І. Дұрыс əсерлі көңіл күй
орнату.
0–2мин.
II. Өмірлік тəжірибені маңыздандыру. Мақсатты
болжам.
3–5 мин.
|
Педагог балаларды шаттық шеңберіне
ұрғызады.
Достық туралы əңгімелеп, балалардың қолына гүл
шоқтарын ұсынып, бір-бірлеріне жақсы тілек
айтқызады.
Педагог балаларға «Екі дос» ертегісін дауыстап
оқып береді.
Екі достың ормандағы іс-əрекетін талқылайды.
Балаларға ертегі бойынша сұрақ қояды.
Балалар сұраққа жауап беріп, ертегіні
мазмұндайды.
|
|
|
ҰОҚ-ның ортасы
III. Тақырып бойынша жұмыс
6 – 27мин.
|
INCLUDEPICTURE
"https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/054a/0007cd79-c8d4edc4/hello_html_3c081a76.gif"
\* MERGEFORMATINET -
Балалар мынау
не?
— Мысық.
— Ол қайда жүреді?
— Ол үйде жүреді.
— Осы мысық бізге мынадай тапсырма
беріпті,
біз сол тапсырманы орындайықшы.
— Дыбыс дегеніміз не?
— Әріп дегеніміз не?
— Дыбыстар нешеге бөлінеді?
— Өткен сабақта қандай дыбыс
өттік?
(Ұ,Ө) Əліппе-дəптермен жұмыс.
INCLUDEPICTURE
"https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/054a/0007cd79-c8d4edc4/hello_html_m774a08c4.png"
\* MERGEFORMATINET -
Балалар, мынау не?
— Күшік.
— Ол қайда жүреді?
— Ол үйде жүреді.
— Кімнің үйінде күшігі бар?
— Оның аты қандай?
— Осы күшік бізге мынадай тапсырма беріпті, біз сол
тапсырманы орындайықшы.
1-тапсырма
Суретте не болып жатыр деп
ойлайсың?
Сурет бойынша балалар сұраққа жауап беріп, əңгіме
құрайды.
Балалар қайда ойнады?
Сызба бойынша үш сөзден тұратын сөйлем
құрайды.
Балалар немен ойнады?
Сызба бойынша үш сөзден тұратын сөйлем
құрайды.
Доптың пішіні қандай?
|
Мысық суреті және үш тілде
атауы
Мысық,
кошка, cat
Күшік суреті және үш тілде
атауы
Күшік, щенок,
puppy
Əліппе-дəптер.
Сөйлем сызбасы жазылған плакат.
Доптың суреті, слайд.
Сызба.
|
|
|
Сызбаға қарап екі сөзден тұратын сөйлем
құрайды.
Сұраққа жауап беру кезінде Д дыбысы естілетін
сөздерді ажыратады.
INCLUDEPICTURE
"https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/054a/0007cd79-c8d4edc4/hello_html_m14c83126.png"
\* MERGEFORMATINET -
Балалар, мынау не?
— Түлкі.
— Ол қайда жүреді?
— Ол орманда жүреді.
— Кім түлкіні көрген, біз оны қандай ертегілерден
оқыдық?
— Осы түлкі бізге мынадай жұмбақ жасырыпты, біз сол
жұмбақты шешпесек ол біздің тауығымызды жеп кетпекші. Біз тауықты
құтқарайық.
Сол аяқ пен оң аяқпен,
Кезек оны табады.
Ол тынымсыз домалап,
Зыр жүгіре
береді. (Доп)
Бір түймелі, екі желілі,
Күйдің көрігі, әннің
көлігі. (Домбыра)
Доп, домбыра сөздерде бірінші қандай дыбыстан басталып
тұр?
— Д дыбысынан.
— Д дыбысының баспа және жазба
түрін
көрсету.
Д -
ұяң дауыссыз
дыбыс.
-
Д
дыбысы сөздің басында,
ортасында
кездеседі.
Д дыбысын айтқанда тілдің ұшы төмен түседі жəне
астыңғы тістерге барып тіреледі, дауыс желбезектері
дірілдейді.
INCLUDEPICTURE
"http://nachalo4ka.ru/wp-content/uploads/2014/10/kuritsa-3.png" \*
MERGEFORMATINET
- Балалар мынау
не?
-
Тауық
— Біз оны қандай ертегілерден
оқыдық?
Ол, Шұбар тауық ертегісінен бізге қонаққа
келіпті. Өзімен бірге тапсырма ала келіпті.
2-тапсырма. Суреттегі ойын құралдарының
атын айтады. Д
дыбысы бар сөздер айтқызу және
қол шапалақтау арқылы
буынға бөлдіру.
Дартс, доп, до – ми -
но.
Сөздік жұмысы
Дартс – спорттық ойын түрі. Қабырғаға
дөңгелек нысана ілінеді. Қандай да бір қашықтықтан
нысанаға садақшаларды лақтырады.
Ойын құралдарының атауын түсіндіріп, ойынның
қалай ойналатынын қысқаша көрсетеді. Ойын құралдарының атауын
буынға бөледі.
Балалар Д дыбысына байланысты өлең
оқиды
Добым, добым домалақ,
Домалатсам жоғалат.
Домбырамен күй тартып,
Қой қамадым қоралап.
INCLUDEPICTURE
"https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/054a/0007cd79-c8d4edc4/hello_html_1fe3c1e5.jpg"
\* MERGEFORMATINET -
Балалар, мынау не?
— Қасқыр.
— Ол қайда жүреді?
— Ол орманда жүреді.
— Біз оны қандай ертегілерден
оқыдық?
— Осы қасқыр бізге мынадай тапсырма беріпті, біз
сол тапсырманы орындамасақ ол біздің қоянымызды жеп кетпекші. Біз
қоянды құтқарайық.
3-тапсырма. Д əрпін бейнелейміз.
Педагог балаларға түрлі пішіндер
қимасын, моншақ,
дәндер таратып береді.
Балалар түрлі
пішіндерден, дәндерден,
моншақтан Д əрпінің баспа түріне қарап отырып, əріпті
бейнелейді.
Түрлі түсті моншақтарды жіпке
тізіп, Д əрпін бейнелейді.
Д – ұяң дауыссыз дыбыс.
(Ұ) Сергіту сəті
Қолды жоғары көтеріп,
Демалып бір алайық.
Доп
сияқты домалап,
|
Түлкі суреті және үш тілдде
атауы
Түлкі, лиса, fox
Тауық суреті және үш тілде
атауы
Тауық,
курица, hen
Əліппе-дəптер.
Қасқыр суреті және үштілде
атауы
Қасқыр, волк,
wolf
Моншақтар, дәндер, қағаздар.
Үнтаспадан музыка тыңдату.
|
|
|
Секіріп, секіріп алайық.
Денемізді бос ұстап,
Шынығып бір алайық.
Балалар өлең жолдарын қимылмен
айтады.
INCLUDEPICTURE
"https://otvet.imgsmail.ru/download/0fa2c45ec7c7f2ff24203015dfd678de_i-720.jpg"
\* MERGEFORMATINET
- Балалар мынау
не?
- Қоян
- Ол қайда жүреді?
- Ол орманда жүреді.
- Бізге қонаққа келген қоян өзінің тапсырмасын
ала келіпті.
4-тапсырма. Педагог тапсырмада берілген
сөздерді оқып береді. Балалар қимылды білдіретін сөздерді суретпен
сəйкестендіріп, бірнеше сөйлем құрастырады.
Мысалы: Айгүл келді. Нұрдаулет пен
Талғат жарысты. Досжан дірілдеді. Оспан секірді. Шыңғыс
шықты.
«Бассейнде Д əрпіне қай бала
ұқсайды?» сұрағына жауап алады. Д əрпінде отырған бала
ұқсайды.
«Демалыс күні» өлеңін оқып
береді.
«О» секіріп кетті,
«Д» дір – дір етті.
Дір-дір етті сөзін қимылмен көрсетуге тапсырма
береді.
Бассейінде Д
әрпіне қай бала
ұқсайды?
Д
əрпінің баспа түрін жазу
жолдарына жазады.
|
Қоян суреті және үш тілде атауы
Қоян, заяц, hare
Əліппе-дəптер.
Əліппе-дəптер
|
|
IV. ҰОҚ-ның қорытындысы.
Рефлексия.
28-30 мин.
|
- Балалар, бүгінгі күнге дейін
біз қандай
дыбыстармен таныстық?
- Дыбыстық талдау жасай аламыз
ба?
- Дауысты және дауыссыз дыбыстарды
өз
ұяшықтарына орналастыру.
- Өткен әріптерді үш тілде
санау.
Педагог балалардың белсенділігін, үлгерім
деңгейін бақылап, оқу қызметін қорытындылайды.
(Ұ,Ө) Рефлексия. Балалар өз
жұмыстарын смайликтер арқылы бағалайды.
|
Әріптер
қызыл, көк ұяшықтар
сандар
смайликтер
|
|