқып келуге
ұсынады.
Сұрақтар:
1.
Төлеуғазының жаны неге тыныш
таппады?
2. Кәрімжан нені армандаған
еді?
3.
Достық деген не? Оны қалай
түсінесіңдер?
4. Өзің
қиналған кезде көмектескен достарың болды ма? Мысал
келтір.
5.
Достарыңның арасындағы қарым-қатынасты қалай бағалар
едің?
Мұғалім мәтіннің мазмұнын,
оқушылардың қалай түсінгендерін сұрақтар қою арқылы
сұрайды.
Әр адам достарына
адамдарға жанашырлықпен қарап, айналасына адалдық пен қамқорлық
жасап отыруы қажет екендігін айтады. Қиянат жасамау құндылығының
мәнін ашады. Оқушылар бойына жақсы қасиеттерді
дарытады.
|
Мұғалім сұрағына
жауап бере отырып, өз бойларындағы жанашырлық, адалдық қасиеттерді
түсіне отырып, достарына қамқор болуға, Қиянат жасамауға үйренеді.
Достарының арасындағы қарым-қатынастарына баға беріп, өз достары
жайлы сөз қозғайды. Қиындық туған кезде достарға көмек беруге,
достарын қадірлеуге, сыйлауға үйренеді.
|
8-сыныбына арналған
оқулық
Мұратханова Р, Ізғұттынова Р,
Алиев Б
Алматы: «Бөбек» ҰҒПББСО,
2018
|
ІІІ. Жағымды
ой-пікір.
(дәйексөз, 3-4
мин.)
|
«Айнымас досы бар адам - ең бақытты
адам»
Халық
мақалы
Сұрақтар:
1.
Дәйексөздің мағынасын қалай
түсіндіңдер?
2.
Достық пен нағыз айнымас достың айырмашылығы
неде?
Достар
бір-біріне қуанышта да, қиыншылықта да ниеттес, қамқор болу
керектігін түсіндіреді. Дәйексөздің мағынасын түсіндіріп, достық
пен нағыз айнымас достың айырмашылығын
айтады.
Дәйексөзді 2-3 рет қайталатып, дәптерлеріне
жазғызады.
|
Оқушылар сұраққа жауап беру
арқылы дәйексөздің мағынасын талдайды.
Дәйексөзді талдап, қорытынды
жасайды. Достық пен нағыз достың айырмашылығын талдап
түсіндіреді.
Дәйексөзді 2-3 рет қайталайды
және дәптерге жазады.
|
8-сыныбына арналған
оқулық
Мұратханова Р, Ізғұттынова Р,
Алиев Б
Алматы: «Бөбек» ҰҒПББСО,
2018
|
ІV. Оқиға айту
(әңгімелеу,
4-8 мин.)
|
Мұғалім өз бетінше іздену барысында ғаламтордан
алған «Аюдың
ақылы» атты мәтінді оқушыларға баяндап
береді.
Сұрақтар:
1.
Аю неліктен жерде жатқан жігітке тимейді?
2.
Әңгімеде қандай дос туралы айтылады?
3.
«Басыңа күн түскенде қашып кететін достан қашық
жүр»- дегенді қалай түсінесіз?
4.
Адал дос пен амал достың айырмашылығы қандай?
5.
Достық неліктен адалдықты талап етеді?Әңгімеден
не
түсіндіңіз?
Мұғалім оқушылардан жауап алу барысында
әр адамның бойындағы жанашырлық,
адалдық, қамқорлық
қасиеттерді түсіндіру арқылы
Қиянат
жасамау құндылығының мәнін ашуына ықпал
етеді. Адал дос пен амал достың
айырмашылығын талдатуға, әңгіменің мазмұнын
түсіндіреді.
|
Оқушылар Қиянат
жасамау құндылығының қасиеттерін санамалап жазады, жалпыадамзаттық
құндылықтар туралы түсініктерін ортаға салады, түрлерін анықтайды,
Қиянат жасамау құндылығын жарыққа шығару керектігі туралы ой
түйеді. Адал дос пен амал достың айырмашылығын айтып, әңгіме
мазмұнын талдайды.
|
https://bilim-all.kz/article/2014
|
V.
Шығармашы
лық
жұмыс.
(12-15
мин.)
|
Оқушыларды екі топқа
біріктіреді, тапсырмаларды түсіндіріп
өтеді.
1 – топ:
Адал достықтың бойында қандай жақсы қасиеттер
болады?
2 – топ:
«Дос жүрегі» өлең жолдарын
құрастыру
Екі топқа біріктіріп, топпен
жұмыс жасаудың ережелерін естеріне түсіреді. «Дос жүрегі» өлеңін
құрастыру үшін қажетті сөз тіркестерін
береді.
Тапсырмаларды орындау
барысында Қиянат жасамау құндылығының
мәнін қасиеттер арқылы ашуға ықпал
жасайды.
|
Оқушылар адал достықтың
бойындағы жақсы қасиеттерді көрсетеді. Қажетті сөз тіркестерін
пайдалана отырып, «Дос жүрегі» өлең жолдарын
құрастырады.
Оқушылар Қиянат
жасамау құндылығының қасиеттерін санамалап жазады, жалпыадамзаттық
құндылықтар туралы түсініктерін ортаға салады, түрлерін анықтайды,
Қиянат жасамау құндылығын жарыққа шығару керектігі туралы ой
түйеді.
|
8-сыныбына арналған оқушы
дәптері
Мұратханова Р, Ізғұттынова Р,
Алиев Б
Алматы: «Бөбек» ҰҒПББСО,
2018
21 бет,
3-тапсырма
|
VI. Үй тапсырмасы.
(1-2 мин.)
|
№12 сабақ З.Ахметова «Бабалар аманаты» мәтінін оқып келу
ұсынылады. Сөздердің анықтамасына назар аудару, сұраққа
жауап беруге дайындалу керектігі
айтылады.
|
Оқушылар мәтін мазмұнын түсініп оқып
келеді.
|
8-сыныбына арналған
оқулық
Мұратханова Р, Ізғұттынова Р,
Алиев Б
Алматы: «Бөбек» ҰҒПББСО,
2018
№12
сабақ,
53-бет
|
VII. Топпен ән айту.
(2-3 мин.)
|
Сөзі:
Т.Молдағалиев
Әні: С.
Байтерековтің «Жан
досым» әнін
орындайды. Экранға өлеңнің мәтіні
көрсетіледі. Адам өмірінде ерекше орын
алатын достық сезімді күшейтіп, достарына әр кез адал, қамқор
болуға шақырады.
|
Оқушылар мұғаліммен бірге ән
шырқайды.
|
(Интерактивті
тақта)
https://www.youtube.com/watch?v=7cKNRSTCn1w
|
VIII. Сабақтың қорытынды
сәті.
(1
мин.)
|
Мұғалім оқушыларға сабақта
меңгерген жақсы қасиеттерді еске түсіріп,оны жүрегінде сақтауды
ұсынады. Жүрегіміз таза, әр іске жауапкершілікпен қарасақ, қамқор
болсақ, ешкімге ешқашан қиянат жасай алмаймыз деп тілек білдіріп,
бүгінгі сабақ үшін рақмет айтады.
|
Оқушылар рефлексия
жасайды.
|
Баяу композиция
қойылады.
Mariage D'Amour
Исполнитель
George
Davidson
https://www.youtube.com/watch?v=53Gzq7ruBQ0
|