Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
5
мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру ширату
жаттығуларымен өтеді.
Өткен тақырыпқа
шолу:
-Үй тапсырмасын сұрау.
-Бір-біріңе өткен тақырыпқа
байланысты сұрақтар қойып, жауап
алыңдар.
- Оқу материалын жариялау
«Ой
қозғау» әдісі арқылы жүреді:
-Ата-аналарыңның мамандықтары
қандай?
-Басқа
қандай мамандық түрлерін
білесіңдер?
-Кәсіби
мереке сөзінің мағынасын
ашыңдар.
Олай болса, бүгінгі сабақта
кәсіби мерекелер туралы әңгімелесетін
боламыз.
Сабақ мақсаты жария
етіледі.
Топқа
бөлу «Таңдау» әдісі арқылы
жүреді.
|
Жаттығу
жасайды.
Сұрақтар қояды, жауап
береді.
Тақырып
ашады.
Топқа
бірігеді.
|
Сұраққа жауап берген оқушыны
«Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері
байланыс жасау.
|
әртүрлі
мамандар
суреті
|
Жаңа
білім
15
мин
2 мин
Бекіту
18
мин
|
(Ұ)
1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады. Дәптермен жұмыс
болады.
А) Сөздік
жұмысы.
Мамандық, кәсіби
мереке.
Ә)
Талдау.
-Отбасыларыңда қандай
мерекелер атап өтіледі?
-Суреттерге қарап оларды не
біріктіретінін айтып беріңдер.
б) Мәтінмен
жұмыс.
-Мәтінді оқып
танысыңдар.
Саралаудың
«Дереккөз» тәсілі жүзеге
асады.
Кейбір
оқушыға:
-Сыныптастарыңның келешектегі
мамандығын анықтау үшін сұрақтар құрастырып, жауап
ал.
Сергіту сәтінде «Көңілді
күн» әнін айтып билету.
(Т) 2-тапсырма -«Ойлан,
жұптас, талқыла» әдісі:
А)
Ойлан.
-Кәсіби мерекелердің не үшін
қажеттігін анықтап, дәптерге жазыңдар.
Ә)
Салыстыру.
Б) Сауалнама
жүргізу.
В)
Салыстыру.
-Мемлекеттік және кәсіби
мерекелерді салыстырыңдар. Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын
табыңдар.
Г) Суретпен
жұмыс.
Қандай мамандық иелері туралы
айтылғанын болжаңдар. Олар кәсіби мерекесін қай айда атап
өтеді?
-Кәсіби мерекелердің біріне
құттықтау ашық хатын дайындаңдар.
-Сендер тміржолшылар, ұшқыш,
құрылысшы, электрдәнекерлеуші, фотограф мамандардың халыққа қандай
қызмет жасайтынын білесіңдер ме?
Бұл мамандықтардың қандай
техникалық жетістіктерге қатысты пайда болғанын білесіңдер
ме?
Аталған мамандықтар
қазір бар ма?
|
Билеп
сергиді.
Сұрақтарға жауап
беріп, тапсырма орындайды.
|
Дескриптор:
Дескриптор:
- Кәсіби мерекелердің не үшін
қажеттігін анықтайды-1балл.
Бұрынғы және қазіргі кездегі
ұстаздарға құрметті салыстырады-2балл.
Мемлекеттік және кәсіби
мерекелерді салыстырады-2балл.
Суреттегі мамандық иелері
туралы әңгімелейді-1балл.
Ашық хат
дайындайды-1балл.
Техникалық
жетістіктерге қатысты пайда болған мамандықтар туралы
әңгімелейді-1балл.
|
Дүниетануоқулығы 4-сынып
2019ж,
дәптер
|