Ашық сабақ "Дүние жүзінің тарихи-мәдени аймақтары"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Дүние жүзінің тарихи-мәдени аймақтары"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама бойынша 7-сыныптың география пәнінің мұғалімдеріне қосымша көмек ретінде беріледі. Жаңартылған бағдарлама бойынша 7-сыныптың география пәнінің мұғалімдеріне қосымша көмек ретінде беріледі.
Материалдың қысқаша нұсқасы




Сабақтың тақырыбы

Дүние жүзінің тарихи-мәдени аймақтары.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

7.4.1.3 -халықтың этникалық және діни құрамына байланысты дүниежүзінің тарихи-мәдени/ өркениеттік аймақтарының қалыптасуын түсіну.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар. Өркениет және тарихи-мәдени аймақ ұғымдарын түсіндіреді және олардың басты белгілерін анықтай алады.

Оқушылардың басым бөлігі. Өркениеттік белгілер мен тарихи-географиялық аймақтардың қалыптасуының арасындағы байланыстарды түсінеді.

Оқушылар тарихи-мәдени аймақты жоспар бойынша сипаттайды.

Кейбір оқушылар. Болашақ ұрпаққа тарихи-мәдени ошақтарлы сақтап қалудың маңызды екеніне талдау жасай алады.

Бағалау критерийі

Білу, түсіну

Тілдік мақсаттар


Пәнге тән терминология:

Этнография, этнос, мәдениет, мәдениет, дәстүр, тарихи –мәдени аймақтар, өркениет, дүниенің кереметтері.

Диалогқа және жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

Мәдениет дегеніміз .......................

Тарихи-мәдени аймақтар ............айтады.

Этнография - .......... зерттейді.

Дүниенің жеті кереметіне ................ жатады.

Құндылықтарға баулу




Тақырыпты ұғындыра отырып, оқушыларды бірлікке, ынтымаққа, ашықтыққа үйрету, ел бірлігін насихаттау. Қазақстандық патриотизм мен ғаламдық азаматтық жауапкершілігін қалыптастыру.

Пәнаралық байланыс

Тарих

Алдыңғы білім


Мемлекет, халықтардың тілі, этнолингвистикалық классификациясы, тілдік топтары, ұлт, халық, этнос, дін, мәдениет, өркениет, дәстүрлері туралы біледі. Саяси картадағы мемлекеттер, олардың нәсілдік құрамы, тілдері, діндері туралы түсініктері қалыптасқан.

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Дереккөздер, ресурстар

Сабақтың басы



3 минут

  • Амандасу.

Дүние жүзінің саяси картасын пайдалана отырып бірнеше сұрақтар қойылаы

  1. Ең алғашқы мемлекеттер қашан және қалай пайда болды

  2. Діни ошақтардың қалыптасу тарихы?

  3. Дүние жүзіндегі халықтардың салт-дәстүрлері, мәдениеті мен тұрмыс тіршілігі ерекшеленеді ме?

Яғни, осы жауаптардың барлығын қорытындылай келе, бүгінгі сабақтың мақсатын анықтап алайық.

Дүние жүзінің саяси картасы

Сабақтың ортасы





2 минут





2 минут







2 минут







10 минут

(4+6)



















































Бағалау



2 минут









11 минут

(5+6)











































































































































4 минут

Түрлі түсті қағаздар арқылы оқушылар 3 топқа бөлінеді.

1 –топ. Хеопс пирамидасы

2- топ.Рим Колизейі

3-топ. Байтерек



«Сабаққа дейін» оқушылар осы тақырып бойынша не білетіндерін стикерге жазып, тақтаға іледі.



1 –тапсырма. Оқулықтың 148 –бетіндегі картамен және атлас карталарын пайдалана отырып, дүние жүзінің тарихи – географиялық аймақтарын анықтаңыздар.

2 – тапсырма. «Дүние жүзінің халықтар картасы», «Дүние жүзінің діни құрамы» және қосымша материалдарды пайдалана отырып тарихи мәдени аймақтарға жоспар бойынша сиаттама беріңіздер.

  1. Орналасқан аумағы

  2. Құрамына кіретін этностар мен тіл әулеттері

  3. Таралған дін түрлері

  4. Салт-дәстүрлері мен тұрмыс тіршілігі

  5. Қорытынды. Халықтың этникалық және діни құрамы өркениеттін дамуына қалай әсер етеді?


1 – топ. Батыс Еуропа тарихи-мәдени аумағы

2- топ. Латын Америкасы тарихи-мәдени аумағы

3-топ. Оңтүстік Азия тарихи-мәдени аумағы

Дескриптор:

  • Тарихи-мәдени ауданның территориясын анықтайды;

  • Халықтың этникалық және діни құрамына байланысты дүние жүзінің тарихи – мәдени өркениеттік аймақтарының қалыптасуын түсіндіреді.


Мадақтау, «Бесбармақ» әдісі

Ежелгі кезеңнен бастап дүниежүзілік өркениеттің тамаша туындылары қалыптасқан. Оны адамдар керемет деп атайды.

Оқулықтағы § 41. Дүние жүзінің тарихи – мәдени аймақтары тақырыбы мен қосымша материалдарды пайдалана отырып, кестені толтырыңыздар.

1 – топ. Әлемнің ежелгі дүниедегі 7 кереметі

Атауы

Аймағы

Орналасқан жері

Суреті

Хеопс пирамидасы




Семирамда аспалы бағы




Эфестегі Артемида храмы




Зевс құдайының мүсіні




Галикарнастағы мавзолей




Колосс мүсіні




Александриядағы шам






2 – топ. Қазіргі кездегі 7 керемет

Атауы

Аймағы

Орналасқан жері

Суреті

Колизей




Ұлы Қытай қорғаны




Мачу-Пикчу




Петра кешені




Тәж-Махал




Христостың мүсіні




Чичин-Ица




Гизадағы пирамида






3 – топ. Қазақстанның 7 кереметі

Аталуы

Сипатталуы

Суреті

Тамғалы шатқалындағы жартасты суреттер



Алтын адам



Маңғыстаудағы жартасқа салынған мешіттері



Қазақтың ұлттық аспабы - домбыра



Киіз үйі



Қожа Ахмет Яссауи кесенесі



Бәйтерек кешені



Дескрипторлар:

  • суреттер бойынша жеті кереметті анықтайды;

  • карта бойынша суреттерді кестеге дұрыс орналастырады.

Мадақтау, әрбір топтың жауабынан кейін оқушылар үш рет қол соғу арқылы бағалайды.



Географиялық диктант

  1. Тарихи-мәдени аймақтар деп ... атайды.

  2. Этнография ... зерттейді.

  3. Өркениеттік тарихи – мәдени ауданның қалыптасуына ... әсер етеді.

  4. Дүние жүзінің жеті кереметіне жатады.

  5. Қазақстанның жеті кереметіне ... жатады.

Оқушылар бірін – бірі бағалайды.

Интербелсеңді тақта,







«Сабаққа дейін/ сабақтан кейін» рефлексия парағы, оқулық, атлас, фотосуреттер





































































Сабақтың соңы



4 минут



Рефлексия

Оқушылар сабақтың соңында «Сабақтан кейін» осы тақырып бойынша не білетіндерін жазып, толтырады.

Мен бұл сабақтан мынадай ақпараттарды білдім....

Маған мынадай ақпарат керек..........

Үй тапсырмасы :

  1. Дүние жүзінің 7 кереметі туралы қосымша ақпарат дайындау (таңдау бойынша).

  2. Кескін картада тарихи географиялық аймақтарды белгілеу.















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.11.2018
1679
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі