Ашық сабақ Дүниетану

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Дүниетану

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары. Тақырып: Қауіпті табиғат құбылыстары. Тапсырмалар мен топқа бөлу. Әдіс тәсілдер мен платформалар.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

      Дүниетану

kairshanz@mail.ru

Бөлім:

Қоршаған орта

Мұғалімнің аты-жөні

Дүйсенбаева Гүлім Несипбекқызы

Күні:

21.04.2022

Сынып: 2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қауіпті табиғат құрылыстары.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.2.2.1 ауа райының адам өмірі мен шаруашылық іс-әрекетіне оң және кері әсерін талдау


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: табиғаттың адам өмірі мен шаруашылық іс-әрекетіне әсерін талдап айта алады.

Көптеген оқушылар: өзі байқаған ерекше табиғат құбылысы жайлы әңгімелей алады.

Кейбір оқушылар: қауіпті табиғат құбылысы бола қалған жағдайда ұстанатын сақтық шараларын айта алады.

Бағалау критерийлері

- табиғаттың адам өмірі мен шаруашылық іс-әрекетіне әсерін талдап айтады;

- өзі байқаған ерекше табиғат құбылысы жайлы әңгімелейді.


     Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру . Сәлемдесу көңілді әуенмен амандасу.

Топқа бөлу. «Таза тақта» әдісі.

Үй тапсырмасын сұрау.

«Суретті толықтыр»

  • Жануарлардың пайдасын табады.

  • Өсімдіктердің пайдасын табады.

  • Судан не алатынын көрсете алады.

Оқу материалын жариялау

«4 сурет, 1 сөз» әдісі арқылы жүреді:

Берілген суреттерден ортақ мағыналы сөз тіркесін тауып, жаңа тақырыпты ашыңдар.

-Қандай сөз шықты?

- Табиғат құбылыстары дегенді қалай түсінесің?

- Басқа қандай табиғат құбылыстары болуы мүмкін?

- Олар неліктен қауіпті?

- Ендеше бүгінгі сабағымызда қауіпті табиғат құбылыстары туралы оқып, сақтану жолдары жайлы білетін боламыз.

  1. Ширату жаттығуын орындайды.

  2. Топ аты жазылған стикер алады.

  3. Суретті толықтырып аттарын жазады.

Мағыналы сөздерді тауып, тақырыпты шығарады. Сұрақтарға жауап береді.




Табиғат құбылыстары.





Қ.Б. 3-балл



Сабақтың ортасы

30 мин

















Топтық жұмыс. Постер қорғау.

1 топ: Адамдарға қауіп төндіретін құбылыстарды топтастыр

2 топ: Адамдарға қауіп туғызбайтын құбылыстар топтастыр

3 топ: Күн жылынғанда табиғатта қандай құбылыс байқалады топтастыр.

Суретке қарап, адамға қауіп туғызатын және қауіп туғызбайтын табиғат құбылыстарын бөліп орналастырыңдар.

Тағы қандай табиғат құбылысы аталмай қалды? Ойланып жаз.


Сергіту сәті.

Өіндік жұмыс.

2- тапсырма «Бақылау» әдісі арқылы жүреді. Табиғат құбылыстары.

Қолайлы табиғат құбылыстарын жаз

Қолайсыз табиғат құбылыстарын жаз.







Дескриптор:

- Қолайлы табиғат құбылыстарын жазады.

- Қолайсыз табиғат құбылыстарын жазады

Сабақты қорытындылау.

Zip Grade платформасы арқылы тест алу.

1.Табиғат құбылысын ата ?

А) тұман
B) жылу
C) жарық

D) баспана

E) аю

2.Адамға, жануарларға және өсімдіктерге – бәріне қажетті жағдайлар?
А) баспана, жылу, азық, су;
B) ауа, су, қорек, жылу, жарық;
C) ауа, топырақ, жарық, күн.

D) азық, күн, топырақ

E) тамақ, киім, су.

3.Бұршақ шаруашылыққа зиянын тигізеді ?

А) зиянын тигізбейді
B) ол жауын
C) зиянын тигізеді

D) жоқ

E) жел соқты

4.Адамдарға қауіп туғызбайтын

құбылыстар ?

А) дауыл
B) нөсер жаңбыр
C) найзағай

D) кемпірқосақ

E) тұман

5.Адамдарға зиянын тигізетін табиғат құбылыстарын ата ?

А) азық
B) қорек
C) адам

D) жануар

E) жанартау

Үй тапсырмасы. 84-85 бет

Видео көреді.

- Күн жылынғанда табиғатта қандай құбылыс байқалатыны туралы біледі.






Қимылмен орындайды.





2-3 қолайлы,қолайсыз табиғат құбылыстарын жзады.












Тест орындайды, дөңгелекті бояу.



































Күнделіке жазып алады.




















ҚБ: 2- балдық жүйе.












ҚБ: 5-балдық жүйе.



Видео көрсету




















Өзіндік жұмыс












Сабақтың соңы

2 мин

Рефлексия: «Кемпірқосақ»

Қызыл-тамаша

Сарғыш-көңілді

Сары-жақсы

Жасыл-орташа

Көк-көңілсіз

Күлгін-мұңды

Қызғылт-нашар


Тапсырма бойынша ой қорытып, сабаққа рефлексия жасайды.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
29.04.2022
462
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі