Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктерінің географиялық жағдайы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін _____________
Оқу ісінің меңгерушісі
А.С.Баймуханова
Мектеп: |
І.Есенберлин атындағы МДШО бар орта мектеп |
||||||||||||||||||
Мұғалімнің аты-жөні: |
Отарбаева Гульназ Кайроллаевна |
||||||||||||||||||
Пән: |
География |
||||||||||||||||||
Сынып: |
7 «Ә» |
||||||||||||||||||
Мерзімі: |
10.12.2020 ж |
||||||||||||||||||
Сабақ: |
4 апта, №8 |
||||||||||||||||||
Тарау немесе бөлім атауы: |
3.Физикалық география/3.3.Гидросфера |
||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктерінің географиялық жағдайы |
||||||||||||||||||
Оқу мақсаты: |
7.3.3.3 – Дүниежүзілік мұхиттың құрамын, географиялық жағдайын сипаттайды 7.3.3.4 - мұхит және оның құрамдас бөліктерін жоспар бойынша сипаттайды |
||||||||||||||||||
Бағалау критерийі: |
Дүниежүзілік мұхиттардың бөліктерін анықтайды. Мұхиттардың географиялық орнын картадан көрсетеді. Мұхиттардың құрамдас бөліктеріне жоспар бойынша дәлелдер келтіреді. |
||||||||||||||||||
Саралап оқыту тапсырмалары |
|||||||||||||||||||
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
|||||||||||||||||
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тап сырма ның мақса ты |
Мұғалім нің бақы лауы мен зерттеуі не? (Қиын болса алып тастауға болады) |
Бағалау |
Ресурс тар |
|||||||||||||
2 минут |
Ұйымдастыру |
Тақырып: Мақсаттары: 7.3.3.3 – Дүниежүзілік мұхиттың құрамын, географиялық жағдайын сипаттайды 7.3.3.4 - мұхит және оның құрамдас бөліктерін жоспар бойынша сипаттайды
Бүгінгі сабақта: Дүниежүзілік мұхиттардың бөліктерін анықтайсыздар. Мұхиттардың географиялық орнын картадан көрсетесіздер. Мұхиттардың құрамдас бөліктеріне жоспар бойынша дәлелдер келтіредсіздер. |
Не меңгеретінін білу үшін |
|
|
Power Point презента циясы №1,2,3 |
|||||||||||||
5 минут |
Алдыңғы білім |
1. Планетамыздың су қабығы қалай аталады? 2. Күн жүйесіндегі барлық планеталардың ішінде қайсы ғаламшар үлкен мұхит алабына ие? 3. Адам денесінің қанша бөлігі судан құралған? 4. Күн энергиясының әсерінен судың үздіксіз орнын ауыстыруынан не пайда болады? 5. Мұхит бетінен буланған су тамшылары атмосферада конденсацияға түсіп мұхитқа қайта жауын күйінде оралады оны кіші немесе ........ деп атайды? 6. Мұхит және атмосферамен қатар құрлықты қамтитын су айналымын ........... деп атайды? 7. Дүниежүзілік мұхиттың 0,2 млн км2 алып жатқан бөлігі қалай аталады? 8. ........... – өте жақсы еріткіш. |
|
|
Смайлинг арқылы бағалау |
Power Point презента циясы № 4,5 |
|||||||||||||
15 минут |
Жаңа сабақ |
Оқушыларға «Дүниежүзілік мұхиттың пайда болуы» туралы 5 минуттық бейнебаян көрсетіледі. |
Жаңа тақы рыпты меңгеру |
|
|
||||||||||||||
10 минут |
Саралау тапсырмалары |
Тапсырма №1 Географиялық диктант
1. Жер бетін
жайлаған су......................
құрайды?
Тапсырма: №2
Дескриптор: -дүниежүзілік мұхит бөліктерін атай алады - аталған физикалық обьектілерді сәйкестендіре алады.
|
Жаңа тақы рыпты саралаутапсырмала рын орын дау арқылы меңгеру |
|
«Бағдар шам» әдісімен өзін-өзі бағалай ды
Дескриптор бойыншабағалау |
Power Point презентация сы № 10,11 |
|||||||||||||
6 минут
|
Бекіту |
Тапсырма №3. Картамен жұмыс: Атласты пайдаланып картадан аталған мұхиттарды, теңіздерді, ірі аралдарды, түбектерді , бұғаздарды кескін картаға түсір.
Тынық, Атлант, Үнді, Солтүстік мұзды мұхиттары Жерорта, Қара, Қызыл, Өлі теңіздері Гренландия, Мадагаскар, Исландия, Тасмания, Жана Зеландия, Гвинея аралдары Аппенин, Пиреней, Үндістан түбектері Магеллан, Босфор, Беринг, Дрейк бұғаздары
|
Тақырыпты меңгергенін анықтау |
Жаңа тақырыпты меңгеруде гі кедергі лерді анық тау, түзету жұмыста рын жүр гізу |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |