Ашық сабақ. Д.Рамазан «Соңғы дем»әңгімесі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Д.Рамазан «Соңғы дем»әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: 10.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдау және кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау 10.4.1.1 публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағынмақала жазу;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Дуйсенбекова Нургуль Кадырбековна

252 Г.Н.Ковтунов атындағы мектеп-гимназиясы

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Қызылорда облысы, Шиелі ауданы



Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: ІX. Жер планетасындағы қауіпті қалдықтар (Думан Рамазан «Соңғы дем» әңгімесі, Қайнар Олжай «Жер мен аспан арасындағы дастан» кітабы)

Күні :

Педагогтің аты-жөні: Дуйсенбекова Нургуль Кадырбековна

Сынып: 10

Қатысқан оқушылар: 11 Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: 27. Д.Рамазан «Соңғы дем»әңгімесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

10.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдау және кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

10.4.1.1 публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағынмақала жазу;

Сабақтың мақсаты :

Барлық оқушылар: әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдайды және кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалай алады;

публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақала жаза алды.

Құндылықтары және оның мақсаты

құқық жүйесі мен адам құқықтарының негіздерін білу;

тәртіп пен әділдікті, нормалар мен ережелерді сақтау қажеттілігін түсіну;


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

«Атомдар мен молекулалар» әдісімен 3 топқа бөлінеді. Шарты: әуен қойылып, оқушылар оған билейді, әр тоқтатқан сайын «Атомдар мен молекулалар1» деп әр түрлі сан айтылып, топтасады, қайта жалғасады. Мұғалім «4» деген санды айтқан кезде, бөлінген құрамы ұнаса, солай бөлуді ұсынады болмаса қалауынша жалғастырып барып, топқа бөледі. Психологиялық дайындық. «Шаттық шеңбері» арқылы бір-біріне тілек айт

Үй жұмысын тексеру

«Стикердегі диалог» тәсілі арқылы үй тапсырмасы тексеріледі.






«Стикерлер»

Слайд


Үлестірмелі топтамалар



Интербелсенді тақта

Стикерлер

Сабақтың ортасы



























1.Сөздікпен жұмыс.

Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс.







тапсырма

Айтылым

Жеке жұмыс











Айтылым

Қосымша тапсырма

Жеке жұмыс




10-тапсырма

Оқылым

Жеке жұмыс










Оқылым Айтылым

тапсырма

Жеке жұмыс






Айтылым

Қосымша тапсырма

Топтық жұмыс


Жеке оқуды қажет ететін оқушыларға үшінші деңгейдегі тапсырма береді.






Айтылым

тапсырма

Жұптық жұмыс




Қосымша тапсырмалар

Жеке жұмыс




Айтылым

тапсырма

Жеке жұмыс




8-тапсырма

Оқылым Айтылым


11-тапсырма

Айтылым

13-тапсырма

Айтылым


14-тапсырма

Тыңдалым,айтылым.
Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады. Аудармасын мұғалімнің көмегімен айтып шығады.

Жабылу-закрыть

Сынақ-испытание

Аймақ-регион

Жарылыс-взрыв

Зардап-последствия

Сілкінту-трясение

Айтылым Ойтүрткі

*Еліміздің қай аймағында ядролық сынақ жүргізілді?

*Ядролық жарылыстардың адамға және экологияға тигізетін зардабы қандай?

Суреттерден қандай болжам жасауға болады?

Айтайық

Оқылым Айтылым

Мәтінді оқып, жоспар құр.

Әңгіме үзіндісін. Оқушының оқуынан тыңдаңыздар. Кейіпкерлердің сезімін, көңіл күйін жеткізе алды ма? Қандай ақпараттар естеріңізде қалды? Тезис жазыңыздар.

Жоспар құрып, мазмұнын өз сөздеріңізбен жеткізіңіздер.

Айтылым

«Оймоншақ». Мәтін мазмұнын бір- бір сөйлемнен айтып шығыңдар. Алдыңғы айтқан баланың ойын келесі сөйлеуші үзбей жалғастырсын.

Айтылым

Топқа бірігіңіздер. Сурет пен мәтінді пайдаланып, сахналық қойылымның сценарийін жазыңыздар. Оны топ болып көрсетіңіздер. 15- 18 үнқатымнан тұратын қойылымда мәтіндегі негізгі ақпаратты қамтыңыздар. Амандасу, танысу әдебіне байланысты сөздерді қолданыңыздар.

Айтылым

Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырыңыздар.

Не?

Қашан?

Қалай?

Неге?

Қандай?

Кім?

Айтылым

«Ядролық жарылыс» тақырыбына синквейн (бес жолды тақпақ) дайындаңдар.

Айтылым

«ПОПС» формуласын қолданып, «Адам табиғатқа тәуелді» деген тұжырымға өз ойларыңызды білдіріңіздер.

Айтылым

Жұптасып, диалог құрыңыздар

Айтылым

Сұрақтарға жауап беріңдер

Айтылым

Пікірталас ұйымдастырыңдар

Жазылым Ойтаразы



«Смайликтер»











Дескриптор

  1. балл

-Сәйкестендіреді


«Бас бармақ»

















Дескриптор

5 балл

-Мәтін жазады

-Топтастырады.

«Топ басшысының бағалауы»













Дескриптор

3 балл

-Түсіндіреді

-Талдайды


«Баспалдақ»
























Дескриптор

-Қорытындылайды


«БББ»


Оқулық


сөздік

слайд



АКТ,портрет, суреттер, тірек сызбалар






















Слайд

Оқулық






Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.









Оқулық


слайд







Кесте








Таратпалар

Сабақтың соңы

3 минут

Үй тапсырмасын беру : Ойтолғау, 12- тапсырма


Кері байланыс



 Өз деңгейлерін анықтайды.

Сабақтағы жетістіктерім Оның себептері Сабақтағы жетістіктерім Оның себептері


Бағалау

Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.

Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.05.2025
245
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі